Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:36 |
![]() ![]() Voorgaande topics: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] [41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] Tijd tot E3 | |
Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:37 |
quote:Haha. Nee. | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:41 |
quote:Heb je een bron dan? | |
Retuobak | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:48 |
Volgens mij heeft een anonieme GAF user het verzonnen ![]() | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:53 |
quote:Hoe dan ook... het is weer een of ander dom verzinsel, maargoed dat zijn we inmiddels wel gewend als het aankomt op Revo-info. | |
Retuobak | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:54 |
quote:En PS3 info for that matter ![]() Krijg je bij consoles waar men veel van verwacht, heb je altijd mensen die slim geruchten de wereld in helpen ![]() | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 22:58 |
quote:De geruchtenverspreiders zèlf zijn nog niet het ergste. Dat er zoveel zoete-koek-slikkers zijn die niks in twijfel trekken vind ik vooral jammer. | |
Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:00 |
quote: ![]() quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Nintendo_Revolution en omdat dit natuurlijk niet genoeg is: quote:http://www.gamesradar.com/news/default.asp?pagetypeid=2&articleid=37344&subsectionid=2504 Vertrouw eens gewoon iemand. | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:09 |
Goed... er zijn dus Bluetooth sensoren. ![]() Máár maar met slechts 2 bluetooth sensoren kun je nog steeds geen 3D positie bepalen. Hooguit een 2D positie. | |
Retuobak | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:11 |
Mijn excuses dan Xrenity, ik heb het ook wel eens mis, vergeef me ![]() | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:14 |
quote:Ik denk dat dit een goed voorbeeld is van... quote: ![]() | |
Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:14 |
quote:uh huh quote:Ik denk dat X, Y (2d positie) door de sensors bepaald kan worden, evenals afstand. Wanneer beide sensoren dit doen kan Z worden berekend (mbv afstand/2d coordinaten). | |
Retuobak | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:14 |
Inderdaad, daar moest ik ook aan denken ![]() | |
Erwtensoep | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:19 |
Jullie onderschatten Nintendo en Bluetooth | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:19 |
Zeg, waarom hebben we die stinkende sensoren-balk nooit eerder behandeld. Ik was het bestaan van dat ding al lang vergeten! ![]() | |
Retuobak | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:20 |
Omdat ze niet superinteressant zijn eigenlijk (imho iig ![]() | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:22 |
quote:Maar wel essentiëel voor het fatsoenlijk werken van de controller, schijnbaar. Voor mij biedt dit gegeven in ieder geval weer een iets andere kijk op de controller en de Revolution zelf. ![]() | |
Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:24 |
quote: ![]() Je hebt geen vertrouwen in Nintendo ![]() Werkt het niet; dan gooit Nintendo het niet op de markt. (Een vorm van) Revolution was denk ik eigenlijk al voor de GameCube bedoelt... (getuige Luigi's Mansion en Mario Sunshine) Maar blijkbaar werkte het niet goed genoeg. | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:28 |
quote:Dat valt wel mee hoor. ![]() quote:Ik blijf natuurlijk wel benieuwd naar hoe het straks in de praktijk gaat. Maareh... hoe worden die sensoren eigenlijk aangeloten op de Revolution? ![]() ![]() | |
Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:31 |
quote:Oh, wel calibratie hoor ![]() En verder weet ik het ook niet ![]() | |
Retuobak | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:32 |
Ach ik heb er wel vertrouwen in dat het goed gaat werken, Nintendo weet zelf ook wel dat de console staat of valt met het goed werken van de controller. Ga er maar vanuit dat dat ding vlekkeloos werkt. Hoe ze het precies doen maakt mij dan eigenlijk niet zo heel veel meer uit ![]() | |
P-Style | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:35 |
quote:Die bron die jij net gaf beweert anders het tegendeel... quote: ![]() | |
Xrenity | zaterdag 18 februari 2006 @ 23:41 |
quote:oja ![]() Hmmm, apart. Ik denk dat het niet klopt, maar zou natuurlijk top zijn als het niet hoefde. | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 09:14 |
quote:We zullen zien. ![]() | |
Tomasso | zondag 19 februari 2006 @ 09:17 |
Je hoeft hem echt niet elke keer te kallibreren. Weet je hoe ongelooflijk kut dat is? No way dat Nintendo dat gaat doen. Een muis kallibreer je toch ook niet? | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 09:19 |
Volgens mij ging Reggie bij DICE een Revolution met controller meesjouwen om te demonstreren dat het werkt met elke TV ofzo en dat het ding opzetten instellen of wat dan ook niet veel tijd kost ofzo. Geen flauw idee waar ik het heb gelezen, maar goed. | |
pkwarts | zondag 19 februari 2006 @ 09:26 |
quote:Daar wordt gesproken over de TV waar je hem op aansluit. Daar hoef je de controller niet op te calibreren. | |
pkwarts | zondag 19 februari 2006 @ 09:29 |
Overigens denk ik dat je gewoon als je je Rev opstart je even 3 seconden je controller stil moet houden (neerleggen oid) en dat je dan kan gaan spelen. Lijkt me niet dat je weer elke keer bij het opstarten je controller naar links, boven, voren, onder, rechts etc moet bewegen ![]() | |
Thomper | zondag 19 februari 2006 @ 10:34 |
Reggie zei vandaag in een interview dat hij had met het TV-programma GameHead op het Amerikaanse SpikeTV dat Zelda nu uitkomt in de herfst van 2006. Iemand die nu nog niet gelooft dat dat spel ook voor de Revolution is? ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 10:39 |
quote:Haha, toen Reggie dat dus zei op SpikeTV, zei hij er ook gelijk bij dat het spel gewoon op de Gamecube uitkomt, slimmerd. | |
Fliepke | zondag 19 februari 2006 @ 10:41 |
quote:Wedden dat er een berg features is waar je alleen op de rev toegang tot hebt? | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 10:42 |
quote:Dat is mogelijk. We zullen zien. | |
Fliepke | zondag 19 februari 2006 @ 10:44 |
quote:Ja dat zuigt dus... Krijg je een soort van uitgeklede versie voor je gamecube en dan waarschijnlijk ook met allerlei meldingen van poppetjes er in dat ze hebben gehoord van een revolutie met extra krachtige wapens ofzo ![]() Net zoals die connectivity berichtjes in AC op de gamecube ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 10:47 |
quote:WE ZULLEN ZIEN! | |
Thomper | zondag 19 februari 2006 @ 10:47 |
quote:Dat geloof ik ook wel, maar feit is dat het naar mijn mening nu wel een keer teveel is uitgesteld. Ik wil die game nu eens spelen, de laatste screens van dat spel zijn van wat, september ofzo? Doe mij es nieuw beeldmateriaal. ![]() | |
Fliepke | zondag 19 februari 2006 @ 10:49 |
quote:Forget it, want als ie naar de rev komt dan hebben ze de hele engine opnieuw in elkaar moeten zetten en zullen we dus met een beetje geluk pas wat zien op de E3 | |
King_of_cubes | zondag 19 februari 2006 @ 10:58 |
tvp. ![]() | |
Dj_Day-V | zondag 19 februari 2006 @ 12:36 |
![]() ![]() De Rev is wel goed in de tafel geshopped ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 19 februari 2006 @ 13:33 |
quote:Kruisje ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 13:35 |
quote:Vraagteken ![]() | |
Morthill | zondag 19 februari 2006 @ 13:37 |
quote:Dan zie je al meer dan ik, ik vond het al zo'n rare post =D Zag helemaal geen afbeelding. | |
P-Style | zondag 19 februari 2006 @ 13:41 |
quote:Je gebruikt zeker Firefox? | |
Morthill | zondag 19 februari 2006 @ 13:43 |
quote:uiteraard | |
mordradead | zondag 19 februari 2006 @ 13:43 |
Mag het alweer | |
Oksel | zondag 19 februari 2006 @ 13:54 |
Flipendo? | |
Xrenity | zondag 19 februari 2006 @ 14:24 |
quote:toverspreuk van de harry potter games ![]() | |
Oksel | zondag 19 februari 2006 @ 14:33 |
.. ah, een logische titel voor het REVO topic dus.. | |
H.Flick | zondag 19 februari 2006 @ 14:44 |
Revo ftw ![]() | |
Morthill | zondag 19 februari 2006 @ 14:47 |
quote:En wat doet het? | |
Dj_Day-V | zondag 19 februari 2006 @ 14:50 |
Het was iig: http://blogofiles.blogo.nl/361/Fotos/nieuwe%20bezitter%20revo.JPG Waarom maken mensen nooit een filmpje als het echt moet lijken ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 14:52 |
quote:Het is altijd of een slecht foto of lekker veel JPEG compressie. ![]() | |
H.Flick | zondag 19 februari 2006 @ 14:52 |
Het zijn net UFO-foto's ![]() | |
Xrenity | zondag 19 februari 2006 @ 14:58 |
quote:eh, dingen omver gooien. Maar moest even snel wat verzinnen in het holst van de nacht ![]() quote:Die's wel heel fake ![]() | |
Notorious_Roy | zondag 19 februari 2006 @ 15:17 |
quote:Hahaha, das dat plaatje van Nintendo geshopt in een kamer. Best aardig op zich ![]() | |
Cheiron | zondag 19 februari 2006 @ 15:24 |
Ik mis de Bluethooth motion sensory devices ![]() | |
King_of_cubes | zondag 19 februari 2006 @ 15:31 |
quote:Die foto.. ![]() ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 16:28 |
quote: ![]() | |
2Dcube | zondag 19 februari 2006 @ 16:42 |
Ik heb dezelfde TV als op dat plaatje, met zo'n mooi blauw lichtstreepje, past perfect bij de Rev. ![]() Ik had mijn TV al voordat het design van de Rev bekend was overigens. | |
Fliepke | zondag 19 februari 2006 @ 17:04 |
quote:Potdomme, wat een wereldwonder ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 17:23 |
quote:Neen, maar toch is het fijn om te weten dat we een definitieve release datum krijgen van de Revolution bij de pre-E3 pers conferentie. | |
philipnorth | zondag 19 februari 2006 @ 17:26 |
quote:Waar we allemaal sowieso vanuit gingen, en waar ook vaak genoeg naar gehint was. Maar fijn dat t nu 'bevestigd' is ![]() | |
Dj_Day-V | zondag 19 februari 2006 @ 17:27 |
Nog 1 ![]() ![]() Hmm je kan de fotograaf wel in het beeldscherm zien ![]() | |
Xrenity | zondag 19 februari 2006 @ 17:29 |
quote:He! Da's die papieren controller van n-gamer/UK mag | |
Dj_Day-V | zondag 19 februari 2006 @ 17:31 |
quote:Ik geloof ook niks voordat ze het met een camera opnemen ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 17:32 |
Haha, een zwarte Rev met een witte controller. ![]() | |
Morthill | zondag 19 februari 2006 @ 19:54 |
quote:Blijft schokkend hoe klein dat ding is | |
Tain | zondag 19 februari 2006 @ 20:02 |
quote:Alleen lijkt hier de Revo ook aan de voorkant schuin te lopen... Of ik word misschien scheel ![]() | |
RaymanNL | zondag 19 februari 2006 @ 20:52 |
quote:idd ![]() Volgens mij heeft mijn moeder de mijne weggegooit ![]() OWEEJ ALS ZE DAT STRAKS OOK MET DE ECHTE CONTROLLER DOET ![]() | |
RaymanNL | zondag 19 februari 2006 @ 20:54 |
Weet je wat slim zou zijn van Nintendo! Als ze bij de revolution een 5.1 surround set geven en de sensoren voor de rev controller inbouwen in de boxen ![]() | |
Ruzbeh | zondag 19 februari 2006 @ 20:54 |
quote: ![]() quote:Nee. | |
PeeJay | maandag 20 februari 2006 @ 11:15 |
quote:Ik heb al 5.1 van redelijk goede kwaliteit. Als de kosten laag moeten blijven en ze zouden ze werkelijk meegeven, kan je verwachten dat die 5.1 van slechte tot redelijke kwaliteit is. Ik ga ze dan echt niet vervangen hoor... | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 12:26 |
quote:Nee. Ik gebruik liever een fatsoenlijke 5.1 surround set en niet zo'n ding met van die kleine boxjes. Bovendien zou de prijs van de revo dan vervijfvoudigd worden. | |
Kill_em_all | maandag 20 februari 2006 @ 12:50 |
Zo duur is een 5.1 setje nou ook weer niet... | |
Tain | maandag 20 februari 2006 @ 12:55 |
quote:Als je kwaliteit speakertjes wil dan betaal je daar wel een leuk bedrag voor... | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 13:18 |
quote:Ik heb er meer dan 1000 euro voor betaald. | |
#ANONIEM | maandag 20 februari 2006 @ 13:31 |
quote:sow... ![]() | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 13:34 |
quote:En zelfs dàt valt nog mee. | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 13:34 |
quote:Je kan het echt veel en veel gekker maken, inderdaad. | |
Retuobak | maandag 20 februari 2006 @ 13:53 |
![]() Ja, zoals met dat ![]() 25.000 euro per speaker, dat dus x5 en dan nog een receiver en kwaliteitssubwoofer ![]() | |
mordradead | maandag 20 februari 2006 @ 13:54 |
Dikke energierekening ![]() | |
Tain | maandag 20 februari 2006 @ 13:55 |
quote:Als je dat soort speakers kan betalen dan boeit je die energierekening ook niet meer ![]() Maar een 5.1 setje meeleveren met de Revo gaat gewoon niet gebeuren of je moet Trust kwaliteit willen... | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 13:56 |
quote:Met B&W's Nautilussen (Nautili?) heb je geen sub meer nodig. ![]() Maargoed, bij Nintendo draait allen om zo goedkoop mogelijk je games beleven. | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 13:57 |
quote:Als de Revo überhaupt 5.1 gaat ondersteunen. | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 13:57 |
quote:Ik zag laatst op die 'bouwtekeningen' toch wel iets dat op een optische uitgang leek. | |
Keileweg-ethicus | maandag 20 februari 2006 @ 14:05 |
quote:En het lijkt me nogal logisch. Voor optimale ruimtelijke beleving moet je toch wel 5.1 hebben. | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 14:06 |
quote:Voor optimale beleving moet je ook een HDTV hebben. Die wordt ook niet ondersteund. ![]() | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 14:09 |
De GC moest het ook doen met Pro Logic... dat was ook een fikse teleurstelling. Hopelijk heeft Nintendo hier van geleerd. | |
Keileweg-ethicus | maandag 20 februari 2006 @ 14:13 |
quote:Daar heb je een punt. Maar optimale beleving op de Nintendo-manier heeft eigenlijk weinig te maken met fotorealisme, volgens mij. En HDTV is ook niet ruimtelijk, ofzo. Een beamer is trouwens nog beter ![]() | |
Ruzbeh | maandag 20 februari 2006 @ 14:13 |
quote:Voor 5.1 geluid heb je niet echt een snellere systeem nodig. ![]() | |
disjfa | maandag 20 februari 2006 @ 14:16 |
HDTV is absoluut geen must. Mij intereseert het niet of ik een puist op princes peach dr neus kan zien. Liever niet dus zo gedetaileerd hoeft het voor gewone spelletjes echt niet ![]() | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 14:17 |
quote:Het hoeft ook helemaal niet fotorealistisch te zijn, als de resolutie maar hoger is en het beeld dus gewoon scherper is. Maar dat vinden ze bij Nintendo niet nodig, omdat je de games gewoon moet kunnen spelen op een simpele SDTV. Nou, je kan je geluid ook door de simpele speakers in een SDTV weer laten geven, dus waarom nog 5.1 multichannel geluid supporten? ![]() | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 14:18 |
quote:Dat zagen we wel bij de PS2 en de Gamecube die geen van beide realtime 5.1 ondersteunde in games. ![]() | |
Keileweg-ethicus | maandag 20 februari 2006 @ 14:22 |
quote:Omdat 5.1 geluid bijdraagt aan de ruimtelijke belevenis van de games op de Revolution, die door middel van de "afstandsbediening" juist een ruimtelijk effect aan het spelen geeft. 5.1 past beter bij de besturing van de Revo dan HDTV. Ook is HDTV schreeuwend duur. | |
Ruzbeh | maandag 20 februari 2006 @ 14:23 |
quote:Nintendo ondersteunt HDTV niet omdat de Revolution te langzaam is en omdat zoveel mensen het toch niet hebben. quote:Dat weet ik niet. Ik heb eigelijk helemaal geen verstand hoe 5.1 geluid werkt en hoe snel systemen daarvoor moeten zijn. ![]() | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 14:23 |
quote:De PS2 ondersteunde soms wel een soort van halfbakken variant op DTS. | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 14:25 |
quote:Nee, je wìlt gewoon dat de Revo 5.1 ondersteunt. En terecht natuurlijk, maar het zal mij niks verbazen als de Revo het weer moet doen met Pro Logic II (stereo dus). | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 14:25 |
quote:Een handjevol games met hooguit 4.0 inderdaad. | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 14:26 |
quote:Je bezit tenslotte niet eens een console. ![]() quote:En jij denkt dat er wel veel mensen zijn met een 5.1 installatie? [ Bericht 29% gewijzigd door P-Style op 20-02-2006 14:35:00 ] | |
Ruzbeh | maandag 20 februari 2006 @ 14:33 |
quote: ![]() | |
H.Flick | maandag 20 februari 2006 @ 14:34 |
quote:Ga je de revolution wel kopen? | |
kepler | maandag 20 februari 2006 @ 14:36 |
quote:http://www.guidetohometheater.com/news/090105hdtv/ quote:dit was dus in 2004 en het ging toen al om een marktaandeel van ongeveer 20% van de verkochte TV's quote:http://news.com.com/HDTV+(...)-1041_3-5643466.html quote:Europa loopt natuurlijk hopeloos achter ![]() ![]() maar goed dit hoort eigenlijk in het andere topic ![]() | |
Kill_em_all | maandag 20 februari 2006 @ 15:57 |
quote:Ja oke maar hoeveel mensen zullen het verschil merken? Als je zo'n setje pc boxen neerzet van 100 euro is dat ook goed genoeg voor 99% van de mensen (heb zelf zo'n logitec set van 90 euro oid en dat klinkt goed genoeg). | |
MMaRsu | maandag 20 februari 2006 @ 20:26 |
quote:Reggie ![]() | |
Fliepke | maandag 20 februari 2006 @ 20:28 |
Tja, wat moet je daar nu van zeggen. Beetje lege uitspraak. Definitieve devkits, met final hardware? Of gewoon een doosje die het ongeveer doet met alleen een werkende controller. Leuk voor de fans zo'n berichtje, maar er staat natuurlijk geen reet in. | |
kepler | maandag 20 februari 2006 @ 20:50 |
alleen maar controllers ![]() en duizend is ook niet zo gek veel in vergelijking met Sony, van Sony weet ik dat er al meer dan 4000 (dus niet alleen de controllers ![]() | |
mordradead | maandag 20 februari 2006 @ 20:57 |
De controller is natuurlijk wel het meest essentiele onderdeel van "de Revolution" en ik denk dan ook dat de verscheping van dit aantal controllers enkel is om de werking uit te testen in bepaalde games die nog niet geprogrammeerd worden naar "Revo" maatstafen. ofzo. | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 20:58 |
quote:Maareh... je moet toch wel iéts hebben om die controllers op uit te testen. ![]() | |
mordradead | maandag 20 februari 2006 @ 21:02 |
Dat zou toch iets kunnen zijn wat nog niet de kracht van de revolution bezit? Enkel de gameplay mogelijkheden doorheeft maar de grafische pracht nog niet aankan. | |
P-Style | maandag 20 februari 2006 @ 21:08 |
quote:Een apparaat met USB interface zodat je de sensoren op een PC kan aansluiten?! ![]() | |
mordradead | maandag 20 februari 2006 @ 21:09 |
quote:Weet ik veel ik krijg hem pas morgen thuisgestuurd. | |
THeeF | maandag 20 februari 2006 @ 22:07 |
quote: ![]() ![]() Dit slaat nergens op. De developmentkits van Revolution zijn gebaseerd op die van de Cube.. ![]() ![]() | |
Kill_em_all | maandag 20 februari 2006 @ 22:42 |
Hoeft die engine trouwens niet alleen opnieuw gecompileerd te worden? ik neem aan dat alles gewoon in C++ oid word gemaakt. Dan hoeven ze alleen hier en daar wat dingen aan te passen. Modellen wat meer poly's geven, wat betere textures, wat extra effecten in de engine, moet best kunnen met al die extra maanden (en zeker als ze van te voren al rekening hebben gehoude met een eventueele revo launch). | |
kepler | maandag 20 februari 2006 @ 22:44 |
quote:Reggie heeft bevestigd dat Zelda op de GC komt ![]() | |
Kill_em_all | maandag 20 februari 2006 @ 23:27 |
Ja duh ![]() | |
kepler | maandag 20 februari 2006 @ 23:30 |
quote:de revo is gewoon backwards compatible, dus op de revo zal hij het ook wel doen. | |
Oksel | dinsdag 21 februari 2006 @ 19:37 |
Nog maar paar daagjes tot de E3. | |
Notorious_Roy | dinsdag 21 februari 2006 @ 19:39 |
Nog 3 maanden gek ![]() | |
Ruzbeh | dinsdag 21 februari 2006 @ 20:05 |
76 dagen != 3 maanden | |
Thomper | dinsdag 21 februari 2006 @ 22:03 |
Ik ontving gisteren het eerste persberichtje van een E3 line-up van een bedrijf; het was een klein en nietszeggend bedrijfje, goed, maar het is begonnen. ![]() | |
chibibo | woensdag 22 februari 2006 @ 08:59 |
Ik heb een devkit besteld op eBay. ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 22 februari 2006 @ 11:30 |
het is hier rustig...... ....te rustig ![]() | |
MMaRsu | woensdag 22 februari 2006 @ 13:59 |
quote:Dat is goed, want dan hebben ze hier geen kut discussies over offtopic onzin ![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 23 februari 2006 @ 08:39 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 23 februari 2006 @ 08:41 |
quote:Kost die ps2 trouwens nog steeds meer dan 100 euro ![]() *Oops, ik drukte de verkeerde knop in. (edit) | |
#ANONIEM | donderdag 23 februari 2006 @ 10:18 |
quote:Oh my F*cking God! | |
remcheese | donderdag 23 februari 2006 @ 10:42 |
stelletje pleurisdieven zijn het toch ook he Wat ik nog het meest zielig van ze vindt is dat ze elke keer weer roepen : Nintendo is geen concurentie, we zijn niet bang... en vervolgens gewoonweg kopieren wat nintendo uitvind..... (waar is dat schiet icon als je t nodig hebt ?) | |
Morthill | donderdag 23 februari 2006 @ 10:47 |
quote:Hoe kansloos ook echt ![]() | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 10:50 |
quote:Nintendo heeft dit helemaal niet uitgevonden? | |
mordradead | donderdag 23 februari 2006 @ 10:52 |
Ik dacht ook dat er een tijd terug al een soort revolution controller met behulp van de eye-toy patent van sony op was gedoken ![]() | |
Kill_em_all | donderdag 23 februari 2006 @ 12:13 |
haha sony ziet nu al aankomen dat die brakke veels te dure ps3 niks gaat worden ![]() ![]() ![]() Nog wat nieuws: quote:http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html | |
alex4allofyou | donderdag 23 februari 2006 @ 12:16 |
IGN: http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html quote:Developers beginnen al positiever te praten over de capabilities. Precies wat ik al verwachte zal het verschil echt niet zo groot zijn als sommige 'techheads' hier beweerden. En dat voor (wellicht) ¤150 MAKES A WINNER. | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 12:16 |
quote:Het artikel schijnt nu aangepast te zijn? Maar die SDK's zijn zeer zeker goedkoop ja. Ik gok nog steeds op 150 dollar @ launch. | |
kepler | donderdag 23 februari 2006 @ 12:20 |
quote:en 1 zwaluw maakt nog geen zomer (ofzoiets ![]() geloof nou niet dat de graphics van de Revolution in de buurt komen van de 360/PS3 want dat zal niet gebeuren. Nintendo heeft toch ook zelf gezegd dat het helemaal niet op de graphics gaat, maar om de controller. En dat zegt die ene developer ook ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 12:35 |
It begins!! ![]() ![]() Matt van IGN: quote:http://boards.ign.com/Message.aspx?topic=110829452&brd=9029&replies=0 ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 23 februari 2006 @ 12:38 |
quote:Eh, heb je mij horen zeggen dat de graphics on par zijn met de 360?!? Ik zeg alleen maar dat ze positiever zijn en dat de vooronderstelling van 'devkits tonen aan dat het een opgefokte XBOX is' hoogstwaarschijnlijk helemaal niet waar is (aangezien de DEVS niet representatief waren). Ik blijf bij mn statement; de REV zal niet veel onderdoen voor de 360, en zeker niet op SD niveau. Die 360 is al bijna een half jaar oud & als de REV uitkomt een jaar. Gekoppeld aan het feit (zoals ik al meermalen stelde) dat technologie & prijs niet evenredig loopt, zie ik voor me dat het verschil voor een leek niet groot genoeg is om de prijs te rechtvaardigen. Nintendo kan wel gezegd hebben 'dat het niet om de graphics gaat' maar in de context van 'content over matter'. Dus dit wil helemaal niet betekenen dat het grafische aspect helemaal genegeerd wordt. De NADRUK ligt op de controller, maar de technologie zal echt wel voldoen aan de huidige standaard, en die standaard is ongeveer onder te verdelen in high-, medium & low-specced waarbij het verschil tussen de 3 kwa prestaties echt niet van die orde is dat het een kat en muisspel wordt op grafisch gebied. IMO zit de REV tussen de low- en mediumspecced, de 360 tussen de medium- en highspecced en de PS3 op high specced (wat elk jaar weer veranderd). | |
disjfa | donderdag 23 februari 2006 @ 12:41 |
Ja laten we weer de graphics discussie voeren ![]() | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 12:44 |
Eerder zo: Rev = lowrange 360 = upper midrange PS3 = upper midrange En verder: -Ga voor de lol eens 360 games spelen op een SDTV, dat ziet er nog steeds geweldig goed uit, veel beter dan een machine die 2x de kracht van de cube heeft ooit aan zal kunnen. En dit is nog het begin van de generatie. -Technologie loopt inderdaad niet evenredig qua price/performance. Maar Nintendo heeft zich ook ten doele gesteld een goedkope, kleine en zuinige console te maken. Wat dan weer _enorm_ in de performance hakt. -Och die $100 tussen de veronderstelde Rev prijs en 360 prijs vind ik wel meevallen eigenlijk. | |
Pheno | donderdag 23 februari 2006 @ 12:57 |
quote:Dan wil ik eens screens zien ![]() | |
P-Style | donderdag 23 februari 2006 @ 12:59 |
quote:En wat ik nog het meest zielig vindt is dat je die domme gerucht gelijk voor waar aanneemt. ![]() | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 13:01 |
quote:Vind het best een grappig gerucht, door de Eye-Toy heb je nog meer functionaliteit dan alleen de controller | |
H.Flick | donderdag 23 februari 2006 @ 13:02 |
De eyetoy heeft toch al zat spelletjes die lijken op wat je met de revolution controller moet doen?! Dus wie jat er nou van wie? ![]() | |
#ANONIEM | donderdag 23 februari 2006 @ 13:08 |
quote: ![]() GameBoy Camera ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 23 februari 2006 @ 13:14 |
quote:Die indeling is ook legitiem, is maar net hoe je t bekijkt (jij kijkt vanuit perspectief PC). Maar ik ben er niet zeker van, sterker nog, overtuigt dat de PS3 echt wel een stukje krachtiger wordt dan de 360. Fight Night op 360 is geweldig, maar ik miste wel wat in vergelijk met de PS3 demo (ik geloof namelijk dat die wel representatief is voor diens capabilities; discussie hierover is zinloos op dit moment). -SD zal er echt wel beter uit zien op de 360, maar niet veel denk ik. Vergeet niet dat de opmerking ging over de DEV periode die je zou kunnen defineren als pre 'het begin van de generatie' (van de REV). - kostenreductie hoeft niet alleen af te hangen van de grafische capaciteit, kan ook simpelweg door de poes-pas eromheen weg te laten en de console later uit te brengen (ipv vooruitstrevend te zijn zoals de 360) - Ik verwacht dat het verschil wel groter wordt, kan weleens 250 verschil zijn. quote:Nav het stukje uit IGN vind ik het wel juist om een opmerking te maken over de graphics. Onze vooronderstellingen tav dit onderwerp waren namelijk gebasseerd op oude DEVS en verkeerde interpretatie van de developers. En wat betreft het feit dat dit maar 1 developer is; diezelfde developer had eerst een ander verhaal dus een shift in opinion is weldegelijk een serieuse indicatie dat we straks toch WOW zeggen. | |
P-Style | donderdag 23 februari 2006 @ 13:28 |
quote:Dat is een hele mooie samenvatting! ![]() quote:Nou, ook hij heeft het niet zozeer om de graphics hoor. Het is maar net hoe je het interpreteert. Namelijk... quote:...kun je ook opvatten als: "We waren eerst bezorgt dat de Revolution de Xbox 360 nooit zou kunnen bijbenen, maar de goede ervaringen met de controller hebben deze bezorgdheid gecompenseerd". Hij zegt namelijk helemaal nìks over de kracht van de Revo hardware, alleen dat hij meer vertrouwen heeft in de Revolution dankzij het experimenteren met de controller. | |
disjfa | donderdag 23 februari 2006 @ 13:29 |
quote:Dat was toch al algemeen bekend dat het geen complete revs waren maar gewoon opgefokte GC`s ![]() | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 13:32 |
quote:Een stukje ja, maar een segment is niet 1 exact performancepunt. quote:Heb je een linkje naar de PS3 demo? ![]() quote:Nee, niet gewoon veel, enorm veel. Er is geen logische reden te bedenken dat de Revolution ook maar in de buurt zal komen van de 360 op een SDTV. Of Nintendo moet ineens mikken op een retail prijs van 800. quote:De extra features waar jij het over hebt kosten vrijwel geen drol om toe te voegen omdat de onderdelen vereist voor het gamen ze toch afhandelen. quote:De Revolution launcht voor $50? quote:Er staat nog steeds letterlijk 2x gamecube, en dat terwijl de 360 en PS3 veelvouden zo snel zijn als hun voorgangers (en de Revolution). | |
alex4allofyou | donderdag 23 februari 2006 @ 13:42 |
quote:Maar de conlussie tav de REV was toen al gemaakt En nee, ik mis niet wat, ik volg alles sinds de E3 vorig jaar. | |
Kill_em_all | donderdag 23 februari 2006 @ 13:55 |
quote:x360 kost nog altijd 400 euro tenzij je het halfgare core pakket haalt natuurlijk. | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 13:56 |
quote:En je kan geen spellen spelen op het halfgare core pakket? | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 14:00 |
De meeste mensen gaan niet online hoor, en dan kun je prima een core pack nemen ![]() | |
alex4allofyou | donderdag 23 februari 2006 @ 14:06 |
quote:- Nee, maar de console is alleen al door de Bluray higher specced dan de 360 en zal door de latere uitbreng ook aanzienlijk krachtiger worden. Is meteen de reden waarom onze ideen botsen, ik vind de grafische vooruitgang van next gen sowieso niet overdreven groot,wat indirect al verduidellijkt waarom ik het verschil tussen de 2 maar 'een stukje' vind. - Tuurlijk: http://media.ps3.ign.com/media/748/748455/vids_1.html (of was dit sarcastisch bedoelt?) - Waarom zou Nintendo moeten mikken op 800. Zoveel zijn de kosten van de 360 in november niet meer in a long run & zoals zovaak gezegd is het verschil in technologie niet erg groot. Het verschil tussen een X1600 en X1800 videokaart is op 640p ook niet echt opmerkelijk. Waarom zal dat met consoles anders zijn? 100 fps en toeters en bellen zijn vanuit technologisch standpunt beter dan 40fps en minder toeters en bellen, maar het zintuigelijk verschil is niet van dezelfde orde. - Het hele netwerk van mogelijkheden van de 360 moet in ogenbeschouw worden genomen, als de 360 dient te fungeren als mediadevice dan moet de hele logistieke schakel in beschouwing worden genomen. Hierdoor dient flink te worden geinvesteerd en dit verhoogt de kosten. Komt nog ns bij dat die hardware gewoon veel geld kost de eerste 1,5 jaar terwijl dit voorkomen had kunnen worden door het later uitbrengen. - 150 + 250 = 360 HDD pack. Core pack is een 360 met niet volledige specificaties om alle games te spelen Sorry, maar dat 2* argument is totaal zinloos. Die is pas legitiem als de PS3 en 360 dezelfde normen hanteren als Nintendo wat betreft krachtverhouding. | |
P-Style | donderdag 23 februari 2006 @ 14:10 |
Zeg uh... is dit niet al 10x eerder besproken? ![]() | |
BMH | donderdag 23 februari 2006 @ 14:11 |
quote:58x | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 14:11 |
quote:-Extra storage is niet nodig -Bandbreedte van de gebruikte blu-ray lezer is ongeveer gelijk of zelfs LAGER dan DVD. (Of sony besluit de kostprijs enorm op te krikken door een 8x lezer in te mikken) -De vooruitgang IS groot, dat valt vrijwel niet te ontkennen. quote:Thanks, en nee niet sarcastisch. quote:800? Omdat het ding klein, zuinig en snel zou moeten zijn. Dat kan niet tegen een lage prijs. Dat is onmogelijk. En het verschil tussen een X1600 en X1800 is helemaal niet zo enorm hoor qua kostprijs, je moet niet vergeten dat de prijzen in het retailkanaal veel hoger liggen dan de kostprjis. Daar komt nog eens bij dat de chips die in high-end kaarten gaan het beste van het beste zijn. De 360 en PS3 chips zijn geklokt op niveaus waar de yields enorm van zijn. Het verschil tussen PS3/360 en Revolution gaat kolossaal zijn op grafisch vlak, OOK in SD resoluties. quote:Ja, later uitbrengen, dan zit je dus met een chipontwerp maar je produceert hem niet dus je verdient ook niks terug op je R&D kosten en ondertussen verlies je ook nog eens het launchvoordeel tov je concurrent. quote:Je kunt dan 1! game niet spelen, er zijn PS2's die meer games niet kunnen spelen. quote:Klopt 2* is eigenlijk zinloos, dat is het verschil in ruwe kracht, qua grafische output zal het verschil kleiner zijn vanwege diminishing returns. [ Bericht 0% gewijzigd door Retuobak op 23-02-2006 15:29:02 ] | |
Cheiron | donderdag 23 februari 2006 @ 14:20 |
quote:Hoe bevalt de devkit? Kun je misschien een screenprint geven van die diminishing returns? Ik ben erg benieuwd! | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 14:21 |
quote:Ha-ha ![]() Het is altijd al zo geweest dat gains in ruwe grafische kracht niet gelijk staan aan gains in grafische pracht. Dat gaat gewoon niet lineair. | |
Cheiron | donderdag 23 februari 2006 @ 14:23 |
quote:Sorry, ik heb de meeting gemist waarin precies werd verteld of het om ruwe kracht ging, of om 2 keer de prestaties van de gamecube in wat hij daadwerkelijk op het beeld laat zien/ Kun je me de notulen van die meeting even doorsturen? | |
Cheiron | donderdag 23 februari 2006 @ 14:24 |
Een foto van je glazen bol is ook goed trouwens! | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 14:25 |
Nou Cheiron, volgens info van onder andere IGN die eerder bekend was gaat het hier wel degelijk om ruwe kracht. En flamen mag je ergens anders doen trouwens ![]() | |
disjfa | donderdag 23 februari 2006 @ 14:28 |
Ja maar dat staat op de vorige pagina Retuobak... Dat leest toch niemand meer ![]() | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 14:29 |
Dat blijkt ![]() Maar goed, ik ben het wel gewend hoor, zijn er altijd wel 1 of 2 die me gaan flamen terwijl ik gewoon een normale discussie aan wil gaan ![]() | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 14:31 |
quote:Dat zijn van die figuren die het liefst alleen maar ![]() ![]() | |
remcheese | donderdag 23 februari 2006 @ 14:33 |
quote:P , Dit hele topic hangt aan elkaar van de geruchten.... | |
Roi | donderdag 23 februari 2006 @ 14:37 |
believe | |
chibibo | donderdag 23 februari 2006 @ 15:03 |
quote:FMV, gvd. ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 15:04 |
quote: ![]() | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 15:11 |
quote: ![]() | |
remcheese | donderdag 23 februari 2006 @ 15:11 |
...wat trouwens niet wegneemt dat het wel erg interessant blijft om te volgen.... * remcheese heeft allang besloten er weer een spelcomputer bij te halen straks (en de kast staat al TE vol volgens de vrouw...) | |
alex4allofyou | donderdag 23 februari 2006 @ 15:28 |
quote:Roddelbladen verkopen ook niet voor niets zo goed ![]() | |
H.Flick | donderdag 23 februari 2006 @ 15:32 |
quote:Jij snapt het ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 15:35 |
http://www.ga-forum.com/showpost.php?p=2835381&postcount=318 Wat Matt van IGN dus zegt: -Revolution zal meer third party steun krijgen volgens hem en ook meer volwassen games. -Hij gokt nog steeds op $199 zonder spel, hoewel sommige devs op $149 en zelfs $99 hopen. -Weet meer over games dan hij mag vertellen maar weet minder van de hardware af. -Verwacht minstens twee first-party titels @ launch + nieuwe franchise. -Nieuwe Pilot Wings zal op Revolution uitkomen. -FPShooters en God games werkte het beste met de Rev controller volgens hem, en meer. -Verwacht dat Metroid Prime 3 er veel beter zal uitzien dan de E3 trailer. -Believe. | |
Xrenity | donderdag 23 februari 2006 @ 15:35 |
quote:FMV is achterhaald. | |
BMH | donderdag 23 februari 2006 @ 15:36 |
quote:En toch ga je em niet kopen?! | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 15:37 |
quote: ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 15:38 |
quote:Jawel. | |
H.Flick | donderdag 23 februari 2006 @ 15:39 |
quote:Iedereen wist het al, maar dit is de bevestiging ![]() | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 15:39 |
quote:Helemaal top ![]() quote:200 is me net wat teveel, voor 99 zou ik er maybe wel een halen. quote:Precies de genres die ik wil zien ![]() Nu nog geruchten van Duitse developers die richting Revo trekken en ik ben om ![]() quote: ![]() | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 15:40 |
quote: ![]() ![]() | |
H.Flick | donderdag 23 februari 2006 @ 15:40 |
quote:Dat gerucht wil ik wel de wereld in helpen voor je. | |
BMH | donderdag 23 februari 2006 @ 15:43 |
quote:Moffen games ala Snitzelscheizeschiezen, breed, Blitzkrieg, Blitzkrieg: Burning Horizon, Blitzkrieg: Rolling Thunder, Blitzkrieg 2 & Blitzkrieg Anthology. jaa ![]() | |
H.Flick | donderdag 23 februari 2006 @ 15:45 |
Blitzkrieg: Revolution natuurlijk! | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 15:47 |
![]() Nou kom maar op met een The Guild of Anno voor de Revolution hoor ![]() | |
MMaRsu | donderdag 23 februari 2006 @ 15:55 |
quote:Dat zijn echt games die de massa juist niet kopen ![]() | |
P-Style | donderdag 23 februari 2006 @ 15:55 |
quote:Iedereen wist het àl?! ![]() ![]() | |
MMaRsu | donderdag 23 februari 2006 @ 16:05 |
quote:Ik wel, ik ben een nuchtere Ninty fanboy | |
P-Style | donderdag 23 februari 2006 @ 16:05 |
quote:Helaas is het fenomeen "nuchtere Ninty fanboy" uiterst zeldzaam. ![]() | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 16:08 |
quote:Dacht zelfs dat het onmogelijk was ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 16:10 |
quote:Tevens moderator. | |
chibibo | donderdag 23 februari 2006 @ 16:12 |
quote:Neen. quote: ![]() | |
Cheiron | donderdag 23 februari 2006 @ 16:45 |
quote:Ga toch weg met je flamen joh. Ik word gewoon een beetje flauw van die posts van jou waarin je over wilt doen komen dat je alle ins en out van alle systemen kent. Je WEET gewoon net zo min als alle anderen hier wat die 2* krachtiger precies in gaat houden. Op die ene zin uit dat stuk kun je echt niets baseren. En als je nav mijn twee posts al over flamen begint.. ![]() Trouwens, dat hele fanboy gebitch begint een beetje oud te worden. Je mag geen commentaar meer hebben op iemand die commentaar heeft of er komt iemand met een ruk-smiley. Nou, goed hoor. | |
Tain | donderdag 23 februari 2006 @ 16:50 |
quote:Commentaar hebben is prima, ik vraag me alleen af waar je normaal commentaar hebt gepost hier quote: quote: quote: | |
Cheiron | donderdag 23 februari 2006 @ 17:02 |
Komop joh, ik zie constant posts van hem waarin hij zijn visie op zaken als feiten stelt. 1 * in de 58 topics (nou ja, 2 keer dan), mag dat best eens op de hak genomen worden lijkt mij. Maar, laatste post daarover, laten we weer ontopic gaan.. | |
MMaRsu | donderdag 23 februari 2006 @ 17:19 |
Kappen met dat gezever ![]() Ontopic nu ![]() | |
MMaRsu | donderdag 23 februari 2006 @ 20:20 |
quote:Hier vind je meer : http://revolution.ign.com/articles/690/690730p1.html | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 20:30 |
quote:Oud. | |
Retuobak | donderdag 23 februari 2006 @ 20:40 |
quote:Je vergeet de ![]() | |
Ruzbeh | donderdag 23 februari 2006 @ 20:44 |
quote: ![]() | |
P-Style | donderdag 23 februari 2006 @ 20:51 |
quote:Kijk eens even op de vorige pagina van deze topic. ![]() | |
Oksel | donderdag 23 februari 2006 @ 22:10 |
quote:Ontopic gaan is best moeilijk als het gaat over de Revolution.. ![]() Er is namelijk niets om over te praten.. ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 24 februari 2006 @ 02:01 |
quote:oud. ![]() | |
Oksel | zaterdag 25 februari 2006 @ 18:32 |
Men mag eventueel wel blijven posten. | |
Xrenity | zaterdag 25 februari 2006 @ 18:39 |
http://www.ps3news.ca/022(...)ronic_arts_interviewquote:TOUCH SENSITIVITY!? | |
P-Style | zaterdag 25 februari 2006 @ 18:55 |
quote:Drukgevoelige knoppen is zijn niks nieuws hoor. | |
kepler | zaterdag 25 februari 2006 @ 18:57 |
quote:het is wel handig als een knop reageert als je hem indrukt ![]() | |
Xrenity | zaterdag 25 februari 2006 @ 19:08 |
quote:Daar maak je geen game omheen, chap. | |
kepler | zaterdag 25 februari 2006 @ 19:12 |
quote:wat loop je dan te schreeuwen ![]() ![]() | |
Xrenity | zaterdag 25 februari 2006 @ 19:14 |
quote: ![]() Lees je eigenlijk wel wat ik post? quote:welk deel begrijp je niet van 'geweldige concepten rond touch sensitivity' ? | |
Tware | zaterdag 25 februari 2006 @ 19:24 |
quote:volgens mij wel iets, die touch sensivity: http://revolution.ign.com/articles/673/673534p1.html [ Bericht 1% gewijzigd door Tware op 25-02-2006 19:31:18 ] | |
2Dcube | zaterdag 25 februari 2006 @ 19:29 |
Vedacht... die website is nu opeens down... ![]() Wie zei dat trouwens? | |
P-Style | zaterdag 25 februari 2006 @ 19:45 |
quote:Tuurlijk wel. Wel eens MGS2 of MGS3 gespeeld? Die games maken ultiem gebruik van de drukgevoelige knoppen en zijn niet te spelen zonder. | |
H.Flick | zaterdag 25 februari 2006 @ 23:07 |
quote:Juist! | |
Cheiron | zaterdag 25 februari 2006 @ 23:50 |
Maar touch sensitivity is toch helemaal standaard in de laatste generatie controllers? In ieder geval in de shoulder buttons van de GC controller. Of wordt er meer mee bedoeld? | |
H.Flick | zaterdag 25 februari 2006 @ 23:52 |
Triggers komen in de buurt, maar bij de PS2 waren de 'normale' knoppen ook analoog. Het maakte dus verschil of je de X knop hard indrukte of een beetje slapjes indrukte. Ik denk dat ze dat bedoelen. | |
2Dcube | zaterdag 25 februari 2006 @ 23:55 |
Nadeel is wel dat je soms niet echt doorhad hoe hard je drukte, en wat ik irritant vond bij één of ander race spel bijvoorbeeld (naam vergeten) dat je X de hele tijd keihard in moest drukken anders gaste je niet hard genoeg. :s De gewone knoppen hoeven van mij niet analoog te zijn. Bij de A en B knop van de Revolution zou het op zich goed kunnen werken maar dan moet je het ook echt voelen als je een knop harder indrukt. | |
H.Flick | zaterdag 25 februari 2006 @ 23:57 |
BIj MGS werkte het anders wel heel fijn. Door voorzichtig de [] knop los te laten kon je je hand rustig van de trekker halen en schoot je niet. Dat voelde best realistisch aan ![]() | |
Cheiron | zondag 26 februari 2006 @ 00:01 |
Ik kan me inderdaad voorstellen dat een dergelijk principe op normale knoppen niet zo lekker zou werken. Die hebben toch maar een "klein"bereik, en dan zit je gauw mis. | |
P-Style | zondag 26 februari 2006 @ 02:03 |
quote:Klopt, maar het ligt er maar net aan hoe de developer ermee omgaat. Er zijn meerdere PS2 games die gebruik maken van de drukgevoelige facebuttons en shoulderbuttons, maar MGS2 en MGS3 zijn toch wel dè voorbeelden van hoe het moet! ![]() | |
Xrenity | zondag 26 februari 2006 @ 10:44 |
Dat waar jullie het nu over hebben zat in de Xbox, maar niet in de 360. Lijkt me dus niet dat dat iets is om iets omheen te bouwen. Maarja ![]() | |
mordradead | zondag 26 februari 2006 @ 12:00 |
Pro Evo toch ook? | |
BMH | zondag 26 februari 2006 @ 12:02 |
quote:Voetbalschoen controller? | |
mordradead | zondag 26 februari 2006 @ 12:03 |
quote:Nee, die maakte dacht ik ook gebruik van drukgevoelige knoppen. | |
pkwarts | zondag 26 februari 2006 @ 12:07 |
Ja dat klopt. Best irritant als je eindelijk een gat in de verdediging had gevonden en snel op schieten drukte. Ver over ![]() | |
Oksel | zondag 26 februari 2006 @ 13:12 |
http://www.gamert.nl/nieuws/hoe_sony_de_revo_killt.html Wordt iemand gebashed. En terecht! | |
Retuobak | zondag 26 februari 2006 @ 13:15 |
Er zijn nog mensen die gamert lezen? | |
Oksel | zondag 26 februari 2006 @ 14:09 |
Sorry. | |
Kill_em_all | zondag 26 februari 2006 @ 15:27 |
quote:Ja, om te zien hoe je vooral geen nieuws berichten moet maken ![]() | |
Xrenity | zondag 26 februari 2006 @ 16:21 |
Leuk journalistiek stukje:quote:verder ![]() | |
Retuobak | zondag 26 februari 2006 @ 16:26 |
Jij plugt wel heel erg je weblog of niet Xren? ![]() De Revolution heeft trouwens imho alles in zich om een succes te worden, maar dat wordt het denk ik alleen ALS het product goed aan de man wordt gebracht, en daar ben ik bij Nintendo niet zo zeker van. Temeer omdat ze in tegendeel tot bij de DS niet beginnen vanuit een positie als marktleider. | |
Xrenity | zondag 26 februari 2006 @ 16:33 |
quote:ja ![]() Maar dacht ach, het is op een rustige zondag middag in een uitgestorven topic! | |
P-Style | zondag 26 februari 2006 @ 20:10 |
quote: ![]() | |
Evertjan | zondag 26 februari 2006 @ 20:35 |
quote:Ik las het ook echte mainstreamgamers die makers van die website. | |
Dj_Day-V | maandag 27 februari 2006 @ 09:59 |
quote:3 zelfs ![]() ![]() ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door Dj_Day-V op 27-02-2006 10:07:07 ] | |
RaymanNL | maandag 27 februari 2006 @ 10:01 |
quote:Ik ben benieuwd, leuk, je controller als toverstaf gebruiken ![]() | |
peristilius | maandag 27 februari 2006 @ 11:21 |
quote:FLIPENDO! Ik ben ook benieuwd, action adventures zijn okee. ![]() | |
Dj_Day-V | maandag 27 februari 2006 @ 12:27 |
Hier staat meer info/interview/screens: http://games.blog.nl/nint(...)_revolution_game_orb Was trouwens geen nieuw nieuws van dat spel, maar nu is er meer info. | |
Oksel | maandag 27 februari 2006 @ 13:02 |
Klinkt goed.. heel goed! | |
speknek | maandag 27 februari 2006 @ 13:10 |
Nu al bijna meer adventures dan op de GC ![]() | |
Erwtensoep | maandag 27 februari 2006 @ 13:18 |
En al meer shooters | |
King_of_cubes | maandag 27 februari 2006 @ 15:59 |
quote:bron | |
Xrenity | maandag 27 februari 2006 @ 16:00 |
quote:OUD. Bovenaan de pagina ![]() | |
King_of_cubes | maandag 27 februari 2006 @ 16:08 |
quote:Ik zie het.. ![]() | |
kepler | maandag 27 februari 2006 @ 16:10 |
quote:nog snap ik het niet helemaal, met aanraakmogelijkheden (of touch sensitivity) wordt toch gewoon een analoge knop bedoelt?? Net zoals op de PS2-controller? zo bijzonder is dat dus niet. Wat ze ermee gaan doen natuurlijk wel, maar dat heeft niks met de hardware te maken. | |
Xrenity | maandag 27 februari 2006 @ 16:11 |
quote:Wie weet kepler, ik heb geen idee ![]() Zou best kunnen, onder de A knop. Omdat je daar toch meest je duim op hebt liggen. Misschien soort feedback achtig iets. | |
kepler | maandag 27 februari 2006 @ 16:13 |
maar dan heeft die EA-medewerker zich helemaal niet versproken; hij heeft het gewoon over de knoppen op de controller ![]() | |
Xrenity | maandag 27 februari 2006 @ 16:15 |
quote:1. Je weet niet of ze dat bedoelt 2. Jawel, want was nog niet bekend en zat niet in de cube controller. ![]() | |
speknek | maandag 27 februari 2006 @ 16:54 |
Ik denk dat ie het gewoon over de touchpad van de DS heeft. | |
Tware | maandag 27 februari 2006 @ 17:31 |
Hoogstwaarschijnlijk is het nieuwe versie van rumble. De huidige rumble is bedoelt voor een andere interface controller. Immers als je in 3d ruim beweegt met je controller (bijv zwaardvechten), moet je weten wanneer je virtueel een voorwerp aanraakt, dat je dat kan voelen. | |
Kill_em_all | maandag 27 februari 2006 @ 17:54 |
Dat klinkt ook wel logisch tware ![]() | |
kepler | maandag 27 februari 2006 @ 18:01 |
quote:je kan toch hetzelfde gebruiken als de huidige rumble? Gewoon de controller laten trillen zodra je dus iets aanraakt, gebeurt ook al met de huidige consoles. | |
H.Flick | maandag 27 februari 2006 @ 18:02 |
quote:Ja, ik zie er ook niks nieuws aan. | |
Xrenity | maandag 27 februari 2006 @ 18:05 |
quote:Kan. Toffer is om iets met de gyro's te doen, a la Wario Ware Twisted | |
Tware | maandag 27 februari 2006 @ 18:07 |
Ik bedoel meer een soort terugkracht, tegengesteld in de richting waarin je m beweegt. een beetje a la wario ware, maar dan 10x zo sterk. Dat lijkt me de manier om dingen te ' voelen' in een virtuele 3d ruimte [ Bericht 20% gewijzigd door Tware op 27-02-2006 18:12:52 ] | |
kepler | maandag 27 februari 2006 @ 20:34 |
iets met gyro's gaat dus echt niet lukken denk ik zo ![]() dan moet je het gewicht of heel hard laten spinnen (batterij snel op), of het gewicht relatief zwaar laten zijn (controller wordt dan ook zwaarder). maar ik heb geen idee hoe sterk wario ware is... ik kan wel kijken of ik het eens kan berekenen hoe zwaar die discs moeten zijn en hoe hard ze moeten rond draaien om een bepaalde kracht te krijgen | |
moomoo | maandag 27 februari 2006 @ 21:15 |
op zicxh natuurlijk wel leuk om echt door de kamer geslinger te worden als je een schop van een trol krijgt ofzo, maar ik zie niet hoe je dat technologish gezien voor elkaar wil krijgen. | |
MMaRsu | dinsdag 28 februari 2006 @ 02:17 |
Nog 2 en een halve maand tot de e3 ![]() ![]() | |
King_of_cubes | dinsdag 28 februari 2006 @ 07:44 |
quote:Fantastisch is dat inderdaad. ![]() | |
pkwarts | dinsdag 28 februari 2006 @ 08:07 |
Ik zit nog steeds te twijfelen om snel nog een IGN insider account te nemen voor de streams. Zo duur is het namelijk nou ook weer niet. | |
alex4allofyou | dinsdag 28 februari 2006 @ 10:50 |
quote:Heb ik ook gedaan vorig jaar, net voor de E3 even $5 af laten schrijven en hopla, alle filmpjes meteen te downen in hoge kwaliteit. Die rubrieken zijn verder ook wel lachen. Wat ik nu eigenlijk het meeste mis is die messageboard van IGN. FOK is fijn hoor, maar daar gaan die topics lekker vlot (snelle reacties) en zijn de aantallen erg groot en toch interessant. | |
Xrenity | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:09 |
quote:http://www.jeux-france.co(...)erview-nintendo.html | |
kepler | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:11 |
quote: ![]() ![]() ![]() | |
Tain | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:13 |
quote:Voor de PS2 is zoiets al aangekondigd in combi met de eye-toy | |
ethiraseth | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:15 |
quote:En dat was wel het meest vage gerucht ooit zo'n beetje, dus geloof daar nou maar niks van. quote:Als we sony moeten geloven kan de ps3 (controller) ook eieren bakken en boodschappen halen, dus ik neem dit met een flinke korrel zout. ![]() | |
chibibo | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:28 |
Normaliter vliegen de Revolution topics er doorheen, maar uitgerekend dit topic met z'n irritante TT wil maar niet vlotten. | |
Oksel | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:38 |
Ja, welke grafkut heeft die TT verzonnen? | |
Retuobak | dinsdag 28 februari 2006 @ 13:39 |
Die GNL mod ![]() ![]() | |
MMaRsu | dinsdag 28 februari 2006 @ 14:25 |
quote:Kijk daar heb je het al ![]() | |
peristilius | dinsdag 28 februari 2006 @ 14:27 |
Flipendo is tof man, kan niet wachten op de eerste HP game voor de Revolution. ![]() | |
Xrenity | dinsdag 28 februari 2006 @ 14:36 |
quote:Deze man spreekt de waarheid. Maar gelukkig zijn jullie bikkels die Harry Potter kinderachtig vinden ![]() | |
disjfa | dinsdag 28 februari 2006 @ 14:39 |
Harry potter op de rev. Lijkt me dus dat je een mooi stokje in de hand hebt en daarmee vormpjes moet gaan maken. Wel vet als je daarmee ook wel draken kan oproepen en hermelien laat opeten... hmm | |
RaymanNL | woensdag 1 maart 2006 @ 10:47 |
quote:Maar dat spel komt dan van EA, en EA port altijd ![]() ![]() | |
chibibo | woensdag 1 maart 2006 @ 11:09 |
Kun je er niet een voortijdig slotje op gooien, Bernie? | |
Dj_Day-V | woensdag 1 maart 2006 @ 11:15 |
quote: ![]() | |
_Supreme | donderdag 2 maart 2006 @ 00:12 |
disjfa | donderdag 2 maart 2006 @ 01:05 |
quote:Holy shit. Dat was echt zo revolution topic 52 oid ![]() ![]() | |
MMaRsu | donderdag 2 maart 2006 @ 02:40 |
quote:Cruciendo! * MMaRsu Harry Potter 4 gezien heeft ![]() | |
chibibo | donderdag 2 maart 2006 @ 08:32 |
quote:Crucio. | |
mordradead | donderdag 2 maart 2006 @ 08:34 |
Flippendo! | |
#ANONIEM | donderdag 2 maart 2006 @ 11:17 |
quote:OMG ![]() | |
Fliepke | donderdag 2 maart 2006 @ 11:32 |
quote:en? | |
mordradead | donderdag 2 maart 2006 @ 11:36 |
Of je moet de hele tijd flink draaien zoals met een powerball en dan wek je stroom op zodat er geen batterijen in hoeven!@1!!!!11!1 | |
kepler | donderdag 2 maart 2006 @ 11:36 |
quote:heel zwaar en heel hard ![]() nog geen tijd gehad ![]() ff kijken of ik volgende week tijd heb, maar waarschijnlijk kan je een soortgelijke berekening makkelijk vinden op internet ![]() | |
disjfa | donderdag 2 maart 2006 @ 11:59 |
quote:Jij verwacht een bowlingbal terwijl dat helemaal niet nodig is. En dat is al vaker laten zien in de praktijk. | |
kepler | donderdag 2 maart 2006 @ 12:23 |
quote:vergelijk het maar met een powerball, dat ding is best zwaar en draait aardig hard rond. En dan is de kracht niet eens heel erg groot en vervolgens moet je die kracht ook nog eens richten. Als je dat wilt heb je drie gyroscopen nodig en het lijkt me niet te passen in de controller. Maar misschien dat je maar een heel klein beetje kracht nodig hebt om te laten voelen alsof de revo controller tegenwerkt. en welke voorbeelden bedoel je dan? | |
Notorious_Roy | donderdag 2 maart 2006 @ 12:24 |
Mensen, ga Wario Ware Twisted spelen en voel hoe het gaat werken | |
kepler | donderdag 2 maart 2006 @ 12:26 |
quote:dat snap ik, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de Revo-controller. We zullen zien ![]() | |
Notorious_Roy | donderdag 2 maart 2006 @ 12:43 |
Het werkt op de DS ook en dat ding is loeizwaar ![]() | |
Tain | donderdag 2 maart 2006 @ 12:45 |
quote:Geef het spel dan ![]() | |
disjfa | donderdag 2 maart 2006 @ 12:46 |
Ja ik wil hem ook wel even proberen als je hem dan toch al even door de zaal laat gaan. ![]() Anders moet ik nog een paar maanden wachten voor ik m koop zonder te importeren ![]() | |
Dj_Day-V | donderdag 2 maart 2006 @ 13:08 |
quote: | |
Roi | donderdag 2 maart 2006 @ 18:39 |
HP op de Revo ![]() ![]() | |
mordradead | donderdag 2 maart 2006 @ 18:44 |
Je hebt trouwens ook al van die telefoons, als je dan in de lucht een boogje naar rechts maakt start hij de mp3 speler op enzo... en je kunt er mee dobbelen enzo ![]() | |
MMaRsu | donderdag 2 maart 2006 @ 18:48 |
quote: ![]() | |
chibibo | donderdag 2 maart 2006 @ 19:08 |
quote:Crucio op je modschap! ![]() | |
moomoo | donderdag 2 maart 2006 @ 21:38 |
Roi's av brengt me op een idee. een spel waarin je chuck norris speelt. en elke knop en controllerbeweging laat hem een roundhouse kick doen. en verder: ja, HP op de rev zou cool zijn. | |
H.Flick | donderdag 2 maart 2006 @ 22:56 |
Doorposten! Dan is deze achterlijke TT weg. Flipendo?! Ik had er nog nooit van gehoord voor dit topic. | |
peristilius | donderdag 2 maart 2006 @ 23:00 |
quote:Harry Potter barbaar. ![]() En moedig mensen niet aan om een topic vol te spammen, het was net een beetje rustig. ![]() Gyroscopen gebruiken voor Force Feedback lijkt me erg tof, toffer dan de hele werking van de Revolution controller zelf eigenlijk, ik hoop dat het mogelijk is en dat ze er iets mee gaan doen. ![]() | |
Retuobak | donderdag 2 maart 2006 @ 23:00 |
quote:Same. | |
P-Style | vrijdag 3 maart 2006 @ 00:38 |
quote:Zou cool zijn, maar niet erg waarschijnlijk. ![]() | |
speknek | vrijdag 3 maart 2006 @ 00:43 |
quote:Ik ook. Ik heb nog steeds geen idee wat het is. | |
Retuobak | vrijdag 3 maart 2006 @ 00:44 |
quote:Ik kom niet veel verder dan 'iets met Harry Potter' | |
Tain | vrijdag 3 maart 2006 @ 00:44 |