abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 10:36:06 #1
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43535998
Welkom in SES (School&Studie) Je kunt hier dus alles kwijt over jouw school, opleiding, universiteit, studie, ga zo maar door.

Om alles goed te laten lopen zijn er een paar regeltjes
We hebben de policy die overal van toepassing is, en natuurlijk de specifieke subforumregels.

• Enquetes
    Zie dit topic.

• Centrale topics
    Onderaan, boven de slotjes staan nog een paar centrale topics. Zoals de huiswerk topics
    Een topic voor Alfa-, Beta-, en Gamma vragen. Bekijk deze even voordat je een vraag stelt.
    Verder zijn er nog een aantal studie en uni/hogeschool topics. Dit is een mengeling van een aantal vragen over de studie/instelling en een slowchat topic. Verder is er nog een topic waar je een kamer kan zoeken of aanbieden. Zo nu en dan gaan er meer topics centraal, dit is om wildgroei van losse topics te voorkomen.

• Slowchatten
    Met de ingang van de nieuwe indeling van centrale topics geldt dat we liever niet hebben dat je daar gaat zitten slowchatten. Een beetje gezelligheid is natuurlijk nooit weg, maar blijf alsjeblieft wel een beetje ontopic.
    Voor het betere slowchatwerk kun je terecht in de centrale slowchat, die over het algemeen wel bovenin de topiclijst zweeft.

• Problemen met huiswerk
    Plaats geen topics in de trant van 'Verzin hier een onderwerp voor mij spreekbeurt'. Via de zoekfunctie, Google of Scholieren.com is genoeg inspiratie op te doen. Ook kan je terecht in een van de huiswerktopics (Alfa-, Beta-, en Gamma).

• Wie zijn hier de moderators?
    School en Studie heeft 2 moderators, te weten crossover en eer-ik. Stuur een PM-bericht naar ze voor een vraag of mail ze naar [nickname]@fok.nl.

PM crossover

PM eer-ik

Het gebruik van topicreports bij onenigheden of andere dingen wordt zeer gewaardeerd. (hier een uitleg)
    En we hebben een feedback voor overige dingen, het maakt niet uit dat het maar een klein vraagje is.

[ Bericht 0% gewijzigd door crossover op 05-10-2007 18:39:58 ]
  •  | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')