Ik heb maar 4 colleges gehad, want ik ben er later bij gekomen. En de colleges waren doodsaai. Alleen maar een beetje samenvatten wat in de artikelen stondquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:30 schreef MaxPower het volgende:
heb je ook geen vragen of oefenstof overgehouden uit (werk)colleges? Of waren het slechts droge hoorcolleges bij dit vak?
Ja, iets minder leren zou ook wel kunnen. Ik heb ook vaak van die begrippen en 'rijtjes', dus die leer ik altijd wel even wat meer. Maar goed, ik ga er vanuit dat het wel goedkomt als ik het allemaal nog even één keer doorneem en zorg dat ik weet wat waar staat. Maar waarschijnlijk zal de docent ook nog wel zeggen: 'maak gebruik van dit en dit begrip uit het artikel van X', dus tja, wat daar dan de zin van is?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:33 schreef DonJames het volgende:
Ik leer een openboek-tentamen niet anders dan een gewoon tentamen, omdat je op het tentamen zelf gewoon geen tijd hebt om alles op te zoeken. De vragen die je niet meteen weet kan je dan nog even overslaan, en als je nog tijd hebt aan het eind proberen alsnog op te zoeken.
Je hoeft niet te reageren, hoorquote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:40 schreef Koewam het volgende:
Wat een stomme topics open je, Viking. Sorry.
Hij heeft stage en zoe... je kent het wel. En Litso? Ach... Zal ik solliciteren?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, houd eens op jullie 2. Wanneer komt Renesite even vegen?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |