Dat kan geloof ik met Nero (zelf gebruik ik Nero 7 Premium) en daarmee kan je dus een DVD makenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:32 schreef StookerT het volgende:
Ik heb een film van het internet gedownload en krijg een dir vol met BUP IFO en VOP bestanden. Hoe maak ik hier 1 film van?
Of zit ik hier verkeerd?
Ja in de meeste gevallen wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:46 schreef StookerT het volgende:
Ok thanks allemaal, ben hem nu aan het branden. Heb ik dan trouwens ook het dvd filmmenu met ondertiteling, surroundsinstellingen en chapter keuze enzo?
DVD's branden is niet illegaal hoor. Ligt er maar net aan wat je brandt en dat heeft de TS niet verteld......quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef jpg97 het volgende:
alles in de map VIDEO.TS plaatsen en klaar komt kees.
Trouwens mag je het hier helemaal niet over dit soort illegale praktijken hebben op fok!
Kom op zeg. Waarom zou een DVD branden illegaal zijn? Hij vraagt niet naar een film, of geeft geen links en dergelijke. Hij heeft alleen een DVD gedownload en vraagt hoe hij moet branden. Misschien heeft hij een vakantiefilm gedownload ofzo...quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef jpg97 het volgende:
Trouwens mag je het hier helemaal niet over dit soort illegale praktijken hebben op fok!
DVD's branden -> niet illegaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:48 schreef jpg97 het volgende:
films downloaden = illegaalquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:52 schreef Adik het volgende:
[..]
DVD's branden -> niet illegaal
Films downloaden -> niet illegaal
Vragen over bestandsformaten -> niet illegaal
Volledig legale post
Met cyberlink powerdvd kan je film gewoon afsrpelen in DVD on HDD mode.
Maar daar gaat dit topic niet over.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef alsem het volgende:
[..]
films downloaden = illegaal
vragen over warez = buiten policy
Volgens mij is het downloaden niet illegaal. Het aanbieden is wel illegaal. Weet niet of de wetten nu veranderd zijn. Trouwens niet alle films hoeven gelijk bioscoop filmen te zijn. Kan ook bijv een vakantiefilm zijn ofzo.quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:57 schreef alsem het volgende:
[..]
films downloaden = illegaal
vragen over warez = buiten policy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |