De eerste paar hoofdstukken moet je inkomen maar dan wil je niet meer stoppen met lezenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:20 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ben net met het boek begonnen. Geweldig!!!
Is daar niet ergens op Fok een topic over? Over die legendes enzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 06:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Heb hem inmiddels uit
Ja, in Frankrijk schijnt e.e.a. te vinden te zijn, er zijn in ieder geval massa's legendes (met name in Zuid Frankrijk) en je weet niet waar die vandaan komen(of juist wel...?)
Interessant onderwerp! Maar helaas erg offtopic hier
Zou goed kunnen. Heeft iemand een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden en ik kan nog niet te lang achter de computer zittenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is daar niet ergens op Fok een topic over? Over die legendes enzo
maar, de da vinci code is best lekker leesvoerquote:Op woensdag 7 juni 2006 20:44 schreef NoSigar het volgende:
Ik weet niet meer waar het allemaal staat, het zijn verschillende topics in de loop der jaren.
Ik heb trouwens de Da VInci Code gelezen, de film gezien, _'t Heilg Bloed en de Heilige Graal_ gelezen, nog veel andere dingen over gelezen én ik ben in Rennes les Chateaux, in Zuid-Frankrijk geweest, en ik kan je samengavat één ding zeggen: het is allemaal flauwekul.
Dit is wel een aardige site trouwens: http://priory-of-sion.com/
Ze rekenen niet meer terug om negatieve ervaringen te voorkomen.. het is te confronterendquote:Op donderdag 8 juni 2006 20:51 schreef NoSigar het volgende:
Soms trap ik nog in de Euro-val: vandaag 'de keuken van de Franse provincies' van Elizabeth David gekocht, een inmiddels klassiek kookboek. Het ziet er leuk uit en is aardig uitgegeven, verder geen plaatjes of zo.
Thuisgekomen reken ik nog eens om wat ¤38 ook al weer in guldens is. Tachtig gulden voor zo'n boek!
Oplichters, afzetters, dieven! En door mensen die niet nadenke zoals ik blijven ze dat flikken, grmbl.
Ban's worden niet op het forum besproken. Voor vragen over Ban's kun je mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:22 schreef MrBean het volgende:
Ey, weet iemand waarom ik 26 mei geband ben in dit subforum?
Hee, zijn we de afgelopen dagen geweest!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:07 schreef kabouter.muts het volgende:
Ha jongens.
Even over eten op t strand.
Of veel te duur voor wat je krijgt of te chique-hip waar je ook geen zin in hebt.
Nou is er een tent op t strand (van Zandvoort) Nr. 14
Bruxelles aan zee.
Zelfde concept en prijzen dan Bruxelles in Haarlem.
JOEPIE
We kunnen weer normaal op t strand eten.
Zo zomaar moest t even kwijt.
Heb thuis gekeken!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:23 schreef Martijn_77 het volgende:Net terug van voetbal en Guus kijken in het PSV station
Was echt een sfeertje!!!
Moet je hem op een kratje bier zetten en niet in je hand houdenquote:Op zondag 11 juni 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
ik druk altijd verkeerd als ik een foto maak dan trilt hij eeen beetje ofzo
Omdat hij dan dronken word.quote:Op maandag 12 juni 2006 00:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
waarom niet?
Is geen schande, hoor!quote:
Vriendin van me had me naar een terrasje bij een haventje gereden (ik ben nog steeds grotendeels rolstoelafhankelijk, dus ik was hondsblij er even uit te kunnen!)quote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef Chielus het volgende:
Lekker gisteren in de stad gekeken, lekker warm en leuke sfeer. Vrijdag nog maar eeens over doen.
GefeliciTRACTEREN!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
haai
wat een weer he
morgen ben ik jarig, en gaan we lekker barbequen
Hmmm, lekker! Ben je volgende week weer jarig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je wel
*deelt zelfgebakken spekkoek en bruinkoek uit*
hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Er is een feli topic hier in cul hoor
Door haar eigenste vriendje geopend
MM jij en SC, is het echt dus??
nee, nee, nee! 1 x per jaar is al bijna teveelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm, lekker! Ben je volgende week weer jarig?![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:21 schreef Euc- het volgende:
Zucht, geloof het of niet, mijn moeder + stiefvader kwamen gisteren dus eten op mijn examen (je moest zelf voor 2 gasten zorgen), en ben met haar meegereden naar huis, wat blijkt nou? Heb ik mijn portemonnee in de auto laten liggen, die zij dus meeheeft naar haar werk _)#($_)#($#)$
Kan ik dus niet naar school, zometeen mijn mentor maar es bellen, die zal zich wel weer kapot lachen![]()
Vonden ze het lekker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:21 schreef Euc- het volgende:
Zucht, geloof het of niet, mijn moeder + stiefvader kwamen gisteren dus eten op mijn examen (je moest zelf voor 2 gasten zorgen), en ben met haar meegereden naar huis, wat blijkt nou? Heb ik mijn portemonnee in de auto laten liggen, die zij dus meeheeft naar haar werk _)#($_)#($#)$
Kan ik dus niet naar school, zometeen mijn mentor maar es bellen, die zal zich wel weer kapot lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |