Ja en zo'n hele dikke pen! Met 10 kleurtjes en met een beetje mazzel nog met geur ookquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Een bibberpen. Die had ik ook.
Ja! Ik had er één met groen plastic en een zoet geurtjequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en zo'n hele dikke pen! Met 10 kleurtjes en met een beetje mazzel nog met geur ook.
Die stonken toch altijd? Vond ik tenminste.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja en zo'n hele dikke pen! Met 10 kleurtjes en met een beetje mazzel nog met geur ook.
ik dacht dat je die jpg nav mijn post had geplaatst, maar we dachten dus gewoon hetzelfde?quote:Op donderdag 25 mei 2006 13:58 schreef The_Langolier het volgende:
Damn. 2 zielen...
Bij ons was het altijd ruziën hoe lang je je ministeck-kunstwerkje mocht ophangen in de kamer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:03 schreef babette21 het volgende:
dat mozieken, dat was dus ministeck [dank u Bupa]
dat was echt beroerd voor je nagels
jups.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:05 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat je die jpg nav mijn post had geplaatst, maar we dachten dus gewoon hetzelfde?
Daar ben je gewoon te jong voor!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:06 schreef Paltos het volgende:
Ik weet echt niet waar jullie het over hebben.
Och, ik kan ook wel een beetje over Belgische tv-programma's van een aantal jaren terug praten, hoor.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:06 schreef Paltos het volgende:
Tik takquote:Op donderdag 25 mei 2006 14:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Och, ik kan ook wel een beetje over Belgische tv-programma's van een aantal jaren terug praten, hoor.
Belgen lopen altijd een beetje achter. Al die dingen moeten bij jullie nog komen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:06 schreef Paltos het volgende:
Met die palingenquote:
Daar moet ik een beetje om lachen.quote:
Sjongejongejongejongejonge....het is toch niet te gleeeeeeuuuuuuuven!quote:
Dat mocht ik nooit kijken van m'n oudersquote:
Opgroeien met Hilversum 3.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
Opgroeien met Herman van Veen, Boudewijn de Groot, The Beatles, Country-shit,(Dolly Parton was nog wel leuk. Muzikaal gezien.
), beetje Elvis Presley en andere meuk.
Das toch nie normaal!quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef Bupatih het volgende:
Sjongejongejongejongejonge....het is toch niet te gleeeeeeuuuuuuuven!
da's écht een klassiekerquote:
Die zit nu in Koefnoen.quote:Op donderdag 25 mei 2006 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's écht een klassieker![]()
ik ken overigens de helft niet van wat erbij staa, maar gelukkig zijn ze mevr. Ten Cate niet vergeten
Le Petit Princequote:Op donderdag 25 mei 2006 14:09 schreef Airelle het volgende:
Het is zó geheimzinnig, het land van de tranen. Wat bedoel je daar precies mee? Of waar is het van?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |