Ik heb net wat zinnigs gedaan.... opgeruimd in wat zo'n beetje mijn rommelkamer is....quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
fantastischals dit ooit herhaald wordt, ga ik weer kijken
![]()
en nu ga ik eindelijk 's wat zinnigs doen![]()
tis maar wat je zinnig noemtquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb net wat zinnigs gedaan.... opgeruimd in wat zo'n beetje mijn rommelkamer is....
Achja je moet toch watquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, hoe paradoxaal het ook klinkt... het was een zooitje daar!
Wat een doldwaas woordgrapje weer!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef DaMart het volgende:
Zo is het maar net!
Nou vooruit ik zal doen alsof ik lach achter mijn computertjequote:
Top!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:34 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nou vooruit ik zal doen alsof ik lach ater mijn computertje![]()
![]()
Ga er wat aan doen danquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me de pleuris, verdomme!
quote:
Tof, ik word vermaakt.quote:
Ik ben geen homoquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie me wel gingen vermaken.
Dat weet ik, maar dat vroeg ik ook niet.quote:
K3 lyricsquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:38 schreef The_Langolier het volgende:
The only time I feel alright is by your side
Girl I want to be with you all of the time
All day and all of the night
All day and all of the night time
All day and all of the night
![]()
Ga Oprah kijken.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verveel me de pleuris, verdomme!
Dat kan pas vannacht.quote:
Onbewust nog welquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
het niveau van entertainment gaat omhoog![]()
Je kunt de box 40-jaar oprah weer voor de 30ste keer kijkenquote:
Die heb ik niet, en wil ik niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:40 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Je kunt de box 40-jaar oprah weer voor de 30ste keer kijken![]()
Niet, en misschien een beetje.quote:
good enoughquote:
had net zo goed K3 kunnen zijn met dat soort lyricsquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
![]()
Ken je klassiekers http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinks
Niet veel,quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:42 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
good enough![]()
Maar wat doe je normaal met je vrije tijd dan?
Shit, en ik heb mijn kast al bij het oud vuil gezet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die staat vast nog bij je in de kast... ben je vergeten eruit mee te nemen![]()
Tja, het is een gedeelte van één tekst. Over het algemeen worden de Kinks toch meer op één hoogte geplaatst met de Beatles en Rolling Stones.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:45 schreef muhammad_ali het volgende:
had net zo goed K3 kunnen zijn met dat soort lyrics![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:31 schreef DaMart het volgende:
Zo is het maar net!
okquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:47 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tja, het is een gedeelte van één tekst. Over het algemeen worden de Kinks toch meer op één hoogte geplaatst met de Beatles en Rolling Stones.
FOK!ken natuurlijk.quote:
Erik zit op ballet, maar dat mogen we eigenlijk niet weten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
thats it? niets anders? heb je geen hobby's ofzo?
Jawel, muziek maken en luisteren en lezen, films kijken, maar daar heb ik nu geen zin in.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:50 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
thats it? niets anders? heb je geen hobby's ofzo?
Door de kamer paraderen in een roze tutu.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
Erik zit op ballet, maar dat mogen we eigenlijk niet weten.![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, samen met DaMart, want hij is zo mooi in een maillot.quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
maillot over zijn hoofd zekerquote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, samen met DaMart, want hij is zo mooi in een maillot.
Die had hij waarschijnlijk ook aan toen hij uit de kast kwam. Uiteraard terwijl hij een roze koek at!quote:Op donderdag 25 mei 2006 15:52 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Door de kamer paraderen in een roze tutu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |