quote:Op zondag 28 mei 2006 21:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee, ik kan je met zekerheid zeggen dat de kostprijs onder de 200 euro ligt.
Natuurlijk kan je zelf ook wel bedenken dat een opgevoerde cube niet zo duur is om te produceren.
En de controller is ook niet erg duur nee.
Nee, de Wii is meer dan een opgevoerde Cube. In ieder geval de "opgevoerde cube" zoals er over wordt gepraat, alsof het een system is die amper N64 graphics aankan zo lijkt het soms wel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:07 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii is gewoon een opgevoerde Cube wat mij betreft.
En zo erg is dat niet aangezien de Gamecube aardige ggraph1x shit ken produceren.
Je begrijpt wel wat ik bedoel, de specs zijn maar iets beter dan die van de Cube, die van de 360 en PS3 zijn niet te vergelijken met die van hun voorgangers.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:04 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De X360 is dan ook maar een opgevoerde Xbox?
En de PS3 een opgevoerde PS2?
Als je het over de hardware van de console zelf hebt kan je het best een opgevoerde Cube noemen, opgevoerd houdt nog steeds in dat het verbeterd is hoor.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, de Wii is meer dan een opgevoerde Cube. In ieder geval de "opgevoerde cube" zoals er over wordt gepraat, alsof het een system is die amper N64 graphics aankan zo lijkt het soms wel.
De Wii biedt daarnaast veel nieuwe features die de Cube niet had.
Ik vind rond de 50% nou niet "iets beter". Maar dat is natuurlijk mijn mening.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, de specs zijn maar iets beter dan die van de Cube, die van de 360 en PS3 zijn niet te vergelijken met die van hun voorgangers.
Pff, laatste post van mij over zo'n onderwerp.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:11 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel, de specs zijn maar iets beter dan die van de Cube, die van de 360 en PS3 zijn niet te vergelijken met die van hun voorgangers.
Als je het op schaal van hardware vernieuwing bekijkt is dat niet erg veel.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:13 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind rond de 50% nou niet "iets beter". Maar dat is natuurlijk mijn mening.
Oh okee, ik wacht wel op de aankondiging dat er stiekem een Xenos GPU en een Cell processor inzitten. En dat ze dan daarmee zulke beelden tevoorschijn toveren!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Pff, laatste post van mij over zo'n onderwerp.
Jij weet de specs? En nu moet je niet met de specs aankomen waar Matt mee aankwam, want die kloppen van geen kant, blijkt nu
Waar beweer ik dat?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:19 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh okee, ik wacht wel op de aankondiging dat er stiekem een Xenos GPU en een Cell processor inzitten. En dat ze dan daarmee zulke beelden tevoorschijn toveren!
Zit jij hier nou te ontkennen dat de specs van de Wii laag zijn?
Dat zegt mij allemaal geen donder, het gaat erom wat mijn ogen zeggenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je het op schaal van hardware vernieuwing bekijkt is dat niet erg veel.
De 360 gaat van een 733 mhz processor naar 3 x 3,2 Ghz
De PS3 gaat van een 300 mhz processor naar een ik weet niet hoeveel Ghz Cell processor.
Touché.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je het op schaal van hardware vernieuwing bekijkt is dat niet erg veel.
De 360 gaat van een 733 mhz processor naar 3 x 3,2 Ghz
De PS3 gaat van een 300 mhz processor naar een ik weet niet hoeveel Ghz Cell processor.
Je zegt zelf altijd dat je niet veel waarde hecht aan die graphics, maar als iemand iets zegt over lage specs reageer je toch wel geirriteerd.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat?
Maar het een Cube 1,5 noemen gaat me te ver. Misschien zit mensen het Xbox 1,5 gelul nog dwars ofzo.
Ik kan het toch niet latenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:24 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je zegt zelf altijd dat je niet veel waarde hecht aan die graphics, maar als iemand iets zegt over lage specs reageer je toch wel geirriteerd.
Van mij mag je de 360 noemen wat je wilt, maar de Wii is kwa graphics gewoon geen topper, dat zeggen ze bij Nintendo zelf ook.
Tuurlijk gaat het daarom, en je ogen zeggen dus wat je uit de cijfers kon verwachten.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:21 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat zegt mij allemaal geen donder, het gaat erom wat mijn ogen zeggen
En die zien wel duidelijk een verschil tussen de Wii en de 360 en PS3 (tussen die laatste 2 apparaten dan weer niet maar dat terzijde). Maar goed Super Mario Galaxy ziet er dan weer wel Nextgen uit.
Nee, okee, maar waarom is het zo erg om de Wii kwa hardware een opgevoerde cube te noemen, het draait toch allemaal om de nieuwe gameplay?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik kan het toch niet laten
Sorry dat ik sommige onwaarheden uit de wereld probeer te helpen.
En ik verwacht geen 360 kwaliteit, nooit beweert ook.
Kom jij maar met wat beters!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:26 schreef Cheiron het volgende:
Nog altijd dezelfde discussies?
Hij heeft ook de prijs van een opgevoerde cube.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:30 schreef Frankeinstein het volgende:
ik vind de graphics in mario galaxy next-gen genoeg voor de prijs van de Wii
Nou, dat ik wel benieuwd ben hoe Nintendo online gaat implementeren bijvoorbeeld. Ik hoop op een xboxlive+. Nintendo zegt dat ze deze ronde veel aan online willen doen, maar ze hebben er nog niets over laten zien....quote:
lollig joh...quote:Op zondag 28 mei 2006 21:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hij heeft ook de prijs van een opgevoerde cube.
Daarom zijn er de hele tijd dezelfde discussies.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou, dat ik wel benieuwd ben hoe Nintendo online gaat implementeren bijvoorbeeld. Ik hoop op een xboxlive+. Nintendo zegt dat ze deze ronde veel aan online willen doen, maar ze hebben er nog niets over laten zien....
Er zullen friendcodes worden gebruikt.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nou, dat ik wel benieuwd ben hoe Nintendo online gaat implementeren bijvoorbeeld. Ik hoop op een xboxlive+. Nintendo zegt dat ze deze ronde veel aan online willen doen, maar ze hebben er nog niets over laten zien....
ik denk dat ze wel aardig gebruik gaan maken van online functies nu ze merken dat het op de DS wel looptquote:Op zondag 28 mei 2006 21:35 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Per game zou heel erg sucken, sowieso sucken die friendcodes, waarom niet gewoon gamertags? Lekker makkelijk te onthouden en herkennen enzo.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:36 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Er zullen friendcodes worden gebruikt.
Nu hoop ik op universele friendcodes en niet aparte friendcodes per game.
Ik denk dat er aparte friendcodes zijn doordat er geen opslagruimte zit in de DS.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Cheiron het volgende:
Inderdaad, de friendcodes zoals nu bij de DS vind ik helemaal niet handig. Bij mariokart steeds reeksen intikken van mensen. Ik wil gewoon centrale pubs waar je een beetje kan kletsen en kan afspreken om te gaan gamen. Dat overbeveiligde geneuzel moet maar eens afgelopen wezen!
Mwa, dan krijg je:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Per game zou heel erg sucken, sowieso sucken die friendcodes, waarom niet gewoon gamertags? Lekker makkelijk te onthouden en herkennen enzo.
ook als er meer dan een miljoen zijn, waarvan de helft het liefst de zelfde naam heeft?quote:Op zondag 28 mei 2006 21:38 schreef peristilius het volgende:
[..]
Per game zou heel erg sucken, sowieso sucken die friendcodes, waarom niet gewoon gamertags? Lekker makkelijk te onthouden en herkennen enzo.
Maar wie wil er nu zulke namen? Er klopt gewoon geen reet van.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
(...)
Tomassotehcoolest
Tomassomyhero
Tomassoistof
Je hoeft ze toch niet allemaal te onthouden en zolang jij weet dat pietje als naam MarioRules3512 heeft dan is er niks aan de hand toch. Sowieso hoef je hem maar 1x als vriend toe te voegen als ze een centrale namenlijst gebruikenquote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ook als er meer dan een miljoen zijn, waarvan de helft het liefst de zelfde naam heeft?
Omdat bij de Wii online dienst ECHT veel mensen online zullen zijn!quote:Op zondag 28 mei 2006 21:45 schreef peristilius het volgende:
Op Xbox Live werken de gamertags prima, zou niet inzien waarom op de Wii niet.
Gamertags zijn even uniek als cijfercodes. Namen waarin een hoofdletter anders is maakt niks uit, dus dit zal niet voorkomen:quote:Op zondag 28 mei 2006 21:44 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Maar wie wil er nu zulke namen? Er klopt gewoon geen reet van.![]()
Maar serieus, gamertags zouden toch echt wel handig zijn, denk ik. Het zal inderdaad veel dubbele namen opleveren, waar allerhande cijfercodes bij komen om ze uniek te houden, maar het is toch een heel stuk herkenbaarder dan een 12-cijferige code. Ik zit in ieder geval al gebakken met een eventuele gamertag![]()
Ja en ervoor betalen zekerquote:Op zondag 28 mei 2006 21:48 schreef peristilius het volgende:
Ze moeten gewoon heel Xbox Live jatten.
quote:Op zondag 28 mei 2006 21:47 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Omdat bij de Wii online dienst ECHT veel mensen online zullen zijn!
Het is elke cent waard.quote:
Aan de andere kant, nintendo maakt winst op console, dus kunnen ze wat meer centen tegen online aangooien.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef H.Flick het volgende:
Dat moet Sony ook. Xbox live is veruit het beste online gaming platform. Maar Nintendo en Sony willen het natuurlijk gratis doen waardoor je een slechte kopie krijgt.
Dat zou kunnen. Maar of ze het ook willen is een tweedequote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nintendo maakt winst op console, dus kunnen ze wat meer centen tegen online aangooien.
Heb je wel eens Xbox live gebruikt? Het is echt heel goed, hoor.quote:
ja dat kunnen ze bij MS weer niet zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Aan de andere kant, nintendo maakt winst op console, dus kunnen ze wat meer centen tegen online aangooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |