Dat wordt echt een tweede OoT. Gewoon het verhaal laten voor wat het is, en lekker de hele dag door de wereld sjokken en een beetje vissen enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:49 schreef Sjotime het volgende:
[..]
SHIIIT wat ziet Zelda er goed uit zeg![]()
Die sfeeeeeer
![]()
Ook hier geef ik je weer gelijk, natuurlijk zit er kwaliteitsverschil in. Het zal ook zeker een kwestie zijn om het "er voor over te hebben" zijn. Als ik kijk(of eigenlijk luister) naar het HK setje van m'n broer dan denk ik bij mezelf. Klinkt dondersgoed, maar zou ik het geld wat hij er aan uitgegeven er ook voor over hebben? Nope, daarom denk ik, kwaliteitsverschil is er zeker maar of het nog in verhouding is naar de prijs vind ik sinds de komst van de Logitech setjes niet meer zo.quote:Dat mag jij vinden .. Maar dat is dus echt niet zo. Als je echt dure speakers koopt kunnen de speakers van zo'n logitech setje daar echt niet tegen op.
Dit is ook weer iets puur persoonlijks denk ik. Volgens mij vind ik de stoel waar ik in zit een stuk belangrijker dan het geluid wat er op me af komt, al dan niet van 5 verschillende hoeken.quote:Volgens veel van mijn vrienden die gewoon via het geluid van hun tv of stereotorentje spelen wel
...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Diablos79 het volgende:
De Wii is nog niet eens uit en ze beginnen nu al over de Wii2?? Heeft nintendo zo'n korte levensverwachting van de Wii dan?
Alleen HD supportquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef Diablos79 het volgende:
De Wii is nog niet eens uit en ze beginnen nu al over de Wii2?? Heeft nintendo zo'n korte levensverwachting van de Wii dan?
Monaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Wie is dit meisje van Wario Ware Smooth Moves?
[afbeelding]
Dat klopt, maar er word meestal niet over gesproken voor de launch. MS zal ook vast al weer aan een opvolger voor de 360 werken maar daar hoor je voorlopig niks over. Klinkt een beetje onzeker over je product als je voor de launch al over een opvolger begint.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alleen HD support
En daarnaast is het heel normaal dat ze nu al nadenken over een opvolger. Zodra er een console is gelanceerd, begint het bedrijf gelijk al met de ontwikkeling van de opvolger.
*meltdt*. heb nog een TV van 4-5 jaar oud. toffe sig trouwens. doet me een beetje denken aan "ik verloor mijn koekje in de disco". koekiemonster was zn tijd ver vooruit.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben er wel een goed punt mee. Veel mensen zitten zelfs nog aan een oude 4:3 tv en hebben niet eens breedbeeld, laat staan HDTV. De opmars daarvan is nog maar net begonnen.
quote:
Uit de controller die je in je hand hebt (die heeft namelijk een ingebouwde speaker), niet uit de console.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:54 schreef Wouser het volgende:
Zo is mij vertelt dat BV bij het spel Zelda wanneer je een pijl schiet komt het geluid van dat je de pijl afschiet uit de console en wanneer de pijl zijn doel raakt hoor dat weer uit de TV dat is gewoon werkelijk schitterend man
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:54 schreef Wouser het volgende:
respect voor Nintendo!!!weg met de PS3 en de XBOX
![]()
en als je nou op slank valt?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Wii is een dikke chickmagnet, dat kan ik je wel vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Ja dat denk ik ook.... die muziek ook die ik hoorde.... prachtig. Heb erg veel zin in dat spel zegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat wordt echt een tweede OoT. Gewoon het verhaal laten voor wat het is, en lekker de hele dag door de wereld sjokken en een beetje vissen enzo.
Vooralsnog staat hij voor Q4 2006. Mijn gok is oktoberquote:Op zondag 28 mei 2006 10:38 schreef Cool_Runner het volgende:
wanneer komt dat ding nou uit dan?
vind m wel grappig
quote:Op zondag 28 mei 2006 10:56 schreef H.Flick het volgende:
Red Steel lijkt me ook super!
Ik heb gewoon al 2 must-haves bij launch!
Jammer alleen dat het zo'n zogenaamde "insider" was waarvan z'n bron z'n duim wasquote:Op zondag 28 mei 2006 10:56 schreef H.Flick het volgende:
Red Steel lijkt me ook super!
Ik heb gewoon al 2 must-haves bij launch!
quote:
2 keer dan!quote:Wie zeurt krijgt een beurt (en een ban)
Door users geplaatste verzoeken om bans voor anderen zijn niet welkom en kunnen dan ook leiden tot een ban van de 'verzoeker' zelf.
Door users vastgestelde (vermeende) overtredingen mogen natuurlijk wel gemeld worden. Al ontvangen we die bij voorkeur per e-mail, ICQ, msn of IRC. De FA's beslissen vervolgens of en welke actie er nodig is.
Ook nee.quote:
Beste GAM topicquote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Even wat DD om je op te vrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt me nog steeds een leuke gamequote:Op zondag 28 mei 2006 10:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het zo'n zogenaamde "insider" was waarvan z'n bron z'n duim was
Nee. Ik vind dit wel prima zo, kan je het topic tenminste snel terugvinden in de lijstquote:
Mooi vrouwelijk schoonquote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan onder andere controle krijgen over grote beesten en daarmee dingen doen (zoals op een groot vogel ofzo vliegen).quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Rayman inhoudt? Behalve het mollen van gestoorde knijnen dan?
ik geloof dat hier wel aardig wat info staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Rayman inhoudt? Behalve het mollen van gestoorde knijnen dan?
Doh... ik dacht het is dezelfde persoon.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef moomoo het volgende:
Platina: (vraag)
dikkedorus: (antwoord)
Ruzbeh: Hoezo vraag je het dan net.
![]()
Ingame is er niet superveel bekend, tot nu toe vind ik dat er te weinig duidelijke ingame beelden zijn van Rayman.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Net zo plastic als Wii.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
[afbeelding]
Gebaseerd op War of the Worldsquote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
Ik vind die konijnen er maar ontieglijk vaag uitzien, het hele spel klinkt me vaag in de oren. Volgens mij schieten ze een beetje te ver door daarzo.
Al is dit: [afbeelding] wel een leuke screenie
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef Tomasso het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=103193
Wii listed for 18000 yen in Japan
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.
Zoals ik altijd heb gezegd. Let maar op.![]()
Dalijk 180¤ hierzoquote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef Tomasso het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=103193
Wii listed for 18000 yen in Japan
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nog steeds gewoon uit van 199 euro
ja, dat denk ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nog steeds gewoon uit van 199 euro
Denken jullie dat dit realtime is? Of is dit prerendered?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
Ik vind die konijnen er maar ontieglijk vaag uitzien, het hele spel klinkt me vaag in de oren. Volgens mij schieten ze een beetje te ver door daarzo.
Al is dit: [afbeelding] wel een leuke screenie
pre-rendered.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Denken jullie dat dit realtime is? Of is dit prerendered?
Niet dat het ongelooflijk mooi is ofzo, maar t zijn wel een awful lot of bunnies met prima achtergronden.
quote:
100% pre-rendered. Volgens mij kan de Xbox 360 dat niet eens real-timequote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet dat het ongelooflijk mooi is ofzo, maar t zijn wel een awful lot of bunnies met prima achtergronden.
laat staan de PS3.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
100% pre-rendered. Volgens mij kan de Xbox 360 dat niet eens real-time.
Volgens mij heb jij een te rooskleurig beeld van next-genquote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij kunnen die het toch echt wel hoor.
Serieus, zo veel stelt die screen nou ook weer niet voor.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een te rooskleurig beeld van next-gen.
Het enige dat ik weet is dat Michel Ancel heeft gezegd dat alle screenshots van de Wii versie zijn, en ook dat de Wii behoorlijk wat konijnen aan kon op het scherm.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als het allemaal verschillende konijntjes zijn die wild door elkaar rennen terwijl er dingen ontploffen en bomen omvallen lijkt het me wel veel voorstellen. En zo zie ik die screenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Serieus, zo veel stelt die screen nou ook weer niet voor.
Dat kan een 360 nog wel aan.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het allemaal verschillende konijntjes zijn die wild door elkaar rennen terwijl er dingen ontploffen en bomen omvallen lijkt het me wel veel voorstellen. En zo zie ik die screen.
Uhhh... Neuh.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Die screen is toch van dezelfde kwaliteit als de KillZone preview?!
Nou ik heb vandaag NNN op de 360 gezien... dan vind ik dit toch een stuk mooierquote:
Dit?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef H.Flick het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen. Het ziet er toch 100 keer mooier uit dan een GR:AW of een Oblivion?!
Mja, NNN gaat ook wel iets verder, als ik zag hoeveel mannetjes daar wel niet in het scherm waren.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:19 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag NNN op de 360 gezien... dan vind ik dit toch een stuk mooier
Tering.... met zo'n prijs krijgen de andere consoles toch echt wel last. Maar aan de andere kant... de Wii is misschien meer voor erbijquote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.
Zoals ik altijd heb gezegd. Let maar op.![]()
Link van trailer?quote:
http://www.eurogamer.net/tv_video.php?playlist_id=425quote:
Precies, ik denk niet dat Nintendo echt veel marktaandeel gaat stelen van Sony en MS.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tering.... met zo'n prijs krijgen de andere consoles toch echt wel last. Maar aan de andere kant... de Wii is misschien meer voor erbij
Dat is niet nieuw, dat had Final Fantasy VII ook alquote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
Nu snap ik waarom Nintendo de Wii niet zo krachtig heeft gemaakt. Het heeft toch geen zin!quote:
Dat deden Final Fantasy games al in 1996.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Misschien dat het een nieuwe techniek gebruikt, een FMV achtergrond met daarvoor gewoon polygonen. Eigenlijk hetzelfde als RE remake maar dan met meer frames in de achtergrond zeg maar.
Als het wel kan gaan de PS3 en de Xbox 360 me nog aangenaam verrassen en zo niet ben ik ook tevreden. Ideaalquote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom Nintendo de Wii niet zo krachtig heeft gemaakt. Het heeft toch geen zin!
Nope, dat waren stille achtergronden en die kleine stukjes dat FMV en polys samenkwamen waren slecht uitgevoerd en was er geen enkele interactie.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dat deden Final Fantasy games al in 1996.
Ik denk niet dat die redenatie juist isquote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef alex4allofyou het volgende:
Ach, ik acht het helemaal niet uitgesloten als t gewoon ingame is. Drie maal de kracht van de Cube houdt dus eigenlijk in dat je 1 Cube gebruikt voor de achtergronden, 1 Cube voor de poppetjes en 1 Cube voor de voorgrond met de bediening enzo. En dan heb ik t nog niet over de nieuwe shaders enzo. Klinkt nogal simpel, maar waarom niet?
Ik bedoel natuurlijk niet de statische achtergronden, en wat was er slecht uitgewerkt aan die stukjes? Het waren gewoon modellen op FMV achtergronden, werkte prima. Er was inderdaad geen interactie, maar dat was op die manier ook onmogelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Nope, dat waren stille achtergronden en die kleine stukjes dat FMV en polys samenkwamen waren slecht uitgevoerd en was er geen enkele interactie.
Hmm ja, gewoon filmpjes draaien op de achtergrond, dat is volgens mij ook al vaker gedaan.quote:Ik heb het over FMV in de achtergrond waar je als poppetje niet bij kan komen. Is weldegelijk een andere opzet.
Maar aangezien we alleen die statement hebben kun je toch creatief zijn?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:37 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die redenatie juist is
DAT is geen realtime! Of laat ik het zo zeggen, als je t speelt ziet het er niet ZO uit.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mja, NNN gaat ook wel iets verder, als ik zag hoeveel mannetjes daar wel niet in het scherm waren.
[afbeelding]
Maar als zoiets kan moet dit ook kunnen.
Ze zullen zeker wel mooie dingen uit die Wii kunnen halen. Maar die trailer van rayman kan de Wii echt niet real-time. Dat was zo pre-rendered als maar kan. Voor dat soort graphics in real-time, of iedergeval in de buurt daarvan, moet je toch echt bij de PS3 en XBOX360 zijn. Je kan niet zeggen van we hebben 3 maal de power van de Cube dus je kan 1/3 gebruiken voor achtergronden, 1/3 voor personages en 1/3 voor effecten. Hoe moet je die redenatie toepassen bij de Ps3, dat ding is de Ps2 maal 35...quote:Op zondag 28 mei 2006 18:44 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maar aangezien we alleen die statement hebben kun je toch creatief zijn?
t Lijkt me weldegelijk mogelijk om met deze hardware hele mooie dingen te laten zien maar dan moet je er wel wat tijd in steken. Zelfs de N64 kon in mijn ogen een heel vette Mariokop toveren omdat alle resources daarin werden gestoken. En nu hebben we t over de Cube maa l drie.
Zo welquote:Op zondag 28 mei 2006 18:48 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
DAT is geen realtime! Of laat ik het zo zeggen, als je t speelt ziet het er niet ZO uit.
Bron is neogaf topic.quote:"Julian Eggebrecht: Maybe without going into too much detail, we don?t think there is anything visually you could do on X-Box (or PS2) which can?t be done on GameCube. I have read theories on the net about Flipper not being able to do cube-mapped environment maps, fur shading, self-shadowing etc... That?s all plain wrong. Rogue does extensive self-shadowing and both cube-maps and fur shading are not anymore complicated to implement on GameCube than on X-Box. You might be doing it differently, but the results are the same.
Gears of War wordt fucking spectacular, maar wel met weinig vergezichten en relatief weinig vijanden tegelijkertijd on screen.quote:
suggereert ie dat daar, of ergens anders? want in dat stukje zie ik alleen staan dat de cube net zo goed qua visuals is als de ps2 en xbox..quote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef Tomasso het volgende:
Even tussendoor voor de mensen die Matt's podcast hebben geluisterd:
[..]
Bron is neogaf topic.
Maar iig, hij suggereert dat de Wii dat niet kan. Sorry hoor, maar ik weiger te geloven dat Nintendo slechtere hardware in de Wii stopt dan in de GC
Nee, dat is een stukje om Matt z'n ongelijk te bewijzenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
suggereert ie dat daar, of ergens anders? want in dat stukje zie ik alleen staan dat de cube net zo goed qua visuals is als de ps2 en xbox..
Ik wil alleen meer weten/zien van Disaster: Day of Crisis.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Het valt me op dat het gewoon niet stil is geworden over Wii na de E3. Nu weer met dat hele prijs gebeuren van 18.000 yen.
ik vind het wel leuk.
ik hoop dat dat waar isquote:Op zondag 28 mei 2006 19:31 schreef Ruzbeh het volgende:
Het valt me op dat het gewoon niet stil is geworden over Wii na de E3. Nu weer met dat hele prijs gebeuren van 18.000 yen.
ik vind het wel leuk.
http://wii.nintendo.com ?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:42 schreef Wouser het volgende:
Ik heb trouwens wel 2 filmpjes gevonde van de Wii
Wii E3 trailer
Games E3 trailer
Wat zijn mensen nou zo negatief?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:45 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
ik hoop dat dat waar is18000 yen
omgg 125 euro zal het sowiso niet worden, 150 heel misschien, ik gok op 199
Maar ik hoop natuurlijk 150![]()
![]()
Hmmjah zit wat in ... Agja laten we het hopenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat zijn mensen nou zo negatief?
De Gamecube was 25.000 yen in Japan, in Europe was dat 219 euro.
Nou dan. Hoe kan het dan opeens 200 euro zijn? Als het echt 18.000 yen is, mag je 150 euro verwachten en niet 200 euro of zelfs hoger.
Ruzbeh, laat die droom nou gewoon eens varen. 199,95 wordt het, niet meer, niet minder, net als bij andere Nintendo consolesquote:Op zondag 28 mei 2006 19:48 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat zijn mensen nou zo negatief?
De Gamecube was 25.000 yen in Japan, in Europe was dat 219 euro.
Nou dan. Hoe kan het dan opeens 200 euro zijn? Als het echt 18.000 yen is, mag je 150 euro verwachten en niet 200 euro of zelfs hoger.
Welk gedeelte van 219 euro snap je niet?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:58 schreef Tomasso het volgende:
Ruzbeh, laat die droom nou gewoon eens varen. 199,95 wordt het, niet meer, niet minder, net als bij andere Nintendo consoles
De cube werd geloof ik op den duur ook 200 euro toch?quote:Op zondag 28 mei 2006 19:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Welk gedeelte van 219 euro snap je niet?
Overigens... vroegâh... betaalde je fl.399 voor een Snes met Marioworld en 2 controllers. Zo'n ¤180, dus dan is een prijs van ¤219 (inclusief inflatie) helemaal geen gekke prijsquote:Op zondag 28 mei 2006 20:38 schreef ikookhier het volgende:
ik ga echt niet zitten muggeziften over 50E kom op zeg,als je voor 250E een wii in huis kan halen ben je toch gewoon gelukkig
ik heb nog voor mijn playstation1 800gulden betaaldquote:Op zondag 28 mei 2006 20:43 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Overigens... vroegâh... betaalde je fl.399 voor een Snes met Marioworld en 2 controllers. Zo'n ¤180, dus dan is een prijs van ¤219 (inclusief inflatie) helemaal geen gekke prijs
Wat natuurlijk ook wel terecht is, gezien de kostprijs.quote:
Ik gok minder dan 125 euro, aangezien nintendo winst wil maken op consoles.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is de kostprijs dan
En geef ze eens ongelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 20:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
aangezien nintendo winst wil maken op consoles.
Ik geef ze geen ongelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En geef ze eens ongelijk. Beter dat ze er 200 euro voor vragen en nog wat winst maken, dan 400 / 600 euro vragen er ook nog steeds eens verlies op maken
Okee, ik kan je met zekerheid zeggen dat de kostprijs onder de 200 euro ligt.quote:Op zondag 28 mei 2006 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Gokken daar hebben niets aan
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, ik kan je met zekerheid zeggen dat de kostprijs onder de 200 euro ligt.
Natuurlijk kan je zelf ook wel bedenken dat een opgevoerde cube niet zo duur is om te produceren.
En de controller is ook niet erg duur nee.
Nee, de Wii is meer dan een opgevoerde Cube. In ieder geval de "opgevoerde cube" zoals er over wordt gepraat, alsof het een system is die amper N64 graphics aankan zo lijkt het soms wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii is gewoon een opgevoerde Cube wat mij betreft.
En zo erg is dat niet aangezien de Gamecube aardige ggraph1x shit ken produceren.
Je begrijpt wel wat ik bedoel, de specs zijn maar iets beter dan die van de Cube, die van de 360 en PS3 zijn niet te vergelijken met die van hun voorgangers.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De X360 is dan ook maar een opgevoerde Xbox?
En de PS3 een opgevoerde PS2?
Als je het over de hardware van de console zelf hebt kan je het best een opgevoerde Cube noemen, opgevoerd houdt nog steeds in dat het verbeterd is hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de Wii is meer dan een opgevoerde Cube. In ieder geval de "opgevoerde cube" zoals er over wordt gepraat, alsof het een system is die amper N64 graphics aankan zo lijkt het soms wel.
De Wii biedt daarnaast veel nieuwe features die de Cube niet had.
Ik vind rond de 50% nou niet "iets beter". Maar dat is natuurlijk mijn mening.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, de specs zijn maar iets beter dan die van de Cube, die van de 360 en PS3 zijn niet te vergelijken met die van hun voorgangers.
Pff, laatste post van mij over zo'n onderwerp.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, de specs zijn maar iets beter dan die van de Cube, die van de 360 en PS3 zijn niet te vergelijken met die van hun voorgangers.
Als je het op schaal van hardware vernieuwing bekijkt is dat niet erg veel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind rond de 50% nou niet "iets beter". Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Oh okee, ik wacht wel op de aankondiging dat er stiekem een Xenos GPU en een Cell processor inzitten. En dat ze dan daarmee zulke beelden tevoorschijn toveren!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pff, laatste post van mij over zo'n onderwerp.
Jij weet de specs? En nu moet je niet met de specs aankomen waar Matt mee aankwam, want die kloppen van geen kant, blijkt nu
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh okee, ik wacht wel op de aankondiging dat er stiekem een Xenos GPU en een Cell processor inzitten. En dat ze dan daarmee zulke beelden tevoorschijn toveren!
Zit jij hier nou te ontkennen dat de specs van de Wii laag zijn?
Dat zegt mij allemaal geen donder, het gaat erom wat mijn ogen zeggenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je het op schaal van hardware vernieuwing bekijkt is dat niet erg veel.
De 360 gaat van een 733 mhz processor naar 3 x 3,2 Ghz
De PS3 gaat van een 300 mhz processor naar een ik weet niet hoeveel Ghz Cell processor.
Touché.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je het op schaal van hardware vernieuwing bekijkt is dat niet erg veel.
De 360 gaat van een 733 mhz processor naar 3 x 3,2 Ghz
De PS3 gaat van een 300 mhz processor naar een ik weet niet hoeveel Ghz Cell processor.
Je zegt zelf altijd dat je niet veel waarde hecht aan die graphics, maar als iemand iets zegt over lage specs reageer je toch wel geirriteerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?
Maar het een Cube 1,5 noemen gaat me te ver. Misschien zit mensen het Xbox 1,5 gelul nog dwars ofzo.
Ik kan het toch niet latenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je zegt zelf altijd dat je niet veel waarde hecht aan die graphics, maar als iemand iets zegt over lage specs reageer je toch wel geirriteerd.
Van mij mag je de 360 noemen wat je wilt, maar de Wii is kwa graphics gewoon geen topper, dat zeggen ze bij Nintendo zelf ook.
Tuurlijk gaat het daarom, en je ogen zeggen dus wat je uit de cijfers kon verwachten.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zegt mij allemaal geen donder, het gaat erom wat mijn ogen zeggen
En die zien wel duidelijk een verschil tussen de Wii en de 360 en PS3 (tussen die laatste 2 apparaten dan weer niet maar dat terzijde). Maar goed Super Mario Galaxy ziet er dan weer wel Nextgen uit.
Nee, okee, maar waarom is het zo erg om de Wii kwa hardware een opgevoerde cube te noemen, het draait toch allemaal om de nieuwe gameplay?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten
Sorry dat ik sommige onwaarheden uit de wereld probeer te helpen.
En ik verwacht geen 360 kwaliteit, nooit beweert ook.
Kom jij maar met wat beters!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef Cheiron het volgende:
Nog altijd dezelfde discussies?
Hij heeft ook de prijs van een opgevoerde cube.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Frankeinstein het volgende:
ik vind de graphics in mario galaxy next-gen genoeg voor de prijs van de Wii
Nou, dat ik wel benieuwd ben hoe Nintendo online gaat implementeren bijvoorbeeld. Ik hoop op een xboxlive+. Nintendo zegt dat ze deze ronde veel aan online willen doen, maar ze hebben er nog niets over laten zien....quote:
lollig joh...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij heeft ook de prijs van een opgevoerde cube.
Daarom zijn er de hele tijd dezelfde discussies.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou, dat ik wel benieuwd ben hoe Nintendo online gaat implementeren bijvoorbeeld. Ik hoop op een xboxlive+. Nintendo zegt dat ze deze ronde veel aan online willen doen, maar ze hebben er nog niets over laten zien....
Er zullen friendcodes worden gebruikt.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou, dat ik wel benieuwd ben hoe Nintendo online gaat implementeren bijvoorbeeld. Ik hoop op een xboxlive+. Nintendo zegt dat ze deze ronde veel aan online willen doen, maar ze hebben er nog niets over laten zien....
ik denk dat ze wel aardig gebruik gaan maken van online functies nu ze merken dat het op de DS wel looptquote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Per game zou heel erg sucken, sowieso sucken die friendcodes, waarom niet gewoon gamertags? Lekker makkelijk te onthouden en herkennen enzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zullen friendcodes worden gebruikt.
Nu hoop ik op universele friendcodes en niet aparte friendcodes per game.
Ik denk dat er aparte friendcodes zijn doordat er geen opslagruimte zit in de DS.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, de friendcodes zoals nu bij de DS vind ik helemaal niet handig. Bij mariokart steeds reeksen intikken van mensen. Ik wil gewoon centrale pubs waar je een beetje kan kletsen en kan afspreken om te gaan gamen. Dat overbeveiligde geneuzel moet maar eens afgelopen wezen!
Mwa, dan krijg je:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Per game zou heel erg sucken, sowieso sucken die friendcodes, waarom niet gewoon gamertags? Lekker makkelijk te onthouden en herkennen enzo.
ook als er meer dan een miljoen zijn, waarvan de helft het liefst de zelfde naam heeft?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Per game zou heel erg sucken, sowieso sucken die friendcodes, waarom niet gewoon gamertags? Lekker makkelijk te onthouden en herkennen enzo.
Maar wie wil er nu zulke namen? Er klopt gewoon geen reet van.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
(...)
Tomassotehcoolest
Tomassomyhero
Tomassoistof
Je hoeft ze toch niet allemaal te onthouden en zolang jij weet dat pietje als naam MarioRules3512 heeft dan is er niks aan de hand toch. Sowieso hoef je hem maar 1x als vriend toe te voegen als ze een centrale namenlijst gebruikenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ook als er meer dan een miljoen zijn, waarvan de helft het liefst de zelfde naam heeft?
Omdat bij de Wii online dienst ECHT veel mensen online zullen zijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef peristilius het volgende:
Op Xbox Live werken de gamertags prima, zou niet inzien waarom op de Wii niet.
Gamertags zijn even uniek als cijfercodes. Namen waarin een hoofdletter anders is maakt niks uit, dus dit zal niet voorkomen:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Maar wie wil er nu zulke namen? Er klopt gewoon geen reet van.![]()
Maar serieus, gamertags zouden toch echt wel handig zijn, denk ik. Het zal inderdaad veel dubbele namen opleveren, waar allerhande cijfercodes bij komen om ze uniek te houden, maar het is toch een heel stuk herkenbaarder dan een 12-cijferige code. Ik zit in ieder geval al gebakken met een eventuele gamertag![]()
Ja en ervoor betalen zekerquote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef peristilius het volgende:
Ze moeten gewoon heel Xbox Live jatten.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat bij de Wii online dienst ECHT veel mensen online zullen zijn!
Het is elke cent waard.quote:
Aan de andere kant, nintendo maakt winst op console, dus kunnen ze wat meer centen tegen online aangooien.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Dat moet Sony ook. Xbox live is veruit het beste online gaming platform. Maar Nintendo en Sony willen het natuurlijk gratis doen waardoor je een slechte kopie krijgt.
Dat zou kunnen. Maar of ze het ook willen is een tweedequote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nintendo maakt winst op console, dus kunnen ze wat meer centen tegen online aangooien.
Heb je wel eens Xbox live gebruikt? Het is echt heel goed, hoor.quote:
ja dat kunnen ze bij MS weer niet zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nintendo maakt winst op console, dus kunnen ze wat meer centen tegen online aangooien.
Zelf Retuobak de PC fanboy vindt Xbox Live vele malen beter dan online op de PC, het heerst gewoon.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Zal best. Online op mn PC en DS ook, maar dat kost geen cent.
Kan mij het schelen wat Kabouter denkt van Xbox Live.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zelf Retuobak de PC fanboy vindt Xbox Live vele malen beter dan online op de PC, het heerst gewoon.
Nee, XBL is echt geweldig geloof mijquote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Cheiron het volgende:
Voor een xboxnewbie; heb je nog last van lag als je speelt via xboxlive?
Dat kan wel voorkomen, ligt aan de verbinding van de mensen waarmee je speelt, maar over het algemeen heb je weinig last van lag.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:59 schreef Cheiron het volgende:
Voor een xboxnewbie; heb je nog last van lag als je speelt via xboxlive?
Dat geeft aan hoe goed het wel niet is.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:00 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kan mij het schelen wat Kabouter denkt van Xbox Live.
Ik heb een half uur Halo 2 online mogen spelen, en die headset zou verboden moeten worden.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil gewoon een headset op mn kop voor bij de shootersDat voegt echt wat toe vind ik
Bij Battlefield 2 irriteerde ik me ook helemaal dood aan al die nerds met hun piepstemmen die alleen maar zaten te schelden.quote:Op zondag 28 mei 2006 22:14 schreef SocialDisorder het volgende:
Ik heb een half uur Halo 2 online mogen spelen, en die headset zou verboden moeten worden.
Blegh, krijg je van die kut amerikanen, WOOO I AM GONNA OWN YOU SUCKAAAAAAASSSSSquote:Op zondag 28 mei 2006 22:09 schreef Cheiron het volgende:
Ik mis echt hubs.. Gewoon even hangen in een hub en meeten met vreemden waarmee je even een praatje kan maken.
iddquote:Op zondag 28 mei 2006 22:24 schreef peristilius het volgende:
Het enige nadeel van Xbox Live is dat je Amerikanen niet uit kunt zetten, als dat zou kunnen was het echt perfect geweest.
Maar het friendssysteem mag sowieso overgenomen worden, gewoon een friendslist met gamertags waar je kunt zien of iemand online is en wat hij speelt. Zo makkelijk invites sturen en party's maken.
Bron wiigamer.nlquote:Jouw gezicht in Wii games!
Door Jimmy Driesen - 2006-05-28 - Nieuws - Bron: NGCFrance
Shigeru Miyamoto heeft in een interview verteld dat spelers hun gezicht kunnen gebruiken in Wii games...
Shigeru Miyamoto, vader van topfranchise Mario, heeft in een interview met MTV verteld dat spelers hun gezicht kunnen gebruiken in Wii Sports, een compilatie die onder andere Wii Tennis bevat, om een uniek character te creeëren. Zo lijkt het net of jij op het speelveld staat!
Meneer Miyamoto vertelde ook nog dat dit niet alleen in Wii Sports mogelijk zal zijn, maar dat veel meer games de mogelijkheid zullen hebben om het gezicht van de speler te gebruiken.
Zal Nintendo een speciale camera op de markt brengen om je gezicht naar het spel 'over te brengen'? We zullen het binnenkort te weten komen...
Valt wel mee hoor, Amerikanen zijn eigenlijk weer zeer cool op Live. Maar je hebt daar ook breezerkids natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blegh, krijg je van die kut amerikanen, WOOO I AM GONNA OWN YOU SUCKAAAAAAASSSSS
NOOBS NOOBS NOOBS NOOBS
Gejat!!!quote:
quote:
Hadden ze het maar moeten doorvoeren, nu is het gewoon gejat.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:21 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
het is een functie die ze helaas op het laatst uit Perfect Dark voor de N64 hebben gehaaldt... men zei toen dat je met de gameboy camera een foto van je gezicht voor PD multiplayer kon maken...
Eyetoy deed het al met Tony Hawk, de functie is ook al aangekondigd voor de 360 camera.quote:
Ja, het is toch wat.quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 00:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hadden ze het maar moeten doorvoeren, nu is het gewoon gejat.![]()
Alles id gejat op de concole markt. Jank er maar over. De controllers van de wii zijn gejat van de playstation. De controllers van de playstation zijn gejat van de old school computers en microfoft pikt alles in wat al bekend is.quote:Op maandag 29 mei 2006 00:22 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hadden ze het maar moeten doorvoeren, nu is het gewoon gejat.![]()
quote:Op maandag 29 mei 2006 03:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alles id gejat op de concole markt. Jank er maar over. De controllers van de Playstation zijn gejat van de Wii. De controllers van de playstation zijn gejat van Nintendo en microfoft pikt alles in wat al bekend is.
Jank jank jank. Zolang je er vette spellen mee kan spelen zeur ik niet
Och, als er 1 gemeenschappelijke friendcode is hoef je ook maar 1 keer 5729-5829-2659 toe te voegen. Lijkt me nou ook niet een groot probleem.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch niet allemaal te onthouden en zolang jij weet dat pietje als naam MarioRules3512 heeft dan is er niks aan de hand toch. Sowieso hoef je hem maar 1x als vriend toe te voegen als ze een centrale namenlijst gebruiken
een klein bedrijfje genaamd Sony schijnt iets met een camera en je afbeelding in een game gedaan te hebbenquote:
Dat 1x toevoegen is geen probleem, het onthouden wie bij welk nummer hoort wel, zeker als je alleen het nummer in beeld zou krijgen. Dat probleem heb je een stuk minder met gamertags.quote:Op maandag 29 mei 2006 07:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Och, als er 1 gemeenschappelijke friendcode is hoef je ook maar 1 keer 5729-5829-2659 toe te voegen. Lijkt me nou ook niet een groot probleem.
Lost me.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:23 schreef disjfa het volgende:
De controllers van de wii zijn gejat van de playstation.
Op de Playstation had je Soul Calibur, met daarin een karakter met Nunchaku's. Daar is de Wii-mote van gejat. Ik denk dat hij dat bedoelt...quote:
quote:Op maandag 29 mei 2006 10:18 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Op de Playstation had je Soul Calibur Edge, met daarin een karakter met Nunchaku's Maxi. Daar is de Wii-mote van gejat. Ik denk dat hij dat bedoelt...
Du hast recht. Mi scusiquote:Op maandag 29 mei 2006 10:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[afbeelding]
Karakter met nunchaku's, van voor Sony überhaupt begonnen was met console-ontwikkeling.
Kijk eens naar die PI's mannetje.quote:Op maandag 29 mei 2006 03:23 schreef disjfa het volgende:
[..]
Alles id gejat op de concole markt. Jank er maar over. De controllers van de wii zijn gejat van de playstation. De controllers van de playstation zijn gejat van de old school computers en microfoft pikt alles in wat al bekend is.
Jank jank jank. Zolang je er vette spellen mee kan spelen zeur ik niet
Bij Mario Kart en de andere spellen kan je afaik gewoon een nick geven aan de friendcode. Dus ik zie niet in hoe je elkaar niet zou herkennen.quote:Op maandag 29 mei 2006 09:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat 1x toevoegen is geen probleem, het onthouden wie bij welk nummer hoort wel, zeker als je alleen het nummer in beeld zou krijgen. Dat probleem heb je een stuk minder met gamertags.
so truequote:Op maandag 29 mei 2006 13:35 schreef MacGreagor het volgende:
http://www.ps3fanboy.com/(...)ny-press-conference/
Leuk filmpje
Wii60 believe
omslachtig maar ieder geval beter dan alleen een cijfercombinatie in je vriendenlijst.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bij Mario Kart en de andere spellen kan je afaik gewoon een nick geven aan de friendcode. Dus ik zie niet in hoe je elkaar niet zou herkennen.
1 extra invoer...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:04 schreef Tain het volgende:
[..]
omslachtig maar ieder geval beter dan alleen een cijfercombinatie in je vriendenlijst.
Uh, oh..quote:Op maandag 29 mei 2006 16:08 schreef Tomasso het volgende:
En kunnen die PS3 "grappen" niet ergens anders gemaakt worden?
Of direct gamertag invoeren of een cijfercode invoeren, cijfercode opzoeken en nick aanpassen bij die cijfercodequote:Op maandag 29 mei 2006 16:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
1 extra invoer...
En kunnen die PS3 "grappen" niet ergens anders gemaakt worden?
Hoe vaak gaat het bij een Gamertag wel niet fout... helemaal als ze van die supernamen hebben.. Br03$V^V!773M$quote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Of direct gamertag invoeren of een cijfercode invoeren, cijfercode opzoeken en nick aanpassen bij die cijfercode
Cijfercode (12 cijfers, op de DS iig) -> Temp nickname invullen ('Sjaak')quote:Op maandag 29 mei 2006 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Of direct gamertag invoeren of een cijfercode invoeren, cijfercode opzoeken en nick aanpassen bij die cijfercode
Als je zo'n josti bent dat je een gamertag verkeerd invoert verdien je het.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het bij een Gamertag wel niet fout... helemaal als ze van die supernamen hebben.. Br03$V^V!773M$
dat soort wil ik niet eens kennen, laat staan op m'n friendslist hebben.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het bij een Gamertag wel niet fout... helemaal als ze van die supernamen hebben.. Br03$V^V!773M$
*pinkt traantje weg*quote:Op maandag 29 mei 2006 16:26 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dat soort wil ik niet eens kennen, laat staan op m'n friendslist hebben.
-Kan je nick eventueel veranderenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:24 schreef peristilius het volgende:
Waarom niet gewoon gelijk een nick nemen?
Mijn consoles staan niet naast mijn PC, dus als ik een gamertag moet invoeren dan moet ik dat dus al op gaan schrijven of gewoon onthouden. Met cijfertjes mag je het altijd opschrijven want de kans dat je dat fout onthoudt is gewoon vrij groot.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Cijfercode (12 cijfers, op de DS iig) -> Temp nickname invullen ('Sjaak')
Vervolgens online tegenkomen, waarbij de nick automatisch naar SjAaK-NL-lololrofl veranderd.
Wat is het probleem
Dubbele nicks kunnen niet voorkomen en nick kunnen veranderen....quote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
-Kan je nick eventueel veranderen
-ivm eventueel dubbele nicks
Wat boeit dat nou.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn consoles staan niet naast mijn PC, dus als ik een gamertag moet invoeren dan moet ik dat dus al op gaan schrijven of gewoon onthouden. Met cijfertjes mag je het altijd opschrijven want de kans dat je dat fout onthoudt is gewoon vrij groot.
Voor het intikken boeit het ook niet, waar het voor boeit is de verspreiding van de gamertags/friendcodes. Als er iemand aan mij vraagt wat de gamertag van peristilius ofzo is omdat hij hem wil toevoegen dan hoef ik in dit geval gewoon niks op te zoeken en met friendcodes moet je dat dus altijd of je moet een ster zijn in het onthouden van 12-cijferige nummersquote:Op maandag 29 mei 2006 16:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou.
Of het nou een gamertag is of een friendcode, dat boeit me vrij weinig. Wat me wel boeit is of je nou elke keer een friendcode moet intikken per game of een enkele friendcode per persoon voor alle games. Zo niet, dan wordt ik gek.
Als je geen codes gebruikt niet nee.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:32 schreef Tain het volgende:
Dubbele nicks kunnen niet voorkomen.
Ter illustratie:quote:Op maandag 29 mei 2006 16:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou.
Of het nou een gamertag is of een friendcode, dat boeit me vrij weinig. Wat me wel boeit is of je nou elke keer een friendcode moet intikken per game of een enkele friendcode per persoon voor alle games. Zo niet, dan wordt ik gek.
Friendcodes is om te voorkomen dat er vreemde mensen je toevoegen. Je kan dan een waarschuwing krijgen zo van "Deze gebruiker wilt u toevoegen, ja of nee?", maar dan gaan mensen zomaar wat kiezen i.p.v. de waarschuwing echt lezen.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor het intikken boeit het ook niet, waar het voor boeit is de verspreiding van de gamertags/friendcodes. Als er iemand aan mij vraagt wat de gamertag van peristilius ofzo is omdat hij hem wil toevoegen dan hoef ik in dit geval gewoon niks op te zoeken en met friendcodes moet je dat dus altijd of je moet een ster zijn in het onthouden van 12-cijferige nummers
Gamertags zijn inderdaad makkelijker, maar het is niet zo dat je constant bezig bent het toevoegen van mensen.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ter illustratie:
-Hey ik zit ook online, wat is jouw nick?
-SDisorderNL voeg me maar toe
of
-Hey ik zit ook online, wat is jouw code?
-Wacht even, even opzoeken.
.....
-3451-9034-6712 voeg me maar toe
-wacht, 3451 en dan?
Als je de verkeerde toevoegt of iemand anders die je niet kent heeft jou toegevoegd dan verwijder je hem toch weer van je lijstquote:Op maandag 29 mei 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Friendcodes is om te voorkomen dat er vreemde mensen je toevoegen. Je kan dan een waarschuwing krijgen zo van "Deze gebruiker wilt u toevoegen, ja of nee?", maar dan gaan mensen zomaar wat kiezen i.p.v. de waarschuwing echt lezen.
en dat kan bij nicknames niet?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Friendcodes is om te voorkomen dat er vreemde mensen je toevoegen. Je kan dan een waarschuwing krijgen zo van "Deze gebruiker wilt u toevoegen, ja of nee?", maar dan gaan mensen zomaar wat kiezen i.p.v. de waarschuwing echt lezen.
Ik heb het meer over het onthouden van een nick vs een code. Zowel door de eigenaar als degene die je wilt toevoegen.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gamertags zijn inderdaad makkelijker, maar het is niet zo dat je constant bezig bent het toevoegen van mensen.
Als je in-game met iemand speelt dan zie je ook gelijk z'n gamertag en dan kan je hem gelijk toevoegen, met friendcodes kan dat niet.quote:
Tja, eigelijk is dat wel zo ja.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je de verkeerde toevoegt of iemand anders die je niet kent heeft jou toegevoegd dan verwijder je hem toch weer van je lijstDat kan overigens net zo goed met codes gebeuren als je te slordig bent met invoeren
dan nog kun je voorkomen dat iemand jou toevoegd die jij niet wilt. Zelfde met MSN.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:46 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Als je in-game met iemand speelt dan zie je ook gelijk z'n gamertag en dan kan je hem gelijk toevoegen, met friendcodes kan dat niet.
things that actually happened in japanquote:Op maandag 29 mei 2006 15:54 schreef MacGreagor het volgende:
[afbeelding]
voor als je dat filmpje hebt gezien![]()
Ik zeg net al dat mensen zomaar wat doen en ongewenste mensen alsnog toegevoegd worden.quote:Op maandag 29 mei 2006 16:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dan nog kun je voorkomen dat iemand jou toevoegd die jij niet wilt. Zelfde met MSN.
En wat hebben "wij" daarmee te maken?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn consoles staan niet naast mijn PC, dus als ik een gamertag moet invoeren dan moet ik dat dus al op gaan schrijven of gewoon onthouden. Met cijfertjes mag je het altijd opschrijven want de kans dat je dat fout onthoudt is gewoon vrij groot.
Als je bij de DS 1 cijfer verkeerd invoert, zegt ie dat de code niet bestaat. Omdat er 12 cijfers zijn kunnen er ik weet niet hoeveel verschillende codes gemaakt worden (eigenlijk zou ik het aantal moeten kunnen berekenen, ik heb morgen wiskunde examenquote:Op maandag 29 mei 2006 16:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je de verkeerde toevoegt of iemand anders die je niet kent heeft jou toegevoegd dan verwijder je hem toch weer van je lijstDat kan overigens net zo goed met codes gebeuren als je te slordig bent met invoeren
En wat is daar het probleem van? Omdat je geen snoepjes van vreemden aan mag nemen ofzo?quote:Op maandag 29 mei 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Friendcodes is om te voorkomen dat er vreemde mensen je toevoegen.
Ja ook echt, hij wil je toevoegen, mag dit? OMGWTFBBQ!!!!!quote:Op maandag 29 mei 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En wat is daar het probleem van? Omdat je geen snoepjes van vreemden aan mag nemen ofzo?.
Overdreven gedoe.
1012quote:Op maandag 29 mei 2006 17:22 schreef Frankeinstein het volgende:
Als je bij de DS 1 cijfer verkeerd invoert, zegt ie dat de code niet bestaat. Omdat er 12 cijfers zijn kunnen er ik weet niet hoeveel verschillende codes gemaakt worden (eigenlijk zou ik het aantal moeten kunnen berekenen, ik heb morgen wiskunde examen). Ze passen dus wel op dat er geen codes komen waar maar 1 cijfer verschilt van een andere code.
quote:Let me tell you something - based on accounts taken down on washi scrolls, those crab battles left hundreds dead. They had no mercy whatsoever. It took about a dozen people to flip the giant "leader crabs," and even then it took a very well-made bamboo spear with a full tang steel blade to hit its weak point and cause major damage.
Meanwhile the little "worker crabs" would steal tea, rice, babies, and wheatmeal stick-shaped snacks covered in carob (which would later be mass produced by Glico to become the ubiquitous Pocky).
Oh, and they of course didn't have real-time weapon changes. Some poor bastard had to run onto the battlefield to bring the warriors their weapons, and were usually de-legged by pincers on their way back.
of:quote:Op maandag 29 mei 2006 16:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ter illustratie:
-Hey ik zit ook online, wat is jouw nick?
-SDisorderNL voeg me maar toe
of
-Hey ik zit ook online, wat is jouw code?
-Wacht even, even opzoeken.
.....
-3451-9034-6712 voeg me maar toe
-wacht, 3451 en dan?
Dat is ook achterhaald.quote:Op maandag 29 mei 2006 17:44 schreef Wii het volgende:
[..]
of:
-Hey, ik zal je morgen ff bellen, wat is je nummer?
-06-1083.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |