Nee. Ik vind dit wel prima zo, kan je het topic tenminste snel terugvinden in de lijstquote:
Mooi vrouwelijk schoonquote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
[..]
Even wat DD om je op te vrolijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan onder andere controle krijgen over grote beesten en daarmee dingen doen (zoals op een groot vogel ofzo vliegen).quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Rayman inhoudt? Behalve het mollen van gestoorde knijnen dan?
ik geloof dat hier wel aardig wat info staat.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Weet iemand wat de nieuwe Rayman inhoudt? Behalve het mollen van gestoorde knijnen dan?
Doh... ik dacht het is dezelfde persoon.quote:Op zondag 28 mei 2006 14:43 schreef moomoo het volgende:
Platina: (vraag)
dikkedorus: (antwoord)
Ruzbeh: Hoezo vraag je het dan net.
![]()
Ingame is er niet superveel bekend, tot nu toe vind ik dat er te weinig duidelijke ingame beelden zijn van Rayman.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:54 schreef Platina het volgende:
Net zo plastic als Wii.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef EricG het volgende:
Even wat DD om je op te vrolijken:
[afbeelding]
Gebaseerd op War of the Worldsquote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
Ik vind die konijnen er maar ontieglijk vaag uitzien, het hele spel klinkt me vaag in de oren. Volgens mij schieten ze een beetje te ver door daarzo.
Al is dit: [afbeelding] wel een leuke screenie
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.quote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef Tomasso het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=103193
Wii listed for 18000 yen in Japan
Neequote:Op zondag 28 mei 2006 16:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
$150 voor de VS en 150 euro voor Europa.
Zoals ik altijd heb gezegd. Let maar op.![]()
Dalijk 180¤ hierzoquote:Op zondag 28 mei 2006 16:40 schreef Tomasso het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=103193
Wii listed for 18000 yen in Japan
quote:Op zondag 28 mei 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nog steeds gewoon uit van 199 euro
ja, dat denk ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga nog steeds gewoon uit van 199 euro
Denken jullie dat dit realtime is? Of is dit prerendered?quote:Op zondag 28 mei 2006 16:37 schreef Platina het volgende:
Ik vind die konijnen er maar ontieglijk vaag uitzien, het hele spel klinkt me vaag in de oren. Volgens mij schieten ze een beetje te ver door daarzo.
Al is dit: [afbeelding] wel een leuke screenie
pre-rendered.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Denken jullie dat dit realtime is? Of is dit prerendered?
Niet dat het ongelooflijk mooi is ofzo, maar t zijn wel een awful lot of bunnies met prima achtergronden.
quote:
100% pre-rendered. Volgens mij kan de Xbox 360 dat niet eens real-timequote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niet dat het ongelooflijk mooi is ofzo, maar t zijn wel een awful lot of bunnies met prima achtergronden.
laat staan de PS3.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:05 schreef H.Flick het volgende:
[..]
100% pre-rendered. Volgens mij kan de Xbox 360 dat niet eens real-time.
Volgens mij heb jij een te rooskleurig beeld van next-genquote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef peristilius het volgende:
Volgens mij kunnen die het toch echt wel hoor.
Serieus, zo veel stelt die screen nou ook weer niet voor.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:07 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een te rooskleurig beeld van next-gen.
Het enige dat ik weet is dat Michel Ancel heeft gezegd dat alle screenshots van de Wii versie zijn, en ook dat de Wii behoorlijk wat konijnen aan kon op het scherm.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als het allemaal verschillende konijntjes zijn die wild door elkaar rennen terwijl er dingen ontploffen en bomen omvallen lijkt het me wel veel voorstellen. En zo zie ik die screenquote:Op zondag 28 mei 2006 18:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Serieus, zo veel stelt die screen nou ook weer niet voor.
Dat kan een 360 nog wel aan.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:14 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Als het allemaal verschillende konijntjes zijn die wild door elkaar rennen terwijl er dingen ontploffen en bomen omvallen lijkt het me wel veel voorstellen. En zo zie ik die screen.
Uhhh... Neuh.quote:Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Die screen is toch van dezelfde kwaliteit als de KillZone preview?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |