Niet. Ze zijn heel tof. Ik ben er ook geweest. Lang geleden. Arno en Martijn zijn tof.quote:
Nou hilariteit alom op de radio met die gemaakte spontaniteit.quote:Op maandag 10 april 2006 20:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Niet. Ze zijn heel tof. Ik ben er ook geweest. Lang geleden. Arno en Martijn zijn tof.
Het zijn écht toffe dudes.quote:Op maandag 10 april 2006 20:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou hilariteit alom op de radio met die gemaakte spontaniteit.
Cassettedeck is overleden en bijna mijn teen gebroken.quote:Op maandag 10 april 2006 19:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De melancholie zit nu vast in het deck. Even openmaken dan maar![]()
Uit woede tegen dat kreng geschopt?quote:Op maandag 10 april 2006 21:30 schreef Duiveltja het volgende:
Cassettedeck is overleden en bijna mijn teen gebroken.![]()
Uh...jaquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 22:26 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Uh...ja![]()
Toen het bleek dat een verloren zaak mepte ik op dat ding, maar mij teen zat er nog onder. Even ijsklontjes erop gedaan. Ik dacht wel even dat het gekneusd oid was, maar gelukkig is het nu alweer gezakt.
Lees je mail
Anders merk je even op hoe tof het is dat ik het Svenban topic heb geopendquote:Op maandag 10 april 2006 20:15 schreef Sventastic het volgende:
[..]
I know..
Maar ik stop maar weer met posten nu, straks moet ik een hele week weg!
Ik was mij aan het aftrekken daarop jaquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders merk je even op hoe tof het is dat ik het Svenban topic heb geopend![]()
![]()
(
)
Als je echt Sven bent, is dit natuurlijk niet slim ...quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef Sventastic het volgende:
Ik was mij aan het aftrekken daarop ja![]()
!
sssssssstt..niks verklappen hoorquote:Op dinsdag 11 april 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je echt Sven bent, is dit natuurlijk niet slim ....
Ik ben Dizer trouwes, Svenquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef Sventastic het volgende:
[..]
sssssssstt..niks verklappen hoor. Ik ben alweer weg
Waarom post jij dan nu onder deze naam? Om hem in diskrediet te brengen?quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:04 schreef Sventastic het volgende:
[..]
Ik ben Dizer trouwes, Svenis echt niet zo dom om nu te posten.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom post jij dan nu onder deze naam? Om hem in diskrediet te brengen?
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:22 schreef Zhenar het volgende:Doe niet zo Haaibaaike. Dat is Dizer heulemoal niet.
Klare taal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik me bezig ga houden met welke kloon van wie is.
Als het wel Sven is, dan heeft ie nu iig een duidelijke waarschuwing niet onder een kloon door te posten. Of hij moet voor een langere ban gaan, natuurlijk.
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?![]()
Die ex agent?quote:
Die ja.quote:
Ik zag het!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Fobo update overigens.
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nederlandse agenten zijn prutsers. [afbeelding]
Ik kan nog wel beginnen over azg oidquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
Ook allemaal prutsers?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan nog wel beginnen over azg oid.
Nee hoor, die krijgen elk jaar tig miljoen van ons, dus ze doen wel iets goed geloof ikquote:
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef pberends het volgende:
Playboy-foto Bridget zou al op internet staan
Gatver, zo'n bij-zonnebril.
In B&H mag het blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.
quote:Wat niet mag:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Kom maar op, het zijn over het algemeen gefrustreerde mensen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |