abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 april 2006 @ 17:01:16 #1
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36859622
quote:
Glamour, jaloezie, verleiding en vriendschap zijn de ingrediënten van MTV's nieuwste dramaserie 8th & Ocean.
Wil je weten hoe het er in de competitieve modewereld aan toe gaat? Je bent van harte welkom in South Beach. In het hart van het zonnige Miami wonen tien modellen samen in een appartement aan het strand. Ieder van hen probeert op zijn eigen manier in de keiharde modewereld te overleven. Ontmoet de arrogante Vinci, de streng gelovige Britt, de identieke tweeling Kelly en Sabrina en de andere ambitieuze modellen. Van vergane glorie tot naïeve beginnelingen, 8th & Ocean laat het drama achter de glossy covers van de modetijdschriften zien.
8th & Ocean, vanaf 20 april iedere donderdag om 18.30 uur
Herhaling: Zaterdag om 09:30 uur

De cast:
Adrian, Briana en Britt

Irene Marie (eigenaar modellenbureau), Kelly en Sabrina (tweeling)

Sean, Talesha en Teddy

Tracie en Vinci

Website van Irene Marie Models
Officiele site op MTV.com (spoilers)
Pagina op MTV.nl

Episode 1: Sibling Rivalry
quote:
Hoe is het om een carrière te hebben in de competitieve modellenwereld? Zet jezelf schrap voor 8th & Ocean. Tien modellen van het modellenbureau Irene Marie krijgen de kans om in appartementen in South Beach te wonen. Als ze geen opdrachten krijgen, moeten ze vertrekken.

Het nieuwe meisje, Britt, komt uit Kansas en lijkt nogal overdonderd te zijn door het leven in de grote stad. Ze gaat zelfs niet mee uit, maar later blijkt dat ze niet verlegen is maar gewoon niet kan dansen.

Dan hebben we Kelly en Sabrina. Deze identieke tweeling krijgt het voor elkaar om er op foto’s totaal verschillend uit te zien. Volgens Irene Marie moet Sabrina meer leven in haar foto’s weten te leggen, maar voordat ze hiervoor de kans krijgt raakt ze een leuke opdracht aan haar zus kwijt. Irene denkt erover om de tweeling te scheiden, zodat Sabrina uit Kelly’s schaduw kan komen.

Maar laten we de jongens vooral niet vergeten. Voor hen heeft de baan van mannelijk model zo zijn eigen moeilijkheden…
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:19:08 #2
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36863843
Het begint al leuk
  woensdag 12 april 2006 @ 00:36:51 #3
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36875575
Vinci is een eikel en Talescha
  woensdag 12 april 2006 @ 09:40:56 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36879135
quote:
Op woensdag 12 april 2006 00:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vinci is een eikel en Talescha
Gisteren de vooraankondiging gezien. Ziet er leuk uit, maar even de eerste aflevering zien. Komt op MTV toch?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 12 april 2006 @ 09:42:56 #5
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36879168
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:40 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Gisteren de vooraankondiging gezien. Ziet er leuk uit, maar even de eerste aflevering zien. Komt op MTV toch?
Op die foto van Irene Marie ziet ze er trouwens uit alsof ze een jaar abbonnement bij de Heer P. Chirurg heeft
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 13 april 2006 @ 10:17:10 #6
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36913450
Stormlooptopic...

naja na vanavond gaat het misschien wat beter lopen, alleen heb ik geen tijd om vanaaf te kijken, er komt een hypotheekpipo langs
  donderdag 13 april 2006 @ 11:12:11 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36915000
Ik heb de 6 uitgezonden afleveringen al gezien Vind het echt een erg leuke serie, je krijgt precies wat je verwacht.
pi_36921717
Pas donderdag. Wil het nu al zien. Vinci ziet er niet slecht uit.
  donderdag 13 april 2006 @ 14:42:38 #9
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_36921752
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:41 schreef PsyCha het volgende:
Pas donderdag. Wil het nu al zien. Vinci ziet er niet slecht uit.
Whoops! ik dacht vandaag
pi_36921889
quote:
Op donderdag 13 april 2006 14:42 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Whoops! ik dacht vandaag
Was dat maar zo. Ik word een beetje gek van die reclame ervoor.
pi_39262701
Schopje omhoog, gisteren de marathon opgenomen. Leuke serie, al heb ik gelezen dat het een soort van script "gespeeld" wordt. Maar nu zie ik niet dat het verder nog regelmatig wordt uitgezonden, iemand een idee?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_39268259
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:33 schreef Samson het volgende:
Leuke serie, al heb ik gelezen dat het een soort van script "gespeeld" wordt. Maar nu zie ik niet dat het verder nog regelmatig wordt uitgezonden, iemand een idee?
Oh ja? Ik heb er dan niet echt veel van gemerkt..ik vond het best "echt" overkomen..

Teddy is echt zo die ogen.. en van de meisje vind ik Briana wel .. jammer dat het zo veel om die tweeling draait..soms zijn ze echt zwaar irritant
pi_39268370
quote:
Op woensdag 12 april 2006 09:42 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Op die foto van Irene Marie ziet ze er trouwens uit alsof ze een jaar abbonnement bij de Heer P. Chirurg heeft
Volgens mij heeft ze dat ook ugly
pi_39293171
quote:
Op maandag 26 juni 2006 22:55 schreef Miss-V het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze dat ook ugly
Tja, een betere anti-reclame voor slechte plastisch chirurgen zul je moeilijk vinden Maar gaat de serie nog verder worden uitgezonden dat iemand weet?
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 29 juni 2006 @ 00:52:31 #15
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_39341509
Wat is de laatste ep geweest bij jullie?
Het eindigde in Amerika ook al kut
pi_40474287
Pas werden de afleveringen herhaald, maar het eindigde ergens halverwege! De volgende dag was er gewoon geen nieuwe aflevering meer. Jammer want ik vind het een leuke serie en Vinci erg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')