Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:13 schreef PeRi het volgende:
Die passen niet in de TT hoor.
Minder dikke billenquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:55 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster nog een koffie neemt
Getraind voor wat?
Ik zeg daarom ook "mínder dikke billen", dus nog wel dik, maar dan mooier dikquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ben je gek ofzo?
Dikke konten zijn de hype maf![]()
Ah daar kan ik wel mee leven dan weerquote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zeg daarom ook "mínder dikke billen", dus nog wel dik, maar dan mooier dik![]()
.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 10:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah daar kan ik wel mee leven dan weer
Niet dat ik belang heb bij jou billen ofzo![]()
Ja gelijk heeft hijquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg ook ruzie met het vriendje als er teveel afgaat hoor.
te domquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:44 schreef pberends het volgende:
'BBC-expert' blijkt illegaal in Engeland
Die kop, dat filmpje!
http://img.dailymail.co.uk/video/cabbie.wmv
Wat een losers zijn datquote:Op woensdag 24 mei 2006 13:34 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zat net bij tweakers in de trein. Tweakers in hun hippe tweakers.net t-shirt en coole gadgets.
Oooh, staat t.net net daarvoor.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:38 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Wat een losers zijn datIk had er laatst een in de winkel. Met zijn t.net t-shirt. En dan doen alsof ie overal meer verstand van heeft
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je niet enkel 'Hallo' post maar gewoon daadwerkelijk iets toevoegt / te zeggen hebt?
Een schizofreen is nooit alleen!quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Zolang je het leuk hebt in je eentje is het goed, Sven.
Dankzij mij is dat topic nog wat geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
Ontwerp *Hier* de nieuwe slotje !
Buup, ik vind dat [afbeelding] perfect bij dit topic past eigenlijk.
Ja, kut. Dat is het geworden.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dankzij mij is dat topic nog wat geworden.
"is het over gesloten"quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:55 schreef muhammad_ali het volgende:
Heb ik een vrije dag, is het over gesloten. Hemelvaart ofzo noemen ze het![]()
Ja, iets waar jij nooit mee in aanraking zal komen.quote:
Daar had ik het toch niet overquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik wel iets gevatters verwacht.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, iets waar jij nooit mee in aanraking zal komen.
"Je moeder"quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik wel iets gevatters verwacht.
Jawel, hoor. Dat kan ik wel.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, ik ben net thuis!![]()
Ik kan niet altijd zo ad rem zijn en goede antwoorden geven!
Hmm. Je vertoont mens-achtige trekjes... Dit kan niet waar zijn!?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:33 schreef Bupatih het volgende:
Jezus, ik ben net thuis!![]()
Ik kan niet altijd zo ad rem zijn en goede antwoorden geven!
Zie de volgende post.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmm. Je vertoont mens-achtige trekjes... Dit kan niet waar zijn!?
Ja zoiets.quote:
Of mag je geen zin met een cijfer beginnen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar nu je er toch bent, ik heb even een vraag. Als je een zin begint met een cijfer, moet dan het volgende woord nog met een hoofdletter?
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
quote:
Tot de 20 hoeft dat maar...quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schrijf het cijfer uit, probleem opgelost
Ik ben 26 en ik schrijf cijfers ook nog uit als het handiger uitkomtquote:
Maar als je nou een heel lang getal hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schrijf het cijfer uit, probleem opgelost
Nee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Maar nu je er toch bent, ik heb even een vraag. Als je een zin begint met een cijfer, moet dan het volgende woord nog met een hoofdletter?
Mag wel. Staat alleen niet zo mooi.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of mag je geen zin met een cijfer beginnen?
Ik zeg toch ook niet dat ík ermee begonnen ben? Ik heb het idee opgepikt en ik ben er mee verder gegaan. Ergo, ik heb ervoor gezorgd dat het topic niet meteen op slot ging.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
.
Lyr was daar mee begonnen hoor.
[..]
Maar je hebt nog niks gezegd over die smiliequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:40 schreef Bupatih het volgende:
Hebben nog meer mensen iets te zeiken?
Nee, mooi zo. Dan ga ik eten.
Strijken met andermans eerquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat ík ermee begonnen ben? Ik heb het idee opgepikt en ik ben er mee verder gegaan. Ergo, ik heb ervoor gezorgd dat het topic niet meteen op slot ging.
L-E-Z-E-N
Oké.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:17 schreef Svensational het volgende:
Ontwerp *Hier* de nieuwe slotje !
Buup, ik vind dat [afbeelding] perfect bij dit topic past eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Leesvoer voor Erik (ter ondersteuning van buups antwoord):
http://www.onzetaal.nl/advies/hoofdletter.html
http://www.onzetaal.nl/advies/ebay.html
Zooooo. En nou niet meer zo zeuren.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je hebt nog niks gezegd over die smilie.
Iewl.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Sven, mag ik een kusje van jou?
Wát?quote:
Hij liever dan ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
Sven, mag ik een kusje van jou?
Ja bah!quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wát?
Heb je soms iets tegen homo's?
Niet dat ik er één ben...bah, het idee alleen al.!!!!
Praat me er niet over.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja bah!
Toen jij ECO1,2 examen had gedaan, voelde jij je toen ook zo kut? Terwij het niet eens moelijk was...
Ik heb een 4 nodigquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Praat me er niet over.
Een hoerige 5.1 (ofzo) terwijl ik een 5.4 (ofzo) nodig had.![]()
![]()
Who needs economy?
hoe is het gegaan met de rest van de examen?? en hoeveel moet je er nog?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb een 4 nodig. Maar dit zit er nog wel in - hoop ik -.
Ik moet er nog twee.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:23 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
hoe is het gegaan met de rest van de examen?? en hoeveel moet je er nog?
Och, ik vind het meestal - als een van de weinige meisjes - ook niet zo erg. Maar dit gevoel is niet lekker.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:27 schreef alwaysthebest het volgende:
Economie..
En management en organisatie, nog beter..
Ach, een gevoel hoeft niet altijd te kloppen.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Och, ik vind het meestal - als een van de weinige meisjes - ook niet zo erg. Maar dit gevoel is niet lekker.
Nog paar weken en je hebt je vwo diploma (kan niet missen)quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:28 schreef Airelle het volgende:
[..]
Och, ik vind het meestal - als een van de weinige meisjes - ook niet zo erg. Maar dit gevoel is niet lekker.
Mwah, ik begin nu zelf te twijfelen, al slaat dan nergens op.quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:41 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Nog paar weken en je hebt je vwo diploma (kan niet missen)![]()
![]()
Hoe dichter bij de uitslag hoe meer je gaat twijfelen hoor. Dat had ik teminste. Uiteindelijk als beste van mijn klas geslaagd. Maar ik deed ook maar HAVOquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, ik begin nu zelf te twijfelen, al slaat dan nergens op.
Ik had gehoopt dat je beter kon nakijken, maar met die correctievoorschriften en brede marges weet je soms nog niks!quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:14 schreef muhammad_ali het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de uitslag hoe meer je gaat twijfelen hoor. Dat had ik teminste. Uiteindelijk als beste van mijn klas geslaagd. Maar ik deed ook maar HAVO![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |