quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien één van de stemmen in je hoofd! [afbeelding]
ik kreeg zo'n stomme, waardeloze bloempopple....quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had een knalroze Popple
Geen idee waar dat ding is gebleven trouwens.
Dat heb ik met Furbiesquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik kreeg zo'n stomme, waardeloze bloempopple....
en m'n zus had natuurlijk weer die paarse [links op die foto], die was echt überhot hier
damn het zit me nog steeds dwars
Ik zie het!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:37 schreef babette21 het volgende:
oh Bupie, ff tussendoor, ik heb mede namens jou nog even snel Herman van V. in m'n Nederpoplijstje gezet
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat heb ik met Furbies. Die mocht ik nooit
.
Heb laatst in de winkel in m'n handen gestaan met de nieuwe Furby, maar toen keek ik vanaf een afstandje eens naar mezelf en toen heb ik 'm teruggezet en heb ik snel de winkel verlaten.
[..]
.
Heb laatst in de winkel in m'n handen gestaan met de nieuwe Furby, maar toen keek ik vanaf een afstandje eens naar mezelf en toen heb ik 'm teruggezet en heb ik snel de winkel verlaten.
[..]
.
[..]
.
Jij bent meer van de 'my little pony-generatie' of niet.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef babette21 het volgende:
Furby.... daar heb ik nou echt nooit ene kloot aangevonden...
maar daar waren we toch ook eigenlijk wel 'n beetje te oud voor
yep... die gingen altijd mee in badquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:42 schreef The_Langolier het volgende:
Jij bent meer van de 'my little pony-generatie' of niet.
Dufties! whehe die zaten in zo'n boom of zo'n huis toch?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oooh My Little Pony!Die had ik ook
En Dufties!
In een huisquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:44 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Dufties! whehe die zaten in zo'n boom of zo'n huis toch?
Mijn zusje had ook zo'n huis ja, ook opklapbaar enzo, dat dak kon open volgens mij. Toffe shit.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
In een huis. Alles knalroze en méuren die dingen
. Maar ja, toen vond ik het echt geweldig
.
Mijn ouders vertellen ook nog steeds graag de anekdote dat ik eens achterin de auto verzuchtte bij het aanzien van alle bomen met bloesem in de lente: "aahh, het is net Duftieland!"
Ze hebben het er nog over.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn ouders vertellen ook nog steeds graag de anekdote dat ik eens achterin de auto verzuchtte bij het aanzien van alle bomen met bloesem in de lente: "aahh, het is net Duftieland!"
Ze hebben het er nog over.
Nooit van gehoord. Maar ik was nogal lego-minded, weinig oog voor ander speelgoed.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:46 schreef babette21 het volgende:
oeh en hadden jullie ookPin en Pon
????
daar hadden wij echt vet veel van
[afbeelding]
zou dat nog bestaan??
ja hoor, die hadden wij ook!!! dat vereiste wel 'n goeie fijne motoriek, weet ik nogquote:
bij ons is dat huis uiteindelijk gesneuveld geloof ik, en de helft was kwijt, dus toen maar weggegooidquote:Nu worden ze voor veel geld verhandeld op e-bay... en ik heb ze ooit verkocht op de rommelmarkt... Zo zonde.
Lego is gewoon tijdloos! Ik heb het trouwens gewoon meeverhuisd, dus het staat hier in een kast. Altijd handig als je bezoek krijgt met kleine kinderen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Lego is nog niet zo oud, daar heb ik ook erg veel mee gespeeld.
Ik was echt helemaal into dat speelgoedquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja hoor, die hadden wij ook!!! dat vereiste wel 'n goeie fijne motoriek, weet ik nog
[..]
bij ons is dat huis uiteindelijk gesneuveld geloof ik, en de helft was kwijt, dus toen maar weggegooid
ze moesten eens weten, op e-bay
ik kan me niet herinneren dat er een geurtje aan die dingen zat....
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbijquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:54 schreef Bupatih het volgende:
En nu is het tijd om Boudewijn de Groot te luisteren.
Als we toch nostalgisch aan het doen zijn.
't was übertof, maar misschien meer voor meisjes, al die zoete kleurtjes enzo...quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:50 schreef The_Langolier het volgende:
Nooit van gehoord.
Lego is júist oud, maar gaat gewoon nooit meer weg....quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Lego is toch best oud, ik kreeg in '86 een hele ton van mijn neef die daar 'vroeger' (eind jaren 70) altijd mee gespeeld had.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
ja, ik bedoel dat het nog niet van de baan is.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lego is júist oud, maar gaat gewoon nooit meer weg....
dat vond ik niks, van die enge poppen...quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
en ik had zo'n Little Miss Make-Up.
Die heeft mijn oma vorige week nog uit de kast gehaald zodat mijn nichtje ermee kon spelenquote:
Daar speelt men nu nog mee.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vriendinnetje van mij had die, zelfde verhaal als dat spelletje van jouquote:
dat was onwijs tóf jaquote:
--edit--quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was onwijs tóf ja![]()
net als dat mozaiekgebeuren met die enórm kleine stukjes en die grijze bladen...
als je dan wilde beginnen, moest je eerst een half uur pielen om 'n leeg blad te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |