abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12046615
Voor de personen die ook op zoek waren naar info over deze serie: ik heb inmiddels weer een site gevonden over under the mountain!!

http://www.maths.tcd.ie/~z/Under_The_Mountain.html

pi_12046629
bedankt voor deze geweldige info, hier was ik al jaren naar opzoek
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12046763
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:13 schreef vosss het volgende:
bedankt voor deze geweldige info, hier was ik al jaren naar opzoek
jij misschien niet maar veel anderen wel.. en dat blijkt wel uit alle mailtjes die ik krijg met vragen over deze serie..

je mist echt een stuk jeugd als je deze serie niet hebt gezien!!

pi_12046782
quote:
Op zondag 27 juli 2003 15:21 schreef freaky-me het volgende:

[..]

jij misschien niet maar veel anderen wel.. en dat blijkt wel uit alle mailtjes die ik krijg met vragen over deze serie..

je mist echt een stuk jeugd als je deze serie niet hebt gezien!!

ow, sorry, wist niet dat dit nog steeds een hot item was!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_12049286
geen fans online?

(schop)

maandag 28 juli 2003 @ 00:34:51 #6
15348 Maiar
oeleboele
pi_12057756
Nostalgie, ik kan me er niet veel meer van herinneren behalve dat ik het geweldig spannend vond. Ik zou het nu best weer eens willen zien ja
pi_12057943
Ik herinner me deze serie nog wel. Het is er zeker 1tje die ze wel eens mogen herhalen
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_12057992
Zeker nostalgie bedankt!
pi_12070850
meer nieuws:

Mr wilburforce (William Johnson) speelt in de extended version van Lord of the rings 1 een hobbit genaamd Old Noakes - Regular Patron of 'The Green Dragon'.

En hij is goed herkenbaar ook al is ie ouder geworden

pi_12071375
Ik vond het wel een lugubere serie. Best wel freakt voor een kinderserie eigenlijk. Zo kan ik me nog wel lijkenwagen die door de stad achter hun aan reed en zo.

Nee zulke series als vroegah worden niet meer gemaakt

zondag 17 augustus 2003 @ 22:43:08 #11
62862 Jinchi
positief bevooroordeeld
pi_12510086
freaky-me

Je bent zojuist door mij heilig verklaard.

Duizendmaal dank.

Ik had de vraag naar deze serie al eens eerder op Tweakers gesteld en overal gezocht, maar ja, zonder titel ben je nergens. Ik wist alleen nog dat het een Australische/Nieuw-Zeelandsche serie was.

Dank dank dank. Duizendmaal.

Wie buiten zichzelf kijkt, droomt. Wie in zichzelf kijkt, ontwaakt.
Carl Gustav Jung
  zondag 17 augustus 2003 @ 22:45:27 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_12510164
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 22:43 schreef Jinchi het volgende:
freaky-me

Je bent zojuist door mij heilig verklaard.

Duizendmaal dank.

Ik had de vraag naar deze serie al eens eerder op Tweakers gesteld en overal gezocht, maar ja, zonder titel ben je nergens. Ik wist alleen nog dat het een Australische/Nieuw-Zeelandsche serie was.

Dank dank dank. Duizendmaal.

Ook namens mij!!! Ik heb zoveel mensen lastig gevallen met de vraag: "Ken jij de serie de moddermonsters?" En werd vervolgens altijd aangekeken of ze water zagen branden!!

Mijn dank is groot!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_12518076
Oh,

dan moet ik zeker weer mijn banden uit de kast halen.

Blij dat ik hem weer eens gezien heb.

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_12615270
he.. toch nog mensen die m'n topic hebben gelezen

ennuh.. bedankt bovenstaande mensen...

pi_12616402
Hey cool.
Ik vond die serie als kind ge-wel-dig, maar ik heb er nooit meer informatie over kunnen vinden (kende alleen Nederlandse titel).

Bedankt voor de info.

Hmmzz....
pi_12913859
WOW!! Heel erg bedankt man!
Niemand in mijn omgeving kent deze serie nog, behalve dan mijn ouders. Als er voor mij 1 serie heilig is, is het deze wel! Ik zou er alles voor doen om nog een keer zo'n aflevering te zien. Heb al een keertje gemailt naar een omroep, maar die willen mij gewoonweg niet helpen.
We houden vol en maar hopen dat we ooit nog eens een aflevering mogen aanschouwen!!

iig heel erg bedankt!!
^O^^O^

pi_13322904
supermooi!

wanneer werd het ook alweer uitgezonden eigenlijk? ik kan me er nog maar heel weinig van herinneren: Het ging over een familie in een huis aan een meer. Van die familie kan ik me alleen een broertje en zusje van ongeveer mijn leeftijd destijds (ongeveer 8 jaar) herinneren. Zij waren altijd nieuwsgierig naar de aktiviteiten van hun geheimzinnige buurman (kalende man met typische boze wenkbrouwen , zei nooit een woord en reed in een gitzwarte old-timer met geblindeerd glas). De buurman woonde aan de andere kant van het meer. iedere keer als broer en zus zich begaven rond het huis van de buurman kwamen er slijmerige monsters achter hen aan (die ook in het meer woonden geloof ik), waaraan ze iedere keer maar net aan konden ontsnappen. Dit zorgde ieder keer weer voor akelige kippevel-momenten.

Tsja, wie verzint er nou zoiets? best humor allemaal eigenlijk, maar toen angstaanjagend...

maandag 22 september 2003 @ 15:22:58 #18
13036 Frenkyboy
Medium Pimping Unfortunately
pi_13360148
Grrr, spendeer ik net een uur aan zoekwerk, issie al gevonden. Volgende keer eerst op Fok! zoeken en dan pas op Google... Kewle serie, er zullen veel mensen zijn denk ik (incl moi) die denken dat ze dit vroeger hebben gedroomd... IMDB beweert dat er in 2002 een remake van gemaakt is, maar niemand heeft em gezien blijkbaar... Iemand?
aka. SickMyDuck // ii typpes tjis wiiiyhh ,myyu diiivk.
  maandag 22 september 2003 @ 16:51:08 #19
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_13362919
quote:
Op maandag 22 september 2003 15:22 schreef Frenkyboy het volgende:
Grrr, spendeer ik net een uur aan zoekwerk, issie al gevonden. Volgende keer eerst op Fok! zoeken en dan pas op Google... Kewle serie, er zullen veel mensen zijn denk ik (incl moi) die denken dat ze dit vroeger hebben gedroomd... IMDB beweert dat er in 2002 een remake van gemaakt is, maar niemand heeft em gezien blijkbaar... Iemand?
Ik ook. Echt eng was het wel ja, hoewel ik me d'r echt *niks* van herinner.
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_13363667
Toen ik eeeeeeeeerg jong was keek ik dit altijd... op Kindernet geloof ik. Heeft wel een diepe indruk op me achter gelaten

Moeten ze eens een mooie DVD set van uitbrengen...
(productiemaatschappij van die serie zal ondertussen niet meer leven waarschijnlijk )

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 22-09-2003 17:23]

pi_13363956
Erg leuke serie vond ik dat.
Super-slijmerig (letterlijk), maar leuk.
pi_13586102
Wie weet krijg iemand deze gozer zo ver om de tapes te sturen?
pi_16566439
Of deze.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_29539725
Iemand heeft ze online gezet. Wel een torrentclient gebruiken als je deze nog niet hebt.
pi_29540817
Wreed! Thx! Alleen weet ik niet of de modjes dat zo waarderen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')