Wel een grote dooierquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:07 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Heb hem bij de grens van Duitsland gekocht (dit is een grote pan! en vies)
Grootquote:Op donderdag 18 mei 2006 00:18 schreef Bluezz het volgende:
Een ganzenei, en wat ziet het er ehm... groot uit
Was ie lekker???
Je hebt meteen ontbijt lunch en diner binnenquote:Op donderdag 18 mei 2006 01:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Groot![]()
Ganzeneieren zijn voor mietjes, struisvogeleieren voor de echte kerels![]()
[afbeelding]
Ik heb er ooit 1 keer toen ik nog op Curaçao een omelet van gegeten. Voor zover ik me herriner smaakt het gewoon naar een normaal kippenei, maar dan een stukje groter
ik vrees dat het door schiet.quote:Op donderdag 18 mei 2006 15:32 schreef tonks het volgende:
en je vriendin word sowieso zwanger
Dutch Mamma was niet zo duidelijkquote:Op zondag 21 mei 2006 03:06 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje wijst Dutch Mamma erop dat 3 kwartier koken geen omelet is.
En in mijn bescheiden mening, willen mannen gebakken spul.........LOL!
Rowwen Hèze, das toevallig, ze spelen op DIT moment 1 dorp verderop, in Heythuysen. Ik moet zo naar Maastricht anders was ik er ook heen gegaanquote:Op zondag 21 mei 2006 13:56 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Dutch Mamma was niet zo duidelijk![]()
Het koken duurt 3 kwartier... maar als je het bakt is het een perfecte gezinsomelet
En ja, mannen schijnen vaak gebakken spul te willen... om met Rowwen Hèze te spreken: "veul, vet en ontiegelijk salt"![]()
Ja... "Heilige Antonius"...quote:Op maandag 22 mei 2006 00:10 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje vindt Rowen Hezze tof!*
Die hebben toch dat liedje van: beter verloren, dan dat je het nooit hebt gehad?
Hoe zo als het iets lekkers is wat er gekookt is hoor je mij ook niet klagenquote:Op zondag 21 mei 2006 03:06 schreef krakkemieke het volgende:
En in mijn bescheiden mening, willen mannen gebakken spul.........LOL!
Ja, oke vlees is idd wel erg lekker. Ben net terug uit Griekenland en daar heb ik echt genoten van de vlees en visschotelsquote:Op donderdag 25 mei 2006 22:56 schreef krakkemieke het volgende:
In Krakjes bescheiden mening lusten mannen soms geciviliseerd spul.... Maar soms, als ze wat voor je gedaan hebben, dan WIL je mannen biefstukken voorzetten..........
Dat is wel een goed idee ja.. moest het gewoon even kwijt eigenlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Klint erg lekker rashudo. Misschien een idee om een wat uitgebreidere recensie over dit restaurant te posten in Uitgebreide Food recensies.
Hoeft niet maar zou wel leuk zijn. Klint erg goed namelijk
Druivensap witte en rode als vervanging van witte en rode wijn. zou je ook in de zelfde glazen kunnen serverenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:57 schreef rashudo het volgende:
Heb jij misschien een idee voor een non-alcoholische drank tijdens het eten? Ik zelf kom niet verder dan jus d'orange, ice tea en water..
Dat is ook een goede ja. Toch vind ik dat niks wijn kan evenarenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:59 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Druivensap witte en rode als vervanging van witte en rode wijn. zou je ook in de zelfde glazen kunnen serveren
Ligt er aan van waar naar waar je de taxi zou moeten nemen en bij wat voor eten het is. Want bij sommige diners moet je gewoon een lekker wijntje nemen vind ikquote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:01 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dat is ook een goede ja. Toch vind ik dat niks wijn kan evenarenMaar zo'n taxi daar zie ik toch tegenop op de een of andere manier.
Ligt er aan over wat voor periode je ze gedronkken hebt en wat de kwaliteit van de wijn wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 09:12 schreef rashudo het volgende:
11 glazen wijn.. dan ben ik de volgende dag ziek
Hij is wel erg stil vandaagquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef dutch-mamma het volgende:
En limoncello zit ook alcohol in...
Aspirientje, Euc?
Zit inmiddels ruim 3 weken in gips na operatie. Deze week mag ik voorzichtig wat meer gaan belasten, na 3 weken rolstoel en gedwongen huisarrest wegens te hoge drempel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:15 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hij is wel erg stil vandaag![]()
![]()
Hoe is het trouwens met DM?
Ik krijg geen fysio... Heb het vorig jaar wel gehad, maar hielp geen zier.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme DM wat is dat een rotaandoening
Voorspoedig herstel toegewenst!!! Hou je aan de fysio he
Heb ik ook met een kinderverjaardag gedaan en idd groot succes.quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:30 schreef dutch-mamma het volgende:
Bedankt!
Voorlopig nog geen vierdaagse, de eerste stapjes zijn wel vermoeiend... maar daarvoor ben ik gewaarschuwd
Gister brief & kopie rekeningnummer naar de UWV laten regelen door de verjaarsvisite (eigenlijk te erg voor woorden, maar goed...)
Het feest (jongste bloedje jarig) was geweldig, ik gaf met hulp een gourmet voor de kids en die vonden het geweldig! de voorgegaarde drumsticks verdwenen als sneeuw voor de zon en zelfs de doorgewinterde "lussiknie"-klantjes genoten van de kleine pannenkoekjes...!
Oh ja... 2 gourmet/grillplaatstellen op 1 electragroep werkt niet zo goed...![]()
Ja, na 2x "poef" hebben we 1 gourmetstel afgekoppeld en is 1 van ons gaan bij-bakken in de keukenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Valt nog mee dus
Maar het is toch wel gezellig geweest?quote:Op woensdag 31 mei 2006 16:20 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Ja, na 2x "poef" hebben we 1 gourmetstel afgekoppeld en is 1 van ons gaan bij-bakken in de keuken(we waren net 10 minuten bezig)
'cuarenta y tres' hm daar leek het gemummel wel een beetje op!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Dit soort losse vraagjes mogen best in een nieuw topic hoor, valt lekker op
Zou limoncello - citroenig (italiaans) of cuarenta y tres (43) - sinaasappel(spaans)
kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |