Ik wist dat je deze zou posten.quote:Op maandag 10 april 2006 15:23 schreef PeRi het volgende:
--knip--
quote:
Sven's moet zonder ' , denk ik.quote:
quote:
Die apostrof komt alleen als er een open klank aan het eind zit, dacht ik.quote:Op maandag 10 april 2006 15:57 schreef rena het volgende:
[..]
Nee. Het is toch 'Sven zijn' en dan is het kortaf Sven's.
Tenminste, dat denk ik.![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 15:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die apostrof komt alleen als er een open klank aan het eind zit, dacht ik.
Spelletjes & rena?quote:Op maandag 10 april 2006 16:01 schreef rena het volgende:
[..]
En nu...
Volg ik je niet meer![]()
Spelling & rena gaat niet samen![]()
quote:
Jij neemt ook geen blad voor de mondquote:
Nee, zeker niet.quote:Op maandag 10 april 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij neemt ook geen blad voor de mond.
Sven heeft helemaal geen puntlull, maar een ferme genotsknots!quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Sven heeft helemaal geen puntlull, maar een ferme genotsknots!![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 16:18 schreef MissBliss het volgende:
166 woorden.
Van mn Spaahaaaansquote:
quote:
Je korte termijn geheugen is ook zo lek als een filterdoekquote:
quote:Op maandag 10 april 2006 16:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je korte termijn geheugen is ook zo lek als een filterdoek.
quote:
quote:Lo mismo que en Espańa, hay differentes lugares de salir en Holanda. Un pasatiempo popular en Holanda es una visita del cine. Muchas veces cines offrecen un precio de entrada reducido para jóvenes en momentos determinados.
Hoezo dat nou weer?quote:
quote:Lelijke mensen mogen aanstaande woensdag gratis naar binnen bij de Amsterdam Dungeon in Amsterdam. Wie er lelijk genoeg is voor de actie wordt bepaald door 'rechters' die bij de ingang van de horrorattractie staan. Als iemand lelijk genoeg is mag hij de attractie zonder te betalen betreden, alleen wel met een speciale papieren zak over zijn hoofd.
Een woordvoerster van de attractie zei vandaag: "We verwachten dat minstens de helft van de mensen die dag voor niets naar binnen mag. Amsterdam en omstreken telt genoeg lelijke mensen. Iemand die net zo lelijk is als bijvoorbeeld mr. Bean of Ozzy Osborne komt zo binnen." Met deze stunt wil het spookhuis laten zien aan de rest van de wereld, dat niet alles om knappe mensen draait. "We hopen wel dat mensen het met een korrel zout nemen. Het is niet onze bedoeling mensen te beledigen."
Je kunt het nog altijd beter dan ik, met mijn half jaartje dat ik nu Spaans hebquote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het kán vol met fouten staan hoor
Echt?quote:Op maandag 10 april 2006 16:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Het kán vol met fouten staan hoor
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |