Mij niet. Arrogante figurenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:12 schreef Pistol_Pete het volgende:
valt me tegen van Amir & Jimmy
Ik hoop dat ze naar Peking gaanquote:Op zondag 26 maart 2006 21:13 schreef Toxic_nl het volgende:
Jan en Miranda gaan maar te voet naar peking?
Dat heet dierenmishandelingquote:Op zondag 26 maart 2006 21:15 schreef schatje het volgende:
Tjee, dat zou een goede slaapplaats voor die potten zijn.
haha, ja, dat dacht ik ookquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef Thetallguy het volgende:
'mag ik ervan meeprofiteren, dat is maar 1 woord'
ik wou het net zeggenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:18 schreef kepler het volgende:
hey zag ik daar de stop-vlag??!!
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is de stop-vlag? De finish van de etappe?
nee, veel en veel leukerquote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
PE n00bquote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, een legendarisch PE onderdeelquote:Op zondag 26 maart 2006 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
alsjequote:Op zondag 26 maart 2006 21:24 schreef Piles het volgende:
Ja, ik ben een PE N00b ja![]()
Iig bedankt voor de uitleg
Nee iemand anders...ik ben hun namen even kwijt...maar toen was Reinier een paar keer de lul, maar toch wist ie voor de vlaggers te eindigenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:
wie had in PE 1 de stopvlag? dat waren toch Eliasen Jeske?
ga ff weer binnenkort de dvd bekijken van PE 1quote:Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Nee iemand anders...ik ben hun namen even kwijt...maar toen was Reinier een paar keer de lul
ach die paar km op 200+ km maakt dan ook niet meer uitquote:Op zondag 26 maart 2006 21:27 schreef haagse_elfje het volgende:
ik snap ze niet, ik zou gewoon gaan lopen totdat ik iemand zag langs rijden
tuurlijk nietquote:Op zondag 26 maart 2006 21:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ach die paar km op 200+ km maakt dan ook niet meer uit
Hans & Rani toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:26 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Nee iemand anders...ik ben hun namen even kwijt...maar toen was Reinier een paar keer de lul, maar toch wist ie voor de vlaggers te eindigen![]()
Nee want Reinier werd een na laatste..de vlaggers laatste en moesten toen eruit...quote:
eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 21:33 schreef MissX het volgende:
gatver die Frank en Bliss zijn door, die hadden echt weg gemogen
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef hardsilence het volgende:
Dan toch Jan en Miranda naar huis, please.
iddquote:Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef hardsilence het volgende:
Dan toch Jan en Miranda naar huis, please.
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef MrX1982 het volgende:
Oh wat hoop ik dat Jimmy en Amir naar huis moeten.
GAFquote:Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef kepler het volgende:
SPANNNUUUUUUUUUND!!!
BOMZALDROPPEN
gamers snappen het wel
Ik hoop toch echt dat ze hier van hebben geleerd niet meer samen te liften.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:34 schreef haagse_elfje het volgende:
zijn ze weer met zijn 4en
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef alwaysthebest het volgende:
Jan en Miranda zullen wel gaan. Oudere deelnemers gaan meestal al vroeg eruit.
h_e, wat ben je weer heerlijk aanwezig.![]()
Ik vind die potten enger....quote:Op zondag 26 maart 2006 21:35 schreef Yoni het volgende:
Brrr die spinnen
Zolang ze haar mond hield...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
Was wel te verwachten, ik kan er niet echt rouwig om zijn, al was Miranda niet verkeerd om te zien.
Dat is inderdaad het enige minpuntje van hun vertrekquote:Op zondag 26 maart 2006 21:37 schreef Ambrosius het volgende:
Was wel te verwachten, ik kan er niet echt rouwig om zijn, al was Miranda niet verkeerd om te zien.
Ik denk in de laatste afleveringquote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef haagse_elfje het volgende:
pleurt er volgende week eindelijk iemand van die truck???
ik wil het zien
Heb even zitten zoeken in de oude topics.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:31 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Nee want Reinier werd een na laatste..de vlaggers laatste en moesten toen eruit...
Waarom weet ik dit nog![]()
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:39 schreef Yoni het volgende:
Volgende afvallers hopelijk de potten
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:41 schreef haagse_elfje het volgende:
uit de oude doos van leukste kandidaat ooit
[afbeelding]
Zij waren de vlaggers iddquote:Op zondag 26 maart 2006 21:43 schreef haagse_elfje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
fleur en bart
quote:Op zondag 26 maart 2006 21:45 schreef trepper het volgende:
Gelukkig, ik was ff bang dat het team dat het meest serieus met de race bezig is, eruit ging.
Amir en Jimmy. Ben blij dat ze er nog inzitten. DIe Jan en Miranda voegden echt helemaal niks toe. Vooral Jan niet.quote:
Neee, die tweede van links. Die was ook vreselijk irritant.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Blankenberge-Express (bevat spoiler)
De aardrijkskunde-leraar die niets van geografie wist! Met die hele enge vriendin.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:55 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Neee, die tweede van links. Die was ook vreselijk irritant.![]()
Ja, maar ik zie ze toch liever gaan dan winnen. Maar vandaag vond ik ze al wat minder irritant in die stukjes dat ze in beeld waren. Yves en Wendy waren ook niet echt goed bezig. Voor hun stond er niks op het spel, dus konden ze makkelijk Inge en Lien helpen. Altijd handig voor later in het spel als je een ander koppel nodig hebt. Nu hebben ze Inge en Lien nog verder van zich afgewerkt omdat Wendy zo nodig handdoeken moest kopen.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:05 schreef Cee het volgende:
Wat erg eigenlijk. Ik kan die gillende badmutsen niet uitstaan maar je weet gewoon dat het programma een stuk minder amusant wordt als ze er uit gaan.
Geweldig, zelfvertrouwen noem ik dat.quote:Op zondag 26 maart 2006 22:07 schreef Zephyrus het volgende:
Ownee.. ik hoop van harte dat die Amir & Jimmy er uit mogen. Wat een arrogantie![]()
Ik heb dus ook niets met die twee. Soms vergeet ik zelfs dat ze uberhaupt nog meedoen (en dat heb ik ook met Frank en Bliss).quote:Op zondag 26 maart 2006 22:42 schreef caradoc het volgende:
Amir en Jimmy ... stiekem hoop ik ook dat ze erg ver komen.
Chris en Lut ... ze zijn wel grappig in hun doen.
Ievs en wendy ... heb nog steeds niets met hun.
Pot1 en Pot2 ... soms zijn ze grappig, maar ik heb hun gedrag nog niet vergeven.
Tourist met snor en andere tourist ... nog steeds grappig, maar die nederlander begint me te irriteren.
hah, had ze niet eens vermeld. Toch is bliss wel leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb dus ook niets met die twee. Soms vergeet ik zelfs dat ze uberhaupt nog meedoen (en dat heb ik ook met Frank en Bliss).
Bliss leuk om naar te kijken???????????????quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef caradoc het volgende:
[..]
hah, had ze niet eens vermeld. Toch is bliss wel leuk om naar te kijken
Ze heeft donker haar .. dat is een pluspunt. Maar ze is zo oud eh?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:55 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Bliss leuk om naar te kijken???????????????![]()
Wendy![]()
Wat verrassend dat Elias een warm voorstander blijkt van totalitaire dictaturen...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Blankenberge-Express (bevat spoiler)
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet kloptequote:Op maandag 27 maart 2006 01:43 schreef APK het volgende:
Ik vind er geen ruk aan dit jaar.
Ben ik Peking Express-moe of ligt het aan de uitzendingen
De eerste liften aan het begin van de uitzending leken duidelijk gemanipuleerd.
(Je zag ze niet niet liften).
Die drie stellen in een mini-bus.....
No way dat je daar zo maar even gratis met zijn zessen een lift krijgt van een minibus.![]()
En die lift terug van Pa en Bliss was ook duidelijk in een plaatselijke taxi.
Dat doen ze écht niet voor niets daar.![]()
Zal wel aan onze leeftijd liggen, gezien de andere reacties in dit topic.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet klopte
Waar geniet je dan vanquote:Op maandag 27 maart 2006 02:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Het wordt wel erg uitgekauwd, maar ik geniet er nog steeds van.![]()
De irritaties om de koppels, het gevecht van koppels onderling.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Waar geniet je dan van
Leg eens uit.....
Dat komt nauwelijks in beeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:08 schreef alwaysthebest het volgende:
De irritaties om de koppels, het gevecht van koppels onderling.
kom op zegquote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet klopte
de Mol vind ik ook minder dit jaar
Dat weet ik wel zeker. ER met ex-deelnemers vind ik net zoiets als Hotel Big Brother ipv een normale Big Brother.quote:
zou het zou hetquote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
niet zo depri
straks valt ER ook nog tegen....
Daar vond ik sowieso al niks meer aan sinds George Clooney er niet meer in zit!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
niet zo depri
straks valt ER ook nog tegen....
Jan: "Ruik eens aan deze struik."quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Juichtoon het volgende:
De helft van de deelnemers lijken te denken dat ze op vakantie zijn. Fairplay, groepsgevoel en vooral van de omgeving genieten. Leuk hoorGeef mij de streken van Rinck maar...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Juichtoon het volgende:
De helft van de deelnemers lijken te denken dat ze op vakantie zijn. Fairplay, groepsgevoel en vooral van de omgeving genieten. Leuk hoorGeef mij de streken van Rinck maar...
N00bquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Daar vond ik sowieso al niks meer aan sinds George Clooney er niet meer in zit!
Carterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi
al moet ik eerlijk zeggen als die-hard ER fan dat idd de show zonder clooney echt zijn diepte punt heeft gekend![]()
Ik moest gelijk aan 'genieter' Rink denken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jan: "Ruik eens aan deze struik."
Miranda: "Kijk eens wat een mooie vlinder daar."![]()
Whehehehquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Daar vond ik sowieso al niks meer aan sinds George Clooney er niet meer in zit!
Wie zal het zeggen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Molline het volgende:
[..]
Wheheheh![]()
![]()
![]()
*zeg me dat het een grapje is![]()
serieus... wow... ik moet wel zeggen dat de irritatie level en vermaak level vorig jaar wel hoger lag, toen deden er echt ongelofelijke kneusjes mee, dat valt dit jaar wel eigenlijk mee.,..quote:
OK ik vat 'm. Het kwartje is gevallen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen....
(oh...wacht!...shit!.... ik natuurlijk!)
(....................................ja het was een grapje. ik hou van grapjes!)
Ik vraag me af wat die van zichzelf denken als ze zich terug zien op TV...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef lookinforyou het volgende:
Die potten zijn verschrikkelijk zeg, niet te filmen...
Ze lijken me niet zo slim, dat ze dat op gaat vallen. Ze vinden het natuurlijk geweldig als ze zichzelf terugzienquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die van zichzelf denken als ze zich terug zien op TV...![]()
die denken jezus want zijn wij een stoplichtquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die van zichzelf denken als ze zich terug zien op TV...![]()
als je weet dat je in 5 verschillende landen komt heeft dat minder zinquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dat valt mij ook idd op, in de eerste maar ook tweede deel namen ze nog de moeite om de taal van het land een btje te kennen, dat zie je idd in deze helemaal niet gebeuren...
Zit wat in. A/d andere kant, een paar kleine steekwoordjes zouden al enorm kunnen schelen met name bij het liften....quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je weet dat je in 5 verschillende landen komt heeft dat minder zin
Dan doen ze al als je goed oplet. Volgens mij hebben alle deelnemers een kartonnen bordje met een uitleg wat ze willen.quote:Op zondag 2 april 2006 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik snap dat ook niet helemaal. Je kunt ook aan degene die je een goede lift of slaapplaats geeft vragen of hij/zij wat uitleg voor landgenoten op een briefje wil schrijven ofzo.
Aw ze zijn eruit!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef greatgonzo het volgende:
Wat ben ik blij zeg dat opa en schoondochter eruit zijn...
- je moet niet gaan haasten, dat is nergens voor nodig.. [afbeelding]
NEE opa, dat is juist de bedoeling van het spel!!
- Als ze het zo willen spelen, gaan we niet meer met hen mee..
tuurlijk spelen ze het zo, het idee is dat je eerder over komt dan de ander!
allemaal vriendjes politiek, boehoehoe [afbeelding]
Nu die potten nog, die zijn ook mega irritant...
- Boehoehoe, zij hebben wel centjes, boehoe...
- wehehe, wij willen alleen reizen![]()
Tja dat is idd wel een beetje zo, maar ik heb me flink geergerd aan 'die witte en die rooie' (en dan ook nog niet zo'n beetjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Juichtoon het volgende:
Iedereen zat zich vorig jaar zo te ergeren aan Rinck en daarvoor aan Elias. Zijn nu net wel de types die het leuk maken, het ontbreekt er gewoon aan dit jaar.
De afleveringen zijn op internet te vinden in nieuwsgroepen, alleen daar mag je van de modjes niet over praten.quote:Op zondag 2 april 2006 19:21 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn vader had het opgenomen voor me.
Alleen is hij het eerste uur vergeten en heeft hij alleen het laatste blok opgenomen.
Nu maar hopen dat net 5 komende zomer alles gaat herhalen ofzo.
Eensquote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef golfer het volgende:
Ja, we gaan ons weer lekker ergeren zometeen.
Jaaaaaaa...kom maar op met die potten!quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef golfer het volgende:
Ja, we gaan ons weer lekker ergeren zometeen.
Dan zou je ook niet mogen praten over opgenomen afleveringen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De afleveringen zijn op internet te vinden in nieuwsgroepen, alleen daar mag je van de modjes niet over praten.
Is ook niet mijn beslissing geweest.quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dan zou je ook niet mogen praten over opgenomen afleveringen.
Nopequote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Game on.... is dat beeld van diegene die uit die vrachtwagen flikkert al voorbij gekomen in de uitzending, heb vorige week gemist namelijk
thanksquote:
Wil jij dit soort voorspellingen niet meer makenquote:
Het is TV dus bij voorbaat gemanipuleerd.... helaasquote:Op zondag 2 april 2006 20:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me ineens, zou het toeval zijn dat de drie meest irriterende stellen (Reinier en Clarinca, Rink en Jorien en nu de potjes) zo ver komen in dit programma of heeft de regie toch de touwtjes in handen
Ik heb altijd de regel dat ik geen vrouwen sla, maar het zijn de uitzondering die de regel bevestigen, en het is toch een halve vent dusquote:Op zondag 2 april 2006 20:45 schreef MrX1982 het volgende:
Als ik aan PE had meegedaan had ik Lien op haar bek geslagen. Kut wijf![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |