Het eindbesluit om te bannen ligt bij een FA of A niet bij de desbetreffende mod.quote:Op maandag 10 april 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is het vast de schuld van die overijverige newbiemod.
Ja, maar die gaan niet sporadisch iemand bannen, er moet toch zeker eerst een soort melding komen, lijkt me?quote:Op maandag 10 april 2006 17:08 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het eindbesluit om te bannen ligt bij een FA of A niet bij de desbetreffende mod.
Logisch dat er een meldpunt is, maar daarna beslist de FA/A of iemand een ban krijgt.quote:Op maandag 10 april 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar die gaan niet sporadisch iemand bannen, er moet toch zeker eerst een soort melding komen, lijkt me?
Zo'n geile trein kun je toch niet missen?quote:Op maandag 10 april 2006 16:43 schreef rena het volgende:
[..]
Nee. Net als de trein, die zag ik ook niet komen![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 17:18 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zo'n geile trein kun je toch niet missen?
Voel je je dan niet oudquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb mijn cassettedeck na een hele lange tijd aangesloten op mijn receiver. Melancholie alom hier bij het luisteren van mijn oude cassettes.![]()
Zelfs ik heb nog cassettebandjes, dus zo oud is dat nietquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfs ik heb nog cassettebandjes, dus zo oud is dat niet.
Eh...quote:Op maandag 10 april 2006 17:54 schreef rena het volgende:
Ik heb zin om iemand dood te schieten.
Ik ben zo chagrijnig![]()
![]()
![]()
![]()
|:{
quote:Op maandag 10 april 2006 17:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee, voel jij je dan niet een guppie?
Wil je mij doodschieten?!quote:
quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 17:56 schreef rena het volgende:
[..]
Nee, jou niet, gekkie![]()
Jou wil ik wel martelen![]()
![]()
Ook bij namen dacht ik en als de naam eindigt op s dan gewoon s' niet s'squote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die apostrof komt alleen als er een open klank aan het eind zit, dacht ik.
Tsja, Buup zou het wel weten, maar die is er ook al nietquote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Ook bij namen dacht ik en als de naam eindigt op s dan gewoon s' niet s's...dacht ik
quote:Op maandag 10 april 2006 18:08 schreef teh_m0nkey het volgende:
[..]
Ook bij namen dacht ik en als de naam eindigt op s dan gewoon s' niet s's...dacht ik
Vieze hondquote:Op maandag 10 april 2006 18:59 schreef Dagonet het volgende:
jezus, ga je ergens anders om bekrassen, als je hem zo mist heb ke vast z'n msn wel.
Wat wil je weten?quote:Op maandag 10 april 2006 18:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Tsja, Buup zou het wel weten, maar die is er ook al niet![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind dat Sven terecht geband is.
Omdat?quote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Hij noemde een kneus een kneus.quote:
Ja, maar ik wil de hele inhoud van die bash wetenquote:
Misschien kwam het omdat hij een kneus zo'n 100 keer een kneus noemdequote:Op maandag 10 april 2006 19:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij noemde een kneus een kneus.
Niks mis mee dus.
quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien kwam het omdat hij een kneus zo'n 100 keer een kneus noemde
quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Misschien kwam het omdat hij een kneus zo'n 100 keer een kneus noemde
Dan lees je de pub slowchat even door.quote:Op maandag 10 april 2006 19:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil de hele inhoud van die bash weten![]()
Ik ben nieuwsgierig![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 19:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan lees je de pub showchat even door.
(Daar gebeurde het toch?)
Nou, ik heb een klein stukje meegelezen in die PUB-slowchat, maar het bleef niet bij 1 opmerking hoor, ook niet nadat een mod er wat van zei.quote:
De melancholie zit nu vast in het deck. Even openmaken dan maarquote:Op maandag 10 april 2006 17:44 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb mijn cassettedeck na een hele lange tijd aangesloten op mijn receiver. Melancholie alom hier bij het luisteren van mijn oude cassettes.![]()
Ik lach je uit.quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De melancholie zit nu vast in het deck. Even openmaken dan maar![]()
Ik nietquote:Op maandag 10 april 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat je hier van geleerd hebt, rekel.quote:
Nou, ga die SpeedyGJ mailen en bied je oprechte excuses aan!quote:
Ach kom, die SGJ had het verdiendquote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier van geleerd hebt, rekel.
Zulk soort gedrag kan gewoon niet door de beugel. En al helemaal niet als je zo oud bent als jij.
Niemand verdient het om zo afgekat te worden door jou! En al helemaal niet zo'n verdrietige jongen die een zware tijd achter de rug heeft met zijn vriendin!quote:Op maandag 10 april 2006 20:14 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ach kom, die SGJ had het verdiend.
schijtluisquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Sventastic het volgende:
Maar ik stop maar weer met posten nu, straks moet ik een hele week weg!
Als je jezelf zo stoer waant om iemand te bashen, dan moet je ook zo stoer zijn om de consequenties daarvan te dragen!quote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Sventastic het volgende:
[..]
I know..
Maar ik stop maar weer met posten nu, straks moet ik een hele week weg!
Weet ik niet?quote:Op maandag 10 april 2006 20:07 schreef Bupatih het volgende:
Duiveltja, waarom moest ik net, bij het lezen van je sig, denken aan dat o zo foute nummer van Ome Henk?
Een zware tijdquote:Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand verdient het om zo afgekat te worden door jou! En al helemaal niet zo'n verdrietige jongen die een zware tijd achter de rug heeft met zijn vriendin!
Jij als leraar in wording zou beter moeten weten, Sven!
Nou ja.quote:
quote:Ik ben een lekker wijf, met een heel mooi lijf,
Ik hou van zoenen
Hè?
Lekker lang zoenen
Met m'n blonde haar krijg ik alles voor elkaar
Gouden ringen, en dat soort dingen
Oh, ik dacht dat zijn vriendin een ander had en dat zij nu een camslet is geworden op een site.quote:Op maandag 10 april 2006 20:20 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Een zware tijd.
Zijn vriendinz zat vaak te chatten op een camsite, en dat was voor hem het einde van de wereld. Ik ben dan niet te beroerd om hem even terecht te wijzen.
Euh....nee Ome Henk heb ik sowieso nooit leuk gevonden.quote:Op maandag 10 april 2006 20:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja.
Je kent dat stomme nummer toch wel?
[..]![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Euh....nee Ome Henk heb ik sowieso nooit leuk gevonden.
Oh, ik ga nooit naar foute verjaardagsfeestjes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook niet.Maar goed, ik hoorde het wel eens op foute verjaardagsfeestjes.
Komt op elkander neerquote:Op maandag 10 april 2006 20:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat zijn vriendin een ander had en dat zij nu een camslet is geworden op een site.
quote:Op maandag 10 april 2006 20:18 schreef Sventastic het volgende:
Ik doe het allemaal voor jou, babsie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |