Ik 20 of 21, weet het niet meer preciesquote:
Ja, afstandsbediening, wat was dat?!quote:en oh ja, dat je op moest staan om te zappen [wij wel iig] en buiten ging lolaballen en elastieken
Kan je nagaan hoe Babette en XcUZ_Me zich voelen na deze postquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Kappen nou. Zelfs ik krijg nu het idee dat ik oud word. En ik ben pas 19.
da's een half jaar geleden ofzoquote:
Die dingen waren er ook nog in mijn kinderjaren, bijna allemaal.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik 20 of 21, weet het niet meer precies.
[..]
Ja, afstandsbediening, wat was dat?!Loloballen, elastieken, touwtjespringen
. En je had van die plopdingen, die je om moest drukken en dan op de grond zetten en dan sprongen ze omhoog. Later verboden wegens gevaar ofzo
. Oh en van die plakhandjes, die het niet meer deden zodra er ook maar één stofje of haar aan kwam te zitten en
smurfensnot
en en en en
.
Hey, ik ben ook 26 ja!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe Babette en XcUZ_Me zich voelen na deze post.
Dát hadden wij ook allemaal hoor!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik 20 of 21, weet het niet meer precies.
[..]
Ja, afstandsbediening, wat was dat?!Loloballen, elastieken, touwtjespringen
. En je had van die plopdingen, die je om moest drukken en dan op de grond zetten en dan sprongen ze omhoog. Later verboden wegens gevaar ofzo
. Oh en van die plakhandjes, die het niet meer deden zodra er ook maar één stofje of haar aan kwam te zitten en
smurfensnot
en en en en
.
Sorry, opa, dat ik je vergatquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook 26 ja!![]()
Stelletje snotneuzen hier!![]()
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's een half jaar geleden ofzo
ik ben aan m'n derde mobiel toe [wat niets is als ik naar m'n vrienden kijk die die dingen echt verslijten bij het leven], de eerste was 'n groene swing
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het gewoon niet eerder nodig gehad.
Ik sportte niet, werkte niet en was niet vaak alleen weg, dus ik hoefde mijn ouders nooit te bellen als ik niet thuis was.
En mijn vrienden sprak ik gewoon in het echt, via de telefoon of via mail/msn.
Ik had een blauwe Swing 220quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:06 schreef babette21 het volgende:
ik ben aan m'n derde mobiel toe [wat niets is als ik naar m'n vrienden kijk die die dingen echt verslijten bij het leven], de eerste was 'n groene swing
Precies... al die mensen die de mode moeten volgen met een nieuwe mobiel... ik koop die dingen gewoon als ik een nieuwe nodig heb. Toen de aan/uitknop kapot ging bijvoorbeeld, en nu hij batterijen vernaggelt, kan ik ook wel weer een nieuwe (mijn derde) gebruiken. Alleen zit er zoveel onzin op tegenwoordig. Internet, camera's, radio's... ik vraag me wel eens af of je er nog wel mee kan bellen en sms'en.quote:
Ja, je laat mij gewoon een beetje in huize 'Uw Laatste Zonneschijn Ziet U Hier', waar niemand naar je omkijkt, wegkwijnen. Dat had ik in mijn tijd moeten doen!quote:
Wat klink je oud!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... al die mensen die de mode moeten volgen met een nieuwe mobiel... ik koop die dingen gewoon als ik een nieuwe nodig heb. Toen de aan/uitknop kapot ging bijvoorbeeld, en nu hij batterijen vernaggelt, kan ik ook wel weer een nieuwe (mijn derde) gebruiken. Alleen zit er zoveel onzin op tegenwoordig. Internet, camera's, radio's... ik vraag me wel eens af of je er nog wel mee kan bellen en sms'en.![]()
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies... al die mensen die de mode moeten volgen met een nieuwe mobiel... ik koop die dingen gewoon als ik een nieuwe nodig heb. Toen de aan/uitknop kapot ging bijvoorbeeld, en nu hij batterijen vernaggelt, kan ik ook wel weer een nieuwe (mijn derde) gebruiken. Alleen zit er zoveel onzin op tegenwoordig. Internet, camera's, radio's... ik vraag me wel eens af of je er nog wel mee kan bellen en sms'en.![]()
Ik heb wel altijd kabeltelevisie gehad, maar toen was het aantal zenders nog wel te overzien. Nederland 1en 2, België 1 en 2, wat Duitse en BBC 1 en 2...quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat dacht je van toen er nog geen kabeltelevisie was!En toen kwam RTL Veronique, maar wij woonden in een zodanige achterbuurt dat mijn ouders pas in 2000 zijn aangesloten op de kabel
.
Der Sendung mit der Maus anyone?
Hé, die dingen waren er bij mij ook, dus zo oud ben je helemaal niet, hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef babette21 het volgende:
de plopdingen waren fucking eng!! ensmurfensnot
ja, in alle kleuren, en dan naar auto's gooien
en je had toen ook net Muizenval, dat spel, en een meisje uit mijn klas had dat en dat was de enige reden dat ik bij haar ging spelen....damn ik was toen ook al zo'n loeder
ja dat had ik ook!!! was ik buiten aan het spelen en ging iedereen ineens om 20.00 uur naar huis om gtst te kijken, stond ik daar met al m'n vriendenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
En wat dacht je van toen er nog geen kabeltelevisie was!En toen kwam RTL Veronique, maar wij woonden in een zodanige achterbuurt dat mijn ouders pas in 2000 zijn aangesloten op de kabel
.
quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Is dat dat muisje op de Duitse televisie?.
tss jullie liepen gewoon áchter....quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gedraag je ook niet zo versteend en alsof je al met één been in het graf staat.
Buiten spelen met vrienden... daar woonde ik te afgelegen voor...quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook!!! was ik buiten aan het spelen en ging iedereen ineens om 20.00 uur naar huis om gtst te kijken, stond ik daar met al m'n vrienden
wij kregen in '95 schotel en in '98 kabel (geloof ik)
Buiten spelen! Gezellig gaan knikkeren met andere kinderen... en verontwoordigd zijn als je geen knikkers meer over hadquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat had ik ook!!! was ik buiten aan het spelen en ging iedereen ineens om 20.00 uur naar huis om gtst te kijken, stond ik daar met al m'n vrienden
wij kregen in '95 schotel en in '98 kabel (geloof ik)
Ik heb ook geknikkerd.quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Buiten spelen! Gezellig gaan knikkeren met andere kinderen... en verontwoordigd zijn als je geen knikkers meer over had
ik woonde nét buiten de bebouwde kom, dus wel genoeg buurtgenootjes....quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Buiten spelen met vrienden... daar woonde ik te afgelegen voor...
Stond ik daar met mn Ned 1, 2 & 3 en Dld 1, 2 en 3.
Oh, ongetwijfeldquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
daar had je toch ook allemaal boekjes van ofzo?!
Ik ken gewoon alles uit het lijstjequote:
jaaa da's zo mooi bezongen in Harry Jekkers "mijn ikken"quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:18 schreef DaMart het volgende:
Buiten spelen! Gezellig gaan knikkeren met andere kinderen... en verontwoordigd zijn als je geen knikkers meer over had
Knikkertijd!!quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
nee toch?!?!?quote:En op het einde smolt hij toch altijd?
(Waarom zeg je niks over Philipp die Mausquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:25 schreef babette21 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
nee toch?!?!?
hij ging soms door zo'n tunneltje en dan was ie opeens op het strand, maar hij smolt nooit
Hmm, nee dus.quote:Wat gebeurt er met een sneeuwpop als hij smelt?
Tijdens een heldere nacht besluit de magische volle maan een nieuw leven te geven aan een gesmolten sneeuwpop.
Zo wordt Bouli gemaakt.
Hij leeft in een wonderlijk verstopt land middenin het Blauwe Woud samen met zijn vriendjes en familie.
Bouli is altijd goedlachs en houdt ervan om plezier te maken en nieuwe spelletjes uit te vinden.
Omdat hij door de magische kracht van de maan nooit meer kan smelten, kan hij ook uitstapjes maken, zelfs naar warme plaatsen !
Door zijn nieuwsgierigheid beleven hij, z'n vriendinnetje Boulette en de rest van z'n vriendjes veel grappige en spannende avonturen.
en meteorieten!!! die waren echt vét veel waardquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Knikkeren
Met ééntellers, bere-bere's / reuze-reuze's en kattenogen
Ach weemoedigheid...
dat was ik helemaal niet joh...quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:28 schreef Bupatih het volgende:
(Waarom zeg je niks over Philipp die Maus! Jij wilde toen in SC ook weten hoe hij heette.
)
Ja, en dan had je bonken en uppies... maar die laatste waren dan weer niets waard... ik heb ooit eens 50 uppies verloren omdat ik zo graat 1 meteorietenbonk wilde winnenquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
en meteorieten!!! die waren echt vét veel waard
Shit, daarom hoorde ik er nooit bij dusquote:Op donderdag 25 mei 2006 13:32 schreef babette21 het volgende:
....en je hoorde er [bij ons iig] eigelijk niet bij als je geen popple had:
[afbeelding]
maar ik kreeg natuurlijk weer de verkeerde van m'n verjaardag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |