Jawel, maar dat was niet mijn ding, ik had op een gegeven moement ook de meeste moeite met het ritme. Zeker als je maar 1 dag in de week dit deed.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Met een boek bij de hand moet het toch wel door te komen zijn, of mag dat niet?
Het is dat ik 's nachts niet weg kan (kinderen!) anders was het het overwegen waard!
Je hele ritme is dan verstoord, lijkt me irritantquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Chielus het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was niet mijn ding, ik had op een gegeven moement ook de meeste moeite met het ritme. Zeker als je maar 1 dag in de week dit deed.
oh man, ik heb net mn ontbijt erin zitten......moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:57 schreef Euc- het volgende:
Ik ben weer heerlijk gezond bezig, frietpan aan, mayo erbij en smullen maar![]()
(ff wat erin gaan gooien)
Hey kerel, verkoop je bed ofzo, dan kun je met ons mee naar Zwolle!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:20 schreef Chielus het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt even een bakkie koffie in het zonnetje halen hier
Ik doe met je mee,![]()
Kan beter mijn cafe bezoek eens gaan inperken,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hey kerel, verkoop je bed ofzo, dan kun je met ons mee naar Zwolle!![]()
Ook goed, 2 weken niet naar de kroeg, 20 euro p/d opzij leggen, we zullen je matsen, je mag zaterdags nog wel op stap: 12x20=240 euro!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef Chielus het volgende:
[..]
Kan beter mijn cafe bezoek eens gaan inperken,
Mooie rekensom, helaas geef ik nooit zoveel uit.... (schaamquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ook goed, 2 weken niet naar de kroeg, 20 euro p/d opzij leggen, we zullen je matsen, je mag zaterdags nog wel op stap: 12x20=240 euro!
Vrienden achter de bar is toch nooit wegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:53 schreef Chielus het volgende:
[..]
Mooie rekensom, helaas geef ik nooit zoveel uit.... (schaammode) heb ietst wat veel vrienden/vriendinnen achter de bar staan (/schaam
mode). En ik ga veel naar de kroeg maar 6x is wat overdreven....
OK... wie legt Geqxon het begrip "al dente" uit?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat volkoren macaroni niet na een tijdje wit word, maar dat het bruin blijft. Ook als je het 10 minuten lang kookt.
Misschien moet ik nu wijselijk mijn mond houdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OK... wie legt Geqxon het begrip "al dente" uit?![]()
tandarts misschien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
Misschien moet ik nu wijselijk mijn mond houden
Ik ga zo eerst kijken hoe mijn eerste was is gelukt.... en dan kijk ik wel of ik op kamers gaquote:Op donderdag 4 mei 2006 04:02 schreef Euc- het volgende:
Goedzo Geqxon! Nu kun je zelfstandig op kamers gaan wonen!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:41 schreef Geqxon het volgende:
Deze week stond ik er helemaal alleen voor. Zonder lessen of begeleiding moest ik zelfstandig een weekje koken.
-Pannenkoeken gingen oké, eerste pannekoek was verneukt doordat ik de lege gaten op wou vullen met extra beslag
-Pita-broodjes gingen ook wel, was de kruiden door het gehakt vergeten
-Soep ging prima, ik moet alleen wel oppassen met erwtensoep. Dit moet je dus niet direct op een inductieplaat op de hoogste stand zetten
-De macaroni smaakte heerlijk, weer eens wat anders dan de normale "witte" macaroni
Prettige vakantie Bluezzquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jullie niet meer tref hier, ik ben zondag de 14e weer aanwezig, wij gaan lekker een week naar de Ardennen
Veel plezierquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jullie niet meer tref hier, ik ben zondag de 14e weer aanwezig, wij gaan lekker een week naar de Ardennen
Het is allemaal afzien en vervelend geweest, het waren 2 prachtige jarenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Euc- het volgende:
Fijne vakantie Bluezz en Golfer! Is je wel gegund na 2 jaar alleen uit eten bij een paar sterrenzaken
Veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is allemaal afzien en vervelend geweest, het waren 2 prachtige jaren![]()
Weet je wel hoe je thuis gekomen bent?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef Euc- het volgende:
Hoofdpijn
Twas iets te gezellig gisteren, ik weet niet meer waar mijn fiets is
Neequote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je thuis gekomen bent?![]()
Nee, ik ben gebracht ben ik achtergekomen, omdat ze het onverantwoord vonden om mij te laten fietsen, fiets stond nog op mijn werkquote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar je hebt geen spierpijn of zo?
Want anders zou je nog kunnen zijn gaan lopen
Ook een manier om een naam op te bouwen bij je werk......quote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gebracht ben ik achtergekomen, omdat ze het onverantwoord vonden om mij te laten fietsen, fiets stond nog op mijn werk![]()
Dus je hebt je fiets gelukkig ook gevonden.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gebracht ben ik achtergekomen, omdat ze het onverantwoord vonden om mij te laten fietsen, fiets stond nog op mijn werk![]()
Ach, ik was niet de enigequote:Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ook een manier om een naam op te bouwen bij je werk......
Als het maar gezellig wasquote:
Ik doe eigenlijk ook alles behalve de azijn van de rolmopsen drinken. Van de knoflookolijven wil ik soms nog wel een beetje van het vocht nemen trouwensquote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
Dat komt omdat je naast je rauw gehakt verslaving ook nog rolmopsen inclusief alle azijn uit het potje naar binnen werkt.En rauwe citroenen uit het vuistje.
Sambal zó uit het potje.
Rauwe spekjes oppeuzelt.
![]()
En weet je het nu nog?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:45 schreef Chielus het volgende:
waarom zijn die Urtyps zo verdomde lekker..... morgenochtend wéér een kater....
Ps. ik weet nog wel hoe ik thuis ben gekomen, alhans dat weet ik nu nog ....
Het vocht van knakworstjesquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk ook alles behalve de azijn van de rolmopsen drinken. Van de knoflookolijven wil ik soms nog wel een beetje van het vocht nemen trouwens
ik krijg nu echt een rilling door mn ruggegraat van dit soort dingen....quote:
Wat voor rare dingen eet / drink jij dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik krijg nu echt een rilling door mn ruggegraat van dit soort dingen....
(warm of koud btw)
Bitter lemonquote:
Oke zat al aan Barcardi Lemon te denkenquote:
Lekker hartigquote:
Vissalade, vleessalade, gazpacho, Grieks eten, etcquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:26 schreef Chielus het volgende:
Wat is SC toch een heerlijk kabbelende threat als je het vergelijkt met FB. Iemand nog een zomerse invulling van mijn avondmaal in gedachten? Ben al een beetje door mn zomerklassiekers heen aan het raken. (BBQ, Paella, Pasta-salade, Maaltijd-Salade, Zomerstampot etc heb ik al gedaan deze week).
I know, dat is ook het probleem.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vissalade, vleessalade, gazpacho, Grieks eten, etc
Het is pas mei, sterkte![]()
ik zou niet weten wat ik voor zomerse stoofschotel zou moeten maken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Of probeer eens een zomers variant van een wintergerecht te maken.
Een zomerse hutspot? Als een soort koude salade?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik voor zomerse stoofschotel zou moeten maken.
Dat is de reden dat ik zou blij ben dat de Jumbo en de AH hier naast elkaar zitten. Hebben ze het bij de ene niet dan kun je nog altiijd even snel naar de anderequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef NoSigar het volgende:
Ik ga proberen de Albert Hein te boycotten nadat ze voor de zoveelste keer een eenvouding ingredient niet hadden: bosuitjes. Toen had ik geen zin meer om mijn recept (lauwarme salade van le puy linzen) te maken en was ik ERG (=kwaad, hevig gefrusteerd,ik kwam net van mijn werk) teleurgesteld. Heb de bedrijfsleider (?) mijn recept in de handen gedrukt: 'dan mag jij dit hebben'.
Ga voortaan maar eens prioberem om naar de Nettorama te gaan: hebben vast een kleiner aanbod maar zijn in ieder geval een stuk goedkoer. En verse spullen hoop ik bij Turkse winkels op de Korvelseweg te vinden.
Een keer gaan kijken danquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef Chielus het volgende:
Bij ons Fons is het vlees nog goeikoper dan bij dn Appie en nog lekkerder ook.
Tis idd geen Lejeune, maar ach voor de BBQ en de rest van het Studentenvoedsel, ik kan moeilijk een karbonaatje van 2 euro aan mn huisgenoten verkopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef NoSigar het volgende:
Korvelplein was het ja. Fons vind ik nou ook niet echt een baken van kwaliteit (heel vet gehakt b.v.), maar ik ben er eigenlijk al heel lang niet meer geweest, dus misschien weet ik niet waarover ik het heb
Heuvelstratquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar zit fons dan allemaal nog meer in Tilburg?
Kende alleen die in de Heuvelstraatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heuvelstrat
Westermarkt
beethovenlaan (noord)
een tatto is ook zo te regelen hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:49 schreef NoSigar het volgende:
De Nettorama beviel trouwens redelijk goed: het is een van de goedkoopste supermarkten in Nederland en het aanbod was niet zo armoedig als ik me herinnerde.
Wel had ik op een bepaald moment in de rij voor de de kassa het idee dat ik de enige was die niet:
-getattoeeerd was,
-niet zeer hevig naar oud zweet stonk
-half naakt rond liep
-alleen plat Tilburgs sprak,
-half dement of zwakbegaafd was.
Maar dat kan aan mij liggen. Misschien val ik wel in de laatste categorie en besef ik dat zelf gewoon nog niet.
jaja, en het huisje zeker niet uitgeweest....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey Chielus, lekkerrrr man
Ben doodmoe teruggekomen, dus das goed toch
Wat heb je allemaal gedaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey Chielus, lekkerrrr man
Ben doodmoe teruggekomen, dus das goed toch
Ik wilde eigenlijk maar een beetje klagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat ging er mis dan? Of wat was er minder dan?
Ik twijfel daar ook hard aan Chielus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Chielus het volgende:
Heb ik vandaag pas om 9 uur 2 volle borden pasta gegeten (onder het genot van de catfight tussen Femke "Furious" Halsema en "Iron" Rita Verkonk) zit ik nu een hele peperkoek naar binnen te vreten. Ergens twijfel ik wel eens aan mijn eigen spijsvertering.
Ned 3, kijk en huiver zelf.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook hard aan Chielus.![]()
Maar hoe verloopt het Cat fight eigenlijk? Gaat Verdonk het redden?
Zo erg?quote:
Ik denk dat ze het in het midden schikkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Chielus het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren maar ikvrees dat er geen aftreden komt.
Nee, doe maar niet dan zitten we straks met Wouter "Draaikont" Bos als minister presidentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ze liegt over dingen.
Dat kan gewoon niet, dus Wouter, maak haar af
Nee, dit is een lekker groepje.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet dan zitten we straks met Wouter "Draaikont" Bos als minister president![]()
Dat zeg ik niet. Denk dat Rutte nu een beter keus is voor de VVD.quote:
Ik ben ook niet van de pvda hoor, maar alles beter dan ditquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, doe maar niet dan zitten we straks met Wouter "Draaikont" Bos als minister president![]()
Daarom gewoon Rutte als partij leider en minister presidentquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de pvda hoor, maar alles beter dan dit
ik ben voor het eerst in m;n leven overgstapt naar het Pol forum....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef knoef het volgende:
En dit alles in een topic over culinaire zaken, hoezo Nederlanders hebben geen interesse voor politiek........![]()
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Daarom gewoon Rutte als partij leider en minister president
Hij laat de was nog doen door zijn mammie. . . . .quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daarom gewoon Rutte als partij leider en minister president
Daar kijk ik de laatste tijd ook wat vakerquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst in m;n leven overgstapt naar het Pol forum....
Ben nooit boos op jou geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:56 schreef tonks het volgende:
Hoi martijn ben je nog boos
Oke, iedereen blij dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Ja maar goed. ik heb het recept gekregen
.
Waar haal je dat nu weer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef tonks het volgende:
Ja hoor. en ik zal voortaan posten in het wat eet je nu topic (met foto's)
heb vandaag een ganzen ei op
Ken het niet ik weet wel dat sommige landen vis helemaal in zout bekleden en dan bakken en in Griekenland wordt lamsvlees helemaal ingepakt lang gesmoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
hebben jullie wel eens 'zand erover de kip gegeten'? is een heerlijk zand/kleigerecht dat je over een kip doet en laat bakken in die substantie. weet niet welk land het doet, maar het is erg mals.
Wel een grote dooierquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Heb hem bij de grens van Duitsland gekocht (dit is een grote pan! en vies)
Grootquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Een ganzenei, en wat ziet het er ehm... groot uit
Was ie lekker???
Je hebt meteen ontbijt lunch en diner binnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Groot![]()
Ganzeneieren zijn voor mietjes, struisvogeleieren voor de echte kerels![]()
[afbeelding]
Ik heb er ooit 1 keer toen ik nog op Curaçao een omelet van gegeten. Voor zover ik me herriner smaakt het gewoon naar een normaal kippenei, maar dan een stukje groter
ik vrees dat het door schiet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:32 schreef tonks het volgende:
en je vriendin word sowieso zwanger
Dutch Mamma was niet zo duidelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 03:06 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje wijst Dutch Mamma erop dat 3 kwartier koken geen omelet is.
En in mijn bescheiden mening, willen mannen gebakken spul.........LOL!
Rowwen Hèze, das toevallig, ze spelen op DIT moment 1 dorp verderop, in Heythuysen. Ik moet zo naar Maastricht anders was ik er ook heen gegaanquote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dutch Mamma was niet zo duidelijk![]()
Het koken duurt 3 kwartier... maar als je het bakt is het een perfecte gezinsomelet
En ja, mannen schijnen vaak gebakken spul te willen... om met Rowwen Hèze te spreken: "veul, vet en ontiegelijk salt"![]()
Ja... "Heilige Antonius"...quote:Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vindt Rowen Hezze tof!*
Die hebben toch dat liedje van: beter verloren, dan dat je het nooit hebt gehad?
Hoe zo als het iets lekkers is wat er gekookt is hoor je mij ook niet klagenquote:Op zondag 21 mei 2006 03:06 schreef krakkemieke het volgende:
En in mijn bescheiden mening, willen mannen gebakken spul.........LOL!
Ja, oke vlees is idd wel erg lekker. Ben net terug uit Griekenland en daar heb ik echt genoten van de vlees en visschotelsquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
In Krakjes bescheiden mening lusten mannen soms geciviliseerd spul.... Maar soms, als ze wat voor je gedaan hebben, dan WIL je mannen biefstukken voorzetten..........
Dat is wel een goed idee ja.. moest het gewoon even kwijt eigenlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Klint erg lekker rashudo. Misschien een idee om een wat uitgebreidere recensie over dit restaurant te posten in Uitgebreide Food recensies.
Hoeft niet maar zou wel leuk zijn. Klint erg goed namelijk
Druivensap witte en rode als vervanging van witte en rode wijn. zou je ook in de zelfde glazen kunnen serverenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:57 schreef rashudo het volgende:
Heb jij misschien een idee voor een non-alcoholische drank tijdens het eten? Ik zelf kom niet verder dan jus d'orange, ice tea en water..
Dat is ook een goede ja. Toch vind ik dat niks wijn kan evenarenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Druivensap witte en rode als vervanging van witte en rode wijn. zou je ook in de zelfde glazen kunnen serveren
Ligt er aan van waar naar waar je de taxi zou moeten nemen en bij wat voor eten het is. Want bij sommige diners moet je gewoon een lekker wijntje nemen vind ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:01 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja. Toch vind ik dat niks wijn kan evenarenMaar zo'n taxi daar zie ik toch tegenop op de een of andere manier.
Ligt er aan over wat voor periode je ze gedronkken hebt en wat de kwaliteit van de wijn wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:12 schreef rashudo het volgende:
11 glazen wijn.. dan ben ik de volgende dag ziek
Hij is wel erg stil vandaagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef dutch-mamma het volgende:
En limoncello zit ook alcohol in...
Aspirientje, Euc?
Zit inmiddels ruim 3 weken in gips na operatie. Deze week mag ik voorzichtig wat meer gaan belasten, na 3 weken rolstoel en gedwongen huisarrest wegens te hoge drempel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hij is wel erg stil vandaag![]()
![]()
Hoe is het trouwens met DM?
Ik krijg geen fysio... Heb het vorig jaar wel gehad, maar hielp geen zier.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme DM wat is dat een rotaandoening
Voorspoedig herstel toegewenst!!! Hou je aan de fysio he
Heb ik ook met een kinderverjaardag gedaan en idd groot succes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Bedankt!
Voorlopig nog geen vierdaagse, de eerste stapjes zijn wel vermoeiend... maar daarvoor ben ik gewaarschuwd
Gister brief & kopie rekeningnummer naar de UWV laten regelen door de verjaarsvisite (eigenlijk te erg voor woorden, maar goed...)
Het feest (jongste bloedje jarig) was geweldig, ik gaf met hulp een gourmet voor de kids en die vonden het geweldig! de voorgegaarde drumsticks verdwenen als sneeuw voor de zon en zelfs de doorgewinterde "lussiknie"-klantjes genoten van de kleine pannenkoekjes...!
Oh ja... 2 gourmet/grillplaatstellen op 1 electragroep werkt niet zo goed...![]()
Ja, na 2x "poef" hebben we 1 gourmetstel afgekoppeld en is 1 van ons gaan bij-bakken in de keukenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Valt nog mee dus
Maar het is toch wel gezellig geweest?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, na 2x "poef" hebben we 1 gourmetstel afgekoppeld en is 1 van ons gaan bij-bakken in de keuken(we waren net 10 minuten bezig)
'cuarenta y tres' hm daar leek het gemummel wel een beetje op!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Dit soort losse vraagjes mogen best in een nieuw topic hoor, valt lekker op
Zou limoncello - citroenig (italiaans) of cuarenta y tres (43) - sinaasappel(spaans)
kunnen zijn
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Smaakt het drankje meer richting honing / sinaasappel / kruidig dan was het cuarenta y tres (43) - sinaasappel(spaans)
Was het meer zoete citroen dan was het limoncello - citroenig
Vind cuarenta y tres (43) toch meer honing en kruidig dan sinaasappel zoals jij schrijftquote:
Oke, mail het adres maar evenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Tuin is groot genoeg hoor, en de zandbak is nog vrij![]()
Ik heb iets gemist?quote:Schorpioen en Pietverdriet, 48 uur wegens doodsverwensing
Ban's worden op het forum niet besproken. Dus je zult het Piet zelf moeten vragenquote:
Nee, ik zat met visite lekker in mijn tuin, Bdaal Dorpquote:Op zondag 4 juni 2006 10:32 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb je gistermiddag niet op het strand van Bloemendaal gezien Bluezzie.
(Vraag me niet hoe we naderhand bij de Italiaan in ZWOLLE beland zijn, haha)
Boek gelezen destijds?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Hier ook maar wat huishoudelijke taken gedaan en naar de Da Vinci Code geweest
Dat was allanger bekend, als je het net als het boek had willen verfilmen was het een 8 delige mini serie geweest, dus ze hebben bepaalde aanpassingen moeten maken. De film is verder ondanks alle kritiek een aanrader.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb deze vakantie het boek gelezen. Wilde namelijk het boek gelezen hebben voor ik de film ging zien
Maar ik vind dat het verhaal in het boek en het verhaal van de film op veel plekken toch niet gelijk lopen.
Het is een aardig goede film en het boek is gewoon een goed boek alleen beide verhalen matchen alleen op de grote lijnen met elkaar. Veel details worden in de film toch net iets anders weer gegeven
De film op zich is zeer zeker een aanrader alleen bij sommige aanpassing heb ik dat ze die wel anders hadden kunnen makenquote:Op maandag 5 juni 2006 02:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
Dat was allanger bekend, als je het net als het boek had willen verfilmen was het een 8 delige mini serie geweest, dus ze hebben bepaalde aanpassingen moeten maken. De film is verder ondanks alle kritiek een aanrader.
Dat wel maar op bepaalde zaken van de hoofdlijnen en zo maakte ze ook aanpassingen.quote:Op maandag 5 juni 2006 08:51 schreef Euc- het volgende:
Het is toch ook gewoon logisch dat ze niet élk detail uit het boek gaan verfilmen, maar het bij de hoofdlijnen houden?
De eerste paar hoofdstukken moet je inkomen maar dan wil je niet meer stoppen met lezenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ben net met het boek begonnen. Geweldig!!!
Is daar niet ergens op Fok een topic over? Over die legendes enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Heb hem inmiddels uit
Ja, in Frankrijk schijnt e.e.a. te vinden te zijn, er zijn in ieder geval massa's legendes (met name in Zuid Frankrijk) en je weet niet waar die vandaan komen(of juist wel...?)
Interessant onderwerp! Maar helaas erg offtopic hier
Zou goed kunnen. Heeft iemand een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden en ik kan nog niet te lang achter de computer zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is daar niet ergens op Fok een topic over? Over die legendes enzo
maar, de da vinci code is best lekker leesvoerquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef NoSigar het volgende:
Ik weet niet meer waar het allemaal staat, het zijn verschillende topics in de loop der jaren.
Ik heb trouwens de Da VInci Code gelezen, de film gezien, _'t Heilg Bloed en de Heilige Graal_ gelezen, nog veel andere dingen over gelezen én ik ben in Rennes les Chateaux, in Zuid-Frankrijk geweest, en ik kan je samengavat één ding zeggen: het is allemaal flauwekul.
Dit is wel een aardige site trouwens: http://priory-of-sion.com/
Ze rekenen niet meer terug om negatieve ervaringen te voorkomen.. het is te confronterendquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:51 schreef NoSigar het volgende:
Soms trap ik nog in de Euro-val: vandaag 'de keuken van de Franse provincies' van Elizabeth David gekocht, een inmiddels klassiek kookboek. Het ziet er leuk uit en is aardig uitgegeven, verder geen plaatjes of zo.
Thuisgekomen reken ik nog eens om wat ¤38 ook al weer in guldens is. Tachtig gulden voor zo'n boek!
Oplichters, afzetters, dieven! En door mensen die niet nadenke zoals ik blijven ze dat flikken, grmbl.
Ban's worden niet op het forum besproken. Voor vragen over Ban's kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:22 schreef MrBean het volgende:
Ey, weet iemand waarom ik 26 mei geband ben in dit subforum?
Hee, zijn we de afgelopen dagen geweest!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:07 schreef kabouter.muts het volgende:
Ha jongens.
Even over eten op t strand.
Of veel te duur voor wat je krijgt of te chique-hip waar je ook geen zin in hebt.
Nou is er een tent op t strand (van Zandvoort) Nr. 14
Bruxelles aan zee.
Zelfde concept en prijzen dan Bruxelles in Haarlem.
JOEPIE
We kunnen weer normaal op t strand eten.
Zo zomaar moest t even kwijt.
Heb thuis gekeken!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:Net terug van voetbal en Guus kijken in het PSV station
Was echt een sfeertje!!!
Moet je hem op een kratje bier zetten en niet in je hand houdenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
ik druk altijd verkeerd als ik een foto maak dan trilt hij eeen beetje ofzo
Omdat hij dan dronken word.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom niet?
Is geen schande, hoor!quote:
Vriendin van me had me naar een terrasje bij een haventje gereden (ik ben nog steeds grotendeels rolstoelafhankelijk, dus ik was hondsblij er even uit te kunnen!)quote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef Chielus het volgende:
Lekker gisteren in de stad gekeken, lekker warm en leuke sfeer. Vrijdag nog maar eeens over doen.
GefeliciTRACTEREN!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
haai
wat een weer he
morgen ben ik jarig, en gaan we lekker barbequen
Hmmm, lekker! Ben je volgende week weer jarig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je wel
*deelt zelfgebakken spekkoek en bruinkoek uit*
hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Er is een feli topic hier in cul hoor
Door haar eigenste vriendje geopend
MM jij en SC, is het echt dus??
nee, nee, nee! 1 x per jaar is al bijna teveelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm, lekker! Ben je volgende week weer jarig?![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:21 schreef Euc- het volgende:
Zucht, geloof het of niet, mijn moeder + stiefvader kwamen gisteren dus eten op mijn examen (je moest zelf voor 2 gasten zorgen), en ben met haar meegereden naar huis, wat blijkt nou? Heb ik mijn portemonnee in de auto laten liggen, die zij dus meeheeft naar haar werk _)#($_)#($#)$
Kan ik dus niet naar school, zometeen mijn mentor maar es bellen, die zal zich wel weer kapot lachen![]()
Vonden ze het lekker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:21 schreef Euc- het volgende:
Zucht, geloof het of niet, mijn moeder + stiefvader kwamen gisteren dus eten op mijn examen (je moest zelf voor 2 gasten zorgen), en ben met haar meegereden naar huis, wat blijkt nou? Heb ik mijn portemonnee in de auto laten liggen, die zij dus meeheeft naar haar werk _)#($_)#($#)$
Kan ik dus niet naar school, zometeen mijn mentor maar es bellen, die zal zich wel weer kapot lachen![]()
Ben wel benieuwd wat het dan uit eindelijk geworden isquote:
3fm kuikentjequote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is die relatie al zo oud dat ie een baard heeft dan![]()
Details woman, details!
![]()
zullen we mijn relatie buiten beschouwing laten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is die relatie al zo oud dat ie een baard heeft dan![]()
Details woman, details!
![]()
bij 3fm al heel lang, is nog wel een actie voor geweest hier, red het 3fm kuikenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat kuikentjeis toch al lang weg geloof ik?
Zo en is ie nu wel droog achter zijn orenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Horecahumor
Op mijn werk, de jongste lichting kreeg de doop
Gele paprikapoeder?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Wij sloten altijd newbies op in de koeling, of we lieten ze de gekste, niet bestaande ingredienten kopen.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gele paprikapoeder?
Kreeftenbloed in blik om de bisque wat bij te kleuren?
Erwtenschiller?
Plintenladder?
Bananenrekje (Kan nou eenmaal niet zo op het buffet he)
Bloem hakken want hij is niet fijn genoeg?
Forelleblauw halen bij de visboer?
een tomatenpeller bij de blokker halen?
blanke kleurstof halen bij de toko?
linzenontveller?
Horeca blijft leuk
Lagen die niet in het ronde archief?quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:22 schreef krakkemieke het volgende:
In het administratieve vak: iemand die de zoek geraakte stukken ging zoeken.........
O, die wok tent boven de MarQuis?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef NoSigar het volgende:
Gisteren voor het eerst (verder dan de meubelboulevard) in Waalwijk geweest. Naar de Wok koning of iets dergelijks. Een iets gesophisticeerdere vreetschuur. Maar ja, uitje met werk. Na het bowlen.
Niet buiten een Macdonalds en soortgelijks, dus dat was wel de moeite waard vond ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben er zelf ook nog niet geweest maar had al van wat mensen gehoord dat het toch best goed was.
Maar was die stagaire nog nooit uit eten geweest of zo?
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:14 schreef NoSigar het volgende:
Niet buiten een Macdonalds en soortgelijks, dus dat was wel de moeite waard vond ik.
Ach, ja nu kan het nog straks kijk je er met heimwee op terugquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Drive-r het volgende:
Verder ben ik zo brak als een konijn. In mijn laatste dagen als student (nu nog 5 dagen) probeer ik volgens mij alle grenzen weer te verleggen, heb mezelf gisteren ouderwets het schompes gedronken... betaal nu de prijs...
True, nog exact 29 dagen voordat ik begin met werken...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach, ja nu kan het nog straks kijk je er met heimwee op terug
Geniet er nog vanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:06 schreef Drive-r het volgende:
[..]
True, nog exact 29 dagen voordat ik begin met werken...![]()
Dat zal inderdaad best. Aan de andere kant is het wel fijn om weer een stapje verder te gaan, beetje iets voor jezelf opbouwen. Het lijkt me sowieso al fijn om echt geld op de bank te hebben staan, dat moet heerlijk zijn...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Geniet er nog van![]()
Kijk na 5 jaar soms met weemoed terug. Zeker in de zomer als al die studenten op een terras zitten en ik moet werken![]()
Dat ook wel je doet andere dingen als je eenmaal werkt alleen met van de echt goede zonnige dagen dan heb ik dat wel eens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad best. Aan de andere kant is het wel fijn om weer een stapje verder te gaan, beetje iets voor jezelf opbouwen. Het lijkt me sowieso al fijn om echt geld op de bank te hebben staan, dat moet heerlijk zijn...
Hm, volgens mij is het vervelendste nog dat hij niet eens zoet is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Euc- het volgende:
Dit geloooooooooooooooof je toch niet, ik heb vorig jaar een fles wijn van Chateau D'yquem uit mijn geboortejaar gekregen als afscheidscadeau op mn werk, zegt mijn pa vanmorgen: oh gisteren heeft het bezoek die fles wijn van je opgedronken, ze wouden graag zoete wijn en we hadden niks anders...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE #)$(#)($@#_($_@#)%)(*#$%^_(#@)$(#$)()#@$(_@#*%)($^)(#*%@#)($+_!)@#+_!)_$)(#)(%*#(^*$*^&$(85-)#94+!230$+#(%_@#$*%($*^
Dessertwijn, zoet was ie zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hm, volgens mij is het vervelendste nog dat hij niet eens zoet is?
Zo! Ik was me daar toch pissig van geworden, dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Euc- het volgende:
Dit geloooooooooooooooof je toch niet, ik heb vorig jaar een fles wijn van Chateau D'yquem uit mijn geboortejaar gekregen als afscheidscadeau op mn werk, zegt mijn pa vanmorgen: oh gisteren heeft het bezoek die fles wijn van je opgedronken, ze wouden graag zoete wijn en we hadden niks anders...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE #)$(#)($@#_($_@#)%)(*#$%^_(#@)$(#$)()#@$(_@#*%)($^)(#*%@#)($+_!)@#+_!)_$)(#)(%*#(^*$*^&$(85-)#94+!230$+#(%_@#$*%($*^
Ik ben iets jonger dan datquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef NoSigar het volgende:
Ik zie dat hij uit 1983 ¤260 kost, plus nog ¤100 voor de emotionele waarde en de gevoelloze nonchalance waarmee daar omgesprongen wordt.
Plus gemeende excuses en iets leuks om het goed te maken.
En zou ik nog kwaad blijven.
Vertel hem dan ff wat ie kost..quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Euc- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |