Jawel, maar dat was niet mijn ding, ik had op een gegeven moement ook de meeste moeite met het ritme. Zeker als je maar 1 dag in de week dit deed.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Met een boek bij de hand moet het toch wel door te komen zijn, of mag dat niet?
Het is dat ik 's nachts niet weg kan (kinderen!) anders was het het overwegen waard!
Je hele ritme is dan verstoord, lijkt me irritantquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:28 schreef Chielus het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was niet mijn ding, ik had op een gegeven moement ook de meeste moeite met het ritme. Zeker als je maar 1 dag in de week dit deed.
oh man, ik heb net mn ontbijt erin zitten......moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 13:57 schreef Euc- het volgende:
Ik ben weer heerlijk gezond bezig, frietpan aan, mayo erbij en smullen maar![]()
(ff wat erin gaan gooien)
Hey kerel, verkoop je bed ofzo, dan kun je met ons mee naar Zwolle!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:20 schreef Chielus het volgende:
[quote]Op dinsdag 2 mei 2006 13:53 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz komt even een bakkie koffie in het zonnetje halen hier
Ik doe met je mee,![]()
Kan beter mijn cafe bezoek eens gaan inperken,quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:10 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hey kerel, verkoop je bed ofzo, dan kun je met ons mee naar Zwolle!![]()
Ook goed, 2 weken niet naar de kroeg, 20 euro p/d opzij leggen, we zullen je matsen, je mag zaterdags nog wel op stap: 12x20=240 euro!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:45 schreef Chielus het volgende:
[..]
Kan beter mijn cafe bezoek eens gaan inperken,
Mooie rekensom, helaas geef ik nooit zoveel uit.... (schaamquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:47 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ook goed, 2 weken niet naar de kroeg, 20 euro p/d opzij leggen, we zullen je matsen, je mag zaterdags nog wel op stap: 12x20=240 euro!
Vrienden achter de bar is toch nooit wegquote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:53 schreef Chielus het volgende:
[..]
Mooie rekensom, helaas geef ik nooit zoveel uit.... (schaammode) heb ietst wat veel vrienden/vriendinnen achter de bar staan (/schaam
mode). En ik ga veel naar de kroeg maar 6x is wat overdreven....
OK... wie legt Geqxon het begrip "al dente" uit?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 20:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat volkoren macaroni niet na een tijdje wit word, maar dat het bruin blijft. Ook als je het 10 minuten lang kookt.
Misschien moet ik nu wijselijk mijn mond houdenquote:Op donderdag 4 mei 2006 01:12 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
OK... wie legt Geqxon het begrip "al dente" uit?![]()
tandarts misschien?quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:16 schreef Chielus het volgende:
[..]
Misschien moet ik nu wijselijk mijn mond houden
Ik ga zo eerst kijken hoe mijn eerste was is gelukt.... en dan kijk ik wel of ik op kamers gaquote:Op donderdag 4 mei 2006 04:02 schreef Euc- het volgende:
Goedzo Geqxon! Nu kun je zelfstandig op kamers gaan wonen!
quote:Op donderdag 4 mei 2006 03:41 schreef Geqxon het volgende:
Deze week stond ik er helemaal alleen voor. Zonder lessen of begeleiding moest ik zelfstandig een weekje koken.
-Pannenkoeken gingen oké, eerste pannekoek was verneukt doordat ik de lege gaten op wou vullen met extra beslag
-Pita-broodjes gingen ook wel, was de kruiden door het gehakt vergeten
-Soep ging prima, ik moet alleen wel oppassen met erwtensoep. Dit moet je dus niet direct op een inductieplaat op de hoogste stand zetten
-De macaroni smaakte heerlijk, weer eens wat anders dan de normale "witte" macaroni
Prettige vakantie Bluezzquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jullie niet meer tref hier, ik ben zondag de 14e weer aanwezig, wij gaan lekker een week naar de Ardennen
Veel plezierquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:43 schreef Bluezz het volgende:
Als ik jullie niet meer tref hier, ik ben zondag de 14e weer aanwezig, wij gaan lekker een week naar de Ardennen
Het is allemaal afzien en vervelend geweest, het waren 2 prachtige jarenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:57 schreef Euc- het volgende:
Fijne vakantie Bluezz en Golfer! Is je wel gegund na 2 jaar alleen uit eten bij een paar sterrenzaken
Veel plezier en geniet er vanquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is allemaal afzien en vervelend geweest, het waren 2 prachtige jaren![]()
Weet je wel hoe je thuis gekomen bent?quote:Op zondag 7 mei 2006 12:41 schreef Euc- het volgende:
Hoofdpijn
Twas iets te gezellig gisteren, ik weet niet meer waar mijn fiets is
Neequote:Op zondag 7 mei 2006 13:40 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Weet je wel hoe je thuis gekomen bent?![]()
Nee, ik ben gebracht ben ik achtergekomen, omdat ze het onverantwoord vonden om mij te laten fietsen, fiets stond nog op mijn werkquote:Op zondag 7 mei 2006 14:03 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar je hebt geen spierpijn of zo?
Want anders zou je nog kunnen zijn gaan lopen
Ook een manier om een naam op te bouwen bij je werk......quote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gebracht ben ik achtergekomen, omdat ze het onverantwoord vonden om mij te laten fietsen, fiets stond nog op mijn werk![]()
Dus je hebt je fiets gelukkig ook gevonden.quote:Op maandag 8 mei 2006 00:00 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nee, ik ben gebracht ben ik achtergekomen, omdat ze het onverantwoord vonden om mij te laten fietsen, fiets stond nog op mijn werk![]()
Ach, ik was niet de enigequote:Op maandag 8 mei 2006 00:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ook een manier om een naam op te bouwen bij je werk......
Als het maar gezellig wasquote:
Ik doe eigenlijk ook alles behalve de azijn van de rolmopsen drinken. Van de knoflookolijven wil ik soms nog wel een beetje van het vocht nemen trouwensquote:Op maandag 8 mei 2006 20:52 schreef ArtyShock het volgende:
Dat komt omdat je naast je rauw gehakt verslaving ook nog rolmopsen inclusief alle azijn uit het potje naar binnen werkt.En rauwe citroenen uit het vuistje.
Sambal zó uit het potje.
Rauwe spekjes oppeuzelt.
![]()
En weet je het nu nog?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:45 schreef Chielus het volgende:
waarom zijn die Urtyps zo verdomde lekker..... morgenochtend wéér een kater....
Ps. ik weet nog wel hoe ik thuis ben gekomen, alhans dat weet ik nu nog ....
Het vocht van knakworstjesquote:Op maandag 8 mei 2006 21:20 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk ook alles behalve de azijn van de rolmopsen drinken. Van de knoflookolijven wil ik soms nog wel een beetje van het vocht nemen trouwens
ik krijg nu echt een rilling door mn ruggegraat van dit soort dingen....quote:
Wat voor rare dingen eet / drink jij dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik krijg nu echt een rilling door mn ruggegraat van dit soort dingen....
(warm of koud btw)
Bitter lemonquote:
Oke zat al aan Barcardi Lemon te denkenquote:
Lekker hartigquote:
Vissalade, vleessalade, gazpacho, Grieks eten, etcquote:Op woensdag 10 mei 2006 14:26 schreef Chielus het volgende:
Wat is SC toch een heerlijk kabbelende threat als je het vergelijkt met FB. Iemand nog een zomerse invulling van mijn avondmaal in gedachten? Ben al een beetje door mn zomerklassiekers heen aan het raken. (BBQ, Paella, Pasta-salade, Maaltijd-Salade, Zomerstampot etc heb ik al gedaan deze week).
I know, dat is ook het probleem.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:38 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Vissalade, vleessalade, gazpacho, Grieks eten, etc
Het is pas mei, sterkte![]()
ik zou niet weten wat ik voor zomerse stoofschotel zou moeten maken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Of probeer eens een zomers variant van een wintergerecht te maken.
Een zomerse hutspot? Als een soort koude salade?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik voor zomerse stoofschotel zou moeten maken.
Dat is de reden dat ik zou blij ben dat de Jumbo en de AH hier naast elkaar zitten. Hebben ze het bij de ene niet dan kun je nog altiijd even snel naar de anderequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef NoSigar het volgende:
Ik ga proberen de Albert Hein te boycotten nadat ze voor de zoveelste keer een eenvouding ingredient niet hadden: bosuitjes. Toen had ik geen zin meer om mijn recept (lauwarme salade van le puy linzen) te maken en was ik ERG (=kwaad, hevig gefrusteerd,ik kwam net van mijn werk) teleurgesteld. Heb de bedrijfsleider (?) mijn recept in de handen gedrukt: 'dan mag jij dit hebben'.
Ga voortaan maar eens prioberem om naar de Nettorama te gaan: hebben vast een kleiner aanbod maar zijn in ieder geval een stuk goedkoer. En verse spullen hoop ik bij Turkse winkels op de Korvelseweg te vinden.
Een keer gaan kijken danquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef Chielus het volgende:
Bij ons Fons is het vlees nog goeikoper dan bij dn Appie en nog lekkerder ook.
Tis idd geen Lejeune, maar ach voor de BBQ en de rest van het Studentenvoedsel, ik kan moeilijk een karbonaatje van 2 euro aan mn huisgenoten verkopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef NoSigar het volgende:
Korvelplein was het ja. Fons vind ik nou ook niet echt een baken van kwaliteit (heel vet gehakt b.v.), maar ik ben er eigenlijk al heel lang niet meer geweest, dus misschien weet ik niet waarover ik het heb
Heuvelstratquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar zit fons dan allemaal nog meer in Tilburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |