Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:13 schreef PeRi het volgende:
Die passen niet in de TT hoor.
Minder dikke billenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster nog een koffie neemt
Getraind voor wat?
Ik zeg daarom ook "mínder dikke billen", dus nog wel dik, maar dan mooier dikquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ben je gek ofzo?
Dikke konten zijn de hype maf![]()
Ah daar kan ik wel mee leven dan weerquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook "mínder dikke billen", dus nog wel dik, maar dan mooier dik![]()
.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah daar kan ik wel mee leven dan weer
Niet dat ik belang heb bij jou billen ofzo![]()
Ja gelijk heeft hijquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg ook ruzie met het vriendje als er teveel afgaat hoor.
te domquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:44 schreef pberends het volgende:
'BBC-expert' blijkt illegaal in Engeland
Die kop, dat filmpje!
http://img.dailymail.co.uk/video/cabbie.wmv
Wat een losers zijn datquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zat net bij tweakers in de trein. Tweakers in hun hippe tweakers.net t-shirt en coole gadgets.
Oooh, staat t.net net daarvoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wat een losers zijn datIk had er laatst een in de winkel. Met zijn t.net t-shirt. En dan doen alsof ie overal meer verstand van heeft
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet enkel 'Hallo' post maar gewoon daadwerkelijk iets toevoegt / te zeggen hebt?
Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang je het leuk hebt in je eentje is het goed, Sven.
Dankzij mij is dat topic nog wat geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
Ontwerp *Hier* de nieuwe slotje !
Buup, ik vind dat [afbeelding] perfect bij dit topic past eigenlijk.
Ja, kut. Dat is het geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankzij mij is dat topic nog wat geworden.
"is het over gesloten"quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Heb ik een vrije dag, is het over gesloten. Hemelvaart ofzo noemen ze het![]()
Ja, iets waar jij nooit mee in aanraking zal komen.quote:
Daar had ik het toch niet overquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik wel iets gevatters verwacht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, iets waar jij nooit mee in aanraking zal komen.
"Je moeder"quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik wel iets gevatters verwacht.
Jawel, hoor. Dat kan ik wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, ik ben net thuis!![]()
Ik kan niet altijd zo ad rem zijn en goede antwoorden geven!
Hmm. Je vertoont mens-achtige trekjes... Dit kan niet waar zijn!?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, ik ben net thuis!![]()
Ik kan niet altijd zo ad rem zijn en goede antwoorden geven!
Zie de volgende post.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm. Je vertoont mens-achtige trekjes... Dit kan niet waar zijn!?
Ja zoiets.quote:
Of mag je geen zin met een cijfer beginnen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar nu je er toch bent, ik heb even een vraag. Als je een zin begint met een cijfer, moet dan het volgende woord nog met een hoofdletter?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
Tot de 20 hoeft dat maar...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schrijf het cijfer uit, probleem opgelost
Ik ben 26 en ik schrijf cijfers ook nog uit als het handiger uitkomtquote:
Maar als je nou een heel lang getal hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schrijf het cijfer uit, probleem opgelost
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar nu je er toch bent, ik heb even een vraag. Als je een zin begint met een cijfer, moet dan het volgende woord nog met een hoofdletter?
Mag wel. Staat alleen niet zo mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of mag je geen zin met een cijfer beginnen?
Ik zeg toch ook niet dat ík ermee begonnen ben? Ik heb het idee opgepikt en ik ben er mee verder gegaan. Ergo, ik heb ervoor gezorgd dat het topic niet meteen op slot ging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
Lyr was daar mee begonnen hoor.
[..]
Maar je hebt nog niks gezegd over die smiliequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Hebben nog meer mensen iets te zeiken?
Nee, mooi zo. Dan ga ik eten.
Strijken met andermans eerquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ík ermee begonnen ben? Ik heb het idee opgepikt en ik ben er mee verder gegaan. Ergo, ik heb ervoor gezorgd dat het topic niet meteen op slot ging.
L-E-Z-E-N
Oké.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
Ontwerp *Hier* de nieuwe slotje !
Buup, ik vind dat [afbeelding] perfect bij dit topic past eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Leesvoer voor Erik (ter ondersteuning van buups antwoord):
http://www.onzetaal.nl/advies/hoofdletter.html
http://www.onzetaal.nl/advies/ebay.html
Zooooo. En nou niet meer zo zeuren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niks gezegd over die smilie.
Iewl.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Sven, mag ik een kusje van jou?
Wát?quote:
Hij liever dan ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Sven, mag ik een kusje van jou?
Ja bah!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?
Heb je soms iets tegen homo's?
Niet dat ik er één ben...bah, het idee alleen al.!!!!
Praat me er niet over.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja bah!
Toen jij ECO1,2 examen had gedaan, voelde jij je toen ook zo kut? Terwij het niet eens moelijk was...
Ik heb een 4 nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat me er niet over.
Een hoerige 5.1 (ofzo) terwijl ik een 5.4 (ofzo) nodig had.![]()
![]()
Who needs economy?
hoe is het gegaan met de rest van de examen?? en hoeveel moet je er nog?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb een 4 nodig. Maar dit zit er nog wel in - hoop ik -.
Ik moet er nog twee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hoe is het gegaan met de rest van de examen?? en hoeveel moet je er nog?
Och, ik vind het meestal - als een van de weinige meisjes - ook niet zo erg. Maar dit gevoel is niet lekker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Economie..
En management en organisatie, nog beter..
Ach, een gevoel hoeft niet altijd te kloppen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Och, ik vind het meestal - als een van de weinige meisjes - ook niet zo erg. Maar dit gevoel is niet lekker.
Nog paar weken en je hebt je vwo diploma (kan niet missen)quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Och, ik vind het meestal - als een van de weinige meisjes - ook niet zo erg. Maar dit gevoel is niet lekker.
Mwah, ik begin nu zelf te twijfelen, al slaat dan nergens op.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nog paar weken en je hebt je vwo diploma (kan niet missen)![]()
![]()
Hoe dichter bij de uitslag hoe meer je gaat twijfelen hoor. Dat had ik teminste. Uiteindelijk als beste van mijn klas geslaagd. Maar ik deed ook maar HAVOquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, ik begin nu zelf te twijfelen, al slaat dan nergens op.
Ik had gehoopt dat je beter kon nakijken, maar met die correctievoorschriften en brede marges weet je soms nog niks!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de uitslag hoe meer je gaat twijfelen hoor. Dat had ik teminste. Uiteindelijk als beste van mijn klas geslaagd. Maar ik deed ook maar HAVO![]()
Inderdaad en wij kregen omdat verhaal te horen met second opinion. Dus je cijfer kon aardig schomellen. Heel irritantquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:17 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je beter kon nakijken, maar met die correctievoorschriften en brede marges weet je soms nog niks!
Toen had ik ook havo-examen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:24 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik ben ook niet altijd even makkelijk te volgen. Nou in mijn tijd ( 2 jaar geleden) had je dus je eigen leraar die het werk nakeek en nog een leraar elders in het land die je werk nakeek. Onze leraren zeiden dat soms de cijfers nog aardig konden schomellen. Dat het niet zo hoog hoefde te zijn als jij dacht... Ik hoop dat ik duidelijk ben![]()
stuudquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:31 schreef Airelle het volgende:
Ja tweede corrector bestaat nog steeds.
Als ik economie eventje nakijk blijk ik toch nog minstens 35 punten te hebben (benodigd: 22 ong). Ohh, ik denk wel dat ik dit ook gehaald heb. Voor de rest nog geen cijfers beneden de 7, dus ik maak me druk om niks.
Geen idee. Volgens mij heb ik hem wel van een FOK!er, maar die gebruikt hem dacht ik niet meer.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:20 schreef muhammad_ali het volgende:
zou een leuke zijn als avatar. Heeft iemand die al?
Ah, nu kan de pret beginnen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn Paltos, Sven en DM? (atb is er al, dus die noem ik expres niet op)
Ik wil weer grapjes maken!
M'n zusje had die MC aardig verneukt geloof ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet er nog twee.
Frans = uitstekend maar drie foutjes (van de 46).
Nederlands = geweldig, ook maar drie foutjes in de tekst (samenvatting nog even afwachten)
Aardrijkskunde = vond ik wel irritant, veel vragen anders dan het correctievoorschrift, dus kan er nog weinig over zeggen...
Geschiedenis = Goed
Economie, vandaag dus = Mmm slecht gevoel over, maar ik had wel een paar dingen helemaal goed zag ik net...
Laat ik het zo zeggen... ze is meer een Bupatih dan een Airellequote:Op woensdag 24 mei 2006 21:35 schreef Bupatih het volgende:
Beevs zusje!
Hoe gaat het met haar examens dan?
Whehe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen... ze is meer een Bupatih dan een Airelle.
quote:Op zaterdag 4 juni 2005 23:45 schreef Perrow het volgende:
Showchat, bah. Ik kots daarop. Neem BVO & Bupatih, walgelijk.
En dan ontdekt iemand van Showchat dit weer en kopieert het naar hun Showchatvriendjes. Zoo overrated, BVO en Bupatih.![]()
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #363 - Zullen Bupa en Tom slagen?
Het moment datniksan
het slechte nieuws verkondigde in SC op haar eigen, typische, korte niksan-manier.
quote:
Ik werd gemist!quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Waar zijn Paltos, Sven en DM? (atb is er al, dus die noem ik expres niet op)
Ik wil weer grapjes maken!
opschepperquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh, ik werd destijds gebeld dat ik zelfs het "Beste Leerling" certificaat had behaald.
In '97 op de havo voor het feit dat ik een 8,3 gemiddeld had en in '98 op het vwo voor het feit dat ik van 5H gelijk naar 6V was gegaan en met een 7 gemiddeld was geslaagd.
Zeker!quote:
ik slaagde ook als beste van de klas. 7,1gemiddeld. Maar ik ben blijven zitten in de 4equote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker!
Dat is ook ongeveer m'n enige wapenfeit, dus mag ik.
Ja, hoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zeker!
Dat is ook ongeveer m'n enige wapenfeit, dus mag ik.
Ik ben nooit blijven zittenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:49 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik slaagde ook als beste van de klas. 7,1gemiddeld. Maar ik ben blijven zitten in de 4e![]()
Ik ben best wel vaak blijven zitten... tijdens de gymles dan... dat was toch nutteloze energieverspillingquote:
Ow.. ja.. ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:53 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
maar ik heb altijd vrienden gehad in de klas![]()
![]()
en daarom moet je nu wel gaan sportenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben best wel vaak blijven zitten... tijdens de gymles dan... dat was toch nutteloze energieverspilling
Dat sowieso.quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben best wel vaak blijven zitten... tijdens de gymles dan... dat was toch nutteloze energieverspilling
Lancashire was saai iddquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
[..]
!
Gelukkig dat ik er zo goed in was..
sure, nu is iedereen ineens beste van de klasquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Lancashire was saai idd.
Ik was ook beste leerling van de klas. Drie Dikke van Dales voor gehad
.
Ik kreeg een boekenbon en een rode kop tijdens de examenuitreikingquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik kreeg er niks voor. Ja, een suf certificaat en een bosje bloemen van de rector.
quote:
Heb je die Van Dale wel eens opengeslagen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:16 schreef BVO het volgende:
Met voorein nog een tekst geschreven.
Oh, en ik moest ook naar voren, voor honderden man. Op de foto met de andere 'winnaars'
.
hahaquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die Van Dale wel eens opengeslagen?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je die Van Dale wel eens opengeslagen?
Nou, ik ga liever gezellig en geheel vrijwillig met een oud collega iets doen wat ik leuk vind, dan dat ik verplicht uit de ringen moet donderden of 2 cm in een touw omhoog kan klimmen... laat staan rondjes rennen...quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:54 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
en daarom moet je nu wel gaan sporten![]()
![]()
Ik zag het al, ja!quote:
Daar geloof ik dus helemaal niks vanquote:Op woensdag 24 mei 2006 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het al, ja!
En ik ben heus waar moderator.![]()
Ze is toch mijn vriendin?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef muhammad_ali het volgende:
Hoe kom je echt aan al die belspel foto's Bup?
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:45 schreef DaMart het volgende:
Als ik jou toevoeg, speel jij ze dan door?
nee maar ff serieus. Zit je de hele middag die dingen op te nemen ofzo. Wat zou heel triest zijn!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is toch mijn vriendin?!Die krijg ik dus via MSN toegespeeld door haar.
Wytske Kenemans #3quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:44 schreef muhammad_ali het volgende:
Hoe kom je echt aan al die belspel foto's Bup?
Whehehe.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
nee maar ff serieus. Zit je de hele middag die dingen op te nemen ofzo. Wat zou heel triest zijn!![]()
maar er zijn dus wel losers die daar serieus voor gaan zittenquote:
It's Kristin Davis.quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook niet in ruil voor pikante foto's van Kirstin Davies (heb ik dat nou goed gespeld?)
Hiquote:
Your word is not very bee of an instable wireless software? You dutchies are funny!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik word niet heel blij van instabiele wireless-software.
Why didn't you jump on me and ask me for my sig?quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:59 schreef Paltos het volgende:
Tom Cruise! I saw you in London, dude!
OMG, the freak himself!quote:Op woensdag 24 mei 2006 22:57 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Hi
Eh.. my wife just had a baby and she won't have sex with me. As we all know you are big slut, I was thinking...And because the Scientology Church allows me to have sex with other women because I provides them with a lot of money...
![]()
C'mon babe.. lets fuck the night away![]()
I did.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:01 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Why didn't you jump on me and ask me for my sig?
And uglyquote:
You are funny. I just love you. You are so natural and not fake.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:01 schreef KristinDavis het volgende:
[..]
OMG, the freak himself.
But you're still cute..
Oh your a guyquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
I did.![]()
You were only giving sigs to beautiful girls.![]()
Btw, dude, you're short.
Well, since your avatar ís your head, you can probably imagine it almost makes me puke everytime I see itquote:
I know! Great, isn't it? Just a little surgery and you look great again.quote:
First I have to get rid of that bupaguy.quote:Lets have your agent, contact my agent and shedule us a lunch in march 2012...![]()
Well, if that will make you puke everytime, then I will keep it.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Well, since your avatar ís your head, you can probably imagine it almost makes me puke everytime I see it.
Go fuck yourself, like I fucked your wife. Oh yeah, it ain't your kid btw.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:06 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Well, if that will make you puke everytime, then I will keep it.![]()
[afbeelding]
Reading and comprehending is a difficult matter, isn't it? I said: "almost".quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:06 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Well, if that will make you puke everytime, then I will keep it.![]()
[afbeelding]
Hoi KristinDavis kloon!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef Bupatih het volgende:
En ja, daar kwam ik speciaal mijn bed voor uit.
Yeah it's so great and natural. You have to go to that Dr Shoesmaker. He gives you the most natural job ever. You could use some implants for your boobs. Go for him. I'll have my agent, contact your agent for an appointment on my account. I have this 24/7 account, everytime I call Dr Shoesmaker, he operates on me within an hour!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:06 schreef KristinDavis het volgende:
[..]
I know! Great, isn't it? Just a little surgery and you look great again.
But hey, you know all about it, don't you..
That bupaguy? Why? Thats your new agent right? I like the little guy, he is funny!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:06 schreef KristinDavis het volgende:
First I have to get rid of that bupaguy..
Hmm...See you tommorow..
Dude... I'm your Father.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Go fuck yourself, like I fucked your wife. Oh yeah, it ain't your kid btw.![]()
Have fun.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:13 schreef TomCruise het volgende:
Well, I'm off to a very important party. You know, the kind of parties you pathetic people dream of. See ya, don't wanna be ya!
Yeah, didn't he do that Patsy Bard or something like that? She looks fantastic.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:10 schreef TomCruise het volgende:
[..]
Yeah it's so great and natural. You have to go to that Dr Shoesmaker. He gives you the most natural job ever. You could use some implants for your boobs. Go for him. I'll have my agent, contact your agent for an appointment on my account. I have this 24/7 account, everytime I call Dr Shoesmaker, he operates on me within an hour!
I kinda like him too.quote:That bupaguy? Why? Thats your new agent right? I like the little guy, he is funny!
Net zo misbaar als een irritante kiespijnquote:
Mwah.. hij heeft wel smaak in vrouwenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net zo misbaar als een irritante kiespijn.
Meen je dat nou? Miss goodie-two-shoes?quote:
Ze is leuk. Als in cute leukquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Miss goodie-two-shoes?
hier zou ik wel een nachtje slaap voor willen overslaanquote:
Daarom zeg ik. Als in cute leuk. Het zal altijd een Joey blijvenquote:
Ik vind haar schattigquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het een muts.
Dat mag jij pas als je trouwt met een moslimaquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hier zou ik wel een nachtje slaap voor willen overslaan![]()
Wat let je om de hele nacht naar die foto te staren?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hier zou ik wel een nachtje slaap voor willen overslaan![]()
Who's gonna stop me?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag jij pas als je trouwt met een moslima!
Duidelijk geval van wansmaak inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind haar schattig![]()
En smaakloos... want ze valt op Tom Cruise![]()
Ja INDERDAAD. Hypocriet gedoe altijd bij die moslimjongetjes.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mag jij pas als je trouwt met een moslima!
Jep. Een zwak voor gnomen van bijna middelbare leeftijd...quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:24 schreef Airelle het volgende:
[..]
Duidelijk geval van wansmaak inderdaad.
Mag pas als ik ben getrouwd met een moslima ofzoquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat let je om de hele nacht naar die foto te staren?
ZIEK is hetquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep. Een zwak voor gnomen van bijna middelbare leeftijd...
Best zielig eigenlijk.
Goed gesproken, altijddebestequote:Op woensdag 24 mei 2006 23:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Tom Cruise. Kan na zijn optreden in Oprah door niemand meer serieus genomen worden.
.
Katie ziet er wel leuk uit, niet meer en niet minder..
Ik had niet ver genoeg doorgelezen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Goed gesproken, altijddebeste.
Zullen we nu ergens anders over praten?
Hoeveel heb je er?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Neuh, dat is pas in het volgende leven![]()
QUE?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik had niet ver genoeg doorgelezen..
Let's talk about... TENNIS!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet gezien dat het al ergens anders over ging..
Rafaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Let's talk about... TENNIS!
Binnenkort: The French Open, oftewel: Roland Garros. Mijn favo ondergrond: gravel.
IDO flashback.quote:
Over 4 dagen al.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Let's talk about... TENNIS!
Binnenkort: The French Open, oftewel: Roland Garros. Mijn favo ondergrond: gravel.
Eerst wiskunde leren, dan ongegeneerd buishangen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Over 4 dagen al..
Dat wordt weer voor de buis hangen.
speelt safin?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Eerst wiskunde leren, dan ongegeneerd buishangen.
Lekker ding jaquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:36 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
speelt safin?
Ik heb em 2 jaar geleden in Ahoy zien tenissen. Ik vind het wel een mooie speler![]()
ik bedoelde zijn speelstijl. En ik vind Federer iets te veel techniek zegmaar. Veel te beheerst ook. Wel onbetwist te beste speler van dit moment.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
Lekker ding ja. Oh wacht ik dacht dat je het had over Federe. Zijn techniek is daarnaast ook nog eens geweldig, die backhand
.
Joh, dat snapte ik nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
ik bedoelde zijn speelstijl. En ik vind Federer iets te veel techniek zegmaar. Veel te beheerst ook. Wel onbetwist te beste speler van dit moment.
Ik weet wel dat je dat snapte maar toch even recht trekkenquote:
Het enige vak waar ze een echt goed gevoel over heeftquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:32 schreef Airelle het volgende:
Hoe ging ECO bij chantal vandaag, beev?
Goede oude tijdquote:
Ik dacht al, ik zag de link niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Goede oude tijd.
NEE AIRELLE, RAFAAAAAA NATUURLIJK! Rafael!
Stel je niet zo aan zeg. Je mag Federe best een lekker ding vindenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:39 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je dat snapte maar toch even recht trekken![]()
Ik niet eigenlijk, terwijl het niet eens moeilijk was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Het enige vak waar ze een echt goed gevoel over heeft.
Safin is ook echt niet bepaald onaantrekkelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Je mag Federe best een lekker ding vinden.
Maar ik wil het niet vindenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zeg. Je mag Federe best een lekker ding vinden.
Je kan iets best ontkennen, maar als het zo is, dan is het zo...quote:
Je kunt van een man toch wel zeggen of hij er een beetje leuk uitziet?quote:
Kloptquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Safin is ook echt niet bepaald onaantrekkelijk.
Dat heb ik toch niet beweert?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je kunt van een man toch wel zeggen of hij er een beetje leuk uitziet?.
Tuurlijk wel, iedereen kan dat.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gij ouwe rukkerquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Safin is ook echt niet bepaald onaantrekkelijk.
Ga je schamenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tennis. De namen zeggen me niks
.
Ik ga voor nu maar terug onder mijn steen, op dit moment in de vorm van mijn bed.
Trusten.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij komt zo 'woest' over.
Mmm, dat kan.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:46 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Ik weet niet. Komt geen naam bij me op nu ook
Knap en lekker is zoooooooooo'n groot verschilquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De namen zeggen mij ook niks, maar google plakt er zo een gezicht bij. En lang niet alle tennisers zijn lelijkquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tennis. De namen zeggen me niks
.
Ik ga voor nu maar terug onder mijn steen, op dit moment in de vorm van mijn bed.
Trusten.
Airelle valt op wilde, robuuste mannen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Klopt. Maar hij komt zo 'woest' over.
Ik zou niet weten waaromquote:
Dit meisje wenst je een goede nacht toe!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:47 schreef DaMart het volgende:
Jongens en meisjes... ik ga naar bed!
Welterusten!
Inderdaadquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Knap en lekker is zoooooooooo'n groot verschil.
Sportquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De namen zeggen mij ook niks, maar google plakt er zo een gezicht bij. En lang niet alle tennisers zijn lelijk.
Dat ben ik voor een groot deel met je eens. Sport is niet mijn ding.quote:
Robuust wel, maar niet woestquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Airelle valt op wilde, robuuste mannen?.
Met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat ben ik voor een groot deel met je eens. Sport is niet mijn ding.
Ik ben alles behalve ielquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Robuust wel, maar niet woest. Meer 'niet ielig' daar knap ik echt op af. Van die dunne armpies
. Daarbij staat het wat beter ten opzichte van mij
. Ik ben zelf nogal lang(en groot) namelijk.
Volgens mij heeft ze het over mijquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Meer 'niet ielig' daar knap ik echt op af. Van die dunne armpies.
Trusten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten.
Maar nu ga ik eerst lekker naar m'n bedje! Trusten
Nou niet speciaal hoor. Meer in het algemeen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:51 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het over mij![]()
Die heeft toch nog steeds een vriend?!quote:Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Valerio, whihi. Zullen we Tania18 opgeven?
Alles kan kapot. En voor Valerio...quote:Op donderdag 25 mei 2006 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Die heeft toch nog steeds een vriend?!.
Nouja, dat hoeft geen probleem te zijn.
Hey Eev... lees eens mijn intro van mijn fotoboekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |