Dat is ook een goede ja. Toch vind ik dat niks wijn kan evenarenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Druivensap witte en rode als vervanging van witte en rode wijn. zou je ook in de zelfde glazen kunnen serveren
Ligt er aan van waar naar waar je de taxi zou moeten nemen en bij wat voor eten het is. Want bij sommige diners moet je gewoon een lekker wijntje nemen vind ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:01 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja. Toch vind ik dat niks wijn kan evenarenMaar zo'n taxi daar zie ik toch tegenop op de een of andere manier.
Ligt er aan over wat voor periode je ze gedronkken hebt en wat de kwaliteit van de wijn wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:12 schreef rashudo het volgende:
11 glazen wijn.. dan ben ik de volgende dag ziek
Hij is wel erg stil vandaagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef dutch-mamma het volgende:
En limoncello zit ook alcohol in...
Aspirientje, Euc?
Zit inmiddels ruim 3 weken in gips na operatie. Deze week mag ik voorzichtig wat meer gaan belasten, na 3 weken rolstoel en gedwongen huisarrest wegens te hoge drempel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hij is wel erg stil vandaag![]()
![]()
Hoe is het trouwens met DM?
Ik krijg geen fysio... Heb het vorig jaar wel gehad, maar hielp geen zier.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme DM wat is dat een rotaandoening
Voorspoedig herstel toegewenst!!! Hou je aan de fysio he
Heb ik ook met een kinderverjaardag gedaan en idd groot succes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Bedankt!
Voorlopig nog geen vierdaagse, de eerste stapjes zijn wel vermoeiend... maar daarvoor ben ik gewaarschuwd
Gister brief & kopie rekeningnummer naar de UWV laten regelen door de verjaarsvisite (eigenlijk te erg voor woorden, maar goed...)
Het feest (jongste bloedje jarig) was geweldig, ik gaf met hulp een gourmet voor de kids en die vonden het geweldig! de voorgegaarde drumsticks verdwenen als sneeuw voor de zon en zelfs de doorgewinterde "lussiknie"-klantjes genoten van de kleine pannenkoekjes...!
Oh ja... 2 gourmet/grillplaatstellen op 1 electragroep werkt niet zo goed...![]()
Ja, na 2x "poef" hebben we 1 gourmetstel afgekoppeld en is 1 van ons gaan bij-bakken in de keukenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Valt nog mee dus
Maar het is toch wel gezellig geweest?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, na 2x "poef" hebben we 1 gourmetstel afgekoppeld en is 1 van ons gaan bij-bakken in de keuken(we waren net 10 minuten bezig)
'cuarenta y tres' hm daar leek het gemummel wel een beetje op!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Dit soort losse vraagjes mogen best in een nieuw topic hoor, valt lekker op
Zou limoncello - citroenig (italiaans) of cuarenta y tres (43) - sinaasappel(spaans)
kunnen zijn
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:17 schreef Martijn_77 het volgende:
Smaakt het drankje meer richting honing / sinaasappel / kruidig dan was het cuarenta y tres (43) - sinaasappel(spaans)
Was het meer zoete citroen dan was het limoncello - citroenig
Vind cuarenta y tres (43) toch meer honing en kruidig dan sinaasappel zoals jij schrijftquote:
Oke, mail het adres maar evenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Tuin is groot genoeg hoor, en de zandbak is nog vrij![]()
Ik heb iets gemist?quote:Schorpioen en Pietverdriet, 48 uur wegens doodsverwensing
Ban's worden op het forum niet besproken. Dus je zult het Piet zelf moeten vragenquote:
Nee, ik zat met visite lekker in mijn tuin, Bdaal Dorpquote:Op zondag 4 juni 2006 10:32 schreef Annemiek78 het volgende:
Heb je gistermiddag niet op het strand van Bloemendaal gezien Bluezzie.
(Vraag me niet hoe we naderhand bij de Italiaan in ZWOLLE beland zijn, haha)
Boek gelezen destijds?quote:Op maandag 5 juni 2006 00:19 schreef Martijn_77 het volgende:
Hier ook maar wat huishoudelijke taken gedaan en naar de Da Vinci Code geweest
Dat was allanger bekend, als je het net als het boek had willen verfilmen was het een 8 delige mini serie geweest, dus ze hebben bepaalde aanpassingen moeten maken. De film is verder ondanks alle kritiek een aanrader.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb deze vakantie het boek gelezen. Wilde namelijk het boek gelezen hebben voor ik de film ging zien
Maar ik vind dat het verhaal in het boek en het verhaal van de film op veel plekken toch niet gelijk lopen.
Het is een aardig goede film en het boek is gewoon een goed boek alleen beide verhalen matchen alleen op de grote lijnen met elkaar. Veel details worden in de film toch net iets anders weer gegeven
De film op zich is zeer zeker een aanrader alleen bij sommige aanpassing heb ik dat ze die wel anders hadden kunnen makenquote:Op maandag 5 juni 2006 02:42 schreef Chielus het volgende:
[..]
Dat was allanger bekend, als je het net als het boek had willen verfilmen was het een 8 delige mini serie geweest, dus ze hebben bepaalde aanpassingen moeten maken. De film is verder ondanks alle kritiek een aanrader.
Dat wel maar op bepaalde zaken van de hoofdlijnen en zo maakte ze ook aanpassingen.quote:Op maandag 5 juni 2006 08:51 schreef Euc- het volgende:
Het is toch ook gewoon logisch dat ze niet élk detail uit het boek gaan verfilmen, maar het bij de hoofdlijnen houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |