quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Niet normaal wat die PS allemaal nog uitpoept !
Onimusha 4
Okami
The godfather
Kingdom Hearts 2
MGS 3: Subsistence
Rogue Galaxy
FFXII
Ja streep hem maar door ja maar ik heb er echt interesse in... gameplay clips zijn cool en het geluid is Godquote:
Het is van EA dus het wordt vast een slap aftreksel van GTA die de geweldige films gaat besmeuren met een laag stinkende poep.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:26 schreef Chocobo het volgende:
Ja streep hem maar door ja maar ik heb er echt interesse in... gameplay clips zijn cool en het geluid is GodIk hoop dat die heerlijk wordt
Ze hebben er goed tijd aan gegeven. Gehele oude cast gevraagd en oud schrijvers werken mee.... ik zie in de trailers echt kwaliteit en zorg !!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is van EA dus het wordt vast een slap aftreksel van GTA die de geweldige films gaat besmeuren met een laag stinkende poep.![]()
Zie ik niks over staanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:38 schreef Strolie75 het volgende:
Ga je hem op de PS2 halen dan?Hij komt toch ook op de 360 uit?
"Grand Turmismo"?!?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 19:32 schreef Xenwolfie het volgende:
...Op 3 staat Grand Turmismo 3...
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvoutenquote:
is een deel van de originele cast niet nogal dood? brando bijvoorbeeld...?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ze hebben er goed tijd aan gegeven. Gehele oude cast gevraagd en oud schrijvers werken mee.... ik zie in de trailers echt kwaliteit en zorg !!Maar ik weet het... ben de enige
Highlights II is hardhttp://www.ea.com/official/godfather/godfather/us/videos.jsp?setID=Highlights%20II&resID=hi
quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvouten
Get a live.
Life.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Sommige mensen haten mensen die lopen te zeiken over spelvouten
Get a live.
Toch wel een mooi meisje jaquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:04 schreef Chocobo het volgende:
Wat een vrouw![]()
http://media.xbox360.ign.com/media/735/735841/vids_1.html
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |