Ik moest gelijk aan 'genieter' Rink denken.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Jan: "Ruik eens aan deze struik."
Miranda: "Kijk eens wat een mooie vlinder daar."![]()
Whehehehquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Daar vond ik sowieso al niks meer aan sinds George Clooney er niet meer in zit!
Wie zal het zeggen....quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:38 schreef Molline het volgende:
[..]
Wheheheh![]()
![]()
![]()
*zeg me dat het een grapje is![]()
serieus... wow... ik moet wel zeggen dat de irritatie level en vermaak level vorig jaar wel hoger lag, toen deden er echt ongelofelijke kneusjes mee, dat valt dit jaar wel eigenlijk mee.,..quote:
OK ik vat 'm. Het kwartje is gevallen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen....
(oh...wacht!...shit!.... ik natuurlijk!)
(....................................ja het was een grapje. ik hou van grapjes!)
Ik vraag me af wat die van zichzelf denken als ze zich terug zien op TV...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:49 schreef lookinforyou het volgende:
Die potten zijn verschrikkelijk zeg, niet te filmen...
Ze lijken me niet zo slim, dat ze dat op gaat vallen. Ze vinden het natuurlijk geweldig als ze zichzelf terugzienquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die van zichzelf denken als ze zich terug zien op TV...![]()
die denken jezus want zijn wij een stoplichtquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die van zichzelf denken als ze zich terug zien op TV...![]()
als je weet dat je in 5 verschillende landen komt heeft dat minder zinquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dat valt mij ook idd op, in de eerste maar ook tweede deel namen ze nog de moeite om de taal van het land een btje te kennen, dat zie je idd in deze helemaal niet gebeuren...
Zit wat in. A/d andere kant, een paar kleine steekwoordjes zouden al enorm kunnen schelen met name bij het liften....quote:Op zaterdag 1 april 2006 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je weet dat je in 5 verschillende landen komt heeft dat minder zin
Dan doen ze al als je goed oplet. Volgens mij hebben alle deelnemers een kartonnen bordje met een uitleg wat ze willen.quote:Op zondag 2 april 2006 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik snap dat ook niet helemaal. Je kunt ook aan degene die je een goede lift of slaapplaats geeft vragen of hij/zij wat uitleg voor landgenoten op een briefje wil schrijven ofzo.
Aw ze zijn eruit!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:47 schreef greatgonzo het volgende:
Wat ben ik blij zeg dat opa en schoondochter eruit zijn...
- je moet niet gaan haasten, dat is nergens voor nodig.. [afbeelding]
NEE opa, dat is juist de bedoeling van het spel!!
- Als ze het zo willen spelen, gaan we niet meer met hen mee..
tuurlijk spelen ze het zo, het idee is dat je eerder over komt dan de ander!
allemaal vriendjes politiek, boehoehoe [afbeelding]
Nu die potten nog, die zijn ook mega irritant...
- Boehoehoe, zij hebben wel centjes, boehoe...
- wehehe, wij willen alleen reizen![]()
Tja dat is idd wel een beetje zo, maar ik heb me flink geergerd aan 'die witte en die rooie' (en dan ook nog niet zo'n beetjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Juichtoon het volgende:
Iedereen zat zich vorig jaar zo te ergeren aan Rinck en daarvoor aan Elias. Zijn nu net wel de types die het leuk maken, het ontbreekt er gewoon aan dit jaar.
De afleveringen zijn op internet te vinden in nieuwsgroepen, alleen daar mag je van de modjes niet over praten.quote:Op zondag 2 april 2006 19:21 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn vader had het opgenomen voor me.
Alleen is hij het eerste uur vergeten en heeft hij alleen het laatste blok opgenomen.
Nu maar hopen dat net 5 komende zomer alles gaat herhalen ofzo.
Eensquote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef golfer het volgende:
Ja, we gaan ons weer lekker ergeren zometeen.
Jaaaaaaa...kom maar op met die potten!quote:Op zondag 2 april 2006 20:27 schreef golfer het volgende:
Ja, we gaan ons weer lekker ergeren zometeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |