Waar is de huillach smilie?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef Paltos het volgende:
[..]
Jah!!! Die ken ik nog!!![]()
Elke avond om 6 uur, de vriendjes en vriendinnetjes uit de hood allemaal naar binnen.!!
Naja, -dubbel- mócht je niet gemist hebben, we speelden ook altijd verder het spel van -dubbel- op school. Man, wat was dát een hype!! Haha, met die kraaltjes!!![]()
![]()
Dat was een serie over de rattenvanger... ik heb die jaren geleden (was ook al in de herhaling, origineel was van voordat ik geboren was) een keer gezien. Helaas hadden ze niet alle afleveringen meer daarvan, maar het was wel leuk... vond ik.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ah, dáár ben ik dan weer te jong voor..
Nooit gezien i.i.g.
Ik bedoelde in zijn post!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Bupatih/Smileys.txt
JA!!! Ik ook! Dat was echt heel eng. Ik heb het later nog nagezocht:quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herinnert iemand zich hier de "Moddermonsters" nog? Damn, ik scheet echt 7 kleuren bagger toen.
quote:Wie sidderde er op zaterdagmiddag in het najaar van 1987 niet bij het zien van de spannende jeugdserie De Moddermonsters? Lange gangen, veel slijm en monsters vulden iedere week het scherm en hielden vele kinderen acht weken lang 's nachts uit hun slaap.
De serie is gebaseerd op het boek 'Under the Mountain' (1979) van de Nieuw-Zeelandse schrijver Maurice Gee, en gaat over de roodharige tweeling Rachel en Theo die de zomervakantie doorbrengen bij hun oom en tante in Auckland. Op het eerste gezicht zijn het twee doodnormale kinderen, maar zij blijken een bijzondere gaven te hebben. Ze kunnen namelijk objecten terugvinden die andere hebben verborgen door middel van het lezen van gedachten.
De mysterieuze Mr. Jones - een buurtbewoner - begint al snel interesse te tonen in de tweeling, al weten de kinderen nog niet waarom. Dat wordt al snel duidelijk: Mr. Jones blijkt afkomstig te zijn van een andere planeet, en wil de aarde beschermen tegen andere buitenaardse indringers met kwade bedoelingen.
Deze indringers zijn de Wilberforces - geleidt door Mr. Wilberforce - die wonen onder een vulkaan en de vorm van mensen kunnen aannemen. Het enige wat zij willen is de aarde veroveren door de hele planeet te overdekken met modder en slijm.
Mr. Jones gaat samen met Rachel en Theo de strijd aan, waarbij de tweeling zowel hun gaven als twee magische stenen gebruiken om de monsters te verslaan.
Ja!! Die!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:31 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
JA!!! Ik ook! Dat was echt heel eng. Ik heb het later nog nagezocht:
[..]
of je leest even terugquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:25 schreef Airelle het volgende:
WIj hadden vroeger alleen Ned1,2 & 3.
Alizeequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's óók een beetje nostalgie.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's óók een beetje nostalgie.
Hier tussen staan nog heel wat oude tunes van programma'squote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
of je leest even terug
op ned.2 had je trouwens wel die toffe (eo?)-series: Nathalie (met de stem van Isa Hoes), Jody en het hertenjong en natuurlijk....
de familie robinson
Nathalie! Nooit geweten dat dat de stem van Isa Hoes was!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
of je leest even terug
op ned.2 had je trouwens wel die toffe (eo?)-series: Nathalie (met de stem van Isa Hoes), Jody en het hertenjong en natuurlijk....
de familie robinson
Tof!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
@ The_Langolier:
Under the mountain / Moddermonsters
Jawel! Want ik was vroeger verliefd op haar!quote:
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef Airelle het volgende:
Maar ik lees nooit alles terug, dat weet je. Wie heeft er nog meer een kabel-loze jeugd gehad dan?.
Vroeger? Toen je 4 was?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel! Want ik was vroeger verliefd op haar!
OHH!!! Dat is waar ook.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ned & Dld 1 2 en 3. Tot ik op kamers ging in '98
.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:40 schreef Bupatih het volgende:
Ik was vroeger ook verliefd op de Belgische zangeres Isabelle A(dams).
De tune van Nathaliequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
of je leest even terug
de familie robinson
Ga weg, echt?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:41 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moi lolita was een hit in 2000 (?).
Je kent haar?quote:
Mmm, ook alweer zes jaar geledenquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:43 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Even opgezocht, 2000 inderdaad.
2000 dus.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:43 schreef Bupatih het volgende:
2001.
Hm, dan zal 'ie in Nederland wel in 2001 zijn uitgekomen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:46 schreef Bupatih het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aliz%C3%A9e#Singles
Hier staat weer 2001.
http://www.wannahaves.nl/tunes/tunes1.aspquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
de kneuterigheid
staat fam. Robinson er ook bij??
Waar gaat het over?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:50 schreef babette21 het volgende:
ik kan er niks aan doen, maar dr. Phil is interessant vandaag....
ff kijken dus maar[zijn toch een soort van collega's, Phil en ik
]
MPS.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef Airelle het volgende:
Ik mag hopen dat jij het iets beter doen.
seksueel misbruikquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar gaat het over?
Ah, hier waren 2 afleveringen over.quote:
mijn vak is alleen maar "bah"...quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:55 schreef Airelle het volgende:
He bah.
ja, daar was ik allang achter en ik had het ook al verbeterdquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[..]
Meervoudige Persoonlijkheids Stoornis.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
[..]
Meervoudige Persoonlijkheids Stoornis.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:53 schreef Airelle het volgende:
Persoonlijkheids stoornis ofzo?
Soms wel. Maar dr. Phill niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn vak is alleen maar "bah"...
ik zit 32 uur per week tot m'n ellenbogen in de shit [figuurlijk dan]
maar 't is wel boeiend
Vrolijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
tering, kijk ik 'n keer, is 't vervolg...
nou ja, dan maar de robinsontune luisteren
quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:56 schreef Airelle het volgende:
ja, daar was ik allang achter en ik had het ook al verbeterd.
Zeikers.
Wil je weten wat er gebeurd?quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:57 schreef babette21 het volgende:
tering, kijk ik 'n keer, is 't vervolg...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Ohoo ohhh,quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:59 schreef Airelle het volgende:
Ik wil je naaie naaie naaie huis brengen!!!.
quote:Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
Zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak,zak
maar lekker door,door,door,
zak maar door,door,door,door
zak...
Wat zeg ik! Het is nóg beter dan Lange Frans & Baas B.!!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ohoo ohhh,
Schatje kom even hier!
Even hier,
En doe mij een plezier,
En schud voor mij!
Pure poëzie
fantastischquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:49 schreef alwaysthebest het volgende:
edit: http://www.wannahaves.nl/tunes/familierobinson.asx dus
dank... want morgen ga ik 't toch vergetenquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Wil je weten wat er gebeurd?
Is het echt zo erg?quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:09 schreef babette21 het volgende:
ik zou er niet teveel van verwachten als ik jou was
nou ja, have fun anyway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |