Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet kloptequote:Op maandag 27 maart 2006 01:43 schreef APK het volgende:
Ik vind er geen ruk aan dit jaar.
Ben ik Peking Express-moe of ligt het aan de uitzendingen
De eerste liften aan het begin van de uitzending leken duidelijk gemanipuleerd.
(Je zag ze niet niet liften).
Die drie stellen in een mini-bus.....
No way dat je daar zo maar even gratis met zijn zessen een lift krijgt van een minibus.![]()
En die lift terug van Pa en Bliss was ook duidelijk in een plaatselijke taxi.
Dat doen ze écht niet voor niets daar.![]()
Zal wel aan onze leeftijd liggen, gezien de andere reacties in dit topic.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet klopte
Waar geniet je dan vanquote:Op maandag 27 maart 2006 02:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Het wordt wel erg uitgekauwd, maar ik geniet er nog steeds van.![]()
De irritaties om de koppels, het gevecht van koppels onderling.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Waar geniet je dan van
Leg eens uit.....
Dat komt nauwelijks in beeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:08 schreef alwaysthebest het volgende:
De irritaties om de koppels, het gevecht van koppels onderling.
kom op zegquote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet klopte
de Mol vind ik ook minder dit jaar
Dat weet ik wel zeker. ER met ex-deelnemers vind ik net zoiets als Hotel Big Brother ipv een normale Big Brother.quote:
zou het zou hetquote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
niet zo depri
straks valt ER ook nog tegen....
Daar vond ik sowieso al niks meer aan sinds George Clooney er niet meer in zit!quote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
niet zo depri
straks valt ER ook nog tegen....
Jan: "Ruik eens aan deze struik."quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Juichtoon het volgende:
De helft van de deelnemers lijken te denken dat ze op vakantie zijn. Fairplay, groepsgevoel en vooral van de omgeving genieten. Leuk hoorGeef mij de streken van Rinck maar...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:39 schreef Juichtoon het volgende:
De helft van de deelnemers lijken te denken dat ze op vakantie zijn. Fairplay, groepsgevoel en vooral van de omgeving genieten. Leuk hoorGeef mij de streken van Rinck maar...
N00bquote:Op maandag 27 maart 2006 21:43 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Daar vond ik sowieso al niks meer aan sinds George Clooney er niet meer in zit!
Carterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef haagse_elfje het volgende:
mooi
al moet ik eerlijk zeggen als die-hard ER fan dat idd de show zonder clooney echt zijn diepte punt heeft gekend![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |