Dit jaar hoop ikquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:09 schreef intoxicated het volgende:
Gaan we nog in de ts zetten wie wanneer is begonnen? 2004 hier
Vandaar dat je het altijd hebt over een onduidelijk fysiologieboek. Guyton is namelijk verschrikkelijk duidelijk. Het enige nadeel is wel dat 'de grote lijn' een ondergeschoven kindje is in dat boek, dingen als bloeddrukregulatie krijg je pas goed door als je er een college over volgt. Het boek beschrijft wel alle aspecten, maar niet zozeer hoe ze in 'het geheel' passen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:15 schreef Repeat het volgende:
Ik heb trouwens Boron en Boulpaep voor fysiologie
Ojee... dan zullen we wat beleven hoorquote:
lijkt me een goed idee, zoiets wilde ik ookal doen, bv de namen van de uni's vervangen door de logo's of ongeveer zoals bij de posters het ervoor zetten (maar dan groter), maar van bepaalde (ik zal geen namen noemen) universiteiten zijn (bijna) geen logo's te vinden...quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:17 schreef gohan16 het volgende:
heb dit topic (deel 11) toegevoegd in de wiki en 2005 achter mn naam gezet. Als ik iemand tijd heb zal ik heeft kan iemand dan alle logo's van de umc's zoeken en resizen en op de een of andere manier in de OP verwerken.
Ik doe nu nog iets heel anders namelijk accountancy, maar zie mezelf echt niet dagen achter zo'n bureau zitten en cijfers invullen, daar was ik al achter, maar toen moest een tijdje terug een goeie kennis van mij in het ziekenhuis worden opgenomen en ben daar vaak geweest. Ben toen wezen rond lopen in het ziekenhuis en met doktoren en andere aanwezige in gesprek gekomen.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:15 schreef Singa het volgende:
[..]
Wat heb je eerst gestudeerd/studeer je nu dan. Ik zie HBO in de profiel staan?
Nee, via loting in klasse C. Heb jij het ook via loting moeten doen of via de decentrale selectie?quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:38 schreef Singa het volgende:
Aha, toch apart dat er zoveel zijn die er later pas achter komen (moi included). Succes met die toets, doe je ook nog mee met de decentrale selectie ergens?
quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef Repeat het volgende:
het lettertype van de kaft van de voortgangstoets, die is pas pauper
Haha, succes als je volgend jaar meneer Mieremet leert kennen. Die gebruikt dat voor AL z'n headersquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:43 schreef Repeat het volgende:
het lettertype van de kaft van de voortgangstoets, dat is pas pauper
Ik zat ook in lotingsklasse C door mijn oude stijl vwo-diploma, maar ik ben binnengekomen via de decentrale selectie.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:40 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Nee, via loting in klasse C. Heb jij het ook via loting moeten doen of via de decentrale selectie?
even een paar jaar wachten dus, moet je het lijstje dan zienquote:Op donderdag 18 mei 2006 23:59 schreef Bhai het volgende:
Het zijn wel allemaal 1e/2e jaars zie ik
Behalve dr dunno dan, die was dacht ik 6e
Qua leeftijden is het wel gevarieerder.quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:59 schreef Bhai het volgende:
Het zijn wel allemaal 1e/2e jaars zie ik
Behalve dr dunno dan, die was dacht ik 6e
Moeten we het wel jaren vol zien te houden met onze geniale topictitelsquote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
even een paar jaar wachten dus, moet je het lijstje dan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |