abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45562086
hej allemaal, zouden jullie voor mij deze enquete in willen vullen? alvast superbedankt!

Soap Enquête:
1. Leeftijd ............
2. Geslacht man / vrouw
3. Opleidingsniveau .........................
4. Waar denkt u aan als u het woord soap hoort?
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
5. Wat vindt u over het algemeen van het niveau van soaps?
6. Kijkt u wel eens naar soaps?
a. Ja
b. Soms
c. Heb er wel naar gekeken
d. Nee (ga door naar vraag 14)
7. Hoe vaak kijkt u naar soaps?
a. Minder dan drie keer per week
b. Tussen de drie en vijf keer per week
c. Tussen de vijf en de tien keer per week
d. Meer dan tien keer per week
8. Hoeveel soaps bekijkt u?
a. 1
b. 2
c. 3
d. meer dan 3, namelijk ..................
9. Welke soaps bekijkt u?

10. Weet u waarom u naar soaps kijkt?
a. Nee
b. Ja, namelijk omdat.................................................................................................................................
11. Kunt u zich identificeren met personages uit een soap?
a. Ja
b. Nee

12. Vindt u dat soaps corresponderen met de werkelijkheid?
a. Ja
b. Nee
c. Gedeeltelijk
13. Hoe lang kijkt u al naar soaps?
a. Minder dan 2 jaar
b. Tussen de 2 en de 5 jaar
c. Tussen de 5 en de 10 jaar
d. Langer dan 10 jaar
14. Waarom kijkt u niet naar soaps? (alleen voor mensen die bij vraag 6, d ingevuld hebben)
a. Ik heb daar geen tijd voor
b. Ik ben er niet in geïnteresseerd
c. Ik kijk naar andere programma’s
d. Al het bovenstaande
e. Anders, namelijk....................................................................................................................................
15. Er kijken elke dag bijna twee miljoen Nederlanders alleen al naar GTST.
Wat is volgens u de reden dat zoveel mensen naar soaps kijken?
16. Denkt u dat er zonder de spannende eindes, nog steeds zoveel mensen dagelijks ‘hun’
soap zouden kijken?
a. Ja
b. Nee
c. Ik heb echt geen flauw idee
17. Sommige soaps komen 1 keer per week, maar de meeste komen elke werkdag, zou u het
persoonlijk fijner vinden als een soap maar één keer per week kwam?
a. Ja
b. Nee
c. Maakt niet uit, ik kijk toch wel
d. Maakt niet uit, ik kijk toch niet
18. Wat vindt u ervan dat soaps voorspelbaar zijn?
19. Wilt u nog iets kwijt over soaps?

Bedankt voor uw medewerking!
pi_45562100
Spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.
pi_45562119
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_45562267
??
pi_45562300
Hahahaha... NEE!
Huh?
pi_45562332
Kan je dat dan niet zelf?
Ehm... ok
pi_45562367
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:06 schreef fietske11 het volgende:
??
Ja, het is allemaal maar moeilijk, hè.
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 10:36 schreef Renesite het volgende:
Welkom in SES (School&Studie) Je kunt hier dus alles kwijt over jouw school, opleiding, universiteit, studie, ga zo maar door.

Om alles goed te laten lopen zijn er een paar regeltjes
We hebben de policy die overal van toepassing is, en natuurlijk de specifieke subforumregels.

• Enquetes
    Enquete topics die betrekking hebben op je school mogen hier geplaatst worden. Voldoet hij alleen wel hier aan?
    Specifiek voor school, géén commerciele doeleinden
    Is de doelgroep wel okay, zet dit duidelijk in je OP
    Is de enquete goed leesbaar en makkelijk in te vullen? Bij voorkeur een 'enquetesite' gebruiken. Te vinden op google.
    Het is niet de bedoeling dat je je alleen aanmeldt om een enquetetopic te openen. Users die al een tijdje meedraaien zijn natuurlijk welkom, zorg er wel voor dat je zelf je eigen topic een beetje onderhoudt.
  • pi_45562395
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:01 schreef fietske11 het volgende:
    hej allemaal, zouden jullie voor mij deze enquete in willen vullen? alvast superbedankt!

Soap Enquête:
    1. Leeftijd 16
    2. Geslacht man
    3. Opleidingsniveau Havo
    4. Waar denkt u aan als u het woord soap hoort?
    Zeep..........................................................................................................................................................
    5. Wat vindt u over het algemeen van het niveau van soaps?
    Sommige goed en sommige stinken..........................................................................................
    6. Kijkt u wel eens naar soaps?
    a. Ja
    7. Hoe vaak kijkt u naar soaps?
    c. Tussen de vijf en de tien keer per week
    8. Hoeveel soaps bekijkt u?
    b. 2
    9. Welke soaps bekijkt u?
    Groene en witte.
    10. Weet u waarom u naar soaps kijkt?
    b. Ja, namelijk omdat ik ze anders niet op kan pakken....................................................................................
    11. Kunt u zich identificeren met personages uit een soap?
    b. Nee

12. Vindt u dat soaps corresponderen met de werkelijkheid?
    a. Ja
    13. Hoe lang kijkt u al naar soaps?
    d. Langer dan 10 jaar
    14. Waarom kijkt u niet naar soaps? (alleen voor mensen die bij vraag 6, d ingevuld hebben)
    a. Ik heb daar geen tijd voor
    b. Ik ben er niet in geïnteresseerd
    c. Ik kijk naar andere programma’s
    d. Al het bovenstaande
    e. Anders, namelijk....................................................................................................................................
    15. Er kijken elke dag bijna twee miljoen Nederlanders alleen al naar GTST.
    Wat is volgens u de reden dat zoveel mensen naar soaps kijken?
    Het hebben van geen leven...............................................................................................
    16. Denkt u dat er zonder de spannende eindes, nog steeds zoveel mensen dagelijks ‘hun’
    soap zouden kijken?
    C. Ik heb echt geen flauw idee
    17. Sommige soaps komen 1 keer per week, maar de meeste komen elke werkdag, zou u het
    persoonlijk fijner vinden als een soap maar één keer per week kwam?
    b. Nee
    18. Wat vindt u ervan dat soaps voorspelbaar zijn?
    Hartstikke voorspelbaar, je kan weleen beetje gokken wat het effect zou zijn..............................................
    19. Wilt u nog iets kwijt over soaps?
    heb een voorkeur voor lekker ruikende zeepjes. .........................................................................................................................................

Bedankt voor uw medewerking!
    en nu ophoeren met je spam
    pi_45562550
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:10 schreef Ruzie het volgende:

[..]

Ehm... ok
      zondag 21 januari 2007 @ 16:16:58 #10
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_45562633
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:10 schreef Ruzie het volgende:

[..]

dat ging ik ook doen
    Huilen dan.
    pi_45562930
    Je kunt ook betaald krijgen voor het invullen van enquetes, hoeveel betaal jij?
    pi_45563031
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

dat ging ik ook doen
    Ha ik was je voor goeie smorges trouwens.
    pi_45563417
    nou, mijn enquete voldoet aan de regeltjes.. kweet niet wat er verder allemaal over te vertellen valt, maar blijkbaar is het heel maf dat ik dit hier plaats.. sorry daarvoor. '
    Ruzie iig bedankt voor het invullen!
      zondag 21 januari 2007 @ 16:40:11 #15
    140043 Isdatzo
    Born in the echoes.
    pi_45563436
    quote:
    Op zondag 21 januari 2007 16:39 schreef fietske11 het volgende:
    nou, mijn enquete voldoet aan de regeltjes.. kweet niet wat er verder allemaal over te vertellen valt, maar blijkbaar is het heel maf dat ik dit hier plaats.. sorry daarvoor. '
    graag gedaan

die ruzie
    Huilen dan.
    pi_45563578
    quote:
    LEES. Of kunnen mensen met een spamaccount dat niet?
    quote:
  • Enquetes
    Enquete topics die betrekking hebben op je school mogen hier geplaatst worden. Voldoet hij alleen wel hier aan?
    Specifiek voor school, géén commerciele doeleinden
    Is de doelgroep wel okay, zet dit duidelijk in je OP
    Is de enquete goed leesbaar en makkelijk in te vullen? Bij voorkeur een 'enquetesite' gebruiken. Te vinden op google.
    Het is niet de bedoeling dat je je alleen aanmeldt om een enquetetopic te openen. Users die al een tijdje meedraaien zijn natuurlijk welkom, zorg er wel voor dat je zelf je eigen topic een beetje onderhoudt.
  •   zondag 21 januari 2007 @ 16:46:52 #17
    105263 Litso
    Interlectueel.
    pi_45563650
    quote:
    Voldoet aan de regeltjes? Niet bepaald
    Verder wat Lienelien allemaal zegt

Slotje
    "Dat is echt ontzettend zielig" ©
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')