quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom post jij dan nu onder deze naam? Om hem in diskrediet te brengen?
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:22 schreef Zhenar het volgende:Doe niet zo Haaibaaike. Dat is Dizer heulemoal niet.
Klare taal.quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik me bezig ga houden met welke kloon van wie is.
Als het wel Sven is, dan heeft ie nu iig een duidelijke waarschuwing niet onder een kloon door te posten. Of hij moet voor een langere ban gaan, natuurlijk.
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2006 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met jou en de mannen? Ik begreep dat je weer van bil gaat?![]()
Die ex agent?quote:
Die ja.quote:
Ik zag het!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:03 schreef Duiveltja het volgende:
Fobo update overigens.
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komenquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nederlandse agenten zijn prutsers. [afbeelding]
Ik kan nog wel beginnen over azg oidquote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
Ook allemaal prutsers?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan nog wel beginnen over azg oid.
Nee hoor, die krijgen elk jaar tig miljoen van ons, dus ze doen wel iets goed geloof ikquote:
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:31 schreef pberends het volgende:
Playboy-foto Bridget zou al op internet staan
Gatver, zo'n bij-zonnebril.
In B&H mag het blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kijk, daar snap ik dus niks van he? Op de FP en weblog mag het wel, maar op het forum krijg je hier meteen een ban voor.
quote:Wat niet mag:Het plaatsen van foto's of tekeningen met zichtbare geslachtsdelen. Licht-erotische foto's of tekeningen zijn slechts toegestaan in het Babes & Hunks forum.
Kom maar op, het zijn over het algemeen gefrustreerde mensen.quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, tis dat hij dus geen agent meer is, anders zou hier een heel betoog komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |