ik zou niet weten wat ik voor zomerse stoofschotel zou moeten maken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 21:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Of probeer eens een zomers variant van een wintergerecht te maken.
Een zomerse hutspot? Als een soort koude salade?quote:Op donderdag 11 mei 2006 11:15 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat ik voor zomerse stoofschotel zou moeten maken.
Dat is de reden dat ik zou blij ben dat de Jumbo en de AH hier naast elkaar zitten. Hebben ze het bij de ene niet dan kun je nog altiijd even snel naar de anderequote:Op donderdag 11 mei 2006 11:56 schreef NoSigar het volgende:
Ik ga proberen de Albert Hein te boycotten nadat ze voor de zoveelste keer een eenvouding ingredient niet hadden: bosuitjes. Toen had ik geen zin meer om mijn recept (lauwarme salade van le puy linzen) te maken en was ik ERG (=kwaad, hevig gefrusteerd,ik kwam net van mijn werk) teleurgesteld. Heb de bedrijfsleider (?) mijn recept in de handen gedrukt: 'dan mag jij dit hebben'.
Ga voortaan maar eens prioberem om naar de Nettorama te gaan: hebben vast een kleiner aanbod maar zijn in ieder geval een stuk goedkoer. En verse spullen hoop ik bij Turkse winkels op de Korvelseweg te vinden.
Een keer gaan kijken danquote:Op donderdag 11 mei 2006 16:48 schreef Chielus het volgende:
Bij ons Fons is het vlees nog goeikoper dan bij dn Appie en nog lekkerder ook.
Tis idd geen Lejeune, maar ach voor de BBQ en de rest van het Studentenvoedsel, ik kan moeilijk een karbonaatje van 2 euro aan mn huisgenoten verkopen.quote:Op donderdag 11 mei 2006 16:50 schreef NoSigar het volgende:
Korvelplein was het ja. Fons vind ik nou ook niet echt een baken van kwaliteit (heel vet gehakt b.v.), maar ik ben er eigenlijk al heel lang niet meer geweest, dus misschien weet ik niet waarover ik het heb
Heuvelstratquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Waar zit fons dan allemaal nog meer in Tilburg?
Kende alleen die in de Heuvelstraatquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
Heuvelstrat
Westermarkt
beethovenlaan (noord)
een tatto is ook zo te regelen hoorquote:Op vrijdag 12 mei 2006 02:49 schreef NoSigar het volgende:
De Nettorama beviel trouwens redelijk goed: het is een van de goedkoopste supermarkten in Nederland en het aanbod was niet zo armoedig als ik me herinnerde.
Wel had ik op een bepaald moment in de rij voor de de kassa het idee dat ik de enige was die niet:
-getattoeeerd was,
-niet zeer hevig naar oud zweet stonk
-half naakt rond liep
-alleen plat Tilburgs sprak,
-half dement of zwakbegaafd was.
Maar dat kan aan mij liggen. Misschien val ik wel in de laatste categorie en besef ik dat zelf gewoon nog niet.
jaja, en het huisje zeker niet uitgeweest....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey Chielus, lekkerrrr man
Ben doodmoe teruggekomen, dus das goed toch
Wat heb je allemaal gedaan eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:12 schreef Bluezz het volgende:
Hey Chielus, lekkerrrr man
Ben doodmoe teruggekomen, dus das goed toch
Ik wilde eigenlijk maar een beetje klagenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Wat ging er mis dan? Of wat was er minder dan?
Ik twijfel daar ook hard aan Chielus.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:25 schreef Chielus het volgende:
Heb ik vandaag pas om 9 uur 2 volle borden pasta gegeten (onder het genot van de catfight tussen Femke "Furious" Halsema en "Iron" Rita Verkonk) zit ik nu een hele peperkoek naar binnen te vreten. Ergens twijfel ik wel eens aan mijn eigen spijsvertering.
Ned 3, kijk en huiver zelf.....quote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook hard aan Chielus.![]()
Maar hoe verloopt het Cat fight eigenlijk? Gaat Verdonk het redden?
Zo erg?quote:
Ik denk dat ze het in het midden schikkenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:35 schreef Chielus het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren maar ikvrees dat er geen aftreden komt.
Nee, doe maar niet dan zitten we straks met Wouter "Draaikont" Bos als minister presidentquote:Op dinsdag 16 mei 2006 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Ze liegt over dingen.
Dat kan gewoon niet, dus Wouter, maak haar af
Nee, dit is een lekker groepje.....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, doe maar niet dan zitten we straks met Wouter "Draaikont" Bos als minister president![]()
Dat zeg ik niet. Denk dat Rutte nu een beter keus is voor de VVD.quote:
Ik ben ook niet van de pvda hoor, maar alles beter dan ditquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:11 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee, doe maar niet dan zitten we straks met Wouter "Draaikont" Bos als minister president![]()
Daarom gewoon Rutte als partij leider en minister presidentquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de pvda hoor, maar alles beter dan dit
ik ben voor het eerst in m;n leven overgstapt naar het Pol forum....quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:59 schreef knoef het volgende:
En dit alles in een topic over culinaire zaken, hoezo Nederlanders hebben geen interesse voor politiek........![]()
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
Daarom gewoon Rutte als partij leider en minister president
Hij laat de was nog doen door zijn mammie. . . . .quote:Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Daarom gewoon Rutte als partij leider en minister president
Daar kijk ik de laatste tijd ook wat vakerquote:Op woensdag 17 mei 2006 02:06 schreef Chielus het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst in m;n leven overgstapt naar het Pol forum....
Ben nooit boos op jou geweestquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:56 schreef tonks het volgende:
Hoi martijn ben je nog boos
Oke, iedereen blij dusquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
Ja maar goed. ik heb het recept gekregen
.
Waar haal je dat nu weer?quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef tonks het volgende:
Ja hoor. en ik zal voortaan posten in het wat eet je nu topic (met foto's)
heb vandaag een ganzen ei op
Ken het niet ik weet wel dat sommige landen vis helemaal in zout bekleden en dan bakken en in Griekenland wordt lamsvlees helemaal ingepakt lang gesmoord.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:01 schreef zoalshetis het volgende:
hebben jullie wel eens 'zand erover de kip gegeten'? is een heerlijk zand/kleigerecht dat je over een kip doet en laat bakken in die substantie. weet niet welk land het doet, maar het is erg mals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |