Op zondag 21 januari 2007 16:01 schreef fietske11 het volgende:hej allemaal, zouden jullie voor mij deze enquete in willen vullen? alvast superbedankt!
Soap Enquête:
1. Leeftijd 16
2. Geslacht man
3. Opleidingsniveau Havo
4. Waar denkt u aan als u het woord soap hoort?
Zeep..........................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
5. Wat vindt u over het algemeen van het niveau van soaps?
Sommige goed en sommige stinken..........................................................................................
...................................................................................................................................................................
6. Kijkt u wel eens naar soaps?
a. Ja
7. Hoe vaak kijkt u naar soaps?
c. Tussen de vijf en de tien keer per week
8. Hoeveel soaps bekijkt u?
b. 2
9. Welke soaps bekijkt u?
Groene en witte.
10. Weet u waarom u naar soaps kijkt?
b. Ja, namelijk omdat ik ze anders niet op kan pakken....................................................................................
11. Kunt u zich identificeren met personages uit een soap?
b. Nee
12. Vindt u dat soaps corresponderen met de werkelijkheid?
a. Ja
13. Hoe lang kijkt u al naar soaps?
d. Langer dan 10 jaar
14. Waarom kijkt u niet naar soaps? (alleen voor mensen die bij vraag 6, d ingevuld hebben)
a. Ik heb daar geen tijd voor
b. Ik ben er niet in geïnteresseerd
c. Ik kijk naar andere programma’s
d. Al het bovenstaande
e. Anders, namelijk....................................................................................................................................
15. Er kijken elke dag bijna twee miljoen Nederlanders alleen al naar GTST.
Wat is volgens u de reden dat zoveel mensen naar soaps kijken?
Het hebben van geen leven...............................................................................................
16. Denkt u dat er zonder de spannende eindes, nog steeds zoveel mensen dagelijks ‘hun’
soap zouden kijken?
C. Ik heb echt geen flauw idee
17. Sommige soaps komen 1 keer per week, maar de meeste komen elke werkdag, zou u het
persoonlijk fijner vinden als een soap maar één keer per week kwam?
b. Nee
18. Wat vindt u ervan dat soaps voorspelbaar zijn?
Hartstikke voorspelbaar, je kan weleen beetje gokken wat het effect zou zijn..............................................
19. Wilt u nog iets kwijt over soaps?
heb een voorkeur voor lekker ruikende zeepjes. .........................................................................................................................................
Bedankt voor uw medewerking!