Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?![]()
Die ex agent?quote:
Die ja.quote:
Ik zag het!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Fobo update overigens.
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nederlandse agenten zijn prutsers. [afbeelding]
Ik kan nog wel beginnen over azg oidquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
Ook allemaal prutsers?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan nog wel beginnen over azg oid.
Nee hoor, die krijgen elk jaar tig miljoen van ons, dus ze doen wel iets goed geloof ikquote:
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef pberends het volgende:
Playboy-foto Bridget zou al op internet staan
Gatver, zo'n bij-zonnebril.
In B&H mag het blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.
quote:Wat niet mag:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Kom maar op, het zijn over het algemeen gefrustreerde mensen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
Nou ik ken 1 ex-agent die níet gefrustreerd is/was, dus er zullen er wel meer zijnquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Kom maar op, het zijn over het algemeen gefrustreerde mensen.
Alweer? Heb je ook wel eens géén honger?quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:59 schreef rena het volgende:
Ik heb hongeren net al een croissant en 2 boterhammen op en ik ben nog steeds hongerig
![]()
![]()
En niet alleen wat voedsel betreftquote:
O?quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En niet alleen wat voedsel betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |