Hier is zijn persoonlijke beantwoorder.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:59 schreef Svensational het volgende:
Messenga?
Erg hequote:Op zaterdag 6 mei 2006 19:41 schreef R_ON het volgende:
Oudere mensen doen dat, he? Dingen aanstrepen in de tv-gids?.
Jaja, dat duurde wel erg langquote:
Dan moet je ook niet zeggen dat je er altijd direct bent als je geroepen wordtquote:
Ik zei ook niet direct.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeggen dat je er altijd direct bent als je geroepen wordt
Peter Faberquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
Eén-uurschop®.
* Bupatih kijkt Dit Was Het Nieuws
Keek je vroeger nooit danquote:
1 dag van tevorenquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Eigenlijk heb ik de meeste uitzendingen wel gezien.
Beev, hoelang van tevoren begon jij met leren van je examens? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden (moet nog beginnen namelijk).
Ik was ook niet van plan één dag van te voren te beginnen. Maar ik kan me totaal niet motiveren op dit momentquote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Ehm, tijdje van tevoren wel, alles rustig doornemen.
M;n zus is ook al gestressed bezig, maar die staat er ook net aan voor... wel allemaal voldoendes, maar dan vooral tussen de 5.5 en 6.5.
Dat kan ik me voorstellen met dit weerquote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan één dag van te voren te beginnen. Maar ik kan me totaal niet motiveren op dit moment.
Je hebt nog tijd genoeg joh. Alles gewoon rustig nog eens doornemen en je niet te druk gaan maken.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 21:51 schreef Airelle het volgende:
Jawel. Eigenlijk heb ik de meeste uitzendingen wel gezien.
Beev, hoelang van tevoren begon jij met leren van je examens? Ik begin al een beetje zenuwachtig te worden (moet nog beginnen namelijk).
Het zou toch in mei ofzo weer beginnen?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:08 schreef BVO het volgende:
* BVO luistert 6pack - Flierefluiter
Ik blijf hem leuk vinden![]()
.
Valerio en Sophie?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Nou ja, wanneer het nieuwe seizoen begint dus wel weer. Maar dat duurt nog steeds.
En de twee leuksten zijn weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |