Ik heb dus ook niets met die twee. Soms vergeet ik zelfs dat ze uberhaupt nog meedoen (en dat heb ik ook met Frank en Bliss).quote:Op zondag 26 maart 2006 22:42 schreef caradoc het volgende:
Amir en Jimmy ... stiekem hoop ik ook dat ze erg ver komen.
Chris en Lut ... ze zijn wel grappig in hun doen.
Ievs en wendy ... heb nog steeds niets met hun.
Pot1 en Pot2 ... soms zijn ze grappig, maar ik heb hun gedrag nog niet vergeven.
Tourist met snor en andere tourist ... nog steeds grappig, maar die nederlander begint me te irriteren.
hah, had ze niet eens vermeld. Toch is bliss wel leuk om naar te kijkenquote:Op zondag 26 maart 2006 22:48 schreef Cheesecake het volgende:
[..]
Ik heb dus ook niets met die twee. Soms vergeet ik zelfs dat ze uberhaupt nog meedoen (en dat heb ik ook met Frank en Bliss).
Bliss leuk om naar te kijken???????????????quote:Op zondag 26 maart 2006 22:49 schreef caradoc het volgende:
[..]
hah, had ze niet eens vermeld. Toch is bliss wel leuk om naar te kijken
Ze heeft donker haar .. dat is een pluspunt. Maar ze is zo oud eh?quote:Op zondag 26 maart 2006 22:55 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Bliss leuk om naar te kijken???????????????![]()
Wendy![]()
Wat verrassend dat Elias een warm voorstander blijkt van totalitaire dictaturen...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:53 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Blankenberge-Express (bevat spoiler)
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet kloptequote:Op maandag 27 maart 2006 01:43 schreef APK het volgende:
Ik vind er geen ruk aan dit jaar.
Ben ik Peking Express-moe of ligt het aan de uitzendingen
De eerste liften aan het begin van de uitzending leken duidelijk gemanipuleerd.
(Je zag ze niet niet liften).
Die drie stellen in een mini-bus.....
No way dat je daar zo maar even gratis met zijn zessen een lift krijgt van een minibus.![]()
En die lift terug van Pa en Bliss was ook duidelijk in een plaatselijke taxi.
Dat doen ze écht niet voor niets daar.![]()
Zal wel aan onze leeftijd liggen, gezien de andere reacties in dit topic.quote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet klopte
Waar geniet je dan vanquote:Op maandag 27 maart 2006 02:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Het wordt wel erg uitgekauwd, maar ik geniet er nog steeds van.![]()
De irritaties om de koppels, het gevecht van koppels onderling.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Waar geniet je dan van
Leg eens uit.....
Dat komt nauwelijks in beeld.quote:Op maandag 27 maart 2006 02:08 schreef alwaysthebest het volgende:
De irritaties om de koppels, het gevecht van koppels onderling.
kom op zegquote:Op maandag 27 maart 2006 01:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yep, jammer he, wij hadden ook het gevoel dat het niet klopte
de Mol vind ik ook minder dit jaar
Dat weet ik wel zeker. ER met ex-deelnemers vind ik net zoiets als Hotel Big Brother ipv een normale Big Brother.quote:
zou het zou hetquote:Op maandag 27 maart 2006 13:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kom op zeg
niet zo depri
straks valt ER ook nog tegen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |