abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_182977905
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 08:49 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Er was verwarring over met wie we te maken hadden. Ik gooi hem weer open.
Dankuwel
pi_183710357
Kan de OP bij het Rechten slowchat topic een update krijgen? Veel users zijn inmiddels al lang afgestudeerd.
pi_196203183
Het is toch wel duidelijk dat dit:
SES / Hospiteer/kamertips - Hoe ik in 1 dag in Amsterdam ben gaan wonen
reclame is voor room.nl :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 8 juli 2022 @ 13:55:06 #254
485843 crew  Jippie
pi_205276128
Hoi allemaal, welkom op SES!

Vanaf 7 juli kom ik hier modereren en SES regelmatig voorzien van nieuws of andere relevante wetenswaardigheden.

Ben al een tijdje aktief op de Frontpage en nu dus ook op het forumgedeelte.

Zou je graag meer aandacht voor een bepaald onderwerp met betrekking tot School en Studie willen hebben, geef het dan gerust aan. Dan ga ik ernaar op zoek.
  zondag 17 juli 2022 @ 23:03:02 #255
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205374534
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 13:55 schreef Jippie het volgende:
Hoi allemaal, welkom op SES!

Vanaf 7 juli kom ik hier modereren en SES regelmatig voorzien van nieuws of andere relevante wetenswaardigheden.

Ben al een tijdje aktief op de Frontpage en nu dus ook op het forumgedeelte.

Zou je graag meer aandacht voor een bepaald onderwerp met betrekking tot School en Studie willen hebben, geef het dan gerust aan. Dan ga ik ernaar op zoek.
Het is niet dat ik je pogingen om weer een beetje actie in SES te trekken niet waardeer hè, maar zijn de topics die je opent niet beter op zijn plek in NWS?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 17 juli 2022 @ 23:07:14 #256
485843 crew  Jippie
pi_205374579
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:03 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Het is niet dat ik je pogingen om weer een beetje actie in SES te trekken niet waardeer hè, maar zijn de topics die je opent niet beter op zijn plek in NWS?
Ze hebben betrekking op de aanpak van bepaalde problemen in het onderwijs. Sommige post ik ook op de FP, maar ze horen zeker bij 'het onderwijs'.

Wat zou jij hier graag willen zien/lezen? Ik ben nog een beetje zoekende dus alle input is welkom. ^O^
  zondag 17 juli 2022 @ 23:12:11 #257
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_205374633
quote:
2s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:07 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ze hebben betrekking op de aanpak van bepaalde problemen in het onderwijs. Sommige post ik ook op de FP, maar ze horen zeker bij 'het onderwijs'.

Wat zou jij hier graag willen zien/lezen? Ik ben nog een beetje zoekende dus alle input is welkom. ^O^
In alle eerlijkheid: ik denk niet dat FOK! nog het publiek heeft voor waar SES oorspronkelijk voor bedoeld was: bruut gezegd een soort huiswerkforum.

Nogmaals: ik kan je inzet zonder meer waarderen en je snapt vast ook waarom ik het inhoudelijk interessant vind, maar ik denk wel dat je je moet afvragen of je een interne concurrent voor NWS (of eventueel zelfs POL) moet willen opgooien. Geen van de topics die je geopend hebt had daar misstaan, en voor de brede discussie ben je daar wellicht beter af.

Tenzij je via een relatief kunstmatige route clicks op SES wil genereren, natuurlijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 18 juli 2022 @ 00:11:05 #258
485843 crew  Jippie
pi_205375076
quote:
0s.gif Op zondag 17 juli 2022 23:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
In alle eerlijkheid: ik denk niet dat FOK! nog het publiek heeft voor waar SES oorspronkelijk voor bedoeld was: bruut gezegd een soort huiswerkforum.

Nogmaals: ik kan je inzet zonder meer waarderen en je snapt vast ook waarom ik het inhoudelijk interessant vind, maar ik denk wel dat je je moet afvragen of je een interne concurrent voor NWS (of eventueel zelfs POL) moet willen opgooien. Geen van de topics die je geopend hebt had daar misstaan, en voor de brede discussie ben je daar wellicht beter af.

Tenzij je via een relatief kunstmatige route clicks op SES wil genereren, natuurlijk.
Dank voor de aanvulling, ik kom hier op terug.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')