Ik wist dat je deze zou posten.quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
--knip--
quote:
Sven's moet zonder ' , denk ik.quote:
quote:
Die apostrof komt alleen als er een open klank aan het eind zit, dacht ik.quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef rena het volgende:
[..]
Nee. Het is toch 'Sven zijn' en dan is het kortaf Sven's.
Tenminste, dat denk ik.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die apostrof komt alleen als er een open klank aan het eind zit, dacht ik.
Spelletjes & rena?quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef rena het volgende:
[..]
En nu...
Volg ik je niet meer![]()
Spelling & rena gaat niet samen![]()
quote:
Jij neemt ook geen blad voor de mondquote:
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij neemt ook geen blad voor de mond.
Sven heeft helemaal geen puntlull, maar een ferme genotsknots!quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sven heeft helemaal geen puntlull, maar een ferme genotsknots!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef MissBliss het volgende:
166 woorden.
Van mn Spaahaaaansquote:
quote:
Je korte termijn geheugen is ook zo lek als een filterdoekquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je korte termijn geheugen is ook zo lek als een filterdoek.
quote:
quote:Lo mismo que en España, hay differentes lugares de salir en Holanda. Un pasatiempo popular en Holanda es una visita del cine. Muchas veces cines offrecen un precio de entrada reducido para jóvenes en momentos determinados.
Hoezo dat nou weer?quote:
quote:Lelijke mensen mogen aanstaande woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon in Amsterdam. Wie er lelijk genoeg is voor de actie wordt bepaald door 'rechters' die bij de ingang van de horrorattractie staan. Als iemand lelijk genoeg is mag hij de attractie zonder te betalen betreden, alleen wel met een speciale papieren zak over zijn hoofd.
Een woordvoerster van de attractie zei vandaag: "We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag. Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen. Iemand die net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr. Bean of Ozzy Osborne komt zo binnen." Met deze stunt wil het spookhuis laten zien aan de rest van de wereld, dat niet alles om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."
Je kunt het nog altijd beter dan ik, met mijn half jaartje dat ik nu Spaans hebquote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het kán vol met fouten staan hoor
Echt?quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het kán vol met fouten staan hoor
quote:
quote:
Ja?...........quote:Op maandag 10 april 2006 16:24 schreef BVO het volgende:
"una visita del cine" is een van die fouten in ieder geval.
Giechelquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik liep daar pas nog langs en ik wou het eens zien van binnen... Misschioen woensdag maar eens kijken
Naja, als ik mn haar niet kam en geen make up opheb kom ik misschien wel in aanmerking hoorquote:
Ik denk niet laag over je. En al helemaal niet op Haaibaaikes niveau. Ik ken d'r eigenlijk niet, maar die verhalen die ik hoor en de quotes die ik lees spreken al voor zich. Nee, rena, je bent geen haaibaaike.quote:
Dit betekent iets als "een bezoek van de bioscoop".quote:Op maandag 10 april 2006 16:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja?...........
En wat is de goede uitdrukking dan?
quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet laag over je. En al helemaal niet op Haaibaaikes niveau. Ik ken d'r eigenlijk niet, maar die verhalen die ik hoor en de quotes die ik lees spreken al voor zich. Nee, rena, je bent geen haaibaaike..
Oh ja thanks... Mja, het is al zo lang geleden allemaal, dit is alleen een extra opdracht voor een vrij studiepunt.. Wel een woord minderquote:Op maandag 10 april 2006 16:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit betekent iets als "een bezoek van de bioscoop".
Ik zou zeggen "ir al cine" ofzo.
Google geeft al uitsluitsel.
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22ir+al+cine%22&meta=
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22una+visita+del+cine%22&meta=
Weet niet of het de meest gangbare uitdrukking is maar zo ken ik het in ieder geval.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena, fix die OP eens. Er staat <pre>.
quote:Erik ... zegt:
haal die <pre> eens uit de OP!
Irene... zegt:
lukt niet
Erik ... zegt:
waarom niet?
Irene... zegt:
Ik krijg n error
Irene... zegt:
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (db:query:2013)
Irene... zegt:
deze
Irene... zegt:
de hele tijd
Nouquote:
Ikheb jou helemaal niet op msn, hoorquote:
Ja, en je bent ook zoooooo aardigquote:Op maandag 10 april 2006 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ikheb jou helemaal niet op msn, hoor. Dus die dingen heb je zelf lekker verzonnen ofzo?
quote:Erik ... zegt:
Kuthoerteringtyfusteef
Nu wel, dankzij jou.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:19 schreef Lucille het volgende:
Svensational is 48 uur weg wegens herhaaldelijk bashen.
Die zag je niet aankomen?quote:
Nee. Net als de trein, die zag ik ook niet komenquote:
Zulke dingen komen toch altijd onverwacht.quote:
Mooi zwart is niet lelijkquote:
En lelijk zwartquote:
quote:
Noem je me een negerquote:
Heb jij daar wat tegen danquote:
Misschien.quote:
Racistquote:
Nou jaquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is er dan allemaal gebeurd in PUB? Echt zo veel dan?
Nee dusquote:Op maandag 10 april 2006 16:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja.
Dat slaat echt helemaal nergens op.
Dan is het vast de schuld van die overijverige newbiemodquote:
Het eindbesluit om te bannen ligt bij een FA of A niet bij de desbetreffende mod.quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is het vast de schuld van die overijverige newbiemod.
Ja, maar die gaan niet sporadisch iemand bannen, er moet toch zeker eerst een soort melding komen, lijkt me?quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het eindbesluit om te bannen ligt bij een FA of A niet bij de desbetreffende mod.
Logisch dat er een meldpunt is, maar daarna beslist de FA/A of iemand een ban krijgt.quote:Op maandag 10 april 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die gaan niet sporadisch iemand bannen, er moet toch zeker eerst een soort melding komen, lijkt me?
Zo'n geile trein kun je toch niet missen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef rena het volgende:
[..]
Nee. Net als de trein, die zag ik ook niet komen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo'n geile trein kun je toch niet missen?
Voel je je dan niet oudquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb mijn cassettedeck na een hele lange tijd aangesloten op mijn receiver. Melancholie alom hier bij het luisteren van mijn oude cassettes.![]()
Zelfs ik heb nog cassettebandjes, dus zo oud is dat nietquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfs ik heb nog cassettebandjes, dus zo oud is dat niet.
Eh...quote:Op maandag 10 april 2006 17:54 schreef rena het volgende:
Ik heb zin om iemand dood te schieten.
Ik ben zo chagrijnig![]()
![]()
![]()
![]()
|:{
quote:Op maandag 10 april 2006 17:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, voel jij je dan niet een guppie?
Wil je mij doodschieten?!quote:
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, jou niet, gekkie![]()
Jou wil ik wel martelen![]()
![]()
Ook bij namen dacht ik en als de naam eindigt op s dan gewoon s' niet s'squote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die apostrof komt alleen als er een open klank aan het eind zit, dacht ik.
Tsja, Buup zou het wel weten, maar die is er ook al nietquote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Ook bij namen dacht ik en als de naam eindigt op s dan gewoon s' niet s's...dacht ik
quote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Ook bij namen dacht ik en als de naam eindigt op s dan gewoon s' niet s's...dacht ik
Vieze hondquote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef Dagonet het volgende:
jezus, ga je ergens anders om bekrassen, als je hem zo mist heb ke vast z'n msn wel.
Wat wil je weten?quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, Buup zou het wel weten, maar die is er ook al niet![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dat Sven terecht geband is.
Omdat?quote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Hij noemde een kneus een kneus.quote:
Ja, maar ik wil de hele inhoud van die bash wetenquote:
Misschien kwam het omdat hij een kneus zo'n 100 keer een kneus noemdequote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij noemde een kneus een kneus.
Niks mis mee dus.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien kwam het omdat hij een kneus zo'n 100 keer een kneus noemde
quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien kwam het omdat hij een kneus zo'n 100 keer een kneus noemde
Dan lees je de pub slowchat even door.quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de hele inhoud van die bash weten![]()
Ik ben nieuwsgierig![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan lees je de pub showchat even door.
(Daar gebeurde het toch?)
Nou, ik heb een klein stukje meegelezen in die PUB-slowchat, maar het bleef niet bij 1 opmerking hoor, ook niet nadat een mod er wat van zei.quote:
De melancholie zit nu vast in het deck. Even openmaken dan maarquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb mijn cassettedeck na een hele lange tijd aangesloten op mijn receiver. Melancholie alom hier bij het luisteren van mijn oude cassettes.![]()
Ik lach je uit.quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De melancholie zit nu vast in het deck. Even openmaken dan maar![]()
Ik nietquote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat je hier van geleerd hebt, rekel.quote:
Nou, ga die SpeedyGJ mailen en bied je oprechte excuses aan!quote:
Ach kom, die SGJ had het verdiendquote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier van geleerd hebt, rekel.
Zulk soort gedrag kan gewoon niet door de beugel. En al helemaal niet als je zo oud bent als jij.
Niemand verdient het om zo afgekat te worden door jou! En al helemaal niet zo'n verdrietige jongen die een zware tijd achter de rug heeft met zijn vriendin!quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ach kom, die SGJ had het verdiend.
schijtluisquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Sventastic het volgende:
Maar ik stop maar weer met posten nu, straks moet ik een hele week weg!
Als je jezelf zo stoer waant om iemand te bashen, dan moet je ook zo stoer zijn om de consequenties daarvan te dragen!quote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Sventastic het volgende:
[..]
I know..
Weet ik niet?quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Duiveltja, waarom moest ik net, bij het lezen van je sig, denken aan dat o zo foute nummer van Ome Henk?
Een zware tijdquote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand verdient het om zo afgekat te worden door jou! En al helemaal niet zo'n verdrietige jongen die een zware tijd achter de rug heeft met zijn vriendin!
Jij als leraar in wording zou beter moeten weten, Sven!
Nou ja.quote:
quote:Ik ben een lekker wijf, met een heel mooi lijf,
Ik hou van zoenen
Hè?
Lekker lang zoenen
Met m'n blonde haar krijg ik alles voor elkaar
Gouden ringen, en dat soort dingen
Oh, ik dacht dat zijn vriendin een ander had en dat zij nu een camslet is geworden op een site.quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Een zware tijd.
Zijn vriendinz zat vaak te chatten op een camsite, en dat was voor hem het einde van de wereld. Ik ben dan niet te beroerd om hem even terecht te wijzen.
Euh....nee Ome Henk heb ik sowieso nooit leuk gevonden.quote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja.
Je kent dat stomme nummer toch wel?
[..]![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Euh....nee Ome Henk heb ik sowieso nooit leuk gevonden.
Oh, ik ga nooit naar foute verjaardagsfeestjes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar goed, ik hoorde het wel eens op foute verjaardagsfeestjes.
Komt op elkander neerquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zijn vriendin een ander had en dat zij nu een camslet is geworden op een site.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:18 schreef Sventastic het volgende:
Ik doe het allemaal voor jou, babsie!
Niet. Ze zijn heel tof. Ik ben er ook geweest. Lang geleden. Arno en Martijn zijn tof.quote:
Nou hilariteit alom op de radio met die gemaakte spontaniteit.quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet. Ze zijn heel tof. Ik ben er ook geweest. Lang geleden. Arno en Martijn zijn tof.
Het zijn écht toffe dudes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou hilariteit alom op de radio met die gemaakte spontaniteit.
Cassettedeck is overleden en bijna mijn teen gebroken.quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De melancholie zit nu vast in het deck. Even openmaken dan maar![]()
Uit woede tegen dat kreng geschopt?quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Duiveltja het volgende:
Cassettedeck is overleden en bijna mijn teen gebroken.![]()
Uh...jaquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uh...ja![]()
Toen het bleek dat een verloren zaak mepte ik op dat ding, maar mij teen zat er nog onder. Even ijsklontjes erop gedaan. Ik dacht wel even dat het gekneusd oid was, maar gelukkig is het nu alweer gezakt.
Lees je mail
Anders merk je even op hoe tof het is dat ik het Svenban topic heb geopendquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Sventastic het volgende:
[..]
I know..
Ik was mij aan het aftrekken daarop jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders merk je even op hoe tof het is dat ik het Svenban topic heb geopend![]()
![]()
(
)
Als je echt Sven bent, is dit natuurlijk niet slim ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef Sventastic het volgende:
Ik was mij aan het aftrekken daarop ja![]()
!
sssssssstt..niks verklappen hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je echt Sven bent, is dit natuurlijk niet slim ....
Ik ben Dizer trouwes, Svenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef Sventastic het volgende:
[..]
sssssssstt..niks verklappen hoor. Ik ben alweer weg
Waarom post jij dan nu onder deze naam? Om hem in diskrediet te brengen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ik ben Dizer trouwes, Svenis echt niet zo dom om nu te posten.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom post jij dan nu onder deze naam? Om hem in diskrediet te brengen?
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:22 schreef Zhenar het volgende:Doe niet zo Haaibaaike. Dat is Dizer heulemoal niet.
Klare taal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik me bezig ga houden met welke kloon van wie is.
Als het wel Sven is, dan heeft ie nu iig een duidelijke waarschuwing niet onder een kloon door te posten. Of hij moet voor een langere ban gaan, natuurlijk.
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?![]()
Die ex agent?quote:
Die ja.quote:
Ik zag het!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Fobo update overigens.
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nederlandse agenten zijn prutsers. [afbeelding]
Ik kan nog wel beginnen over azg oidquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
Ook allemaal prutsers?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan nog wel beginnen over azg oid.
Nee hoor, die krijgen elk jaar tig miljoen van ons, dus ze doen wel iets goed geloof ikquote:
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef pberends het volgende:
Playboy-foto Bridget zou al op internet staan
Gatver, zo'n bij-zonnebril.
In B&H mag het blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.
quote:Wat niet mag:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Kom maar op, het zijn over het algemeen gefrustreerde mensen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
Nou ik ken 1 ex-agent die níet gefrustreerd is/was, dus er zullen er wel meer zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom maar op, het zijn over het algemeen gefrustreerde mensen.
Alweer? Heb je ook wel eens géén honger?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:59 schreef rena het volgende:
Ik heb hongeren net al een croissant en 2 boterhammen op en ik ben nog steeds hongerig
![]()
![]()
En niet alleen wat voedsel betreftquote:
O?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En niet alleen wat voedsel betreft.
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef rena het volgende:
O god
Eh, een openbaring?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:49 schreef rena het volgende:
O god
quote:
De hemelse zaligheid die over je neerdaalt?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De hemelse zaligheid die over je neerdaalt?
quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:52 schreef rena het volgende:
Whehehe.
Dan formuleer ik het even anders;quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena is altijd vreemd.
Moet je tegenwoordig kaartjes kopen voor therapiequote:Op dinsdag 11 april 2006 15:11 schreef HeatWave het volgende:, Weer kaartjes voor Therapy? gekocht
.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Rena is altijd vreemd.
Alles is commercieel tegenwoordigquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig kaartjes kopen voor therapie?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:25 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Zo'n hunk en dan zo'n shirt....
* Tha_Erik eens is.quote:
Weet ik veel, ik heb geen verstand van mannen.quote:
Je ziet toch zeker wel of iemand knap of lelijk is?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen verstand van mannen.
Erger dan dat nog eigenlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind zowel het shirt als de man erin onooglijk.
Dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:28 schreef Copycat het volgende:
Ik vind zowel het shirt als de man erin onooglijk.
Wat, ben je homo?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker wel of iemand knap of lelijk is?
Oh ja, ik zie het nu aan je goedgeplaatstequote:
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ziet toch zeker wel of iemand knap of lelijk is?
quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat, ben je homo?
Lekkere pornoactrices Deel 3
Inderdaadquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:41 schreef Airelle het volgende:
Daar zou je als man zijnde wel spontaan homo van worden.
Gore wijven.
Ik vind het niet echt boeiend. Maar ik vind porno sowieso niet zo geil.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik vraag me trouwens af of vrouwen gayporn net zo interessant vinden als mannen lesboporn.
Ik niet iig. Dan toch liever lesboporn. Maar het allerbeste is natuurlijk home made porn ... My6 home, my pornquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef pberends het volgende:
Ik vraag me trouwens af of vrouwen gayporn net zo interessant vinden als mannen lesboporn.
Ja, maar díe kan ik niet vinden met mijn downloadprogramma!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:51 schreef Copycat het volgende:
Maar het allerbeste is natuurlijk home made porn ... My home, my porn.
Dat kan kloppen, want die is niet voor het grote publiek bestemdquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:53 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar díe kan ik niet vinden met mijn downloadprogramma!
Zo groot is bupa niet toch?quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan kloppen, want die is niet voor het grote publiek bestemd.
Maak lekker je eigen porn!
Nee, Buup an sich niet, maar zijn mailbestand welquote:
Ik heb hier nog wel een hele server die vol mag hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, Buup an sich niet, maar zijn mailbestand wel.
Raar, uit onderzoek blijkt dat vrouwen en mannen het er evenopgewonden van raken; maar dat het subjectieve gevoel van de vrouw achterblijft.quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt boeiend. Maar ik vind porno sowieso niet zo geil.
I rest my case.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb hier nog wel een hele server die vol mag hoor.
Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik heb al zoveel schrijnende verhalen gehoord/gezien op Internet, ik kijk wel beter uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
I rest my case.
De enige XXX porno die ik ooit (in huiselijke kring uiteraard) heb gemaakt heb ik na veel vijven en zessen terug gekregen van mijn ex om vervolgens ritueel de band kapot te knippen. Soms heb ik nog angstdromen over kopieën.
Doel je op man-manporno of vrouw-vrouwporno?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Raar, uit onderzoek blijkt dat vrouwen en mannen het er evenopgewonden van raken; maar dat het subjectieve gevoel van de vrouw achterblijft.
Ik zou het ook nooit durven denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik heb al zoveel schrijnende verhalen gehoord/gezien op Internet, ik kijk wel beter uit.
Toentertijd geloofde ik nog in liefde voor het levenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb dat nog nooit gedaan. Ik heb al zoveel schrijnende verhalen gehoord/gezien op Internet, ik kijk wel beter uit.
Aandoenlijkquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toentertijd geloofde ik nog in liefde voor het leven.
Nee, gewoon hetero porn.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:12 schreef Airelle het volgende:
[..]
Doel je op man-manporno of vrouw-vrouwporno?
99% van de jongens en mannen vinden dat geyl. Das precies de reden waarom vrouwen van Venus komen en mannen van Mars.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh, nee ik vind het niet zo geil. Jij wel?.
Misschien hoorde jij wel bij die ene procent. Ik heb je altijd al apart gevondenquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:21 schreef pberends het volgende:
[..]
99% van de jongens en mannen vinden dat geyl. Das precies de reden waarom vrouwen van Venus komen en mannen van Mars.
* pberends is playing Dr. Alban - No Cokequote:Op dinsdag 11 april 2006 16:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Misschien hoorde jij wel bij die ene procent. Ik heb je altijd al apart gevonden.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 april 2006 16:23 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Dr. Alban - No Coke
'Slechts' of 'slechtst'?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Tips voor jullie verlepte vaders: België, Italië en Duitsland slechts presterende beurzen.
Ik heb geen vader.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:35 schreef pberends het volgende:
Tips voor jullie verlepte vaders: België, Italië en Duitsland slechts presterende beurzen.
Ah, zoek je een man om je warm te houden?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:54 schreef pberends het volgende:
Ah, zoek je een man om je warm te houden?
Een blauwtje lopen met een moderator, het moet nu toch niet veel gekker worden...quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Daar heb ik een uiistekende verwarming voor.
Misschien heeft HeatWave interesse zich in jouw armen te warmen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:56 schreef pberends het volgende:
Een blauwtje lopen met een moderator, het moet nu toch niet veel gekker worden...
Nee, die heeft z'n eigen armen diep in iets waar de zon niet schijnt bij de FA's.quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft HeatWave interesse zich in jouw armen te warmen?
Dat is nog eens een toppunt van neuspeuteren.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, die heeft z'n eigen armen diep in iets waar de zon niet schijnt bij de FA's.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nog eens een toppunt van neuspeuteren.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is nog eens een toppunt van neuspeuteren.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, die heeft z'n eigen armen diep in iets waar de zon niet schijnt bij de FA's.
Fistfucking, hoe retroquote:
KOMT NATUURLIJK DOORDAT SVEN ER NIET IS!!!1!11!!quote:
Don't blame mequote:Op dinsdag 11 april 2006 19:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
KOMT NATUURLIJK DOORDAT SVEN ER NIET IS!!!1!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
rr!1!11!!!!1!!!
BLAME ALL THE MODS!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |