Ik heb Slarioux even een schop gegeven en volgens hem is het binnenkort gefixedquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:18 schreef Bob. het volgende:
Ik weet niet of ik hier in dit topic over moet klagen maar:
Als ik is SES in een topic zit met meer pagina's kan ik bovenaan niet op die cijfertje klikken om naar de volgende pagina te gaan maar onderaan lukt het wel. En bij andere subforums is dat niet![]()
Het profielwerkstuk had toch al af moeten zijn? Of is dat pas eind maart?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:51 schreef BlaatschaaP het volgende:
Da's net twee weken voor de examens.. Is dat niet een beetje te kort dag? Vorige jaren was het, geloof ik, eerder.. Not to mention dat we nu ook al met onze examens bezig zijn door het profielwerkstuk en de SE's af te ronden.
Wij hebben afgelopen woensdag onze presentatie moeten houden, maar sommige mensen zijn nog niet eens klaar met hun definitieve verslag.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:57 schreef Norwegian_Nils het volgende:
[..]
Het profielwerkstuk had toch al af moeten zijn? Of is dat pas eind maart?
Ik zal er eens achteraan gaan, maar ik meen dat het examenforum elk jaar pas begin mei opengaat hoor. En wat profielwerkstukken betreft, ik was laatst van plan een topic daarover te openen maar ik dacht dat iedereen het wel af zou (moeten) hebben dus leek het me wat overbodigquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen woensdag onze presentatie moeten houden, maar sommige mensen zijn nog niet eens klaar met hun definitieve verslag.
Ach, vorig jaar was het er al halverwege april.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:17 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zal er eens achteraan gaan, maar ik meen dat het examenforum elk jaar pas begin mei opengaat hoor. En wat profielwerkstukken betreft, ik was laatst van plan een topic daarover te openen maar ik dacht dat iedereen het wel af zou (moeten) hebben dus leek het me wat overbodig
Mag ik ook mijn mening geven? of alleen Litsoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:39 schreef Skv het volgende:
Litso, wat ik me afvraag;
Kan er geen enquête-toets plaatsvinden?
Het LTS-niveau van al die kutkrengen die er nu in staan, zorgen dat zinvolle wetenschappelijke enquêtes die wél nut hebben later niet meer worden gemaakt.
Heb het nogmaals even geschoptquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:45 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar was het er al halverwege april.
Bron
Oké, duidelijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mag ik ook mijn mening geven? of alleen Litso![]()
In ieder geval, in mijn ogen is het allemaal nodig voor school.
Officieel gezien is SES helemaal niet een zgh. 'HBO + ' subforum, want dat zijn studenten en geen scholieren.
Omdat de scholieren niet in grote getalen komen moet het niet zo zijn dat de lat enorm hoog gelegd moet worden.
Vind je het niet een interessante enquete kan je natuurlijk altijd opbouwende leveren, zolang de TS er wat mee kan of uberhaupt eens terug komt, gebeurt dit niet zakt het topic op den duur wel weg en is het geen probleem, eerder een doorntje in het oog, maar 2 dagen later...
Om de drempel voor enquetes een beetje te verhogen hebben we al die paar regeltjes ( in de FAQ ) gesteld, op die manier is het aantal enquetes al behoorlijk minder geworden, maar om als eis te stellen dat je een puike enquete moet hebben waar niets op aan te merken is, of dat je minimaal een IQ hebt van 140 is natuurlijk ook niet haalbaar. Het moet niet zo zijn dat SES de elite is, het moet toegankelijk blijven voor alle niveau's.
Mee eens..quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:15 schreef Skv het volgende:
[..]
Oké, duidelijk
Ik voorzie alleen voor de toekomst een verlaging van deelname aan enquêtes die er wél toe doen door in en in slechte enquêtes van anderen.
Maar vanuit het oogpunt van Fok!: houden zoFok! is toch niet gebaat bij een goede of slechte enquête, meer bij bezoekers.
Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mee eens..
Maar als we dat ook nog moeten toetsen...
Je houd het toch, ik kan natuurlijk wel een balletje opgooien hoe we dat moeten doen..
Heb je zelf een idee, een regel die je kan bedenken om het toch toegankelijk te houden maar ook hoogstaand? Ik zelf heb geen idee![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Om de opleiding van de TS nou als maatstaaf te nemen gaat wel heel ver.
En elke enquête helemaal door te scrollen, nee.
Maar ik denk dat als meerdere users die een dergelijke enquête doen, aangeven dat ie kut is dmv een TR, dat het dan ook wel gaat werken.
Hou je toch een beetje de enquêtes over waar moeite inzit, en die ook goed zijn.
Als ik een enquete kut vind geef ik dat zelf ook altijd meteen aan. Dan is het aan de rest om te kiezen of ze 'm wel of niet invullen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:40 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Om de opleiding van de TS nou als maatstaaf te nemen gaat wel heel ver.
En elke enquête helemaal door te scrollen, nee.
Maar ik denk dat als meerdere users die een dergelijke enquête doen, aangeven dat ie kut is dmv een TR, dat het dan ook wel gaat werken.
Hou je toch een beetje de enquêtes over waar moeite inzit, en die ook goed zijn.
Ga je gang, als je maar een beetje duidelijk bent in je OP met wat je wil en waarom enzo, een beetje uitleg kan nooit kwaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:14 schreef R-Mon het volgende:
Beste mods,
Mag ik een topic openen om wat cijfertjes te verzamelen? Het betreft de cijfers voor de vakken nederlands, engels, frans en duits en het aantal gelezen boeken voor het vak literatuur. Alleen de laatste klassen hebben literatuur dus misschien een tagje [exa] ervoor. Het is voor m'n wiskunde PO.
inderdaad zeg, kan er geen apart topic worden gemaakt waar verveelde mensen enquetes kunnen invullen en enquetemakers hun enquetes kunnen bashen?quote:Op maandag 3 april 2006 13:53 schreef Renesite het volgende:
DuidelijkHet enqueteseizoen is weer geopend
![]()
*moest het ff kwijt
Dan loopt alles zo door mekaar heen, is het geheel ongeordend, dan is het een hoop met enquetes die allemaal géén aandacht krijgen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef danos het volgende:
[..]
inderdaad zeg, kan er geen apart topic worden gemaakt waar verveelde mensen enquetes kunnen invullen en enquetemakers hun enquetes kunnen bashen?
Hoi.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:05 schreef Hubo het volgende:
Hi,
Was er nog een speciaal SPSS topic of moet het in het Beta huiswerkvragen topic of mag ik voor mijn SPSS ellende een nieuw topic maken? Of moet ik in Dig zijn (aangezien het laatste centrale SPSS topic gesloten is en daarheen werd verwezen)?
Ik ga nog 's een balletje opgooienquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:44 schreef BlaatschaaP het volgende:
Is er al meer bekend over EXA?
Lijkt jou het watquote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef Koewam het volgende:
Hey Litso, heb je 't nog naar je zin in 't blauw op SES?
EXAquote:
Ik heb nog geen antwoord over wanneer precies.quote:Op zondag 9 april 2006 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
EXA
Ik had vorig jaar de meeste posts daar.
Ik word topposter dit jaarquote:Op zondag 9 april 2006 14:10 schreef Skv het volgende:
[..]
EXA
Ik had vorig jaar de meeste posts daar.
Ik heb wat weinig tijd de laatste tijdquote:Op zondag 9 april 2006 10:58 schreef Koewam het volgende:
Hey Litso, heb je 't nog naar je zin in 't blauw op SES?
Heb je 't druk met school en studie?quote:Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb wat weinig tijd de laatste tijd
Maar ik heb het nog erg naar mijn zin hoor
Ik was bezig met een project op school wat veel tijd kostte, maar dat heb ik afgelopen week afgerond en ons groepje was beste van alle eerstejaars en we hebben een prijs gewonnenquote:
Er mag alsnog een slot op. En kan iemand dan ook het linkje uit de OP verwijderen?quote:Op donderdag 6 april 2006 13:16 schreef Man_Made_God het volgende:
Ja hallo Litso & RS.
Ik heb hier: Enquête over eerlijke handel om een slotje gevraagd, maar dat was wat te voorbarig. Dat hoeft volgende week pas (de communicatie binnen onze groep liet even wat te wensen over).
Zou iemand het hangslot er weer vanaf willen halen? BVD!
Been there. done thatquote:Op maandag 10 april 2006 10:58 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Er mag alsnog een slot op. En kan iemand dan ook het linkje uit de OP verwijderen?
BVD!
Okayquote:Op woensdag 12 april 2006 18:54 schreef jagermaster het volgende:
[enquete]digitaal lesmateriaal in het onderwijs. mag een slotje op. Enquete is gesloten en ik ben afgestudeerd![]()
Die heb ik weg geëdit.quote:Op maandag 17 april 2006 16:34 schreef editor2 het volgende:
Mod.,kun je ff van gebruiker 'tonks' in deze thread ff
z'n reactie weghalen die off-topic is en gewoon weer zijn geklier is die hij ook in diverse digi-threads
veroorzaakt? De thread ging over vreemde talen en niets anders.
Dank.
[[url=http://xs77.xs.to/pics/06161/tonks.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
is dit dan vanuit een bedrijf of vanuit je opleiding?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:20 schreef woeeiiii het volgende:
Lieve modjes, mag ik een enquete topic aanmaken in jullie prachtige subforum.
Hij is gemaakt in zon handig invul dingetje: http://enquete.center4all.nl/index.php?accountid=3902 , en is volledig anoniem, je hoeft geen emailadres ofzo in te vullen.
Het is een onderzoek naar de veiligheidsgevoelens van MBO/HBO/Universiteit studenten, we willen vooral kijken of er een verband tussen zit, dat Uni studenten bijvoorbeeld banger zijn
Ik blijf netjes en leg het alleen uitquote:Op maandag 1 mei 2006 17:40 schreef woeeiiii het volgende:
Ik heb geen bedrijf
Ik studeer veiligheidskunde aan de haagse hogeschool
Omdat ik het bij enquetes niet erg dringend vind. Het idee van het slotje is duidelijk, mocht toch nog iemand gauw de enquete invullen heeft de TS mazzel gehad.quote:Op maandag 15 mei 2006 22:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Topics als deze: Enquete Europese Unie (account aanmaken speciaal om enquete te posten) gaan dus dicht (en terecht), maar waarom wordt eigenlijk niet ook de URL uit de OP gehaald. (nu ik erover nadenk, dat gebeurt op heel Fok! nooit bij spamtopiques)
Ik nomineer mezelf als 'meest waardevolle en zinvolle post uit dit jaar'.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef Skv het volgende:
Ik moet scheiten.
Als jij hem eindelijk weer omhoog krijgt schatquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:10 schreef Koewam het volgende:
Oh ja?
Litso, wanneer gaan we weer eens neuken?
enlight eensquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:05 schreef Repeat het volgende:
domme, domme, domme Litso
Geneeskunde #12: Alles beter dan rechten
Serieus, verklaar je naderquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Serieus, verklaar je nader
Volgens mij mis ik hier echt iets.
OH!quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:15 schreef Repeat het volgende:
Je zegt "en centraal", maar het topic werd helemaal niet centraal, wel opletten he
Oh. Ik wil dat nog wel eens vergeten, meestal kom ik er zelf snel genoeg achter maar dan heeft René het idd deze keer gedaan.quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:15 schreef Repeat het volgende:
Je zegt "en centraal", maar het topic werd helemaal niet centraal, wel opletten he
Ook wel 2 slotjes moeten zetten die jij had moeten zettenquote:Op donderdag 18 mei 2006 22:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh. Ik wil dat nog wel eens vergeten, meestal kom ik er zelf snel genoeg achter maar dan heeft René het idd deze keer gedaan.
Succes. met lezen I hope.quote:Op zondag 21 mei 2006 17:59 schreef IHVK het volgende:
Lord of the Flies
Jaja, ik weet dat dit geen instelling is voor mijn huiswerk.
Maar goed, ik vond het het proberen waard iig.
Maar toch bedankt.![]()
To be honest?quote:Op maandag 22 mei 2006 18:56 schreef Dizzee het volgende:
Ik zoek een stageplek. Kan ik die hier vinden ?
Insert standaard zin: Je kan dan gaan solliciteren op onderstaand mailadres.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:23 schreef Koewam het volgende:
Als een van jullie weggaat word ik het volgende modje he?
een lange mail met alleen positieve dingen en dingen die ik wou verbeteren door logisch denkenquote:Op woensdag 24 mei 2006 18:25 schreef Koewam het volgende:
Vertel eens hoe je ingelikt had!
Hij wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:36 schreef Koewam het volgende:
Ervaringsdeskundige, hm?
Ja. Leuk enzo.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:01 schreef Koewam het volgende:
Aan sommige foto's van Yvon' te zien kun je ook inlikken zonder bier.
Okquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:57 schreef intoxicated het volgende:
Geneeskunde #13:
ff centraal topic van maken
Ik weet niet welke je bedoelt maar het kan zijn dat het te lang heeft geduurd dat je het bericht geplaatst is, dat kan tot 2 dagen geloof ik (kan ook 1 zijn..)quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:53 schreef De Wouzeraar het volgende:
Waarom kan ik in dit topic: [Centraal] Ik zoek/heb een kamer deel 5 mijn eerste post niet meer wijzigen? Dan kan ik daar ook even zetten dat de kamer weg is en mijn mailadres uit de post halen enzo.
Oke, is de goede manier imhoquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:29 schreef De Wouzeraar het volgende:
Ik heb mijn bericht gequoted en gezegd dat de kamer weg is. Ik hoop dat dat duidelijk genoeg is...
(Het eerste bericht was inderdaad al van meer dan een maand geleden. Geen idee dat aan wijzigen een tijdslimiet zat.)
Ook daar doen we eigenlijk niet zomaar aan... Wat is er zo ernstig dan dat het allemaal weg moet?quote:Op donderdag 15 juni 2006 16:01 schreef Pupil het volgende:
Spijtig.. Kun je wel alle berichten die erin staan verwijderen of niet?
Je kan natuurlijk altijd naar forum@fok.nl mailen, maar ik geef je weinig kans.quote:Wat moet je NIET van ons verwachten ?
[...]
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
Wat moet je vooral niet vergeten ?
[...]
Ook kunnen mods topics sluiten of verwijderen en berichten wijzigen of verwijderen als dit nodig wordt geacht.
Vergeet verder niet om na te denken voordat je iets post. Iedereen kan meelezen en je posts, foto's etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's bijvoorbeeld) gequote worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's en teksten in andere topics opduiken.
Op zich wel, maar ik denk dat je een stuk beter terecht kan in DIG. Daar loopt zelfs al een SPSS topic meen ik, even zoekenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bestje modjes, is het toegestaan om een verzoek tot hulp-topic te openen? Ik moet voor mijn scriptie gebruik maken van SPSS en in het bijzonder een logistische regressie analyse. Ik snap er echter geen ^#*&@^#* van en ben op zoek naar iemand die het wel snapt en daarvoor wil ik dus graag een topic openen.
Mag dat?
Ik snap het probleem niet zo. De RUG, erasmus en RU hebben allemaal een SC. Maastricht nog niet/. Maakt toch niet uit dat er niet veel gepost wordt. Dan gaat t iets langzamerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:09 schreef Renesite het volgende:
Aangezien in het vorige deel opviel dat er niet veel animo voor was is de slowchat gestopt.
Nu er een slowchatstop is in SES is het dus zeker niet de bedoeling dat er weer eentje leven ingeblazen word.
Bij deze een slotje![]()
Ok is goed. Thxquote:Op maandag 19 juni 2006 20:07 schreef Renesite het volgende:
Ik kom hier later ff op terug, ben zelf ff druk met () school.
Ik heb wel een idee hoe we dit moeten aanpakken.
Er is gewoon geen animo voor en het vervuilt de topiclijst.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo. De RUG, erasmus en RU hebben allemaal een SC. Maastricht nog niet/. Maakt toch niet uit dat er niet veel gepost wordt. Dan gaat t iets langzamer
Het is gewoon leuk om met mensen te praten die hetzelfde gaan doen. Ik bv ga van Amsterdam naar Maastricht en lijkt me interessant om daarover met mensen ervaringen over te kunnen uitwisselen. Dit kan niet in een algemene SC.
Geniaal Universiteit Maastricht Slowchattopic, 2.
Ik heb er al eens om gevraagd, maar om een of andere reden (niet meer bekend bij mij) ging dát niet door..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 17:42 schreef tonks het volgende:
Hallo kan het "Heb je je stufi al?"-topic naar SES?
Zie daar: [SC #1] Omdat SOGgen veel leuker is dan lerenquote:
Ook datquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:39 schreef Litso het volgende:
[Belangrijk!] Nieuwe regels wat betreft slowchat en centrale
Voor iedereen die het nog niet had gezien.
Ga je gangquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:39 schreef JoeyT het volgende:
Dus ff voor alle duidelijkheid. Ik mag nu gewoon een uni maastricht topic openen? Uiteraard niet bedoeld om te gaan slowchatten...
Mooiquote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:22 schreef Mainport het volgende:
Nieuwe beleid staat me wel aan.
Nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef Repeat het volgende:
is er een SES brede hetze tegen het geneeskunde topic aan de gang ofzo?
Neequote:Op donderdag 6 juli 2006 19:13 schreef Repeat het volgende:
is er een SES brede hetze tegen het geneeskunde topic aan de gang ofzo?
Misschien wel een goed idee Koewamquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Koewam het volgende:
Hmm, een centraal schoolspullen verkooptopic?
Ik ga ff met een V&A modje in conclaaf.quote:
Done 14.gifquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Koewam het volgende:
Hmm, een centraal schoolspullen verkooptopic?
Jammer dat er meteen spam spam spam geroepen word.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
werk mee aan deze enquete max 10 min verloting van 1 i-pod!!
Dit ziet eruit als spam
Die vakantie bevalt nog wel tot de 15equote:Op donderdag 27 juli 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
Sorry, Renesite is op vakantie en ik heb het druk met werken en baggeren in ONZ, dus het kan wat langer duren soms
Hij is centraal nu.
Ach, hoe dan ook - ze komen denk ik rond de winter weerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:24 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Dank u!
Jammer dat je mijn geweldige sticky-suggestie niet uitvoert![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Heb je braaf al je sommen gemaakt?
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:10 schreef Litso het volgende:
Braaf. Jij krijgt van mij een Ariël de Zeemeermin-sticker
Hmmm, naja, okay, ik gooi m nog ff open omdat die vraag nergens past - ik las de zin anders. Een soort van "écht? Is dat mogelijk? Okay... "quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef _The_General_ het volgende:
Vertaling doodsoorzaak Dui > Ned
Er is een vervolgvraag gepost waar ik nog geen antwoord op heb gekregen
Dit werd een enorme slowchat voorheen. Het waren 1000en topics en het werd helemaal volgebagger. 1 topic werd een kwestie van 20 minuten.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:32 schreef wlsandman het volgende:
Waarom is er geen centraal topic voor alle stagelopers? (mbo/hbo)
Ok, goed antwoordquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit werd een enorme slowchat voorheen. Het waren 1000en topics en het werd helemaal volgebagger. 1 topic werd een kwestie van 20 minuten.
Vooralsnog hebben wij er nog geen goed idee over.
Okay, ik zet m nog ff 1 weekje open.quote:Op maandag 4 september 2006 12:27 schreef Elvi het volgende:
Het topic "Introductieweek" is al gesloten maar ik heb deze week pas introductie... Misschien kan ie nog voor 1 weekje open?![]()
Sorryquote:Op maandag 4 september 2006 12:27 schreef Elvi het volgende:
Het topic "Introductieweek" is al gesloten maar ik heb deze week pas introductie... Misschien kan ie nog voor 1 weekje open?![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 17:13 schreef Isegrim het volgende:
Waar in de OP zie je staan dat het specifiek over studenten gaat? Dit topic gaat over ontgroening als verschijnsel. En de psychologische mechanismen zijn bij studenten heus niet anders dan bij soldaten, nog afgezien van de vraag of die mechanismen negatieve danwel positieve effecten teweegbrengen.
Hmm, dat moet je eventueel melden in de FB van R&P, zoals het topic over studenten kan hij natuurlijk net zo goed in het topic die hier reeds staat. Als de mods van R&P hem terug nemen mag dat van mij. Maar om als een pingpongspeler hem resoluut terug te trappen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:41 schreef Dandelion het volgende:
Volgens mij was de bedoeling van Ontgroening in R&P toch iets anders dan de topic waar nu naar gewezen wordt ( Ontgroening Deel Twee )
getuige deze post van de TS:
[..]
Jajaaquote:
Nogsteeds onder hetzelfde ID ( Sollicitatie meteen bindend? ) maar dan in een ander forum waar hij beter thuis pastquote:Op dinsdag 12 september 2006 00:17 schreef beertenderrr het volgende:
Waar is m'n topic: sollicitatie bindend? geblevenis gewoon verwijderd
![]()
uitleg graag
Wel raar dat deze meteen dan uit MyAT verdwijntquote:Op dinsdag 12 september 2006 07:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nogsteeds onder hetzelfde ID ( Sollicitatie meteen bindend? ) maar dan in een ander forum waar hij beter thuis past![]()
Is dit zo raar. Naar onzin sturen is gewoon een beledigingquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:11 schreef Corelli het volgende:
Jammer, ik zou graag feedback krijgen van mensen die ook lid zijn van een studentenvereneging en kunnen beamen dat ze wel/niet veel sex ehbben met verenegingsgenoten.
Het is al een beetje gezegt, het is gewoon wat je tegenkomt. Verder is de insteek van SES wat anders, het is niet zo dat we binnenkort 20 biertopics krijgen omdat studenten bier drinken.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:14 schreef Corelli het volgende:
[..]
Is dit zo raar. Naar onzin sturen is gewoon een belediging
Dan had je hem dus naar SEX kunnen verplaatsen!quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is al een beetje gezegt, het is gewoon wat je tegenkomt. Verder is de insteek van SES wat anders, het is niet zo dat we binnenkort 20 biertopics krijgen omdat studenten bier drinken.
Ik denk niet dat daar de SEX mods mee in zouden stemmen, weet ik bijna zeker. Vandaar.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:20 schreef Corelli het volgende:
[..]
Dan had je hem dus naar SEX kunnen verplaatsen!
Want? Hun forum gaat niet over sex?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk niet dat daar de SEX mods mee in zouden stemmen, weet ik bijna zeker. Vandaar.
Je mag het daar van mij proberen, in de rebound.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:26 schreef Corelli het volgende:
[..]
Want? Hun forum gaat niet over sex?
Dat het antwoord er is hoeft nog niet meteen een slotje te betekenen, ik laat hem liever open voor als iemand een soortgelijke vraag heeftquote:
Probeer het maar even opnieuw, om alle reacties te verwijderen is ook kansloos. Maar het gaat dan expliciet om OV dingen en de patspraktijken, ik blijf niet bezigquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:35 schreef -Mo- het volgende:
Mag Pats hier met je OV. weer open?
TC03 zal ophouden met opmerkingen over Hitler.
Het was een serieus topic.
Nog een keer en je mag stenen bikkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:36 schreef TC03 het volgende:
Nazipraktijjken om dat topic dicht te gooien.![]()
Ik ben in een "goede buiquote:
Roger to thatquote:Op zaterdag 30 september 2006 22:05 schreef Pool het volgende:
![]()
Kan iemand [SC] WO Rechten #17 Altijd recht door zee misschien veranderen in deeltje 18? Bedankt!![]()
Mijn geweldige TT's werden door zure modjes verwijderd, maar zulke steken onder water worden wel getolereerd? Ik mag toch hopen dat hierop eenzelfde reactie volgt als op de geneeskunde TT's!quote:Het belangrijkste topic van dit forum. Met de sappigste roddels over de Tony, de JB, akelige ziektes, de hoorcolleges en alle details over het nut van bestuursfuncties voor je cv. Uiteraard ben je het gaafst als je in Tilburg studeert, maar ook andere mensen zijn hier van harte welkom om mee te praten. Zolang je maar geen geneeskunde scholiert.
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Repeat het volgende:
Uit: [SC] WO Rechten #18 Altijd recht door zee
[..]
Mijn geweldige TT's werden door zure modjes verwijderd, maar zulke steken onder water worden wel getolereerd? Ik mag toch hopen dat hierop eenzelfde reactie volgt als op de geneeskunde TT's!
quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:05 schreef Repeat het volgende:
Uit: [SC] WO Rechten #18 Altijd recht door zee
[..]
Mijn geweldige TT's werden door zure modjes verwijderd, maar zulke steken onder water worden wel getolereerd? Ik mag toch hopen dat hierop eenzelfde reactie volgt als op de geneeskunde TT's!
stuur hem een mailtje envelopje postduifje bombriefje msnberichtje icq berichtje PMetje of wat.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Van ieder ander zou ik dit nog serieus nemen (alhoewel belachelijk), maar van Repeat![]()
Aan Repeat?quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
stuur hem een mailtje envelopje postduifje bombriefje msnberichtje icq berichtje PMetje of wat.
Ok.quote:Op zondag 1 oktober 2006 00:54 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Aan Repeat?Die lacht zich een ongeluk nu, dat ga ik niet nog verder stimuleren
![]()
De meningen zijn verdeeld.quote:Op zondag 1 oktober 2006 01:16 schreef Repeat het volgende:
Goede gang van zaken.
opgelostquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:42 schreef Renesite het volgende:
Ja en nee, ik weet toch niet misschien kan ik hem 'ergens' naar toe schoppen, een echt SES topic is het niet meer (was het ook niet, maar hij zakte nou net een beetje afluiheid)
Kan ik hem niet schoppen - dan gaan er een paar reacties sneuvelen
Het posticon voor je OP kan ik wel wijzigen, maar dan komt hij alsnog niet in de topiclijst voor het onderwerp te staan.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:34 schreef Fawn het volgende:
Kan iemand mijn topic over Vernieuwingen HRM-gebied misschien verplaatsen naar Werk Geld en Recht gezien het aantal reacties bij SES? Het past namelijk ook wel bij die afdeling denk ik. En zou er tevens als posticon voor het onderwerp van mijn topic een vraagteken kunnen komen te staan. Dit zou erg fijn zijn. Bedankt!
Dit is HRM zo ongeveer, vandaar dat ik het ook wel bij werk vond passen. En misschien zitten er bij WGR meer mensen (denk ik) die hier wat vanaf weten en wat specialistischer van werk af weten? Anders jammer, maar in elk geval bedankt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:20 schreef Renesite het volgende:
Ik eigenlijk ookJe mag hem wel eventjes een schopje geven (komt-ie weer bovenaan te staan) Maar ik zou niet weten wat het met WGR te maken heeft (de wetenschap v/d HRM misschien)
Dit idee is inderdaad al vaker geopperd, en opzich kan ik me er in vinden hoor, ik kan me alleen niet voorstellen dat dat topic ooit aangeklikt wordt door anderen. Ik zou in elk geval niet voor mijn lol dat topic bekijken en willekeurige enquetes voor mensen invullen, en ik vraag me af of anderen daar wel zin in hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:02 schreef NRH het volgende:
Is het niet handig om een centraal topic te maken waar mensen hun enuêtes en vragenlijsten kunnen dumpen. Ik weet niet of er erg veel animo voor is en of dat dan wel volgens de regels is, maar ik en vele andere studenten moeten toch ieder jaar wel weer eens aan een x aantal respondenten zien te komen. Er zijn dan altijd vast wel wat mede-fokkers die ons arme studenten een handje willen helpen. (Ik verwijs nu direct even naar m'n sig)
Het is maar een idee, maar misschien is het wat. Ik dacht vanmiddag namelijk volkomen legaal een oproepje te doen, maar ergens in de kleine lettertjes stond dat daar weer van alles en nog wat voor nodig was. Dus nog voor dat iemand het had gelezen zat er al weer een mooi hangslot op.
Ok, verkeerd begrepen danquote:Op woensdag 1 november 2006 21:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Samenvattingen (engelstalige) studieboeken
Het gaat me vooral om een engelse site met samenvattingen.. Ik hoop een database te vinden die dus niet vrij beperkt is. Dus géén studentsonly.nl. Ook snap ik niet waarom het forum 'hier niet voor bedoeld is'.. Ik ben toch geen scholiertje meer die op het laatste moment een boekverslag moet inleveren
Ik snap dat Renesite daar meteen aan dacht, maar het gaat me dus puur om een site met grote database waar samenvattingen instaan van Engelstalige boeken op academisch niveau (dus waarschijnlijk een Engelse site) Dan gaat het er niet om wat ik daar mee wil doen
Normaal topic en volgens mij vraag ik niks dat niet mag..
1. Zijn jullie een stichting/vereniging of een niet geregistreerde groep .quote:Op maandag 6 november 2006 00:16 schreef Schubbekut het volgende:
Dat zal ik maar als een compliment opvatten , maar ipv zo bijdehand reageren kunnen jullie ook dat ding beantwoorden ...
Inderdaad, ik hoop dat zijn leraar het een beetje goed vindquote:Op maandag 6 november 2006 00:27 schreef Litso het volgende:
Heeft schubbekut mazzel voor een keertje
Mag ik hier een advertentie voor vrijwilligerswerk neerzetten? Het gaat om studenten die helpen bij huiswerkbegeleiding van (vooral Turkse) jongens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat mag helaas niet. Op V&A mag niet om diensten (betaald / onbetaald) gevraagd worden. Mag niet aangeboden worden ook trouwens.
Neem even contact op met de mods van SES; wellicht dat het daar geen probleem is.
Succes
SES zou inderdaad de plaats zijn om zoiets te posten, maar ik ben bang dat ik je weer verder moet verwijzen naar de Forum Adminsquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef ioko het volgende:
[..]
Mag ik hier een advertentie voor vrijwilligerswerk neerzetten? Het gaat om studenten die helpen bij huiswerkbegeleiding van (vooral Turkse) jongens.
Kan ik die vraag beantwoorden?quote:Op donderdag 23 november 2006 12:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Litso waar wil je ze hebben ?![]()
Jahwelquote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kan ik die vraag beantwoorden?
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik moet 260 posts kwijt!!
Wie weet een goed plekje om die even te stallen ?![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:48 schreef Litso het volgende:
Gooi maar in mijn kelder.
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga er over in overlegJe hoort nog van me.
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:55 schreef Litso het volgende:
Ik geloof dat de SES SC niet zo goed liep S-F
Zeg maar wat er in moet. Al gevonden.quote:Op maandag 11 december 2006 16:51 schreef Choices het volgende:
Hetzelfde topic weer:
De OP zit op slot, ik zou graag het mail adres willen toevoegen, gezien deze weggehaalt is. Kunnen jullie deze ook openen?
die reactie van thabit vind ik nog een stuk ergerquote:Op maandag 8 januari 2007 16:04 schreef Elvi het volgende:
Kan iemand even jehovaguerilla op een 'denkstoeltje' zetten?![]()
Hij doet nogal neerbuigend in dit topic: Een stap terug doen SPH - SPW
Okayquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:07 schreef Godlike02 het volgende:
Jullie hadden toch een mcse/mcp topic?
Ik kan hem niet vinden maar dat kan ook aan mij liggen.
Heb hem!
Het grote MCSA / MCSE topic
Zoiets?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 09:36 schreef Lotjeb het volgende:
Is er ergens een centraal scriptie-schrijver topic? Ik heb gezocht maar kan niets vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |