Bemoei je niet meequote:
V For Vendetta;quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef babette21 het volgende:
heb ik nou weer 'n heel topic gemist vannacht?!?
zeg mensen, draait er nog wat leuks op het moment??
want we hadden hier net besloten om vanavond naar de film te gaan, maar ik wordt niet warm of koud van het aanbod....
thanx! BBM heb ik al gezien, op de rest ga ik even googleënquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
V For Vendetta;
Factotum;
Romance & Cigarettes;
Brokeback Mountain;
Capote.
V for Vendetta heb ik gisteren gezien; vond het zelf een erg leuke film die een aantal zeer interessante sociaal-politieke vragen oproept. Erg gedurfd voor een Hollywoodfilm.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
hm hoog filmhuisgehalte.... en films die gebasseerd zijn op stripboeken ben ik wat ontgroeid...
't zal wel gewoon terrasje pakken worden
Jij vindt Jake gewoon geil.quote:
Ja en de combinatie Jake/Heath ook welquote:
ik heb geen sociaal-politieke bui......quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
V for Vendetta heb ik gisteren gezien; vond het zelf een erg leuke film die een aantal zeer interessante sociaal-politieke vragen oproept. Erg gedurfd voor een Hollywoodfilm.![]()
![]()
Vrijgezel? Hmmmm..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa! KD op BBC 1!
Ja, Failure to launch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb geen sociaal-politieke bui......
ik zag datMatthew
momenteel te zien is in één of andere romcom... misschien is dat wat
is die leuk??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Failure to launch.
quote:Matthew.
quote:
SJP vind ik maar een gek iemand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef rena het volgende:
[..]
Matthew![]()
SJP speelt er ook inIk
haar in SatC, maar ik kan me haar niet voorstellen in zo'n film.
Ja hoorquote:
Ik heb 'm niet gezien, maar het ging er ooit over bij Oprah, toen Matthew daar te gast was. En dan zap ik niet zo snel wegquote:
Niet opgevallen dat hij de hele tijd naar je aan het lonken was?quote:
Ja god, als ik precies moet gaan bijhouden wie er allemaal op me vallen... Dan ben ik nog wel even bezig!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:57 schreef Svensational het volgende:
Niet opgevallen dat hij de hele tijd naar je aan het lonken was?
Nah. Dan moet ik op theedatesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
CDP niks voor jou Erik?
Wat is er leuk aan die quasi filosofische film?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
V For Vendetta;
Factotum;
Romance & Cigarettes;
Brokeback Mountain;
Capote.
Ik zag 'm van de week nog bij de Fame. Daar werkt 'ie nu.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
CDP niks voor jou Erik?
Natalie Portman?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die quasi filosofische film?
Ben ik ook eigenlijk meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Ik wist niet dat jij zo'n kreuner was, Zhenar.
Meer het type stille genieter.
In de zon danquote:
Je zocht 'm op? We're donequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zag 'm van de week nog bij de Fame. Daar werkt 'ie nu.
Toch niet zo iemand die gaat liggen, dan een half uur niks laat horen en dan uiteindelijk in slaap valt he?!quote:
Daar kom ik net vandaan!quote:
Ik zeg: DOEN 14.gif.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan!![]()
Hm... ik zou je kunnen gaan stalken natuurlijk [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch niet zo iemand die gaat liggen, dan een half uur niks laat horen en dan uiteindelijk in slaap valt he?!.
quote:
En dan de volgende dag zo rood als een kreeftquote:
Wat denk je zelf?! Natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het er druk?
Nee, want ik heb een huidafwijking waardoor ik blauw wordt in plaats van rood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan de volgende dag zo rood als een kreeft.
Nah.quote:
Ik ben er tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nah.
Alsjij
er nou was...
[afbeelding]
quote:
Heb je het ShowChat-toelatingsexamen al gemaakt dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef R_ON het volgende:
Ik moet nog maar een post doen - ik begin hier zo langzamerhand thuis te horen.
get, get, get down.
En je bent tot die briljante conclusie gekomen nadat er niemand op jouw vorige post reageerde?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef R_ON het volgende:
Ik moet nog maar een post doen - ik begin hier zo langzamerhand thuis te horen.
get, get, get down.
Hij wordt de hele tijd al genegeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je bent tot die briljante conclusie gekomen nadat er niemand op jouw vorige post reageerde?!![]()
![]()
KEEP ON DREAMING, BITCH!![]()
Haha.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij wordt de hele tijd al genegeerd.[afbeelding]
Mijn penis ookquote:
Door een lek pakje Chocomel zeker?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn penis ook. Maar dat komt niet door de zon
.
Nee, door een beker warme chocoquote:
Auquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, door een beker warme choco.
Net goed voor je, dat zal je leren.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Net goed voor je, dat zal je leren.
ik heb ze in Australië gekocht, daarom ben ik ook zo [extra] in de warquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:25 schreef rena het volgende:
Augustus 2005 denk ik. Maar in Amerika doen ze raar met datums heDus het kan ook mei 2008 zijn. Oftewel, ik weet het niet
xtc.... kwam nog 'n zakje tegen, onder in m'n backpackquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:28 schreef rena het volgende:
Wat voor pillen zijn het dan?
Dan moet je eerst hier komen en daar heb je de ballen niet voorquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
xtc.... kwam nog 'n zakje tegen, onder in m'n backpack
Ik heb ook geen ballen gelukkigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je eerst hier komen en daar heb je de ballen niet voor
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
xtc.... kwam nog 'n zakje tegen, onder in m'n backpack
Op deze twee waren ze anders aardig rondquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:30 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ballen gelukkigMaar ik ben wel kotsmisselijk
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:32 schreef babette21 het volgende:
nou ja, eigenlijk zijn 't pillen tegen zeeziekte, maar als ze idd over de datum zijn is de kans op trippen natuurlijk wel aanwezig.... zal ik ze doorverkopen???
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op deze twee waren ze anders aardig rond.
[afbeelding]
[afbeelding]
O dat is vandaag he? Lekker boeiendquote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:37 schreef pberends het volgende:
Ja, aan hb kun je ze ook geven.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
komt ie ook 's een keertje los[ << dit is echt zo'n hb-smilie nu
]
Tja, elk jaar komt het weer terug he, beetje overdrevenquote:
Ik vind het wel boeiend ja.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, elk jaar komt het weer terug he, beetje overdreven.
Goh, loop je weer te F5en? Ga patat bakken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jah joh, post het twee keer.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Net War of the Worlds gekeken. Jammer genoeg geen happy end..
Wat een zuigfilm is dat. Je denkt actie actie actie, maar het is veelal familie gezeik met die ellendige Tom Cruise. Dat constante geschreeuw van die dochter wordt je knettergek van. Stomme cliché's zoals die puberende zoon die wil meevechten enzo, who cares, we willen spaceships in action zien!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Net War of the Worlds gekeken. Jammer genoeg geen happy end..
En Dakota Fanning blijft bestaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zuigfilm is dat. Je denkt actie actie actie, maar het veelal familie gezeik met die ellende Tom Cruise. Dat constante geschreeuw van die dochter wordt je knettergek van. Stomme cliché's zoals die puberende zoon die wil meevechten enzo, who cares, we willen spaceships in action zien!
Nee, en Dakota ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, en Dakota ook niet.
En Tom krijgt hele vieze aders op zijn voorhoofd als hij... intensief acteert ofzo...
Ja. Eigenlijk wel. Ik wil bij zo'n film veel actie zien, veel grote effecten. In het begin is het nog wel tof, als er dingen uit de grond komen enzo, maar dan wordt het zo'n emotioneel drama.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Ik wil bij zo'n film veel actie zien, veel grote effecten. In het begin is het nog wel tof, als er dingen uit de grond komen enzo, maar dan wordt het zo'n emotioneel drama..
En kwetsbaar, toen er eenmaal ééntje kapot was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
En wie War of the Worlds machines waren ook eentonig.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 't tshirt bestellen, via een kennis in Amerika![]()
![]()
Ik mis ietsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 't tshirt bestellen, via een kennis in Amerika![]()
![]()
It sucks hell, dan is ID4 toch een stuk beter. Die film heeft alles.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En kwetsbaar, toen er eenmaal ééntje kapot was.
En heel wonderbaarlijk hoe de auto van Tom steeds weer een weggetje vond en het steeds bleef doen..
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:07 schreef Skaai het volgende:
Nou zeg
Hup, terugposten die foto, ik wil 'm ook keuren!
Zo streng zijn we nou ook weer niet
ID4 duurt nog wel even, eerst krijgen we nog The X-Factor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
It sucks hell, dan is ID4 toch een stuk beter. Die film heeft alles.
Het is barbecue-weerquote:
En rosé-weerquote:
Ik ga beiden "doen".quote:
Je bent ook een stuk vlees.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:36 schreef rena het volgende:
Er floten net kerels naar me toen ik met de hond liepIk voel me zo'n stuk vlees
![]()
Dan moet je hond wel überlekker zijnquote:Of ze floten naar mijn hond. Kan ook. Dat zal het wel zijn, hij is aantrekkelijker dan ik![]()
![]()
Jawel, wat is dat "seriously"-gedoequote:
Ik ben al op de helftquote:
vanavondquote:
dat is net zoiets als over een grap zeggen "je had erbij moeten zijn"quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:37 schreef Svensational het volgende:
Jawel, wat is dat "seriously"-gedoe?
Ik beloof je dat ik zal lachenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat is net zoiets als over een grap zeggen "je had erbij moeten zijn"
geen antwoord waardig dus
Ik hoor regelmatig "lekker ding", maar dat zal wel komen omdat ik wel eens naar het bejaardencentrum ga.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:36 schreef rena het volgende:
Er floten net kerels naar me toen ik met de hond liepIk voel me zo'n stuk vlees
![]()
Of ze floten naar mijn hond. Kan ook. Dat zal het wel zijn, hij is aantrekkelijker dan ik![]()
![]()
ja da's wel 'n Sven-shirt jaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:42 schreef Svensational het volgende:
Ik had bijna een keer een shirt gekocht met dit erop:
[afbeelding]
Maar ik heb het niet gekocht, ik zag het in OZ liggenquote:
Ik geloof dat ik er bij had moeten zijn om de grap te snappenquote:dat Seriously is niet zo zeer grappig ofzo, maar gewoon een standaard opmerking uitGA
Oh sorry, ik bedoel natuurlijk:quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof dat ik er bij had moeten zijn om de grap te snappen![]()
.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!
dit is zo'n moment waarop het voldoen om "sorry Babette, je had gelijk" te zeggenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:47 schreef Svensational het volgende:
Ik geloof dat ik er bij had moeten zijn om de grap te snappen![]()
.
ze zijn goed gelukt hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Pannenkoeken dus.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik drink me elke avond een beroerte
Eten heb ik weken niet gedaan
Ik pis weer net als vroeger in de wasbak
Slapen doe ik met m'n kleren aan
Wat een bestaan wat een luize leven
Het kan niet stuk - wat een geluk
Rode wijn, rode wijn
Kom laat ons vrolijk zijn.
Jij Quick-Quoteërdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Waarom quote hij de rest van Babette's zin niet mee.!
Ik wil een keer samen met jou rosé drinkenquote:
Ik kom wel een dagje Meppelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil een keer samen met jou rosé drinken!
Veel meer te zien dan mij is er niet hoorquote:
dan mij/dan ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Veel meer te zien dan mij is er niet hoor
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Veel meer te zien dan mij is er niet hoor
dan mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
dan mij/dan ik.
Ik twijfel in dezen.
Bram Vermeulen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik drink me elke avond een beroerte
Eten heb ik weken niet gedaan
Ik pis weer net als vroeger in de wasbak
Slapen doe ik met m'n kleren aan
Wat een bestaan wat een luize leven
Het kan niet stuk - wat een geluk
Rode wijn, rode wijn
Kom laat ons vrolijk zijn.
Ik heb niks langs zien komen, maar ik ben misschien niet de juiste persoon om hierop te antwoorden, aangezien ik toch niet uitgenodigd ben mee gaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ik ga niet tig topics teruglezen, maar is er al een tijd afgesproken voor de Efteling??
Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks langs zien komen, maar ik ben misschien niet de juiste persoon om hierop te antwoorden, aangezien ik toch niet uitgenodigd ben mee ga.
Hij gaat niet door, en hij is verzet naar vandaag, raar dat ze je niet gebeld/ge-sms't/gemaild hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ik ga niet tig topics teruglezen, maar is er al een tijd afgesproken voor de Efteling??
Maar het is zo zielig als niemand iets zegtquote:
Dat deed mijn tante vroeger ook altijd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Oudere mensen doen dat, he? Dingen aanstrepen in de tv-gids?.
Ik ben een ouwe, nicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Kleine kinderen ook, hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Hier is zijn persoonlijke beantwoorder.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
Messenga?
Erg hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Jaja, dat duurde wel erg langquote:
Dan moet je ook niet zeggen dat je er altijd direct bent als je geroepen wordtquote:
Ik zei ook niet direct.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je er altijd direct bent als je geroepen wordt
Peter Faberquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Eén-uurschop®.
* Bupatih kijkt Dit Was Het Nieuws
Keek je vroeger nooit danquote:
1 dag van tevorenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Eigenlijk heb ik de meeste uitzendingen wel gezien.
Beev, hoelang van tevoren begon jij met leren van je examens? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden (moet nog beginnen namelijk).
Ik was ook niet van plan één dag van te voren te beginnen. Maar ik kan me totaal niet motiveren op dit momentquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Ehm, tijdje van tevoren wel, alles rustig doornemen.
M;n zus is ook al gestressed bezig, maar die staat er ook net aan voor... wel allemaal voldoendes, maar dan vooral tussen de 5.5 en 6.5.
Dat kan ik me voorstellen met dit weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan één dag van te voren te beginnen. Maar ik kan me totaal niet motiveren op dit moment.
Je hebt nog tijd genoeg joh. Alles gewoon rustig nog eens doornemen en je niet te druk gaan maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Eigenlijk heb ik de meeste uitzendingen wel gezien.
Beev, hoelang van tevoren begon jij met leren van je examens? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden (moet nog beginnen namelijk).
Het zou toch in mei ofzo weer beginnen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert 6pack - Flierefluiter
Ik blijf hem leuk vinden![]()
.
Valerio en Sophie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Nou ja, wanneer het nieuwe seizoen begint dus wel weer. Maar dat duurt nog steeds.
En de twee leuksten zijn weg!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Sophie was allang weg. Nee,
Froukje
dus.
Gelukkig staan er op de site weer een hoop nieuwe filmpjes.
En Valerio op TMF is ook best oke. Nu Froukje nog.
Hoi, lang niet gesproken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond, medemensen.
Wie, Froukje??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is zij dan gaan doen? Ik vond haar altijd heel erg cute.
Ik durf het niet te zeggen. Maar er zat rosé bij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, lang niet gesproken.
Wat heb je gegeten vandaag?
That's all you need to know.quote:
Ben je nog boosquote:
quote:
Je gebruikt mijn smiliequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Die roséverslaving van jullie.[afbeelding].
Slecht! Maar met mij gaat het goedquote:
I'll take that as a yesquote:
quote:
Dat hoort erbij, rosé, rose, roze...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Die roséverslaving van jullie.[afbeelding].
Alles met alcohol er inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, rosé, rose, roze....
Sven!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook alcohol in mequote:
Mag ik je leeg komen drinkenquote:
rosé, rosi, rosaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaquote:
HET MOET OP SLOTquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ga jij je tieten of tiet (als je verlegen bent) nog posten of kan het topic op slot?
Misschien zijn ze Oost-Indisch blindquote:
Ja, maar rena is nu boos op mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
Hoi! Sven zei gisteren dat het hier soms wel een beetje leuk kan zijn, dus ik kom even kijken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
Hoi! Sven zei gisteren dat het hier soms wel een beetje leuk kan zijn, dus ik kom even kijken.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad leuk als Sven hier niet is![]()
![]()
Doe niet stom, rena. Of doe stom tegen Tupabih.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:09 schreef rena het volgende:
[..]
Het is hier inderdaad leuk als Sven hier niet is![]()
![]()
Erikjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe niet stom, rena. Of doe stom tegen Tupabih.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doe niet stom, rena. Of doe stom tegen Tupabih.
Zeg het eens, Svenquote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:12 schreef Duiveltja het volgende:
Te zien in de december editie. Hiep hoi.
Ik heb nog geen flauw grapje gemaakt vandaag hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vermenging. Ik kan nergens meer privé FOK!ken.
Hoi, DaMart. Hier kan je ook goed terecht met flauwe grapjes. Maar misschien niet als newb, de ervaring zal het leren...
![]()
Verdacht, volgens mij spaar je ze op om in één keer iemand te kunnen doden met die dingen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen flauw grapje gemaakt vandaag hoor!
Ja maar meneer runderscore heb ik nog niet gezien vandaagquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Verdacht, volgens mij spaar je ze op om in één keer iemand te kunnen doden met die dingen.
Ik heb ook een underscore.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar meneer runderscore heb ik nog niet gezien vandaag
Wie weetquote:
Dat durf ik niet te zeggen, maar het werd wel stil toen jij binnen kwam vallen...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik iedereen weggejaagd? [afbeelding]
Maar Sven is er ook nog... dus misschien had Rena toch een beetje gelijkquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen, maar het werd wel stil toen jij binnen kwam vallen....
Sven post wel heel weinigquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar Sven is er ook nog... dus misschien had Rena toch een beetje gelijk![]()
![]()
Wie ik?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van plan om veel te gaan posten dan?
Ja.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben je van plan om veel te gaan posten dan?
Ik reageer op elk wissewasjequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Om nou op elk wissewasje te gaan reageren is ook niet nodig. Dus veel posten wordt het niet.
Ik ben bangig voor renaquote:
Slap excuusquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slap excuus. Rena is echt niet eng, mocht ze willen, zeg.
quote:
Heet die Arena?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:31 schreef rena het volgende:
[..]
Jij kent mijn nare tweelingzuster nog niet![]()
![]()
Jawel, ze is een wraakactie aan het plannenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slap excuus. Rena is echt niet eng, mocht ze willen, zeg.
quote:
Dit zal wel niet de juiste plaats zijn om een tirade af te steken tegen die jacht naar mislukte talentjes, is het wel?quote:
Niet áltijd.quote:
IDO wordt bijna overal gehekeld, behalve nin IDO zelfquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zal wel niet de juiste plaats zijn om een tirade af te steken tegen die jacht naar mislukte talentjes, is het wel?![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zal wel niet de juiste plaats zijn om een tirade af te steken tegen die jacht naar mislukte talentjes, is het wel?![]()
quote:
Nou, Idols is dus gewoon een kutprogramma!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:36 schreef rena het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Juist hier![]()
![]()
Kom maar op!
Ik mag jou nu al![]()
Geen nieuws is goed nieuwsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:40 schreef Svensational het volgende:
Rena, ik mis je.
Kun je het me vergeven, ik bied bij dezen mijn excuses aan.
Hoi, ik vind Raffaëla tof.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, Idols is dus gewoon een kutprogramma! [afbeelding]
Beetje speuren naar mislukte talentjes die de hitlijsten vervuilen...Net als die over het paard getilde mediageile doos die de laatste keer heeft gewonnen met dat janknummer. Als dat op de radio is dan kijk ik snel naar buiten waar de brand is... het is namelijk alsof het hele brandweerkorps tegelijk op pad is!
Ok.quote:
Ja.quote:
Hihi.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
Als dat op de radio is dan kijk ik snel naar buiten waar de brand is... het is namelijk alsof het hele brandweerkorps tegelijk op pad is!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, Idols is dus gewoon een kutprogramma! [afbeelding]
Beetje speuren naar mislukte talentjes die de hitlijsten vervuilen...Net als die over het paard getilde mediageile doos die de laatste keer heeft gewonnen met dat janknummer. Als dat op de radio is dan kijk ik snel naar buiten waar de brand is... het is namelijk alsof het hele brandweerkorps tegelijk op pad is!
Halleluja!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:46 schreef rena het volgende:
[..]
En nu gaat ze ook nog eens een tijd weg omdat ze een kind gaat baren, waarna ze haar carriere nooit meer op orde krijgt en dan horen we nooit meer wat van haar![]()
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent leuker in het LPT.
Nou èn? Wat ik vind is toch zeker wel belangrijker dan al die andere SHO'ers?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar maar... ik moet mezelf hier baseren op geruchten... zo gaat dat toch in SHO?
Ik probeer mezelf alleen maar onopvallend in te passen![]()
Niet als ik iets anders vind!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou èn? Wat ik vind is toch zeker wel belangrijker dan al die andere SHO'ers?.
Daar heb je 'n punt.quote:
quote:
Ok.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hoor![]()
Hij is af en toe een beetje stom![]()
Dat valt ook wel mee hoor!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:54 schreef rena het volgende:
[..]
Luister maar niet naar hem hoor![]()
Hij is af en toe een beetje stom![]()
Hou jij mij inde gaten ??quote:
Doe maar Haaibaaikequote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik deze even hernoemen naar rena.gif dan?
[afbeelding]
Stiekem achter mijn rug om met Rena aanpappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |