Ze hadden hem verplaatstquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:09 schreef PsyCha het volgende:
moet je die neuktopics in elke sub openen?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:49 schreef Corelli het volgende:
Vorige vraag was misschien niet helemaal juist. Hier gaan we dus nog een keer. Neuken studenten die lid zijn van een studentenvereniging (corps, AHC, etc) nou meer dan niet leden en niet studenten? Ik zelf ben dan wel lid van een vereniging maar ik heb eerlijk gezegd geen idee of er veel gesext wordt. Ik vind sex ook wel leuk en moet toch maar eens kijken of die vereniging wat voor me kan betekenen op dat vlak.
quote:Op dinsdag 12 september 2006 14:49 schreef Pool het volgende:
Nee, want bij de meeste ontgroeningen worden de feuten van hun geslachtsorganen ontdaan.
en desondanks toch kunt kiezen uit een breed assortiment soa's.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nee. Er lopen wel heel veel gewillige vrouwen rond maar je bent dagelijks zo straalbezopen dat je niks meer voor elkaar krijgt.
de rest ook wel hoor, ga voor de lol maar eens kijken bij de studentenarts in z'n praktijk.quote:Op dinsdag 12 september 2006 15:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Alleen door de mensen die weten hoe ze vereniging spellen
Ooit een soa opgelopen van een studente ofzo? T zit je blijkbaar wel diepquote:Op dinsdag 12 september 2006 15:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de rest ook wel hoor, ga voor de lol maar eens kijken bij de studentenarts in z'n praktijk.
quote:Wie niet waagt, blijft maagd
Vereniging.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:11 schreef Corelli het volgende:
Jammer, ik zou graag feedback krijgen van mensen die ook lid zijn van een studentenvereneging en kunnen beamen dat ze wel/niet veel sex ehbben met verenegingsgenoten.
nee, maar sommige beroepsgroepen zien mensen met soa's sneller voorbij komen he.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:00 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ooit een soa opgelopen van een studente ofzo? T zit je blijkbaar wel diep![]()
Je zit in de prostitutie?quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:42 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, maar sommige beroepsgroepen zien mensen met soa's sneller voorbij komen he.
nee, maar ik declareer wel dezelfde woekerbedragen.quote:
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:51 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, maar ik declareer wel dezelfde woekerbedragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |