Which language / Quelle language / cuál lenguaje / quale lingua / vilken språk / welche sprache?quote:
Engels. En 'witch' betekent 'heks', dus laten we het op 'which' houden.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Witch language / Quelle language / cuál lenguaje / quale lingua / vilken språk / welche sprache?. had voor de helft van de talen een woordenboek nodig ja
Heksentaal dus!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Engels. En 'witch' betekent 'heks', dus laten we het op 'which' houden.
Rowan Atkinson. Niet Mr. Bean (daar wordt vrij weinig in gesproken), maar zijn stand-up shows zijn goed te doen. Is het voor jezelf?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:39 schreef Sport_Life het volgende:
Weet iemand trouwens goede Britse/Amerikaanse caberetiers? Liefst goed verstaanbaar en niet te ingewikkeld qua Engels nivo.
Het is voor mezelf ja. Omdat mijn Engels nogal belabberd is leek het mij een puik plan om wat leuke Engelse cabaretiers op m'n mp3 speler te gooien. Beetje op een leuke manier aan Engels werken dusquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Rowan Atkinson. Niet Mr. Bean (daar wordt vrij weinig in gesproken), maar zijn stand-up shows zijn goed te doen. Is het voor jezelf?
Vooral veel Engels lezen en BBC kijken (of andere Engelstalige programma's/films zonder Nederlandse ondertiteling).quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Het is voor mezelf ja. Omdat mijn Engels nogal belabberd is leek het mij een puik plan om wat leuke Engelse cabaretiers op m'n mp3 speler te gooien. Beetje op een leuke manier aan Engels werken dus.
In Engeland is het redelijk gebruikelijk om een boek ook als 'audiobook' (ofwel: voorgelezen en op cd gezet) uit te brengen. Misschien is dat wat voor je?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:02 schreef Sport_Life het volgende:
Ben ik ook mee bezig. Maar voor de dooie momenten in de trein leek het mij wel handig.
Hoewel offtopic:quote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:45 schreef lurkerdelurklurk het volgende:
Je kunt er op iTunes honderden vinden
De terugkomst van de Nederlandse olympische ploeg misschien?quote:Op maandag 27 februari 2006 13:13 schreef Molluck het volgende:
Ik moet voor Nederlands een beschouwing (spreekbeurt) houden.
Ik zoek nog een actueel onderwerp op niveau, ik heb alleen even geen inspiratie, vogelgriep en cartoonrellen zijn te afgezaagd.
Als je het niet aanbiedt is het legaal ja. Ik vraag me ook af hoe dat kan?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hoewel offtopic:
Hoe werkt dit, en is dit legaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |