Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 17:57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Een unieke naam voor een unieke console. Bij Wii draait alles om plezier en toegankelijkheid. Met z'n unieke gameplay-mogelijkheden en z'n lage prijs probeert Nintendo hiermee iedereen aan het gamen te krijgen! ![]() ![]() De Wii's grootste vernieuwing zit in de controller. De wiimote zoals fans het op een afstandsbediening uitziende apparaatje noemen beschikt over verschillen de bewegingssensoren. De draadloze Wiimote is niet alleen gevoelig voor bewegingen, hij is voorzien van een trilfunctie en heeft zelfs een ingebouwde speaker. De speler wordt hierdoor volledig ondergedompeld in het spel, met geluidseffecten als de smash van een tennisracket of de slag van een zwaard. ![]() ![]() ![]() De bekende Nintendo-franchises komen allemaal terug naar de Wii, maar zullen uiteraard een nieuwe ervaring bieden dankzij Wii's mogelijkheden. De third party support is ook goed vertegenwoordigd, dus er zullen genoeg nieuwe games verschijnen. Met "Virtual Console" is het mogelijk om NES, SNES en N64 games te downloaden en te spelen. Ook enkele games van Sega's Megadrive en de TurboGrafx console zullen beschikbaar zijn. Verwacht ook nieuwe eenvoudige arcade achtige games. ![]() ![]() ![]() ![]() 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 (OP) | |
Wii | maandag 29 mei 2006 @ 17:58 |
Kwaliteits oppo. | |
peristilius | maandag 29 mei 2006 @ 17:58 |
Puike OP. ![]() | |
H.Flick | maandag 29 mei 2006 @ 17:58 |
Geen TT vind ik nog stijlvol, maar zelfs geen OP?! Hup, aan het werk ![]() | |
EricG | maandag 29 mei 2006 @ 17:59 |
Ik zie wel een OP hoor. Net ingevoegd? | |
Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 17:59 |
![]() | |
Xrenity | maandag 29 mei 2006 @ 18:00 |
Jammer dat we deel 60 al hebben gehad ![]() | |
MacGreagor | maandag 29 mei 2006 @ 18:02 |
wii60 | |
Frankeinstein | maandag 29 mei 2006 @ 18:04 |
toen was het nog revolution.. kutnaam ![]() | |
MMaRsu | maandag 29 mei 2006 @ 18:05 |
Tvp sletten | |
Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 18:07 |
Ik neem zo even deel 60 door (naar aanleiding van Xrenity) en lees voor het eerst dit.quote:Helaas, het blijkt niet waar te zijn. Maar als het zodanig jammer is voor je dan steek ik met plezier een brandende vlag in je reet. ![]() | |
RaymanNL | maandag 29 mei 2006 @ 18:15 |
Kan het wii logo, en dat bovenste plaatje van de WIi niet met elkaar gemengt worden ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | maandag 29 mei 2006 @ 18:22 |
Wii60 ![]() ![]() | |
Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 18:33 |
quote:Ik heb het net geprobeerd, ik vind het als aparte plaatjes mooier. | |
Tomasso | maandag 29 mei 2006 @ 18:39 |
Ga naar GAF voor Wii60 geblaat ofzo ![]() Hier is het Wii en Wii-only ![]() | |
P-Style | maandag 29 mei 2006 @ 18:55 |
quote:Goed punt! ![]() | |
Oksel | maandag 29 mei 2006 @ 19:01 |
WiiLord. | |
kipknots | maandag 29 mei 2006 @ 19:17 |
Wii prijs in UK hetzelfde als Japan. http://www.jolt.co.uk/index.php?articleid=6230 Hopelijk komt het dus neer op zo'n 220 euro in Nederland (Japanse prijs + BTW) | |
Cheiron | maandag 29 mei 2006 @ 19:28 |
Och, als hij hier dan 50 euro meer is plak ik er wel een weekendtrip naar Londen aan vast en haal hem daar. | |
Kill_em_all | maandag 29 mei 2006 @ 19:38 |
150pond = 220 euro. Jammer, voor het mooie zou er 20euro afmoeten. | |
EricG | maandag 29 mei 2006 @ 19:40 |
Maar het is wel logisch, GC was ook 219 | |
Notorious_Roy | maandag 29 mei 2006 @ 19:40 |
Engeland is altijd ietwat duurder, dus 200 euro is nog steeds mijn prijs. Leer mij Nintendo kennen! ![]() | |
Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 19:43 |
quote:Ik zal jou Nintendo nog een keer laten kennen. 150 euro. | |
Gronnaephos | maandag 29 mei 2006 @ 20:03 |
Ik zou graag willen dat Camelot met een Golden Sun-titel kwam aanzetten voor de Wii. (tvp) | |
Tomasso | maandag 29 mei 2006 @ 20:13 |
Ik hoop dat Nintendo van Disaster: Day of Crisis een soort mix maakt tussen GTA en The Day after Tomorrow ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 29 mei 2006 @ 20:16 |
Een kruising tussen een kutgame en een kutfilm? ![]() | |
Wii | maandag 29 mei 2006 @ 20:18 |
quote:Noem je GTA nou een kutgame? ![]() | |
ikookhier | maandag 29 mei 2006 @ 20:18 |
wii tvp ![]() | |
Tomasso | maandag 29 mei 2006 @ 20:21 |
quote: ![]() Mja, jij vindt Disaster: Day of Crisis zeker weer niets lijken? ![]() | |
Notorious_Roy | maandag 29 mei 2006 @ 20:24 |
quote:En niet zo'n beetje ook! | |
H.Flick | maandag 29 mei 2006 @ 20:34 |
quote:Vice City was geniaal. Geweldige sfeer, super muziek en toffe humor. San Andreas was een stuk minder. Maar het blijven goede games. | |
King_of_cubes | maandag 29 mei 2006 @ 20:47 |
quote:GTA is wel redelijk anders hoor. ![]() | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 20:47 |
http://revolution.ign.com/objects/015/015822.html weer een nieuwe reden om de Wii te kopen ![]() al hoewel de status nog als 'rumored' staat ![]() maar alsnog vet idee ![]() ![]() | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 20:48 |
quote:check IGN ![]() | |
Phonebone | maandag 29 mei 2006 @ 20:49 |
quote:Ik vond het gehele jaren 80 sfeertje in vice city wel erg tof, van sfeer tot muziek en characters. Alleen het spel zelf was ik ook niet bepaald over te spreken. Kon m'n aandacht er echt niet langer dan een half uurtje bij houden. De missies konden me dan ook echt totaal niet boeien. Na een half uurtje mensen neerknuppelen/beroven en rondscheuren had ik 't dan ook wel gehad met Vice City. Heb San Andreas nog wel een kans gegeven, maar die vond ik nog vele malen erger. Maar goed, ik heb dan ook eigenlijk nog nooit een Rockstar spel gespeeld dat ik wel leuk vond. | |
Tomasso | maandag 29 mei 2006 @ 20:55 |
quote:Volgens mij al best wel oud, en IGN moet je nou ook weer niet al te goed geloven hoor. | |
Cheiron | maandag 29 mei 2006 @ 20:55 |
quote:Roy.. vanwege je eindeloze ervaringen met games, consoles en al dat er bij hoort heb ik altijd respect voor je gehad. Respect zoals je dat kan hebben voor iemand die je alleen op een forum ziet. Een soort gamesgoeroe wiens mening je waardeert en in wiens schaduw je zou willen staan. Voor menig jeugdig gamer kun je een rolmodel zijn, een surrogaatvader wellicht! Wat Jezus voor het geloof was, dat hadjij voor gaming kunnen zijn. Een Messias in een blauw tuinpak met een rood petje. Maar dit alles doe je teniet met deze opmerking. Ik wens je nog een fijn leven. Voor mij ben je een relikwie uit het verleden. | |
Cheiron | maandag 29 mei 2006 @ 20:56 |
Ja.. de voetbalpot is nogal saai.. | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 20:58 |
quote:das waar...en had het trouwens ook al bij andere sites gezien maar sommige mensen zeggen dat IGN meestal dat het meestal definitief is. | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 21:00 |
trouwens..VC is beter dan SA ![]() | |
imported_sphinx | maandag 29 mei 2006 @ 21:04 |
OMFG...!!! tsjek dit ! SPOILER ![]() ![]() ![]() | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 21:05 |
quote:zie nixxxxxx | |
imported_sphinx | maandag 29 mei 2006 @ 21:05 |
quote:dus? | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 21:08 |
quote:nou..als het zo leuk is (denk ik) zie ik het niet ![]() | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 21:12 |
Trouwens over dat downloaden van vorige consoles op de Wii hangt daar een prijsje aan en hoeveel spellen kun je er ongeveer opzetten i.v.m. met het geheugen denk niet dat dat al bekent is maar vraag het gwn ff ![]() | |
Tomasso | maandag 29 mei 2006 @ 21:19 |
quote:IGN postte ook "defenitieve" specs waar achteraf gezien weinig van klopte. Vooral het verhaal klopte van geen kant. En ja, games downloaden/huren van VC kost geld, niemand weet hoeveel. | |
Erwtensoep | maandag 29 mei 2006 @ 21:20 |
wii | |
Tain | maandag 29 mei 2006 @ 21:24 |
quote:Ik wist wel dat je smaak had | |
Strolie75 | maandag 29 mei 2006 @ 21:25 |
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii | |
moomoo | maandag 29 mei 2006 @ 21:27 |
tiepvaut | |
H_T | maandag 29 mei 2006 @ 21:28 |
quote:Games gaan geld kosten, had ergens al een ontwerplijstje (of goklijst) gezien. Daar stond 2-3 dollar voor NES, 5 dollar voor SNES en 10 dollar voor N64. Het kan ook dat VC games gratis bij een Wii game geleverd worden, dus koop SMG en krijg Mario World er bij. Wii had 512 mb flash geheugen en een slot voor SD-kaarten, dus zolang als je SD-kaarten koopt heb je geheugen ![]() | |
Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 21:30 |
Stelletje GTA haterz. ![]() Een GTA met Wiimote functies zou fantastisch zijn. Kan je eindelijk een keertje goed richten op de console versie. | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 21:37 |
quote:nee hoor heb alle delen thuis liggen alleen na een aantal herhalingen begint het tog wel saai worden | |
Erwtensoep | maandag 29 mei 2006 @ 21:38 |
Ik heb hier Vice City liggen, en ik vind er geen hol aan GTA2 was wel heel leuk | |
imported_sphinx | maandag 29 mei 2006 @ 21:40 |
quote: ![]() ![]() | |
Cheiron | maandag 29 mei 2006 @ 21:42 |
Even serieus, ik heb van GTA VC en San Andreas echt genoten. GTA 3 vond ik dan weer niet zo omdat het verhaal mij niet trok. VC had echt een geweldig sfeertje, heerlijke muziek, leuke grapjes en goede gameplay. Potverdorie wat heb ik gelachen in dat spel. Gewoon een beetje touren met een hip muziekje aan in je paarse pak zonder sokken aan, echt geweldig! GTA San Andreas vond ik eerste niets vanwege de setting (ik ben niet zo van de gangsterzooi), maar is uiteindelijk toch een geweldige game gebleken. Potverdorie wat is dat groot zeg. Nog steeds ontdek ik nieuwe dingen. | |
Erwtensoep | maandag 29 mei 2006 @ 21:42 |
quote:Nee dat niet nee hehe. Gewoon een tank pakken en de COP KILLAH uithangen | |
H.Flick | maandag 29 mei 2006 @ 21:43 |
Een game met 80'ies muziek kan sowieso niet stom zijn. Helemaal niet als er een Scarface/Miami Vice sausje overheen gaat. Gaat nooit vervelen. Maar dat is mijn mening natuurlijk. | |
Ruzbeh | maandag 29 mei 2006 @ 22:04 |
Nieuwe spell aangekondigd voor Wii:![]() Kramer Wii. ![]() | |
Cheiron | maandag 29 mei 2006 @ 22:05 |
ROFL! Seinfeld is briljant! | |
Wouser | maandag 29 mei 2006 @ 22:07 |
[offtopic]hopelijk halen we de 100 nog[/offtopic] | |
BMH | maandag 29 mei 2006 @ 22:23 |
Wii | maandag 29 mei 2006 @ 22:32 |
quote:In Q4 2006 launchen zowel de Wii als de PS3 en toch word er een daling van 300 miljoen dollar in games-verkoop-omzet in 2007 in Japan verwacht? | |
BMH | maandag 29 mei 2006 @ 22:36 |
Owjah.. Dit zijn cijfers van Capcom ![]() | |
EricG | maandag 29 mei 2006 @ 22:47 |
Het enige wat ik doe bij GTA is alle wapencheats aanzetten en op jacht gaan ![]() | |
mini-lellan | maandag 29 mei 2006 @ 23:16 |
wrrm praten we over GTA op een Wii topic? ![]() | |
Koentje3 | maandag 29 mei 2006 @ 23:24 |
deel 90 ![]() pagina 2 ![]() | |
chibibo | dinsdag 30 mei 2006 @ 00:59 |
quote: ![]() quote:Stroliiiiiiii! ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 01:14 |
I dont get any Chibibo love? ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 30 mei 2006 @ 01:25 |
Heh, Tain en Chibibo ![]() ![]() Overigens vond ik San Andreas qua sfeer en soundtrack geniaal. Maar KOM OP. Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten ![]() | |
disjfa | dinsdag 30 mei 2006 @ 01:31 |
quote:Tsja GTA was de eerste die zijn naam heeft gemaakt in een open roaming city die dus voor mensen werkte. Tegenwoordig zijn er zoveel betere games in te vinden die hetzelfde doen dan wel niet in een fantasy based setting. Alleen de franchise wat GTA er van heeft gemaakt zorgt ervoor dat rockstar en sony geld in het laatje zien komen. | |
Hellrazor | dinsdag 30 mei 2006 @ 02:24 |
![]() | |
Cheiron | dinsdag 30 mei 2006 @ 09:34 |
quote:Dit slaat echt nergens op. Met name in SA zit mega-veel gameplay. Als je dat niet ziet zijn er 3 mogelijkheden: - je hebt de game amper aangeraakt - je loopt gewoon een beetje te fucken - je hebt er niets van gesnapt | |
MeZZiN | dinsdag 30 mei 2006 @ 09:58 |
quote:Ik geef roy gelijk... played it don't like it ... het is een mening hoor en niet iedereen vind GTA goed (vond het eerste deel wel goed de rest was gewoon meer van het zelfde en bagger geimplementeerd) Dus .... | |
Cheiron | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:01 |
quote:Ho ho, ik heb het niet over leuk vinden! Ik heb het over gebrek aan gameplay!! Dat is heel wat anders. Ik kan mij best voorstellen dat mensen de game niet leuk vinden, en dat kan ik best begrijpen. Maar dat GTA SA en VC weinig/slechte gameplay hebben dat is gewoon niet waar. -edit- Oh wacht: Dus.... ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:05 |
quote:Da's ook een mening.... | |
Cheiron | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:11 |
quote:Nee, Waar is de gameplay? Beetje rondjes rijden en mensen neerschieten is een mening die makkelijk te weerleggen is met feiten. Feiten over mogelijkheden die in het spel zitten, wat je kan ontdekken, waar je naartoe kunt, welke opties er in zitten etc. etc. Dat is geen mening. | |
MeZZiN | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:14 |
quote:Misschien is het wat kort door de bocht.... -> nu weer verder met Wii stuff ![]() | |
#ANONIEM | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:22 |
Biertje! | |
Cheiron | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:25 |
quote:Een collega liet mij net zien dat er een groot stuk over de Wii in de Spits (of metro ) staat vanochtend. Grote kop: "Nintendo Wii goedkoper dan Playstation" (ongeveer) Heb het stuk nog niet gelezen, maar in ieder geval een goede binnenkomer! | |
Xrenity | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:44 |
Zeldaaaaa! \o/![]() ![]() ![]() http://www.gamereactor.se/bilder/?newsid=7511&id=46250 | |
alex4allofyou | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:47 |
quote:OMG OMG ![]() ![]() ![]() Ik heb dat visfilmpje in HD gezien en dat verbaasde me al, maar dit is HELEMAAL ![]() Who needs nextgen als dit Cube hardware is ![]() | |
Tware | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:49 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 10:51 |
quote:Ziet er erg goed uit.. Jammer dan de textures zo uitgerekt zijn. BTW: Dit is de Gamecube versie ![]() | |
Pheno | dinsdag 30 mei 2006 @ 11:05 |
Ik kijk geen zelda filmpjes, ik wil verrast worden. Ik baal er al van dat ze die iron boots in actie lieten zien, het is toch een stuk puzzel ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 30 mei 2006 @ 11:22 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() WHOOOOOW de cube is nog steeds een mooi stuk hardware! | |
Pronk | dinsdag 30 mei 2006 @ 11:28 |
Damn, die Zelda screen zijn TE mooi! ![]() | |
Frankeinstein | dinsdag 30 mei 2006 @ 11:33 |
quote: ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 11:57 |
quote:Die E3 demo dungeon zit niet in het uiteindelijke spel.. Althans niet in die vorm... En aangezien er 15 dungeons in het uiteindelijke spel zitten maakt zo'n kleine spoiler niet veel uit ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:03 |
idd ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:15 |
404. ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:20 |
http://www.gameqube.nl/article.php?id=16126 Hier zijn de screens nog een keer ![]() | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:35 |
Ziet er leuk uit.. Maar je mag hopen dat het cube screens zijn en dat de Wii versie er toch wel een stukje beter uit zal zien. | |
speknek | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:40 |
quote:Dat zal ie niet. Lijkt wel HDR, wel knap zonder hardwarematige ondersteuning. | |
Erwtensoep | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:45 |
quote:Jij denkt teveel in pixels. De sfeer is mischien nog wel belangrijker voor mooie graphics, en dat zit wel snor. | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:50 |
quote:Bloom ftw ![]() | |
dikkedorus | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:55 |
quote:Ik gok op multiplass of een extra specular kanaal. Maar het lijkt er idd wel op. | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 12:57 |
quote:De sfeer en de art-style is ook belangrijk in een spel. Maar op technisch vlak verwacht ik wel meer van een Next-gen console. En niet dat het gewoon hetzelfde eruit ziet als de cube. | |
Sjotime | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:01 |
Zelda......... holy shit ![]() ![]() ![]() | |
speknek | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:04 |
quote:Wat doe jij nog in dit topic? Als iemand in DIG vraagt of hij een goede configuratie van een PC heeft die onder de 800 euro moet kosten, ga jij dan ook tien topics lang lopen emmeren dat hij er geen dual Geforce7800 SLI in heeft zitten? Dit is een topic voor een budget console met een innovatieve besturing. Jij wil een standaard besturing op een loeidure console. Dit topic is niet voor jou. | |
disjfa | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:05 |
quote:Als ze graphic hoeren hun zin hadden willen geven hadden ze hem wel op de ps3 of de 360 gemaakt. Dit is zelda. Niets meer niets minder. Een cube spel gepoort voor de wiimote. Niets meer niets minder. | |
Pheno | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:09 |
quote:*mooi gezegd, ik wilde net even melden dat ik het toch te triest vind dat mensen constant de graphics moeten afzeiken van de Wii. Koop een PS3, of XBox 360 en laat de mensen die voor de N-feeling gaan lekker blij zijn met de Wii. | |
Sjotime | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:09 |
quote:Verwoording +8 | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:10 |
quote:Dus omdat ik van de Wii meer verwacht dan van de Cube mag ik daar niks over zeggen? | |
Sjotime | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11 |
quote:Kortzichtigheid zuigt...... sommige gamers hebben dat. Anderen zijn gewoon jaloers ![]() | |
Sjotime | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:11 |
quote:Jawel maar je denk 2D als je alleen naar graphics kijkt ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:12 |
quote:Shadow of the colossus heeft echte HDR... Wich is stupid! Want de framerate haalt de 20fps vaak niet eens ![]() Volgens mij gebruikt zelda geen HDR, maar wel bloom effecten. | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:13 |
Even tussendoor, wat is HDR ![]() | |
Sjotime | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:15 |
quote:High dynamic range dacht ik... teveel voor een PS2, hence the framerate problemen. Toch knap verder dat ze het voor elkaar gekregen hebben. | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:18 |
quote:Ik kijk niet alleen naar graphics, ik kijk naar alles. Als ze er op grafisch gebied bijna niks op vooruit gaan hadden ze die hele Wii niet hoeven maken en gewoon alleen die controller kunnen maken voor de Cube, want daar werkt hij ook prima op. | |
Tain | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:18 |
quote: ![]() Zoek het verschil ![]() | |
D.A.A.F. | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:19 |
quote:Ik denk dat iedereen ook moe wordt als iedere n-fanboy in het PS3 of xbox360 topic op iedere pagina zou vertellen dat behalve graphics er meer verwacht wordt van een next-gen console. | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:20 |
quote:Ga jij lekker op je 360 spelen ![]() Cube ![]() 360 ![]() ![]() Kortom, dit spel is niet speciaal voor de Wii ontwikkeld aap..kijk naar Mario Galaxy, die bijvoorbeeld wel. ![]() ![]() En nou opkrassen ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:21 |
quote:Een bepaald lichteffect waardoor een omgeving er super realistisch uitziet. ![]() Stel midden onder is een normale game. Rechts onder is een game met HDR. | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:22 |
quote:Die heb ik gelukkig niet ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23 |
quote:Beetje flauwe vergelijking en compleet nutteloos ![]() Zelda ziet er (naast rayman) een keer niet uit als een SNES game draaiend op een wii... Dat wil niet zeggen dat het meteen even krachtig is als een 360 spel ![]() | |
Quinny | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:23 |
quote:Komen er gouden kikkers op de Cube uit ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:24 |
quote:Niet als je firefox goed instelt ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:34 |
quote:Hotlink gewoon niet ![]() | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:41 |
Bedankt voor de uitleg wat HDR is allemaal ![]() En het is ook nogal stompzinnig om een Cube game te gaan vergelijken met X360/PS3 games ![]() ![]() Daarnaast is allang bekend dat de Wii gewoon geen X360/PS3 graphics aankan. | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:43 |
Mwah ik vind SMG toch echt wel een hardstikke mooi spel ![]() | |
SToRM81 | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:48 |
Nu de graphics wat minder zijn dan de PS3/360 wordt de nadruk wel zwaar gelegd op de Wiimote en ik vraag me af hoelang het leuk blijft om daarmee te gamen. Maar Nintendo kennende zullen ze vast wel met originele concepten komen. Ik vind het ook gek dat ze meteen al bij de launch zoveel triple-A games releasen, zo heb je wel minder om naar uit te kijken als je de console eenmaal hebt ![]() | |
Choices | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:49 |
quote:Net zo leuk, als een normale controller tot nu het geval is gebleken. M.a.w. als dit (=Wii-style) aanslaat, gaat dit geheid de norm worden. | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 13:58 |
quote:Ik ook, maar misschien graphics whores niet. quote:Zoveel AAA games? Alleen Zelda en Metroid van Nintendo zelf. Best launch ever. In de maanden daarna Mario, Disaster, SSB:B en nog wel andere verassingen ![]() Er is echt nog wel genoeg om naar uit te kijken hoor ![]() | |
MeZZiN | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:03 |
Ik vraag me alleen af of freeloader zal gaan werken (Natuurlijk met een nieuwe versie voor de wii) want importeren maakt gaming toch wel een heel stuk goedkoper! | |
Kill_em_all | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:03 |
quote:Mjah hetzelfde geld voor gfx. Hoelang blijft het leuk om weer dezelfde game te spelen alleen nu iets mooier? na 2 weken ben je die betere gfx ook gewend en valt het geeneens meer op en dan val je weer terug op die dingen die een game werkelijk leuk maken om te spelen en niet alleen de gfx. | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:05 |
Leuk zal het zeker zijn, maar de norm zal het niet worden. En gewoon om het feit dat veel games niet met die controller gespeeld kunnen worden. De Wii zal voor de meeste mensen gewoon een console voor erbij worden. Dat soort gameplay is leuk voor tussendoor, maar ik weet zeker dat de meeste mensen naar 3 spellen zo te hebben gespeeld weer even graag gewone/ouderwetse gameplay willen. | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:09 |
quote:Waarom zou het de norm niet worden? Analoge joysticks zijn ook de norm inmiddels. | |
Notorious_Roy | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:11 |
quote:Die Zelda screen... Geen woorden voor! | |
Choices | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:13 |
quote:Het kan een norm worden, ik neem niet aan dat het wel zo word, ook neem ik niet aan dat het niet zo word. Jij neemt aan, en ontkent de mogelijkheid. Terwijl de mogelijkheid zeker bestaat. | |
D.A.A.F. | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:16 |
quote:1. ze mikken op een andere markt. Mensen die nog geen gewone/ouderwetse gameplay gewend zijn, aangezien ze at the moment geen console hebben 2. wat zou er niet lekker op gespeeld kunnen worden qua games? vechtgames?... | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:17 |
quote:Analoge joysticks is toch heel wat anders dan dit. En de normale 4 druktoets is nog steeds aanwezig op elke joypad. Die gameplay van die Wii is leuk maar gaat gewoon niet voor ieder spel werken. Daarom zal het niet de norm worden. | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:25 |
quote:Ja spellen zoals tekken gaan echt niet werken. En spellen waar gewoon veel snelle actie inzit, zoals ninja gaiden kan niet goed met zo'n controller, omdat je armen nooit zo snel genoeg bewegen. | |
D.A.A.F. | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:33 |
quote:Ja, ik had gelezen dat team ninja aan het zoeken was naar een oplossing voor dat. Omdat als vijanden met je armen zwaaiend doodgemaakt moeten worden zou dat betekenen dat iemand die niet goed kan zwaaien meer moeite heeft met het verslaan van vijanden dan iemand die daar beter in is. Aan de andere kant: dat is nu ook. Voor een gevorderde consolegamer is een spel zo veel makkelijker dan iemand die wel eens zo'n ding aanraakt, of nog nooit heeft aangeraakt. toch zie ik dat voor spellen als tekken ook analoge sticks eigenlijk niet echt goed zijn. | |
alex4allofyou | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:41 |
quote:Nou, zeg dat niet te snel. Je kan beter zeggen: spellen zoals Tekken zullen niet zo makkelijk gaan werken dan niet echt werken. Als je de Wiimote horizontaal vastpakt heb je al een vierdruksknop en twee buttons, dat gezamenlijk met de gyrofunctie kan ongelooflijke Tekkenervaringen opleveren. Zoals Tony Hawk al liet zien kan je bijvoorbeeld een zwiep naar voren doen en een shockwave veroorzaken (lijkt me trouwens VET in een Starwars game waar je als special move vijanden kan wegdrukken met de Force). Verder zou je een freefight functie kunnen implementeren als special move waar je ineens als een soort boxspel kan vechten. Verder kunnen we nog wel iets van addons verwachten. Geloof me maar, we hebben nog helemaal niets gezien van games die revolutionaire nieuwe controls hebben. (maar who needs Tekken anyway, na Tekken3 is het spel ![]() | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 14:45 |
quote:Klopt, alles wat ik tot nu toe op de Wii heb gezien is al eens gedaan. (Ennuh, who needs Mario, na Mario64 was het ook ![]() | |
alex4allofyou | dinsdag 30 mei 2006 @ 15:27 |
quote:Dat zei ik niet, maar bijna alle titels zijn gewoon standaard games waar de wiimotefunctie omheen is geplakt terwijl in de toekomst wiimote ideen worden geimplemteerd op nieuwe titels die echt superenerverend zijn en waarvan ik denk dat we niet meer terug zouden willen gaan. En ja, Sunshine was klote maar NSMB is wel weer ![]() Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam. Vergis je niet hoor, ik was een Tekken addict, maar knoppencombinaties van 20 toetsen zijn ZOOO 1999. | |
imported_sphinx | dinsdag 30 mei 2006 @ 15:32 |
quote: ![]() | |
alex4allofyou | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:17 |
quote: ![]() ![]() | |
Choices | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22 |
quote:Ik lees: Goede post ![]() Tis dat de vakantie voor de boeg zit, want anders had ik wellicht nog een Cube gekocht, met een paar spellen, die ik nog nooit op consoles gespeeld heb: MP, of Zelda (oke, gerekend vanaf de N64). Zit erg te wachten op de Wii | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:22 |
quote:Het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. Die gameplay zal niks meer blijven dan met je Wii mote zwaaien, net als bij "gewone" gameplay het niks anders blijft dan knopjes drukken. Ik zie de een niet de ander vervangen. Wel zie ik ze goed samengaan, met beide kun je hele leuke gameplay ontwikkelen. Dat heb je Tekken nooit goed gespeeld want het de langste combinatie is 10 knoppen ![]() | |
Tain | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:31 |
Voor de mensen met een klein kamertje:quote:http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757 | |
Pheno | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:35 |
quote:3 feet, hallo, zit je met je aars op de tv of zo? 1 meter van je tv af zitten vind ik niet echt heel plezierig ![]() | |
Cheiron | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:35 |
3 feet is 90 centimeter toch? Dat red ik zelfs in mn gamehok | |
alex4allofyou | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:35 |
quote:Het heeft weinig te maken met hoe je t bekijkt maar hoe ver je fantasie rijkt. Toekomstige Wiigames gaan dingen doen die de andere consoles gewoon niet kunnen. Of je t een verbetering vindt is natuurlijk een tweede, dat ligt aan de user. Maar ik weet zeker dat je straks games hebt die de Wiimote als schakelstuk gebruikt tussen de game en de user en waarbij je dat schakelpunt bijna niet meer opmerkt. De tweede gen zal er heel anders uitzien als de tweede gen DS bijvoorbeeld. quote: Dan heb JIJ Tekken niet GOED gespeeld (kuch, loser, kuch ![]() quote:Ok, nog een keer: Ik denk dat je een verkeerd beeld hebt van de Marioconsole games, zie die games niet als specifieke mariofranchisegames zoals Tekken een franchisegame is, maar Mario moet je zien als een platform waar Nintendo hun nieuwe ideen op etaleert/ een nieuwe weg op inslaat. Oftewel Nintendo's paradestukje die Mario gebruikt om nieuwe mechanics te lanceren op hun consoles. Mario wordt alleen maar eraangeplakt omdat het de mascotte is en t makkelijker verkoopt met diens naam. | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:36 |
quote:Je moet dus minstens 1 meter bij dat ding vandaan blijven. Ach volgens mij heb je sowieso wel een beetje ruimte nodig als je op de Wii gaat gamen. ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:37 |
quote:3 feet is ongeveer 1 meter. Geeeen probleem ![]() | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:41 |
We weten in ieder geval meer over de functie van de sensorbar. Maar wat er nou precies met "to generate the field" bedoeld wordt? ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:43 |
quote:Binnen deze veld zullen er hologrammen geprojecteerd worden. Believe. | |
Tain | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:46 |
quote:nee maar je moet de lengte van je arm ook gewoon meerekenen als je met een intensieve game bezig bent, voor mensen op een studentenflatje kan dat wel te klein gaan worden dan | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:46 |
quote:Ik mis de vroegere revolution-speculatietopics... ![]() | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:48 |
quote:De afstand lijkt mij voor niemand en probleem, en dit doet voor een groot gedeelte ook wel het paniek bericht van FOK! Games van een aantal dagen terug teniet ![]() | |
Xrenity | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:48 |
quote:Want je zit steeds met een uitgestrekte arm. | |
speknek | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:49 |
quote:Nee dat is voor de nieuwe rumble. Hij genereert zwaartekrachtvelden die, bij een collision, je wiimote ook daadwerkelijk in de lucht kan laten stoppen. Bij sommige spellen wordt het gebruikt om je ondersteboven tegen het plafond aan te duwen. BELIEVE. Overigens is 93 cm afstand niet een grote ramp, lijkt me. Het wordt er ook hooguit onnauwkeuriger van. Scheelt weer van die mensen die met lightgun games hun wiimote tegen het beeldscherm houden. | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:51 |
quote:Tain wel. En P-Style, je bent denk ik 1 van de weinige die het mist ![]() ![]() @ Speknek: ![]() ![]() | |
Cheiron | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52 |
lol, ik moest ook meteen aan zwaartekrachtvelden denken toen ik las "generate field" ![]() | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:52 |
quote:Ja dat vond ik ook maar een dubieus bericht. Kan me niet voorstellen dat specifiek halogeenlampen (en TL-lampen en gloeilampen dus niet) de werking zouden kunnen verstoren. ![]() | |
Tain | dinsdag 30 mei 2006 @ 16:53 |
quote:jij misschien, maar voor games waar je intensiever met de controller moet omgaan is het misschien wel prettiger om wat verder dan die meter van je tv af te zitten omdat je anders kans hebt dat je door die zone aan het zwaaien bent. | |
Xrenity | dinsdag 30 mei 2006 @ 17:03 |
quote:Ik juist niet ![]() dat is het punt. | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 17:05 |
quote:Die andere console gaan straks ook dingen doen die de Wii nooit zou kunnen. Die Wii heeft wel een goede toekomst, maar het zal het normale gamen niet vervangen. En gewoon simpel weg niet omdat heel veel mensen gehecht zijn aan normale gameplay en dat ook niet anders willen. Kijk maar gewoon naar PC gamers, die zweren bij toetsenbord en muis en willen niet eens wat van een joypad weten. En zo heb je ook genoeg gamers die een normale joypad willen en niets van die Wii-mote willen weten. Het zal zeker een mooi toevoeging worden voor de gameswereld, maar het zal gewoon samen met de huidige gameplay bestaan en het niet vervangen. quote:Ik zou bijna zeggen kom ik een keer langs dan mag je het proberen tegen deze loser ![]() De langste standaard knoppen combinatie is 10 hit ![]() quote:Het blijft voornamelijk gewoon een platform spel, kijk maar de nieuwste mario het is gewoon weer rennen en springen. Dat ze daarnaast tig games hebben met mario erin wijst gewoon op weinig fantasie als het om character development gaat. Gewoon met het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dus laten we hem er maar in proppen. Maar ok jij je zin, rennen en springen met een poppetje is ZOOOO 80's ![]() | |
Xrenity | dinsdag 30 mei 2006 @ 17:11 |
quote:Je denkt te zwart/wit. Als je een gamer bent kun je gewoon niet ontkennen dat dit geweldige mogelijkheiden bied. Je moet iig erkennen dat de potentie er is ![]() | |
Diablos79 | dinsdag 30 mei 2006 @ 17:14 |
quote:Ik denk zwart/wit? Ik zeg net dat de Wii een goede toekomst heeft en dat het een mooi toevoeging zal zijn voor de gameswereld. Dus ontken ik dat hij geen potentie heeft? | |
Kill_em_all | dinsdag 30 mei 2006 @ 17:30 |
Diablos79, je praat dom, houd er eens mee op. ''gamen zoals we dat nu doen zal nooit veranderen'' Sowieso is het al dom om te zeggen dat het nooit zal veranderen daarbij is het al ik weet niet hoevaak veranderd sinds de eerste games. Als de wiicontrols beter/leuker/makkelijker werken en de mensen willen dat hebben dan is het gewoon dag dag huidige controller. Gaat de wiimote niet werken dan blijven we nog bij de normale controller totdat er wat beters komt. En dan zal er komen want zo ideal is de huidige controller nou ook weer niet. Helemaal niet als we over 10 a 15 jaar vr krijgen dan werkt dat gewoon niet goed en zal iets als de wiimote veel beter werken. Wiimote is sowieso al beter voor fps en rts/sim games op een console. Platform games kan je ook ongetwijfeld beter laten besturen dan nu en racesgames gaan ook gewoon goed werken omdat je daar maar een paar knoppen voor gebruikt. Het enige wat idd minder zou kunnen werken is fighters. | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 17:40 |
quote:Nou, zo dom vind ik het niet. Kijk, letterlijk hetzelfde blijven zal niet gebeuren nee. Gaming gaat met z'n tijd mee en consoles en hun controllers worden iedere generatie verder uitgebreid. Het is alleen Nintendo die deze generatie ivp simpelweg uitbeiden een compleet afwijkende controller heeft ontworpen. Deze zal zeker voordeel bieden bij bepaalde bestaande genres (en eventuele nieuwe genres natuurlijk), maar de "traditionele controller" (die natuurlijk wel steeds verder uitgebreid wordt) zal heus niet zomaar verdwijnen. ![]() Ik denk dat er genoeg mensen zijn die de traditionele controller prefereren voor de games die ze het liefst spelen, net als dat er Wii-controller aanhangers zullen komen. | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:10 |
![]() ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:12 |
Foto klopt niet, Ps3 is groter dan de originele Xbox. | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:13 |
quote:Die Mac staat alleen verkeerd. Hoewel je zo wel weer mooi het logo ziet ![]() En wat MMaRsu zegt. | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:14 |
quote:Kijk eens links van de zilvere PS3. | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:17 |
Dan nog is die Ps3 niet groter. | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:23 |
quote:Xbox: 320 mm breedt x 101 mm hoog x 260 mm diep PS3: Afmetingen: 325mm (B) x 98mm (H) x 274mm (D) Vrijwel hetzelfde dus. | |
Kill_em_all | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:27 |
ps3 is de nieuwe xblok ![]() | |
ikookhier | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:29 |
wat is wii klein ![]() ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:33 |
Wii is wel klein, maar de power-adapter is gigantisch.. Ilustratie van de power adapter gevonden in een Nintendo document: ![]() Dat is ook meteen de reden waarom je niet binnen een cirkel van 1 meter van je Wii mag komen. | |
ikookhier | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:42 |
quote:en hij maakt het lawaai van een haardroger ![]() | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:43 |
quote:Power adapter X360 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Power Adapter Wii. | |
Choices | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:43 |
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060530-6939.html Over Japanners: quote:Klik op de link voor het hele verhaal. | |
EricG | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:47 |
quote:Logisch, Jappanners willen geen console die hun halve kamer inneemt, dat hebben we wel gezien bij Xbox ![]() | |
BMH | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:48 |
Ik vind dit nog steeds zo leuk:quote:- Peter Moore quote:Phil Harrison | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:50 |
quote:Tja... wat ze eigenlijk bedoelen is dat ze elkaars grootste vijand zijn en Wii niet als een bedreiging zien. ![]() | |
Choices | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:52 |
quote:En ondertussen, staat de Wii in: Het huishouden met een PS3, Het huishouden met een 360, Het huishouden zonder een andere console. Wii Wint. ![]() | |
Notorious_Roy | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:53 |
quote:En dus is Nintendo strax de lachende derde, en ik denk dat ze het geen fuck interesseert dat ze niet als concurrentie gezien worden als iedereen een Wii als 2e console koopt. | |
P-Style | dinsdag 30 mei 2006 @ 18:53 |
quote:Ja... of ze zien de Wii als een niet te stoppen concurrent natuurlijk. ![]() [ Bericht 2% gewijzigd door P-Style op 30-05-2006 19:02:35 ] | |
ikookhier | dinsdag 30 mei 2006 @ 19:01 |
komen er lekker veel games ![]() ![]() | |
dikkedorus | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:02 |
quote:Wii shall see... hahahaah....hah...hah......mja. | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:05 |
Zelda plaatje:SPOILER SPOILER ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:05 |
Ik vind het echt zo hilarisch dat Son¥ en M$ zo positief zijn over de Wii als tweede console ofzo. Een tijdje nadat de Wii overal sterk verkoopt staan ze voor lul. ![]() | |
Erwtensoep | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:09 |
Wii tweede console my ass ![]() Als er een tweede console komt voor "erbij" dan is het de 360, maar ik betwijfel of dat gaat gebeuren. Ik hou het wel op de Wii. | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:09 |
quote:Waarom spoilers ![]() | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:20 |
quote:Mja, dunno ![]() Misschien als waarschuwing dat het te mooi is? ![]() | |
moomoo | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:25 |
wel heel veel blooming op elke screen zeg. ik waan me bijna in een droom ofzo. | |
Ruzbeh | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:26 |
quote:Het is wel mooie bloom in tegenstelling tot Oblivion ofzo. | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 20:29 |
quote:Twillight Realm. | |
ikookhier | dinsdag 30 mei 2006 @ 21:12 |
![]() ![]() | |
Tomasso | dinsdag 30 mei 2006 @ 21:15 |
Sony topic is een andere kant op ![]() | |
ikookhier | dinsdag 30 mei 2006 @ 21:20 |
quote:gaat ook over wii ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 30 mei 2006 @ 21:24 |
quote:Sjonge jonge stel je ff niet zo aan ![]() | |
moomoo | dinsdag 30 mei 2006 @ 21:35 |
quote:ja maar toch. bloom is echt de nieuwe lens flare. quote:dus het is niet het hele spel zo offuh? ik heb me totaal niet in het spel verdiept omdat ik niet van plan was om m te gaan halen, maar ik ben me aan het bedenken. omfg ik zei 'offuh' ![]() | |
alex4allofyou | woensdag 31 mei 2006 @ 00:22 |
quote: Helemaal waar, maar hoor je me zeggen dat de anderen het niet goed/ anders doen of deden? ![]() Ik heb het over de Wii en diens toekomst. Waarbij ik nog wel een aanvulling wil geven, als je zegt dat de anderen ook dingen gaan doen die de Wii nooit zou kunnen dan klopt dat, maar 'die anderen' doen dingen die in de lijn van verwachtingen staan en 'die anderen' doen dingen (met name graphics) die hun concurrenten ook doen...behalve Nintendo. Hoe kun je trouwens zeggen dat mensen gehecht zijn aan normale gameplay? Wat is normale gameplay? Dat is gameplay die we GEWEND zijn. Wie zegt dat normale gameplay straks niet gewoon gameplay is die met een Wiimoteachtige controller wordt gedaan? Maar ik geef je gelijk hoor, de normale setup zal niet verdwijnen. Er zijn nog steeds mensen die een LP gebruiken voor muziek dus t is nogal optimistisch om te zeggen dat iedereen straks acher een Wiimote zit. quote:Ach kerel, een maat van mij heeft een combo die werkelijk een minuut doorgaat. En t is weldegelijk 1 combo, aangezien t een combinatie is van combo's en het een combinatie is die doorgaat TOTDAT je een verkeerde knop indrukt. Kortom, combo. Staat zelfs gewoon in de lijst. Ja Tekken is wel een redelijk gebalanceerd spelletje en combos is niet het enigste pluspunt van het spel, maar daar ging t niet over. quote:Ja zo kijk jij ertegenaan, Nintendo kijkt er anders tegenaan. Mario is over het algemeen het spel die een lijn uitzet van waar Nintendo met zn console naartoe wil gaan. Jij richt je teveel op het platformwerk an sich. Ik bedoelde de normale Mario's trouwens met mn stukje. Maar als je zegt gewoon het idee van Mario verkoopt altijd wel goed dan zeg je dus eigenlijk dat ze een game op de markt brengen die puur rust op het feit dat Mario erin zit. Maar het is juist de game zelf die voor Nintendo belangrijk is en Mario is meer een franchise die als zekerheid eraan gekoppeld wordt. Ik heb dr ooit een topic over geopend, veel leesvoer maar t maakt t wel duidelijker: Wat,een afstandsbediening?!? Waarom Nintendo is zoals ie is: Trouwens, ik meen wel dat Nintendo de meeste characters op naam heeft van alle developers, dus ze betichten van weinig fantasie op dat front is nogal makkelijk. Rennen en springen met een poppetje is wel een beetje een heel onomvattende beschrijving, volgens mij bestaan de meerheid van games uit rennende en springende poppetjes ![]() | |
Diablos79 | woensdag 31 mei 2006 @ 00:43 |
quote:De meeste van die combo's staan in de lijst ja, maar wel gewoon de standaard versie. Dat je dan die combo oneidig achter elkaar kan doen en het dan één grote combo word is een andere zaak. Zoals Jun heeft zo'n kleine combo die je oneindig kan doen en zo kun je er wel een 1000 hit combo van maken. Die combo's zijn trouwens meer voor show dan dat ze echt nuttig zijn ![]() Maar goed laten we maar niet te veel zeggen over Tekken anders gaan er straks weer mensen zeuren dat er word gesproken over Tekken in een Wii topic ![]() quote:Ja dus ze zijn bang dat het zonder Mario niet zo goed zal aanslaan dus gebruiken ze hem maar weer. En hoe nintendo dat ziet boeit niet, het gaat erom hoe de meeste gamers dat zien. En die zien gewoon weer een spelletje met mario erin ![]() quote:Kun je zien dat er in al die jaren toch niet veel is veranderd aan het basis principe ![]() | |
disjfa | woensdag 31 mei 2006 @ 01:20 |
quote:Dan zouden ze in elke game die ze nieuw maken mario in proppen. Dat is echt flinke kul wat je nu uitpoept. Er is een mario game die iets vernieuwends heeft op de cube en dat is sunshine en die is niet eens aangeslagen bij het grote publiek. Verder zogen ze voor een paar party games met mario erin (party, tennis, baseball etc) Wat zou je anders moeten doen met een party game. Zomaar nieuwe mensen introduceren zonder dat we er iets van weten. Met de franchise erachter kan je al weten wat voor powerups de personen kunnen hebben en kan dat het juist alleen maar leuker maken omdat je al veel info over de karakters hebt. Anders hadden we ook wel mario pikmin, mario prime, exite mario ( ![]() | |
Dj_Day-V | woensdag 31 mei 2006 @ 01:53 |
Elebits promo: http://gonintendo.com/?p=2834 btw, roflcopter: http://www.youtube.com/watch?v=k7nsBoqJ6s8&search=nintendo | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 07:14 |
God, ORB looks like fucking shit ![]() ![]() Oke het is wel een indie developer, maar toch ![]() ( valt onder homebrew dus ) omg damage control ![]() | |
Strolie75 | woensdag 31 mei 2006 @ 07:39 |
Early PC version ![]() | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 07:41 |
Ja dit zijn een stelletje 17 jarigen die maya onder de knie hebben en vandaar maar een game ontwikkelen voor de Wii. Ze hebben alleen geen devkit of wat dan ook ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 07:44 |
quote:Alle Sony grappen zijn nu al 30 keer gemaakt, sorry dat ik ze allemaal al eens gezien heb en er niet meer om kan lachen. @ Orb btw ![]() quote:Het komt er zeg maar op neer dat er 2 werelden zijn. Twillight Realm en een normale wereld. Hier zijn allemaal verschillende dingen tussen en ze zijn heel anders, maar dat vertel ik niet, anders verklap ik teveel ![]() [ Bericht 26% gewijzigd door Tomasso op 31-05-2006 07:53:52 ] | |
MeZZiN | woensdag 31 mei 2006 @ 08:15 |
quote:Hopeloos.... wat een bagger grapics het is net aan N64 qualiteit (ik ben dan wel niet graphics geil enzo maar tja dit is wel erg.) ![]() | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 08:41 |
is dit het Wii-topic, of ben ik per ongeluk in het Sony-bash-topic terecht gekomen? | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 08:42 |
quote:Spuit 11 ![]() Al wat van gezegd ![]() | |
Morthill | woensdag 31 mei 2006 @ 08:47 |
quote:Aah, budgetgames ![]() | |
Xrenity | woensdag 31 mei 2006 @ 10:18 |
Gees, gaan we nu allemaal Orb belachelijk maken? ![]() Alsof je iets kan vertellen aan de hand van 1 gare screenshot. | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 10:31 |
quote:Er zijn wel wat meer screens uitgekomen ![]() http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1474 | |
Xrenity | woensdag 31 mei 2006 @ 10:33 |
quote:Ok, ik neem terug wat ik zei ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 10:34 |
Over dat de controller niet werkt als je 3 feet or minder van je scherm zit: Teddman heeft verteld dat op E3 mensen gewoon iets van 2 feet afstand zaten van de scherm bij E3 en toen leek het gewoon prima te werken. | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 10:34 |
quote: ![]() | |
Xrenity | woensdag 31 mei 2006 @ 10:42 |
http://www.anandtech.com/tradeshows/showdoc.aspx?i=2757 Hoop mooie foto's ![]() ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 10:51 |
quote:Wie is Teddman? | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 10:51 |
Een gozer die wel is op GAF post en de admin is van de forum waar ik op post. Hij heeft o.a. op E3 Super Mario Galaxy gespeeld, en ook Tennis. | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 11:12 |
quote:Fixed. | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 11:13 |
http://tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=757 Kijk eens naar dat poll. ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 11:14 |
quote:En het is die poll. | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 11:19 |
Die poll, dat poll. Whatever. Volgende keer laat ik die of dat gewoon weg. ![]() | |
speknek | woensdag 31 mei 2006 @ 11:20 |
orb is best aardig voor een indie spel. | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 11:23 |
quote:hij is pas 19, cut him some slack ![]() andere user, marsu ![]() [ Bericht 12% gewijzigd door SocialDisorder op 31-05-2006 11:29:00 ] | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 11:25 |
18. ![]() | |
RaymanNL | woensdag 31 mei 2006 @ 11:26 |
http://www.bartsmit.com/search/search.php?zoekproduct=Wii&tabbladid=0&%20#![]() ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 11:30 |
quote:Gewoon zomaar een datum, net als zomaar een prijs. Dit zegt helemaal niks. Wel matig dat bart smit ![]() | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 11:31 |
quote:Ow jammer ![]() | |
Choices | woensdag 31 mei 2006 @ 11:33 |
quote:Ben benieuwd of ze dat 'zomaar' kunnen doen. | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 11:35 |
quote:je bent natuurlijk van harte welkom ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 11:35 |
quote:Dat gebeurt zo vaak bij winkels waarbij er nog een definitieve datum bekend is. Gamestop bijvoorbeeld heeft een blaadje met "data" van de Wii launch games, sommige kwamen op 2 oktober, sommige in november. En die prijs is natuurlijk helemaal bullshit die bart smit heeft neergezet. | |
Tain | woensdag 31 mei 2006 @ 11:37 |
quote:Waarom zouden ze dat niet 'zomaar' kunnen doen? Als ze als regel hebben dat de goedkoopste prijs die er op de site staat voor dat product tijdens je pre-order de prijs is die je betaald. Dan wil je als bedrijf niet te laag gaan zitten en als Nintendo zegt dat de console 199 euro gaat kosten dan is dat een adviesprijs | |
RaymanNL | woensdag 31 mei 2006 @ 11:40 |
Ach, de Wii word toch 199 pleuro ![]() ![]() ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 11:54 |
quote: | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 12:06 |
![]() Over een paar maanden staan jullie beiden voor lul. | |
disjfa | woensdag 31 mei 2006 @ 12:07 |
Met een wiimote achter de tv voor lul idd ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 31 mei 2006 @ 12:08 |
¤219,- net als de cube... helaas... ![]() | |
MeZZiN | woensdag 31 mei 2006 @ 12:19 |
quote:Nintendo heeft al gereageerd hierop en bevestigd dat de prijs niet klopt.. en dat onder de 250$ nog steeds de bedoeling.... | |
RaymanNL | woensdag 31 mei 2006 @ 12:30 |
quote:Je denkt dat tie goedkoper word? | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 12:37 |
quote:Ruzbeh leeft in een lucid dream en denkt dat de Wii 150 euro wordt ![]() ![]() | |
RaymanNL | woensdag 31 mei 2006 @ 12:43 |
quote:Nee, dat zou echt te goedkoop worden ![]() ![]() | |
Xrenity | woensdag 31 mei 2006 @ 12:46 |
quote:Ik begin het eerlijk gezegd ook te denken. | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 12:51 |
quote: ![]() | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 12:57 |
quote:En er is er maar eentje die teleurgesteld gaat zijn, en dat ben jij ![]() Als je nog steeds serieus denkt dat de Wii hier 150 euro @ launch (zelda prijs als de DS dus) wordt, denk je zeker ook nog dat je er 2 controllers bij krijgt? En een spel? | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 13:00 |
quote:Fixed. | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 13:02 |
quote:Hoe kon ik nou Zelda schrijven? ![]() Heb ik dat echt geschreven? Toont wel aan hoe graag ik die game wil ![]() ![]() Ik laat het wel staan zo ![]() | |
alex4allofyou | woensdag 31 mei 2006 @ 13:05 |
quote:Ha ha, jouw brein zit vol met Zelda ![]() | |
Xrenity | woensdag 31 mei 2006 @ 13:07 |
quote:Nintendo wil de mainstream bereiken. De cube staat op dit moment gebundeld voor 100 euro in de winkel. Hier maken ze volgens mij ontiegelijk veel winst nog op per verkochte cube ![]() Wii is een Gamecube Turbo, dus de tech kost ze niet veel meer dan een cube, alleen de ontwikkelingskosten moeten eruit, maar dat lukt wel op de lange termijn. 150 is dus zeker mogelijk. 200 als ze er een extra controller bij doen en nog een Sports demootje en een gratis download ofzo. | |
MMaRsu | woensdag 31 mei 2006 @ 13:10 |
quote:150 euro laat niet/geen ruimte over voor pricedrops ![]() | |
Xrenity | woensdag 31 mei 2006 @ 13:11 |
quote:Maar dat hoeft ook voorlopig niet met zon prijs ![]() Dan kun je gaan bundelen bijvoorbeeld. | |
Choices | woensdag 31 mei 2006 @ 13:12 |
quote:Nintendo haalt wel als enige nog winst uit het verkopen van een console. Dit geld niet voor Sony, en MS. Dus, ze gaan het echt niet 'zo laag mogelijk' maken, want dan snijden ze zichzelf ook. 150 zal zeker mogelijk zijn, maar het is geheid niet gewenst. Tegenover de andere consoles is 200 een prima prijsje, ook voor de mainstream. | |
#ANONIEM | woensdag 31 mei 2006 @ 14:29 |
quote:Nee, Doom, Wolfenstien en zelfs Starfox kwamen pas na de Playstation... ![]() | |
Choices | woensdag 31 mei 2006 @ 14:29 |
eerste prijzen bekend | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 14:34 |
quote:erm, doom, wolfenstein en starfox zijn niet 3D. Zijn 2D die 3D faken. maar je hebt wel gelijk dat Sony het 3D gamen niet heeft uitgevonden. | |
H_T | woensdag 31 mei 2006 @ 14:58 |
quote:En de Sega Saturn was eerder op de markt. Plus er waren al games met 3d-chips daarvoor, zoals Stunts, Virtua Fighter, Virtua Racer, Daytona USA... de PSX was ook niet de eerste met 3d-games ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 14:59 |
quote:Volgens mij was Starfox toch echt 3D. ![]() | |
Pheno | woensdag 31 mei 2006 @ 15:00 |
quote:Uhm, iedereen faked nog 3D, je ziet het toch steeds op een 2D scherm ![]() | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 15:02 |
quote:binnenkort niet meer http://tweakers.net/nieuws/40683 | |
Cheiron | woensdag 31 mei 2006 @ 15:03 |
He? waar is het games.fok topic over die Bart Smit prijs gebleven? | |
Pheno | woensdag 31 mei 2006 @ 15:04 |
quote:Define 3D. Maar je hebt gelijk, ik zie ook duidelijk polygonen en diepte erin. Doom 1 was bv niet 3D omdat er geen hoogte in zat, je kon niet springen en er waren geen trappen ![]() Doom 2 was dus weer een stap vooruit, jammer van die sprites als monsters ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 31 mei 2006 @ 15:05 |
quote:Blijkbaar (imo terecht) verwijdert.... | |
Tomasso | woensdag 31 mei 2006 @ 15:09 |
quote:Verwijderd ![]() | |
EricG | woensdag 31 mei 2006 @ 15:13 |
Even een artist impression van de grootte van de Wii (3 dvd doosjes, met mijn hand erbij als vergelijking)![]() ![]() | |
BMH | woensdag 31 mei 2006 @ 15:17 |
quote:Een game zonder trappen of hoogte verschillen is niet 3d? De gemiddelde race game..... Doom 1 is dus weldegelijk 3d. | |
imported_sphinx | woensdag 31 mei 2006 @ 15:19 |
quote:egnie | |
Notorious_Roy | woensdag 31 mei 2006 @ 15:27 |
Er is een verschil in 3D gameplay met 2D graphics (Doom), 3D graphics met 2D gameplay (Viewtiful Joe) en volledig 3D (Mario 64) en volledig 2D (Mario 1) | |
timbob | woensdag 31 mei 2006 @ 15:28 |
Bovendien had Doom 1 zeker wel trappen ![]() gelijk in het eerste level al, als je naar links liep. | |
Cheiron | woensdag 31 mei 2006 @ 15:28 |
Doom is NIET echt 3d. Quake was de eerste echte 3d shooter. | |
Pheno | woensdag 31 mei 2006 @ 15:29 |
quote:Klopt. | |
Pheno | woensdag 31 mei 2006 @ 15:30 |
quote:De 3D engine moet wel geschreven zijn om hoogte te kunnen doen, als je geen hoogte meecalculeert (let op, dit betekent niet dat je het ook daadwerkelijk mogelijk maakt) heb je geen 3D ![]() | |
Pheno | woensdag 31 mei 2006 @ 15:31 |
quote:Dat was een grafisch truukje, maar er zijn geen hoogteverschillen in Doom. Zie enginecode als je wilt ![]() | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 15:32 |
deze discussie gaat in het jaarboek ![]() | |
Pheno | woensdag 31 mei 2006 @ 15:37 |
quote:Mag ik dan ook een exemplaar ![]() Naast deze discussie lijkt me de discussies over Wii vs the rest erg humor ![]() Nou ja discussies, over en weer bashen is een betere verwoording ![]() | |
Poit | woensdag 31 mei 2006 @ 15:43 |
Hoe definieer je dan je hoogteverschillen? Er zitten in Doom weldegelijk platformen die als "lift" gebruikt kunnen worden. Eerste level gelijk al 1. Je kan inderdaad niet naar boven kijken of mikken maar is dat dan geen hoogte? (IDDQD for teh win!) Quake was voor mij 3d omdat je een object van verschillende kanten kon bekijken zonder hetzelfde plaatje weer te zien als het om een object op de grond ging (een lijk of kist). Anyway.. dit is totaal niet relevant.. Ik wil Fight Night Round 4 op de WII!!!!!!!!!! | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 15:43 |
Wat vinden jullie van de naam. Ik blijf 'm geweldig vinden. Ik ben nu wel gewend om het Wii te noemen en niet Revolution. En ik vind Wii echt een veel beter naam dan Nintendo Revolution. | |
Erwtensoep | woensdag 31 mei 2006 @ 15:53 |
Niks mis mee, goed beeldmerk | |
Poit | woensdag 31 mei 2006 @ 15:53 |
Op http://www.tooncrisis.com staat een spelletje (is een reclamegame van Sony, sorry) waar een Wii achtige nunchuck beweging in voorkomt.. Tsjek het maar eens uit. Edit: Plus nog een verkapte duckhunt eend waarvan ik de funtie niet begrijp.. (en een taalcursus kan ook handig zijn... [ Bericht 26% gewijzigd door Poit op 31-05-2006 16:00:02 (Typtyfus) ] | |
Cheiron | woensdag 31 mei 2006 @ 16:05 |
Hehe, mn afdeling op het werk is zelfs gewend aan Wii. Kreeg gisteren de vraag waarom ik de hele dag "Wiiiii" zat te roepen ![]() | |
Poit | woensdag 31 mei 2006 @ 16:11 |
Dat heeft volgens mij niets te maken met het feit dat je zin hebt in de nieuwe console van Nintendo maar gewoon dat je erg blij bent met je nieuwe bureaustoel ![]() | |
Ruzbeh | woensdag 31 mei 2006 @ 16:15 |
quote:Tering dat zat ik echt lang te spelen. ![]() ![]() | |
SocialDisorder | woensdag 31 mei 2006 @ 16:18 |
bij mij thuis is de wii al naar dii gegaan overigens. "we gaan de wii kopen." --> we gaan dii kopen" | |
Choices | woensdag 31 mei 2006 @ 16:21 |
Ik snap niet dat mensen kritiek hebben op de naam. Na het zien van de pers conferentie, is het alsof de naam veelste grof is, te zwaar is. Wii is, duidelijk. Als je em begrijpt, heb ik het gevoel. Reggie sprak woorden van waarheid. | |
BMH | woensdag 31 mei 2006 @ 16:32 |
quote: ![]() | |
P-Style | woensdag 31 mei 2006 @ 16:32 |
Het enige wat ik heb aan te merken op de naam is de dubbele "i". Van mijn part hadden ze'm dan beter "Wi" kunnen noemen. ![]() | |
alex4allofyou | woensdag 31 mei 2006 @ 16:54 |
quote:Die games zijn niet de eerste games die de 3D game geperfectioneerd hebben in de 3D games die we heden ten dage gebruiken. Heb dr al een een 'onderonsje' over gehad ![]() Sony moet idd niet lullen, de FXchip bood al de thrills die de PS opeist. | |
alex4allofyou | woensdag 31 mei 2006 @ 16:55 |
quote:Maar dan is t maar 1 i terwijl het WE is dus dr moet minstens nog eentje bij. Ze hadden beter kunnen doen: Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii DAT is pas duidelijk! | |
chibibo | woensdag 31 mei 2006 @ 17:10 |
quote:Als je het mij vraagt, gaat het er om wat de speler ziet en ervaart, ongeacht hoe het door de engine wordt geinterpreteerd en gerealiseerd. Ik beschouw een spel als Doom daarom als 3D. | |
Choices | woensdag 31 mei 2006 @ 17:35 |
quote:Zou er hier nou een boodschap in zitten, wat zijn die rondjes? hoe durf je offtopic te gaan ?! ![]() | |
Dj_Day-V | woensdag 31 mei 2006 @ 17:56 |
http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1474 *proest | |
Diablos79 | woensdag 31 mei 2006 @ 18:05 |
quote:Niet zeuren dat het lelijk is, het gaat allemaal om de gameplay ![]() ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 31 mei 2006 @ 18:07 |
Dit zijn screens uit de early PC version uit 1989 | |
moomoo | woensdag 31 mei 2006 @ 18:22 |
niet slecht toch, voor een n64 game? | |
BMH | woensdag 31 mei 2006 @ 18:29 |
quote:Boedhaa sprak woorden van waarheid. | |
Dj_Day-V | woensdag 31 mei 2006 @ 18:39 |
quote:De orginele Half Life ziet er nog beter uit ![]() | |
Diablos79 | woensdag 31 mei 2006 @ 18:43 |
quote:Maakt toch niet uit, Orb speelt vast veel leuker ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 31 mei 2006 @ 19:01 |
quote:Post je ook wel eens iets positiefs geweest hier over de Wii? Kan het me niet herinneren Gaat nu even niet om dit lelijke spel, maar over het algemeen. | |
dikkedorus | woensdag 31 mei 2006 @ 19:02 |
quote:Doom en Wolfenstein waren redelijk complete 3D engines, ze gebruikte alleen niet de standaard pipeline. De eerste 3D game was naar mijn weten trouwens battlezone uit 1980.. | |
#ANONIEM | woensdag 31 mei 2006 @ 19:03 |
quote: ![]() een console afschrijven via een screenshots van een spel, van een paar amateurs die niet eens een devkit hebben.... ![]() | |
Diablos79 | woensdag 31 mei 2006 @ 19:04 |
quote:Jawel hoor, als je goed hebt gelezen zie je ook dat ik een goede toekomst zie voor de Wii en dat de gameplay zeker wel leuk zal worden. | |
Tware | woensdag 31 mei 2006 @ 19:05 |
Dat Orb is netziets als dat Sunder, wat ooit was aangekondigd door een (amateur?/opstartende) studio. Alleen leek Sunder me nog wel potentie hebben. Hopelijk worden die eerste screenshots wel wat mooier ![]() ![]() | |
Erwtensoep | woensdag 31 mei 2006 @ 19:06 |
quote:Ok, dan heb ik niks gezegd | |
Choices | woensdag 31 mei 2006 @ 19:08 |
quote:Ah, dat zoiezo. Maar reggie ook, op zijn manier, zijn brance, zijn werkgever ![]() |