Bemoei je niet meequote:
V For Vendetta;quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:20 schreef babette21 het volgende:
heb ik nou weer 'n heel topic gemist vannacht?!?
zeg mensen, draait er nog wat leuks op het moment??
want we hadden hier net besloten om vanavond naar de film te gaan, maar ik wordt niet warm of koud van het aanbod....
thanx! BBM heb ik al gezien, op de rest ga ik even googleënquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
V For Vendetta;
Factotum;
Romance & Cigarettes;
Brokeback Mountain;
Capote.
V for Vendetta heb ik gisteren gezien; vond het zelf een erg leuke film die een aantal zeer interessante sociaal-politieke vragen oproept. Erg gedurfd voor een Hollywoodfilm.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:40 schreef babette21 het volgende:
hm hoog filmhuisgehalte.... en films die gebasseerd zijn op stripboeken ben ik wat ontgroeid...
't zal wel gewoon terrasje pakken worden
Jij vindt Jake gewoon geil.quote:
Ja en de combinatie Jake/Heath ook welquote:
ik heb geen sociaal-politieke bui......quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:42 schreef Zhenar het volgende:
V for Vendetta heb ik gisteren gezien; vond het zelf een erg leuke film die een aantal zeer interessante sociaal-politieke vragen oproept. Erg gedurfd voor een Hollywoodfilm.![]()
![]()
Vrijgezel? Hmmmm..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa! KD op BBC 1!
Ja, Failure to launch.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb geen sociaal-politieke bui......
ik zag datMatthew
momenteel te zien is in één of andere romcom... misschien is dat wat
is die leuk??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Failure to launch.
quote:Matthew.
quote:
SJP vind ik maar een gek iemand.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:13 schreef rena het volgende:
[..]
Matthew![]()
SJP speelt er ook inIk
haar in SatC, maar ik kan me haar niet voorstellen in zo'n film.
Ja hoorquote:
Ik heb 'm niet gezien, maar het ging er ooit over bij Oprah, toen Matthew daar te gast was. En dan zap ik niet zo snel wegquote:
Niet opgevallen dat hij de hele tijd naar je aan het lonken was?quote:
Ja god, als ik precies moet gaan bijhouden wie er allemaal op me vallen... Dan ben ik nog wel even bezig!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:57 schreef Svensational het volgende:
Niet opgevallen dat hij de hele tijd naar je aan het lonken was?
Nah. Dan moet ik op theedatesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
CDP niks voor jou Erik?
Wat is er leuk aan die quasi filosofische film?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
V For Vendetta;
Factotum;
Romance & Cigarettes;
Brokeback Mountain;
Capote.
Ik zag 'm van de week nog bij de Fame. Daar werkt 'ie nu.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
CDP niks voor jou Erik?
Natalie Portman?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die quasi filosofische film?
Ben ik ook eigenlijk meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Ik wist niet dat jij zo'n kreuner was, Zhenar.
Meer het type stille genieter.
In de zon danquote:
Je zocht 'm op? We're donequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zag 'm van de week nog bij de Fame. Daar werkt 'ie nu.
Toch niet zo iemand die gaat liggen, dan een half uur niks laat horen en dan uiteindelijk in slaap valt he?!quote:
Daar kom ik net vandaan!quote:
Ik zeg: DOEN 14.gif.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan!![]()
Hm... ik zou je kunnen gaan stalken natuurlijk [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch niet zo iemand die gaat liggen, dan een half uur niks laat horen en dan uiteindelijk in slaap valt he?!.
quote:
En dan de volgende dag zo rood als een kreeftquote:
Wat denk je zelf?! Natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het er druk?
Nee, want ik heb een huidafwijking waardoor ik blauw wordt in plaats van rood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan de volgende dag zo rood als een kreeft.
Nah.quote:
Ik ben er tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nah.
Alsjij
er nou was...
[afbeelding]
quote:
Heb je het ShowChat-toelatingsexamen al gemaakt dan?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef R_ON het volgende:
Ik moet nog maar een post doen - ik begin hier zo langzamerhand thuis te horen.
get, get, get down.
En je bent tot die briljante conclusie gekomen nadat er niemand op jouw vorige post reageerde?!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:59 schreef R_ON het volgende:
Ik moet nog maar een post doen - ik begin hier zo langzamerhand thuis te horen.
get, get, get down.
Hij wordt de hele tijd al genegeerd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En je bent tot die briljante conclusie gekomen nadat er niemand op jouw vorige post reageerde?!![]()
![]()
KEEP ON DREAMING, BITCH!![]()
Haha.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hij wordt de hele tijd al genegeerd.[afbeelding]
Mijn penis ookquote:
Door een lek pakje Chocomel zeker?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn penis ook. Maar dat komt niet door de zon
.
Nee, door een beker warme chocoquote:
Auquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, door een beker warme choco.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |