Niet opgevallen dat hij de hele tijd naar je aan het lonken was?quote:
Ja god, als ik precies moet gaan bijhouden wie er allemaal op me vallen... Dan ben ik nog wel even bezig!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:57 schreef Svensational het volgende:
Niet opgevallen dat hij de hele tijd naar je aan het lonken was?
Nah. Dan moet ik op theedatesquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
CDP niks voor jou Erik?
Wat is er leuk aan die quasi filosofische film?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
V For Vendetta;
Factotum;
Romance & Cigarettes;
Brokeback Mountain;
Capote.
Ik zag 'm van de week nog bij de Fame. Daar werkt 'ie nu.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:38 schreef PeRi het volgende:
CDP niks voor jou Erik?
Natalie Portman?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:43 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan die quasi filosofische film?
Ben ik ook eigenlijk meerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:09 schreef BVO het volgende:
Ik wist niet dat jij zo'n kreuner was, Zhenar.
Meer het type stille genieter.
In de zon danquote:
Je zocht 'm op? We're donequote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik zag 'm van de week nog bij de Fame. Daar werkt 'ie nu.
Toch niet zo iemand die gaat liggen, dan een half uur niks laat horen en dan uiteindelijk in slaap valt he?!quote:
Daar kom ik net vandaan!quote:
Ik zeg: DOEN 14.gif.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Daar kom ik net vandaan!![]()
Hm... ik zou je kunnen gaan stalken natuurlijk [afbeelding]
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Toch niet zo iemand die gaat liggen, dan een half uur niks laat horen en dan uiteindelijk in slaap valt he?!.
quote:
En dan de volgende dag zo rood als een kreeftquote:
Wat denk je zelf?! Natuurlijk!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is het er druk?
Nee, want ik heb een huidafwijking waardoor ik blauw wordt in plaats van rood.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan de volgende dag zo rood als een kreeft.
Nah.quote:
Ik ben er tochquote:Op zaterdag 6 mei 2006 13:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nah.
Alsjij
er nou was...
[afbeelding]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |