Ben wel benieuwd wat het dan uit eindelijk geworden isquote:
3fm kuikentjequote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is die relatie al zo oud dat ie een baard heeft dan![]()
Details woman, details!
![]()
zullen we mijn relatie buiten beschouwing laten?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is die relatie al zo oud dat ie een baard heeft dan![]()
Details woman, details!
![]()
bij 3fm al heel lang, is nog wel een actie voor geweest hier, red het 3fm kuikenquote:Op woensdag 14 juni 2006 08:53 schreef Martijn_77 het volgende:
Dat kuikentjeis toch al lang weg geloof ik?
Zo en is ie nu wel droog achter zijn orenquote:Op woensdag 14 juni 2006 18:48 schreef Euc- het volgende:
[afbeelding]
Horecahumor
Op mijn werk, de jongste lichting kreeg de doop
Gele paprikapoeder?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:37 schreef Bluezz het volgende:
Wij sloten altijd newbies op in de koeling, of we lieten ze de gekste, niet bestaande ingredienten kopen.
quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:48 schreef Euc- het volgende:
[..]
Gele paprikapoeder?
Kreeftenbloed in blik om de bisque wat bij te kleuren?
Erwtenschiller?
Plintenladder?
Bananenrekje (Kan nou eenmaal niet zo op het buffet he)
Bloem hakken want hij is niet fijn genoeg?
Forelleblauw halen bij de visboer?
een tomatenpeller bij de blokker halen?
blanke kleurstof halen bij de toko?
linzenontveller?
Horeca blijft leuk
Lagen die niet in het ronde archief?quote:Op donderdag 15 juni 2006 02:22 schreef krakkemieke het volgende:
In het administratieve vak: iemand die de zoek geraakte stukken ging zoeken.........
O, die wok tent boven de MarQuis?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:54 schreef NoSigar het volgende:
Gisteren voor het eerst (verder dan de meubelboulevard) in Waalwijk geweest. Naar de Wok koning of iets dergelijks. Een iets gesophisticeerdere vreetschuur. Maar ja, uitje met werk. Na het bowlen.
Niet buiten een Macdonalds en soortgelijks, dus dat was wel de moeite waard vond ik.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef Martijn_77 het volgende:
Ben er zelf ook nog niet geweest maar had al van wat mensen gehoord dat het toch best goed was.
Maar was die stagaire nog nooit uit eten geweest of zo?
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:14 schreef NoSigar het volgende:
Niet buiten een Macdonalds en soortgelijks, dus dat was wel de moeite waard vond ik.
Ach, ja nu kan het nog straks kijk je er met heimwee op terugquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:53 schreef Drive-r het volgende:
Verder ben ik zo brak als een konijn. In mijn laatste dagen als student (nu nog 5 dagen) probeer ik volgens mij alle grenzen weer te verleggen, heb mezelf gisteren ouderwets het schompes gedronken... betaal nu de prijs...
True, nog exact 29 dagen voordat ik begin met werken...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ach, ja nu kan het nog straks kijk je er met heimwee op terug
Geniet er nog vanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:06 schreef Drive-r het volgende:
[..]
True, nog exact 29 dagen voordat ik begin met werken...![]()
Dat zal inderdaad best. Aan de andere kant is het wel fijn om weer een stapje verder te gaan, beetje iets voor jezelf opbouwen. Het lijkt me sowieso al fijn om echt geld op de bank te hebben staan, dat moet heerlijk zijn...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Geniet er nog van![]()
Kijk na 5 jaar soms met weemoed terug. Zeker in de zomer als al die studenten op een terras zitten en ik moet werken![]()
Dat ook wel je doet andere dingen als je eenmaal werkt alleen met van de echt goede zonnige dagen dan heb ik dat wel eens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:10 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad best. Aan de andere kant is het wel fijn om weer een stapje verder te gaan, beetje iets voor jezelf opbouwen. Het lijkt me sowieso al fijn om echt geld op de bank te hebben staan, dat moet heerlijk zijn...
Hm, volgens mij is het vervelendste nog dat hij niet eens zoet is?quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Euc- het volgende:
Dit geloooooooooooooooof je toch niet, ik heb vorig jaar een fles wijn van Chateau D'yquem uit mijn geboortejaar gekregen als afscheidscadeau op mn werk, zegt mijn pa vanmorgen: oh gisteren heeft het bezoek die fles wijn van je opgedronken, ze wouden graag zoete wijn en we hadden niks anders...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE #)$(#)($@#_($_@#)%)(*#$%^_(#@)$(#$)()#@$(_@#*%)($^)(#*%@#)($+_!)@#+_!)_$)(#)(%*#(^*$*^&$(85-)#94+!230$+#(%_@#$*%($*^
Dessertwijn, zoet was ie zeker.quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:41 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hm, volgens mij is het vervelendste nog dat hij niet eens zoet is?
Zo! Ik was me daar toch pissig van geworden, dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Euc- het volgende:
Dit geloooooooooooooooof je toch niet, ik heb vorig jaar een fles wijn van Chateau D'yquem uit mijn geboortejaar gekregen als afscheidscadeau op mn werk, zegt mijn pa vanmorgen: oh gisteren heeft het bezoek die fles wijn van je opgedronken, ze wouden graag zoete wijn en we hadden niks anders...
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE #)$(#)($@#_($_@#)%)(*#$%^_(#@)$(#$)()#@$(_@#*%)($^)(#*%@#)($+_!)@#+_!)_$)(#)(%*#(^*$*^&$(85-)#94+!230$+#(%_@#$*%($*^
Ik ben iets jonger dan datquote:Op woensdag 21 juni 2006 13:53 schreef NoSigar het volgende:
Ik zie dat hij uit 1983 ¤260 kost, plus nog ¤100 voor de emotionele waarde en de gevoelloze nonchalance waarmee daar omgesprongen wordt.
Plus gemeende excuses en iets leuks om het goed te maken.
En zou ik nog kwaad blijven.
Vertel hem dan ff wat ie kost..quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:31 schreef Euc- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |