Ja en zo'n hele dikke pen! Met 10 kleurtjes en met een beetje mazzel nog met geur ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Een bibberpen. Die had ik ook.
Ja! Ik had er één met groen plastic en een zoet geurtjequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en zo'n hele dikke pen! Met 10 kleurtjes en met een beetje mazzel nog met geur ook.
Die stonken toch altijd? Vond ik tenminste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en zo'n hele dikke pen! Met 10 kleurtjes en met een beetje mazzel nog met geur ook.
ik dacht dat je die jpg nav mijn post had geplaatst, maar we dachten dus gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:58 schreef The_Langolier het volgende:
Damn. 2 zielen...
Bij ons was het altijd ruziën hoe lang je je ministeck-kunstwerkje mocht ophangen in de kamer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
dat mozieken, dat was dus ministeck [dank u Bupa]
dat was echt beroerd voor je nagels
jups.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:05 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat je die jpg nav mijn post had geplaatst, maar we dachten dus gewoon hetzelfde?
Daar ben je gewoon te jong voor!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:06 schreef Paltos het volgende:
Ik weet echt niet waar jullie het over hebben.
Och, ik kan ook wel een beetje over Belgische tv-programma's van een aantal jaren terug praten, hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:06 schreef Paltos het volgende:
Tik takquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik kan ook wel een beetje over Belgische tv-programma's van een aantal jaren terug praten, hoor.
Belgen lopen altijd een beetje achter. Al die dingen moeten bij jullie nog komen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:06 schreef Paltos het volgende:
Met die palingenquote:
Daar moet ik een beetje om lachen.quote:
Sjongejongejongejongejonge....het is toch niet te gleeeeeeuuuuuuuven!quote:
Dat mocht ik nooit kijken van m'n oudersquote:
Opgroeien met Hilversum 3.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Opgroeien met Herman van Veen, Boudewijn de Groot, The Beatles, Country-shit,(Dolly Parton was nog wel leuk. Muzikaal gezien.
), beetje Elvis Presley en andere meuk.
Das toch nie normaal!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Sjongejongejongejongejonge....het is toch niet te gleeeeeeuuuuuuuven!
da's écht een klassiekerquote:
Die zit nu in Koefnoen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's écht een klassieker![]()
ik ken overigens de helft niet van wat erbij staa, maar gelukkig zijn ze mevr. Ten Cate niet vergeten
Le Petit Princequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Het is zó geheimzinnig, het land van de tranen. Wat bedoel je daar precies mee? Of waar is het van?
quote:
Volgens mij is het gebaseerd op het boek "De Kabouter" van Rien Poortvliet, maar okquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
. Ik heb hier het boek waar die serie aan ten grondslag ligt.
Leven en werken van de kabouter, Wil Huygen.
Musti ken ik niet, de rest is leuk.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
@Paltos:
Bart Peeters met 'Dag Sinterklaas'
Alida en De Boomhut
Tiktak
Musti
...
Tiktak en musti ken ik ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
@Paltos:
Alida en De Boomhut
Tiktak
Musti
...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leven_en_werken_van_de_Kabouterquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij is het gebaseerd op het boek "De Kabouter" van Rien Poortvliet, maar ok.
En de Bluffers! En de Snorkels
De gummiberen, vrouwtje theelepel!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij is het gebaseerd op het boek "De Kabouter" van Rien Poortvliet, maar ok.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:14 schreef Bupatih het volgende:
@Paltos:
Alida en De Boomhut
Tiktak
Musti
...
Ah! Dat is hetzelfde dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leven_en_werken_van_de_Kabouter
Musti is lief.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Musti ken ik niet, de rest is leuk.
Ik lees het dan in het Fransquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
verplichte kost. 2x per jaar. minstens
en ja, dat mag ook best in het Nederlands
Jawel, met die ene postbode!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:16 schreef Paltos het volgende:
[..]!
(Behalve De Boomhut, nooit echt leuk gevonden.)
de Bluffersquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja!!quote:
Met aan het begin een verhaaltje van Kapitein Ortega .... misschien zou het wel echt waar kunnen zijn...quote:
Ko de Boswachtersshow met Anton Gleufquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, met die ene postbode!! Hoe heet die ook alweer?
Ik ontdekte het scheepjournaal van Kapitein Ortega in een klooster dat uitkijkt over de zee. In de ochtend van de 16de februari 1634 legde Ortega zijn schip voor anker achter een koraalrif. Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door piraten. Het in brand geschoten schip zonk op de zeebodem. Tien dagen later werd de kapitein half bewusteloos op het strand gevonden, het scheepsjournaal nog in de arm geklemd. Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwaterwezens, niet veel groter dan z'n duim. Niemand geloofde 'm. Maar weet je: ik denk dat het verhaal van Kapitein Ortega best eens waar kan zijn."quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met aan het begin een verhaaltje van Kapitein Ortega .... misschien zou het wel echt waar kunnen zijn...
(of iets dergelijk)
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:18 schreef Bupatih het volgende:
Over postbodes gesproken....Anton Gleuf!!
En Ko de Boswachter!
Wat heb ik veel van die man geleerd.
En ik heb een cassettebandje van die twee! Hoe tof!
Bak er gelijk één voor mij. Spek & Kaas graag.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:18 schreef babette21 het volgende:
volgens mij heeft élke moeder "De Kabouter" van Poortvliet in huis![]()
en nu ga ik 'n ei bakken![]()
Néé!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ko de Boswachtersshow met Anton Gleuf.
en Kitty.... m'n zus en ik maakte altijd ruzie wie Kitty mocht zijn,quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja!!
"Zeg ga je mee naar Snorkelland, in de diepe zeeeeeeee"
Met Allstar en Toeter
ik had een boek van Snuggles dat totaal versleten is, zo vaak keek ik erinquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:19 schreef DaMart het volgende:
Kent iemand ook Dokter Snuggles nog, en Nils Holgerson
Peter Paulus Post?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, met die ene postbode!! Hoe heet die ook alweer?
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:21 schreef Bupatih het volgende:
Ome Willem!(Ah, broodje ah-poep!)
Alfred Jodokus Kwak!
Calimero(Het is niet eerlijk...)
Barbapapa(Huup huup, barba-truc!)
Boes(Wie laat zich niet koeieneren... Boes, Boes!)
WIj hadden vroeger alleen Ned1,2 & 3.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Telekids blijft toch wel favoriet.
Deed je dat niet dan?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een hoop televisieprogramma's eigenlijk. Alsof we de hele dag voor de buis hingen..
Jah!!! Die ken ik nog!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:23 schreef Bupatih het volgende:
-dubbel-
Ik woonde vroeger ergens anders (anders dan waar ik nu woon) en toen speelde ik elke dag buiten. We hadden tenslotte ook alleen maar 1 2 en 3.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een hoop televisieprogramma's eigenlijk. Alsof we de hele dag voor de buis hingen..
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jah!!! Die ken ik nog!!![]()
Elke avond om 6 uur, de vriendjes en vriendinnetjes uit de hood allemaal naar binnen.!!
Naja, -dubbel- mócht je niet gemist hebben, we speelden ook altijd verder het spel van -dubbel- op school. Man, wat was dát een hype!! Haha, met die kraaltjes!!![]()
![]()
Waar is de huillach smilie?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jah!!! Die ken ik nog!!![]()
Elke avond om 6 uur, de vriendjes en vriendinnetjes uit de hood allemaal naar binnen.!!
Naja, -dubbel- mócht je niet gemist hebben, we speelden ook altijd verder het spel van -dubbel- op school. Man, wat was dát een hype!! Haha, met die kraaltjes!!![]()
![]()
Dat was een serie over de rattenvanger... ik heb die jaren geleden (was ook al in de herhaling, origineel was van voordat ik geboren was) een keer gezien. Helaas hadden ze niet alle afleveringen meer daarvan, maar het was wel leuk... vond ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ah, dáár ben ik dan weer te jong voor..
Nooit gezien i.i.g.
Ik bedoelde in zijn post!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Bupatih/Smileys.txt
JA!!! Ik ook! Dat was echt heel eng. Ik heb het later nog nagezocht:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herinnert iemand zich hier de "Moddermonsters" nog? Damn, ik scheet echt 7 kleuren bagger toen.
quote:Wie sidderde er op zaterdagmiddag in het najaar van 1987 niet bij het zien van de spannende jeugdserie De Moddermonsters? Lange gangen, veel slijm en monsters vulden iedere week het scherm en hielden vele kinderen acht weken lang 's nachts uit hun slaap.
De serie is gebaseerd op het boek 'Under the Mountain' (1979) van de Nieuw-Zeelandse schrijver Maurice Gee, en gaat over de roodharige tweeling Rachel en Theo die de zomervakantie doorbrengen bij hun oom en tante in Auckland. Op het eerste gezicht zijn het twee doodnormale kinderen, maar zij blijken een bijzondere gaven te hebben. Ze kunnen namelijk objecten terugvinden die andere hebben verborgen door middel van het lezen van gedachten.
De mysterieuze Mr. Jones - een buurtbewoner - begint al snel interesse te tonen in de tweeling, al weten de kinderen nog niet waarom. Dat wordt al snel duidelijk: Mr. Jones blijkt afkomstig te zijn van een andere planeet, en wil de aarde beschermen tegen andere buitenaardse indringers met kwade bedoelingen.
Deze indringers zijn de Wilberforces - geleidt door Mr. Wilberforce - die wonen onder een vulkaan en de vorm van mensen kunnen aannemen. Het enige wat zij willen is de aarde veroveren door de hele planeet te overdekken met modder en slijm.
Mr. Jones gaat samen met Rachel en Theo de strijd aan, waarbij de tweeling zowel hun gaven als twee magische stenen gebruiken om de monsters te verslaan.
Ja!! Die!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
JA!!! Ik ook! Dat was echt heel eng. Ik heb het later nog nagezocht:
[..]
of je leest even terugquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:25 schreef Airelle het volgende:
WIj hadden vroeger alleen Ned1,2 & 3.
Alizeequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's óók een beetje nostalgie.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's óók een beetje nostalgie.
Hier tussen staan nog heel wat oude tunes van programma'squote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
of je leest even terug
op ned.2 had je trouwens wel die toffe (eo?)-series: Nathalie (met de stem van Isa Hoes), Jody en het hertenjong en natuurlijk....
de familie robinson
Nathalie! Nooit geweten dat dat de stem van Isa Hoes was!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
of je leest even terug
op ned.2 had je trouwens wel die toffe (eo?)-series: Nathalie (met de stem van Isa Hoes), Jody en het hertenjong en natuurlijk....
de familie robinson
Tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ The_Langolier:
Under the mountain / Moddermonsters
Jawel! Want ik was vroeger verliefd op haar!quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
Maar ik lees nooit alles terug, dat weet je. Wie heeft er nog meer een kabel-loze jeugd gehad dan?.
Vroeger? Toen je 4 was?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel! Want ik was vroeger verliefd op haar!
OHH!!! Dat is waar ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ned & Dld 1 2 en 3. Tot ik op kamers ging in '98
.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik was vroeger ook verliefd op de Belgische zangeres Isabelle A(dams).
De tune van Nathaliequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
of je leest even terug
de familie robinson
Ga weg, echt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moi lolita was een hit in 2000 (?).
Je kent haar?quote:
Mmm, ook alweer zes jaar geledenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Even opgezocht, 2000 inderdaad.
2000 dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
2001.
Hm, dan zal 'ie in Nederland wel in 2001 zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:46 schreef Bupatih het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aliz%C3%A9e#Singles
Hier staat weer 2001.
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.aspquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
de kneuterigheid
staat fam. Robinson er ook bij??
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar dr. Phil is interessant vandaag....
ff kijken dus maar[zijn toch een soort van collega's, Phil en ik
]
MPS.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef Airelle het volgende:
Ik mag hopen dat jij het iets beter doen.
seksueel misbruikquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het over?
Ah, hier waren 2 afleveringen over.quote:
mijn vak is alleen maar "bah"...quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:55 schreef Airelle het volgende:
He bah.
ja, daar was ik allang achter en ik had het ook al verbeterdquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[..]
Meervoudige Persoonlijkheids Stoornis.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[..]
Meervoudige Persoonlijkheids Stoornis.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef Airelle het volgende:
Persoonlijkheids stoornis ofzo?
Soms wel. Maar dr. Phill niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn vak is alleen maar "bah"...
ik zit 32 uur per week tot m'n ellenbogen in de shit [figuurlijk dan]
maar 't is wel boeiend
Vrolijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
tering, kijk ik 'n keer, is 't vervolg...
nou ja, dan maar de robinsontune luisteren
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef Airelle het volgende:
ja, daar was ik allang achter en ik had het ook al verbeterd.
Zeikers.
Wil je weten wat er gebeurd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
tering, kijk ik 'n keer, is 't vervolg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Ohoo ohhh,quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef Airelle het volgende:
Ik wil je naaie naaie naaie huis brengen!!!.
quote:Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
zak...
Wat zeg ik! Het is nóg beter dan Lange Frans & Baas B.!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ohoo ohhh,
Schatje kom even hier!
Even hier,
En doe mij een plezier,
En schud voor mij!
Pure poëzie
fantastischquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
edit: http://www.wannahaves.nl/tunes/familierobinson.asx dus
dank... want morgen ga ik 't toch vergetenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Wil je weten wat er gebeurd?
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
ik zou er niet teveel van verwachten als ik jou was
nou ja, have fun anyway
Ik heb net wat zinnigs gedaan.... opgeruimd in wat zo'n beetje mijn rommelkamer is....quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
fantastischals dit ooit herhaald wordt, ga ik weer kijken
![]()
en nu ga ik eindelijk 's wat zinnigs doen![]()
tis maar wat je zinnig noemtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net wat zinnigs gedaan.... opgeruimd in wat zo'n beetje mijn rommelkamer is....
Achja je moet toch watquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, hoe paradoxaal het ook klinkt... het was een zooitje daar!
Wat een doldwaas woordgrapje weer!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef DaMart het volgende:
Zo is het maar net!
Nou vooruit ik zal doen alsof ik lach achter mijn computertjequote:
Top!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nou vooruit ik zal doen alsof ik lach ater mijn computertje![]()
![]()
Ga er wat aan doen danquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me de pleuris, verdomme!
quote:
Tof, ik word vermaakt.quote:
Ik ben geen homoquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie me wel gingen vermaken.
Dat weet ik, maar dat vroeg ik ook niet.quote:
K3 lyricsquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef The_Langolier het volgende:
The only time I feel alright is by your side
Girl I want to be with you all of the time
All day and all of the night
All day and all of the night time
All day and all of the night
![]()
Ga Oprah kijken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me de pleuris, verdomme!
Dat kan pas vannacht.quote:
Onbewust nog welquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het niveau van entertainment gaat omhoog![]()
Je kunt de box 40-jaar oprah weer voor de 30ste keer kijkenquote:
Die heb ik niet, en wil ik niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kunt de box 40-jaar oprah weer voor de 30ste keer kijken![]()
Niet, en misschien een beetje.quote:
good enoughquote:
had net zo goed K3 kunnen zijn met dat soort lyricsquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
Ken je klassiekers http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinks
Niet veel,quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
good enough![]()
Maar wat doe je normaal met je vrije tijd dan?
Shit, en ik heb mijn kast al bij het oud vuil gezet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat vast nog bij je in de kast... ben je vergeten eruit mee te nemen![]()
Tja, het is een gedeelte van één tekst. Over het algemeen worden de Kinks toch meer op één hoogte geplaatst met de Beatles en Rolling Stones.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:45 schreef muhammad_ali het volgende:
had net zo goed K3 kunnen zijn met dat soort lyrics![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef DaMart het volgende:
Zo is het maar net!
okquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, het is een gedeelte van één tekst. Over het algemeen worden de Kinks toch meer op één hoogte geplaatst met de Beatles en Rolling Stones.
FOK!ken natuurlijk.quote:
Erik zit op ballet, maar dat mogen we eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
thats it? niets anders? heb je geen hobby's ofzo?
Jawel, muziek maken en luisteren en lezen, films kijken, maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
thats it? niets anders? heb je geen hobby's ofzo?
Door de kamer paraderen in een roze tutu.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
Erik zit op ballet, maar dat mogen we eigenlijk niet weten.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, samen met DaMart, want hij is zo mooi in een maillot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
maillot over zijn hoofd zekerquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, samen met DaMart, want hij is zo mooi in een maillot.
Die had hij waarschijnlijk ook aan toen hij uit de kast kwam. Uiteraard terwijl hij een roze koek at!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Door de kamer paraderen in een roze tutu.![]()
Ik zit niet op ballet!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, samen met DaMart, want hij is zo mooi in een maillot.
In je Speedoquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit niet op ballet!![]()
ik zit op schoonzwemmen, en ga meedoen aan de volgende Olympische spelen!
Ja, en ik moet een nieuwe kopen, want hij zit veel te strak...quote:
En heren.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik moet een nieuwe kopen, want hij zit veel te strak...![]()
Alhoewel ik daardoor wel meer aandacht krijg van de dames![]()
Mag ik je oude hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bah! Het wordt dus ECHT tijd voor een nieuwe Speedo![]()
Nee. Die wilde Maartje, het meisje met de ingebouwde airbags, al hebben. Dat vond ze geil, zei ze!quote:
Verdomme, Maartje.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Die wilde Maartje, het meisje met de ingebouwde airbags, al hebben. Dat vond ze geil, zei ze!
Sorry, ik durfde het zelf niet te vragen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee. Die wilde Maartje, het meisje met de ingebouwde airbags, al hebben. Dat vond ze geil, zei ze!
Dus Maartje wil hem helemaal niet hebben?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Sorry, ik durfde het zelf niet te vragen..
Mag ik komen kijken?quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus Maartje wil hem helemaal niet hebben?![]()
* DaMart verknipt Speedo!
Oh fuck! Ik heb vanavond training.... en geen speedo meer![]()
Hoiquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:00 schreef Paltos het volgende:
Ja, ik kom er ook even bij. Toedels!
quote:
Echt wel! Ik heb last van de flaberrewatski!quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Leugenaar, je bent helemaal niet ziek.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 16:28 schreef babette21 het volgende:
Bobby & Kate!!!!!!!!!!!
whoe, op de valreep
Hier niet, en op net 5 is de stomme belspeldoos weerquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:33 schreef DaMart het volgende:
Da's ook wat zeg... bijna alle tv kanalen liggen er hier uit, behalve Talpa, waar toch niemand naar kijkt.
Grapjequote:
Waar was je danquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:14 schreef Svensational het volgende:
Waarom is babette er nooit meer?
Omdat je ziet hoe ongelofelijk mooi ze is?quote:
Ja.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je ziet hoe ongelofelijk dom ze is?
Nee, omdat er mannen bestaan die dat een mooie vrouw vindenquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat je ziet hoe ongelofelijk mooi ze is?
Mag ik je even uitlachen?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, omdat er mannen bestaan die dat een mooie vrouw vinden.
quote:
Hoi.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:16 schreef MissBliss het volgende:
Hallo.
Houd je mondquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, omdat er mannen bestaan die dat een mooie vrouw vinden.
Neequote:
Oh jawel.quote:
Primaquote:
Zo'n pakje staat je vast énigquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Zo loop ik altijd naar school. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |