Jij Quick-Quoteërdquote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
Waarom quote hij de rest van Babette's zin niet mee.!
Ik wil een keer samen met jou rosé drinkenquote:
Ik kom wel een dagje Meppelen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil een keer samen met jou rosé drinken!
Veel meer te zien dan mij is er niet hoorquote:
dan mij/dan ik.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Veel meer te zien dan mij is er niet hoor
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Veel meer te zien dan mij is er niet hoor
dan mijquote:Op zaterdag 6 mei 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
dan mij/dan ik.
Ik twijfel in dezen.
Bram Vermeulen.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:57 schreef PeRi het volgende:
Ik drink me elke avond een beroerte
Eten heb ik weken niet gedaan
Ik pis weer net als vroeger in de wasbak
Slapen doe ik met m'n kleren aan
Wat een bestaan wat een luize leven
Het kan niet stuk - wat een geluk
Rode wijn, rode wijn
Kom laat ons vrolijk zijn.
Ik heb niks langs zien komen, maar ik ben misschien niet de juiste persoon om hierop te antwoorden, aangezien ik toch niet uitgenodigd ben mee gaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ik ga niet tig topics teruglezen, maar is er al een tijd afgesproken voor de Efteling??
Zeg dan gewoon niks.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb niks langs zien komen, maar ik ben misschien niet de juiste persoon om hierop te antwoorden, aangezien ik toch niet uitgenodigd ben mee ga.
Hij gaat niet door, en hij is verzet naar vandaag, raar dat ze je niet gebeld/ge-sms't/gemaild hebbenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:14 schreef MissBliss het volgende:
Hallo!
Ik ga niet tig topics teruglezen, maar is er al een tijd afgesproken voor de Efteling??
Maar het is zo zielig als niemand iets zegtquote:
Dat deed mijn tante vroeger ook altijd.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Oudere mensen doen dat, he? Dingen aanstrepen in de tv-gids?.
Ik ben een ouwe, nicht.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Kleine kinderen ook, hoor.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Hier is zijn persoonlijke beantwoorder.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
Messenga?
Erg hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Jaja, dat duurde wel erg langquote:
Dan moet je ook niet zeggen dat je er altijd direct bent als je geroepen wordtquote:
Ik zei ook niet direct.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je er altijd direct bent als je geroepen wordt
Peter Faberquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Eén-uurschop®.
* Bupatih kijkt Dit Was Het Nieuws
Keek je vroeger nooit danquote:
1 dag van tevorenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Eigenlijk heb ik de meeste uitzendingen wel gezien.
Beev, hoelang van tevoren begon jij met leren van je examens? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden (moet nog beginnen namelijk).
Ik was ook niet van plan één dag van te voren te beginnen. Maar ik kan me totaal niet motiveren op dit momentquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Ehm, tijdje van tevoren wel, alles rustig doornemen.
M;n zus is ook al gestressed bezig, maar die staat er ook net aan voor... wel allemaal voldoendes, maar dan vooral tussen de 5.5 en 6.5.
Dat kan ik me voorstellen met dit weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan één dag van te voren te beginnen. Maar ik kan me totaal niet motiveren op dit moment.
Je hebt nog tijd genoeg joh. Alles gewoon rustig nog eens doornemen en je niet te druk gaan maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Eigenlijk heb ik de meeste uitzendingen wel gezien.
Beev, hoelang van tevoren begon jij met leren van je examens? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden (moet nog beginnen namelijk).
Het zou toch in mei ofzo weer beginnen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert 6pack - Flierefluiter
Ik blijf hem leuk vinden![]()
.
Valerio en Sophie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Nou ja, wanneer het nieuwe seizoen begint dus wel weer. Maar dat duurt nog steeds.
En de twee leuksten zijn weg!
quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:38 schreef BVO het volgende:
Sophie was allang weg. Nee,
Froukje
dus.
Gelukkig staan er op de site weer een hoop nieuwe filmpjes.
En Valerio op TMF is ook best oke. Nu Froukje nog.
Hoi, lang niet gesproken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Goedenavond, medemensen.
Wie, Froukje??quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat is zij dan gaan doen? Ik vond haar altijd heel erg cute.
Ik durf het niet te zeggen. Maar er zat rosé bij.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoi, lang niet gesproken.
Wat heb je gegeten vandaag?
That's all you need to know.quote:
Ben je nog boosquote:
quote:
Je gebruikt mijn smiliequote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Die roséverslaving van jullie.[afbeelding].
Slecht! Maar met mij gaat het goedquote:
I'll take that as a yesquote:
quote:
Dat hoort erbij, rosé, rose, roze...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Die roséverslaving van jullie.[afbeelding].
Alles met alcohol er inquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, rosé, rose, roze....
Sven!quote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb ook alcohol in mequote:
Mag ik je leeg komen drinkenquote:
rosé, rosi, rosaquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |