Is geen schande, hoor!quote:
Vriendin van me had me naar een terrasje bij een haventje gereden (ik ben nog steeds grotendeels rolstoelafhankelijk, dus ik was hondsblij er even uit te kunnen!)quote:Op maandag 12 juni 2006 10:21 schreef Chielus het volgende:
Lekker gisteren in de stad gekeken, lekker warm en leuke sfeer. Vrijdag nog maar eeens over doen.
GefeliciTRACTEREN!!!quote:Op maandag 12 juni 2006 15:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
haai
wat een weer he
morgen ben ik jarig, en gaan we lekker barbequen
Hmmm, lekker! Ben je volgende week weer jarig?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 00:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
dank je wel
*deelt zelfgebakken spekkoek en bruinkoek uit*
hoe kom je daar bij?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 01:09 schreef Bluezz het volgende:
Er is een feli topic hier in cul hoor
Door haar eigenste vriendje geopend
MM jij en SC, is het echt dus??
nee, nee, nee! 1 x per jaar is al bijna teveelquote:Op dinsdag 13 juni 2006 08:30 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Hmmm, lekker! Ben je volgende week weer jarig?![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:21 schreef Euc- het volgende:
Zucht, geloof het of niet, mijn moeder + stiefvader kwamen gisteren dus eten op mijn examen (je moest zelf voor 2 gasten zorgen), en ben met haar meegereden naar huis, wat blijkt nou? Heb ik mijn portemonnee in de auto laten liggen, die zij dus meeheeft naar haar werk _)#($_)#($#)$
Kan ik dus niet naar school, zometeen mijn mentor maar es bellen, die zal zich wel weer kapot lachen![]()
Vonden ze het lekker?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 10:21 schreef Euc- het volgende:
Zucht, geloof het of niet, mijn moeder + stiefvader kwamen gisteren dus eten op mijn examen (je moest zelf voor 2 gasten zorgen), en ben met haar meegereden naar huis, wat blijkt nou? Heb ik mijn portemonnee in de auto laten liggen, die zij dus meeheeft naar haar werk _)#($_)#($#)$
Kan ik dus niet naar school, zometeen mijn mentor maar es bellen, die zal zich wel weer kapot lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |