Goh, loop je weer te F5en? Ga patat bakken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Jah joh, post het twee keer.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Net War of the Worlds gekeken. Jammer genoeg geen happy end..
Wat een zuigfilm is dat. Je denkt actie actie actie, maar het is veelal familie gezeik met die ellendige Tom Cruise. Dat constante geschreeuw van die dochter wordt je knettergek van. Stomme cliché's zoals die puberende zoon die wil meevechten enzo, who cares, we willen spaceships in action zien!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Net War of the Worlds gekeken. Jammer genoeg geen happy end..
En Dakota Fanning blijft bestaanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een zuigfilm is dat. Je denkt actie actie actie, maar het veelal familie gezeik met die ellende Tom Cruise. Dat constante geschreeuw van die dochter wordt je knettergek van. Stomme cliché's zoals die puberende zoon die wil meevechten enzo, who cares, we willen spaceships in action zien!
Nee, en Dakota ook niet.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, en Dakota ook niet.
En Tom krijgt hele vieze aders op zijn voorhoofd als hij... intensief acteert ofzo...
Ja. Eigenlijk wel. Ik wil bij zo'n film veel actie zien, veel grote effecten. In het begin is het nog wel tof, als er dingen uit de grond komen enzo, maar dan wordt het zo'n emotioneel drama.quote:
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk wel. Ik wil bij zo'n film veel actie zien, veel grote effecten. In het begin is het nog wel tof, als er dingen uit de grond komen enzo, maar dan wordt het zo'n emotioneel drama..
En kwetsbaar, toen er eenmaal ééntje kapot was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
En wie War of the Worlds machines waren ook eentonig.
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 't tshirt bestellen, via een kennis in Amerika![]()
![]()
Ik mis ietsquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ga 't tshirt bestellen, via een kennis in Amerika![]()
![]()
It sucks hell, dan is ID4 toch een stuk beter. Die film heeft alles.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En kwetsbaar, toen er eenmaal ééntje kapot was.
En heel wonderbaarlijk hoe de auto van Tom steeds weer een weggetje vond en het steeds bleef doen..
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 21:07 schreef Skaai het volgende:
Nou zeg
Hup, terugposten die foto, ik wil 'm ook keuren!
Zo streng zijn we nou ook weer niet
ID4 duurt nog wel even, eerst krijgen we nog The X-Factor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:35 schreef pberends het volgende:
[..]
It sucks hell, dan is ID4 toch een stuk beter. Die film heeft alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |