je bent ziekquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef thomba het volgende:
Ontgroenen roeleert de pan uit!
Mee eens.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:01 schreef ssebass het volgende:
Iets dat je zeker meegemaakt moet hebben. Even afzien maar er zijn ook momenten dat het echt lachen is. Als je wilt weten wat er allemaal gebeurt moet je het maar lopen.
Ik zou die gast -na het zien van die foto- echt nooit meer serieus nemen. Al zou hij mij vertellen dat z'n moeder overreden is door de bus, dan nog zou ik 'm uitlachen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:14 schreef soulfly1983 het volgende:
[afbeelding]
stoer hé, dan hoor je er bij.
kijk toch eens hoe cool
Ontgroening van een scouting, daar noem je ook een groep zegquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:14 schreef soulfly1983 het volgende:
[afbeelding]
stoer hé, dan hoor je er bij.
kijk toch eens hoe cool
Is toch lastig met een restrictief alcohol beleid. (lees alcohol onthouding)quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:10 schreef gieling het volgende:
Ja iemand zo dronken voeren dat ie vervolgens aan alcohol vergistiging sterft is tof
Een of andere suffe vereniging uit Rotterdam, opgericht in 1989, en de ontgroening is afgeschaft in 1995quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:21 schreef Lexcorp het volgende:
zie in beide foto's niet iets dat echt op een feutenshirt lijkt, dus ben benieuwd van welke verenigingen die foto's zijn. vind bovendien kerel op 1e foto met honkbalknuppel niet bepaald indruk maken. Als de ontgroeningscommissie er al niet fatsoenlijk bijloopt zegt dat wel genoeg over de rest van de vereniging.
edit; gaudium dus... nooit van gehoord
Precies, elkaar insmeren met poep is toch hartstikke leuk mensen!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ontgroening van een scouting, daar noem je ook een groep zeg
Iedereen die zegt ontgroening dom te vinden heeft sowieso ten eerste niets van het fenomeen begrepen, en het ten tweede voor 95% van de gevallen niet ondergaan, waardoor je dus geen rechtvaardigde conclusie kunt trekken.
Bovendien, als je geen ontgroening wilt lopen, ga je bij een van de vele verenigingen die geen ontgroening heeft, jouw keuze. Laat dan de mensen die wél bereid zijn ontgroening te lopen lekker hun ding doen.
Hij doelt op een ongeluk bij een huisontgroening in Groningen (5 jaar terug ofzo), waarbij een kerel een fles jenever wegtrok en vervolgens geen braakreflex kon opwekken. Door de overdosis is hij gestorven.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:24 schreef ssebass het volgende:
Is toch lastig met een restrictief alcohol beleid. (lees alcohol onthouding)
Dat gebeurt niet, mensen die zeggen dat het wel gebeurt zijn leugenaars of hebben voor een kutvereniging gekozen en zijn derhalve bij voorbaat idioten, en idioten gun ik hetquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:27 schreef TrenTs het volgende:
Precies, elkaar insmeren met poep is toch hartstikke leuk mensen!!
van de gaudiumsite:quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een of andere suffe vereniging uit Rotterdam, opgericht in 1989, en de ontgroening is afgeschaft in 1995
Ken jij de betekenis van het woord indoctrinatie wel jochie?quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:29 schreef bert09 het volgende:
ach, voor kuddedieren en/ of meelopers is ontgroenen best leuk. Ontgroenen is gewoon een vorm van indoctrinatie! Dit was mijn bescheiden mening..
leg jij het dan eens uit.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:23 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ontgroening van een scouting, daar noem je ook een groep zeg
Iedereen die zegt ontgroening dom te vinden heeft sowieso ten eerste niets van het fenomeen begrepen, en het ten tweede voor 95% van de gevallen niet ondergaan, waardoor je dus geen rechtvaardigde conclusie kunt trekken.
Hehe ze lopen er bij als knor, maar na de ontgroening zijn ze dat dus nog steedsquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:26 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een of andere suffe vereniging uit Rotterdam, opgericht in 1989, en de ontgroening is afgeschaft in 1995
Als het goed is baseer je een mening op kennis van zaken. Aangezien je absoluut geen idee blijkt te hebben van de aktiviteiten tijdens een ontgroening, lijkt het me wel redelijk voorbarig om bij voorbaat te stellen dat ontgroeningen nergens op slaan. Geeft niet, zo denkt 99% van de mensen er over.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:32 schreef soulfly1983 het volgende:
leg jij het dan eens uit.
ten tweede: hoezo een rechtvaardige conclusie? het is een mening.
je reactie slaat niet aan, straks mogen we niet meer zeggen, arme mensen in oorlogsgebieden omdat we het nooit hebben meegemaakt.
mensen geven gewoon een eigen mening.
net zoals ik dat doe, en mijn mening is.
het slaat niet aan, je zet jezelf voor lul en hoe wil je dan nog serieus genomen worden.
volgens mij doen de meesten het gewoon om ergens bij te horen, en het is triest dat het zo moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |